KAMP: vs Sheffield Wednesday @ Elland Road, lørdag 22/8 2015, kl 13.30

Started by Promotion 2010, August 21, 2015, 11:12:57

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Gufrias

Hekta på Leeds siden 1974

Smudge

Ankerjon15

Gufrias

Odin

Erik M

Fripp

Gufrias

Erik M

RoarG

Seieren sitter snart. Ikke overrasket over 1-1 mot Wednesday.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Odin

Bedre 2 omgang men dette er for dårlig.
Uwe setter inn Doukara, det er som å spille med 10 mann
Viser at Uwe har mye igjen for å bli en bra coach...
4 uavgjorte i ligaen. bedre at vi satser og vinner 2, taper 2

Promotion 2010

Skudd 17-6
På mål 3-3
Cornere 3-4
Offside 7-2
Gule kort 2-4

Bra annen omgang, men et lykketreff hindret seier!

PS Jeg så heldigvis bare slutten på 1.omgang!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

nord

Vi spiller godt i 2 omgang og dominerer totalt  ;). Wednesday må være overlykkelige at få 1 poeng!

Sleivind

Synd å si det, men det her var rett og slett en kjedelig forestilling fra to svake lag. Feilpasninger og ekstremt dårlig tempo. Virket nesten som om spillerne var slitne før kampen startet.

Ikke videre imponert over Røsler heller. Trist at vi nesten utelukkende satser på lange baller fra Cooper opp mot Wood, det er ikke et hjemmelag verdig.

flynn

For å se det positive i det; når sist slapp vi en motstander til 0 målsjanser?
Jeg ser rimelig positivt på dette. Vi er solide, men dårlige til å skape noe mot etablert forsvar. Wood er på gang nå, Dallas vil være viktig for oss, og med Cook tilbake blir vi hakket vassere sentralt også. Etter denne kampen ville jeg vært mer misfornøyd om jeg var Sheffield Wed fan...

Forøvrig enig ar Byram var svak, igjen.

flynn

lowfields

Synes vi var litt bedre(evt litt mindre svake) enn Weds i hele kampen. Litt bekymringsfullt at vi ikke klarer å slå dette laget.
Merkelig kamp-plan av Uwe i 1. omgang
Positivt at vi fortsatt ser mye sterkere ut defensivt enn på lenge. Wedensday scorer på et lykketreff og har en sjanse i 2.omg.
4 kamper, 4 uavgjort - da har vi samme start på sesongen som sterke Derby.
"Welcome to, arguably, the noisiest ground in England"

Barba

Bedring i 2. omg, men langt fra bra. Minst to av trioen Mowatt/ Murphy/ Cook må starte hver kamp ser det ut til om det skal skje noe som helst offensivt. Da ser jeg bort fra sololøpene til Ante.
Da setter jeg tusen spenn på uavgjort neste helg.

Barba
Barba - MOT

Smudge

Seriøst?.. Dette leeds laget ser jeg desverre ingenting positivt med idag. Direkte svakt! Må ha inn 2 nye spillere asap.

RoarG

Quote from: nord on August 22, 2015, 15:30:32
Vi spiller godt i 2 omgang og dominerer totalt  ;). Wednesday må være overlykkelige at få 1 poeng!

Uten lykketreffet til Matias hadde vi vunnet denne kampen 1-0. Forumet ville ha vært  fra seg av lykke. Henger meg ikke på alle svartmalerne på forumet, som hevder at dette var så veldig svakt.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Sydhagen

Quote from: RoarG on August 22, 2015, 15:46:05
Quote from: nord on August 22, 2015, 15:30:32

Uten lykketreffet til Matias hadde vi vunnet denne kampen 1-0. Forumet ville ha vært  fra seg av lykke. Henger meg ikke på alle svartmalerne på forumet, som hevder at dette var så veldig svakt.

BUNNSOLID defensivt, ELENDIG offensivt.
Kom seg litt offensivt siste 30 når vi kom til innlegg fra kant.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Eriksen55

Enda ikke tapt
Slipper til få sjanser og lite mål
Byram ut kan finansiere nye spillere...Han er oppskrytt!
Veeeeldig mange lange baller og fryktelig kjedelig å se på!
Wood scorer, positivt. Men Uwe må få igang angrepsspillet!

Josch

Vanskelig kamp dette også, akkurat som ifjor og i forfjor. Hadde en dårlig følelse i 1. omg, da angrepene gikk for mye på tvers  og vi mistet ballen enkelt på midtbanen. Det gikk for sakte fremover, lite vingspill.
Sheff spilte mer direkte, slik Leeds burde gjort.

Vi får håpe at rullering av troppen gir uttelling på sikt.

Jeg mener Leeds er et godt lag med sin førsteelver (i dag manglet Coock, Muphy og  Mowatt fra start.)

smart å sette  Dallas på høyresiden i 2. omg. Det gav et mål. 8)

h.b

Dallas føler jeg kom bedre til sin rett på høyre kant. Da tenger vi en venstrekant

Pettersen97

Dallas - Den "nye" Snodgrass?? I allefall den følelsen
Jeg sitter med etter i dag :)

Future is bright WHITE!!

MOT!!
The Mighty Whites

sportcarl1

Quote from: Odin on August 22, 2015, 15:29:07
Bedre 2 omgang men dette er for dårlig.
Uwe setter inn Doukara, det er som å spille med 10 mann
Viser at Uwe har mye igjen for å bli en bra coach...
4 uavgjorte i ligaen. bedre at vi satser og vinner 2, taper 2

de bästa coacherna är de som sitter vid sidan om ;)

sportcarl1

den defenisva lagdelen med silvestri berardi bamba cooper taylor och defensive mittfältaren adeyebi sitter som ett smäck,  är den offensiva och kreativa delen framåt som lämnar lite att önska men har hopp nu när cook är klar med sin avstängning och murphy som börjar närma sig riktig matchform

Josch

vi manglet kreative spillere som f.eks  Coock.  Med Byram i form  ville vi hatt en god kant også. Han hadde ikke dagen. Litt  synd at Yorkshirederbyet kom etter fire tette kamper for begge lag. Spillerne virket  slitne.

Jeg ser for meg at vi får mange slike tette oppgjør, og da MÃ... den offensive kraften være utslagsgivende.
Per i dag er ikke Leeds gode nok offensivt. Leeds var likevel best i 2.omg, særlig etter byttene.
Men mot muren til Sheff W var ikke dette nok.

hva med flere langskudd? Men hvem kan skyte fra distanse? 8)

TK20

Grei kamp av gutta. Liker at det defensive virker veldig solid, selv med Cooper inn for Bellusci. Sitter med følelsen av at Rösler på sikt ønsker å bruke Cooper oftere, noe jeg er enig i.

Synes Byram-kritikken beviser at enkelte har (for) høye forventninger. Ã...penbart ikke verdt £8M, men allikevel en av våre bedre i første omgang.

Phillips var litt skuffende i dag, bør roteres ut igjen til fordel for Murphy/Mowatt. Adeyemi virker viktig for Röslers plan, og synes ikke han fortjener å settes ut.

Man kan si mye om langpasningene til Cooper, men kvaliteten var upåklagelig! Synes han traff på lissa hver gang; hvorvidt han slår for mange lange er en annen diskusjon.

Også positivt at til og med Doukara, som virket veldig ferdig i fjor, ser ut som en ressurs. Dagens beste pasning når han drusa'n med vrista mot Antenucci. Det vitner om god man management av Rösler.

For uten Bamba var Taylor min BB. Solid i alt han gjør, takler godt, hurtig, og slo en megacross fra stillestående helt på dødlinja.

Tror det offensive setter seg etterhvert, da kan dette bli aldri så moro. Gleder meg!