KAMP: vs Sheffield Wednesday @ Elland Road, lørdag 22/8 2015, kl 13.30

Started by Promotion 2010, August 21, 2015, 11:12:57

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ArneS

Den 17. mann

Le Jardin

"Victory is in our sights"

roaldv

Quote from: SOL on August 22, 2015, 14:13:00
Quote from: roaldv on August 22, 2015, 14:10:30
Fantastisk mål av Matias :o Her er det bare å brette opp armene, Leeds!
Hehe, i alle fall ermene ... ;)
Buksene, ermene, sokkene, whatever! Kjerringa må iallefall snus ;)

Hallgeir *

Det slår meg at vi vinner nesten ingen andreballer. Ikke bare utur....
Super Leeds since 1968

h.b

Barba

Nesten bra den ikke gikk inn, var ikke offside. Stor sjanse, endelig. Mål neste.

Barba
Barba - MOT

Odin

Fytti grisen for søppelfotball av dette Leeds laget!
Veldig få som kan ta imot en enkel ball, og enda færre som kan slå en pasning.
Wood har vært elendig, jobber ikke og har betongføtter på touchen sin...
Vel nok er lokalderby ikke finspilte, men dette er grusomt av Leeds.
Tviler på at vi fullfører med 11 mann her, Berardi og Phillips lever farlig!
Hva slags football er det egentlig Uwe prøver på?
Makalaust!!

RoarG

Denne skaden var han skyld i selv. Skadde spillere skal av banen, slik at spillet kan fortsette.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Sleivind

Dennis

Dårlig førsteomgang med mye dårlig spill. Unntaket selvsagt Matias' mål.

Merker også at dommeren er over nivået sitt. Har selv bidratt sterkt til at det begynner å bli småhissig. Gir gule i en omgang og ikke engang frispark andre veien for albuer i bakhodet.
Marching on together!

B_Ød

Ups & Ups!!

RoarG

Quote from: Hallgeir * on August 22, 2015, 14:15:27
Det slår meg at vi vinner nesten ingen andreballer. Ikke bare utur....
Mangler intensitet i spillet. Her må bena flyttes adskillig raskere.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Sydhagen

To lag som spiller veldig likt i 1. omg.
Tilfeldig at Sheff Wed leder, men dette er begredelig fotball.

4-4-2 bør vekk pronto! steinalderfotball!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

RoarG

Quote from: ArneS on August 22, 2015, 14:14:17
Godt å slippe den farlige 2-0 ledelsen.....
Ja jøss. Jeg nyter så godt å ligge under 0-1.

Sleivind

Quote from: Mr Kaizer on August 22, 2015, 14:18:42
Dårlig førsteomgang med mye dårlig spill. Unntaket selvsagt Matias' mål.

Merker også at dommeren er over nivået sitt. Har selv bidratt sterkt til at det begynner å bli småhissig. Gir gule i en omgang og ikke engang frispark andre veien for albuer i bakhodet.

Reagerer på det samme. Smått utrolig at det går an å være så ufattelig inkonsekvent! Må være forferdelig frustrerende å være spiller.

Det som irriterer mest er at det faktisk kun er vi som har fått det gule på akkurat det.

Joe Jordan

Det var 45 minutter av livet mitt jeg aldri får igjen.... Hva med å vinne noen andreballer, sette litt fart og generelt få opp intensiteten? Utrolig lavt nivå på mange av spillerne. Taylor og Ante får godkjent. Og Bamba minus den offsiden.

Sent from my iPad using Tapatalk
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

B_Ød

Ups & Ups!!

Sleivind

Le Jardin

Hittil har vi jo ledet alle kampene, og kun fått uavgjort. På tide å sjekke turn-around-genene til >Uwe og laget.
Kan jo ikke bli verre......
Terje, som begynner å bli fornøyd med ett poeng i dag og...
"Victory is in our sights"

J-R

Dørgende kjedelig kamp, mellom 2 svake lag...
Blir vel en u.

h.b

Som sagt litt lenger oppe. Steinalderfotball. Lite/ingen kraft og gjennombrudd. Wood som spillertype er ferdig. Den moderne spissen er rask og gjennombruddsfarlig. Ante er en mere spiss av den moderne fotball. Wood er det ikke. Nei inn med 4-5-1. Og en hengende spiss med kvaliteter. Kanskje han Forrestieri kan være den spissen vi savner. Enten som ren spiss, eller som hengende spiss. Og da med Ante som ren spiss. Men desverre scorer ikke Ante nok mål til å være den topp spisssen vi trenger.

raggen

Forever Leeds United!!!!!!!!

Cannavaro

Det som skiller lagene er : klassescoring, stram organisering av Sheff Wed, mange folk bak ballen, vi mangler gode bevegelser foran ballfører, mer i lengderetning og true bakrommet.  Vi er spede foran kassa....kun Ante som er livlig der fremme.  Ellers gir jeg mange plusser til gode involveringer hos Taylor, Berardi, Bamba, Byram.  Wood har noen dårlige touch idag og vil se Dallas mer involvert.  Kanskje kommer Erwin inn her.  Pluss også at Bamba ikke har gult (men en omgang igjen da...)...
MFLU - Miracles For Leeds United

lowfields

Kun 1 plan i det offensive spillet og det er crosseren fra Cooper og over til Wood/Byram. (de har utrolig nok vært ganske presise i 1.omg). Men med Tom og Phillips sentralt er de ingen tegn til kreativitet i midten som Mowatt og Cook kan finne på. Ante er den eneste som ser farlig ut, så han bør fores med baller mye mer. Det er noe kjedelig og defensivt i tankegangen til Uwe med dette spillet. Berardi og Ante gode i 1. omg, ellers under pari.
"Welcome to, arguably, the noisiest ground in England"

Promotion 2010

Quote from: Annesj on August 22, 2015, 14:10:25
Grusomt a bamba

Kom igjen.....vi sender ham hatmeldinger og dødstrusler....                NOT     ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Odin

Får prøve med Mowatt og Erwin inn for Berardi (ok men lever farlig) og Wood

Cherry

Gledet meg lenge til denne klassikeren, også leverer vi rævvvvvvva fotball!!! :'(
Dette er virkelig dårlig, og noe MÃ... gjøres...
Greit at det er slitne bein, men så BRUK troppen da. Test Erwin, han kan umulig være mindre tent/ dårligere enn Wood i dag!!
Vi er veldig forutsigbare, og dette er virkelig grått......

Kom ut av blokkene og våkne opp nå da i 2. Omg ... Vi har jo ikke tempo og samhandling  mellom og i den formasjonen vi spiller i nå.
Jeg har trua på Røsler, men han lever og blir målt på resultater.... Dette holder ikke.

lowfields

Det skal ikke være mulig å skylde på slitne bein når sesongen er 2 uker gammel.......
"Welcome to, arguably, the noisiest ground in England"

RoarG

Quote from: lowfields on August 22, 2015, 14:32:46
Det skal ikke være mulig å skylde på slitne bein når sesongen er 2 uker gammel.......
Enig. De andre lagene har spilt like mange kamper som oss.