Kamp: vs Middlesbrough @ Riverside Stadium 27.9 2015, kl 14:15 TV

Started by ArneS, September 25, 2015, 10:20:08

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Barba

Barba - MOT

roaldv

Faller på samme måte to ganger i løpet av et par minutter! Bare å glemme resultatet i denne kampen, og heller ta med seg det som er positivt av spill!

Sølvreven

Det er det verste jeg har sett... Er det muuuulig å ha. Så mye uflaks i en og samme kamp   ???

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Bye

Ja..kan vel like godt hente to nye stoppere i Januar. Har aldri følt meg trygg på Bamba heller.
Trønder i Bergen!

Kato

Stopperne vil koste oss en topplassering i år. På tide Røsler og Cellino også innser det.

Sleivind

Få den ballen fremover da? Hvorfor i h***** skal vi småspille bak der?

Snakk om å gi fra seg en seier altså, noe av det verste jeg har sett noensinne når det gjelder å være gavmild.

Sydhagen

Vi er best og taper 3-0...herregud for noen fjomer i forsvaret!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

ØBS

Det er bare DEN dagen i dag...

Hva er oddsen for TRE sånne mål i én og samme kamp...?  Og det kan fortsatt bli flere...
LUSCOS-hilsen
ØBS

Superfan

Quote from: ØBS on September 27, 2015, 15:59:00Det er bare DEN dagen i dag...

Hva er oddsen for TRE sånne mål i én og samme kamp...?  Og det kan fortsatt bli flere...

Kampfiksing...??

GeirO

Quote from: Superfan on September 27, 2015, 15:56:12
Spiller Bamba i sandaler. Sklir hele tiden jo
La også merke til det. Burde byttet sko for lenge siden. Hvorfor bytter han ikke sko nå? Det kan skje igjen!! Burde ropes ut. Uwe????
MOT

raggen

Ting tross alt, så ser jeg ikke noe plan bak spillet til leeds..helt fantasiløst
Forever Leeds United!!!!!!!!

RoarG

Dette Leeds-laget er aldeles latterlig. Stakkars Uwe, være sjef for en sånn suppegjeng.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

gulle

I år rykker vi opp!

DenHviteYeboah

Quote from: Kato on September 27, 2015, 15:58:27
Stopperne vil koste oss en topplassering i år. På tide Røsler og Cellino også innser det.
Aldri iverden!
De fleste spillerne er IKKE gode nok >:( Som foregående sesonger >:(

Gufrias

Hekta på Leeds siden 1974

J-R

Bamba på isen!

Ser uansett lyst på ting!
Den beste bortekampen vi har gjort  siden krigen!

Tabber og uflaks ødelegger for oss

Bye

Det er verken uflaks eller tilfeldig at vi slipper inn sånne mål, vi makter ikke å få frem ballen, og derav blir vi uvøren med ball bakover. Tafatt og håpløst at vi ikke makter å spille bedre.
Trønder i Bergen!

nord

DenHviteYeboah

Quote from: Lexmark on September 27, 2015, 16:02:45
Det er verken uflaks eller tilfeldig at vi slipper inn sånne mål, vi makter ikke å få frem ballen, og derav blir vi uvøren med ball bakover. Tafatt og håpløst at vi ikke makter å spille bedre.
Enig!

Kato

Sist scora de ingen på haugevis med sjanser. I dag scorer de masse nesten uten sjanser.

SOL

Hmmm, eigentleg ein ok 2. omgang. Men eit par ting eg ikkje skjønar heilt: Antenucci som einsam spiss? Ut med Botaka som var god? Doukara på kant (før 4-4-2)? Doukara at all? Bellusco før Cooper (tja, mogleg)? Hmmm, er i ferd med å bli litt usikker på taktiske disposisjonar.

GeirO

Vi er dårlige på egen halvdel.
Vi er meget gode fra midtbane og opp til motstanderens sekstenmeter.
Vi er dårlige inne i boksen.
MOT

Kato

Quote from: SOL on September 27, 2015, 16:06:12
Hmmm, eigentleg ein ok 2. omgang. Men eit par ting eg ikkje skjønar heilt: Antenucci som einsam spiss? Ut med Botaka som var god? Doukara på kant (før 4-4-2)? Doukara at all? Bellusco før Cooper (tja, mogleg)? Hmmm, er i ferd med å bli litt usikker på taktiske disposisjonar.
Botaka var sliten

Bye

Quote from: Kato on September 27, 2015, 16:05:44
Sist scora de ingen på haugevis med sjanser. I dag scorer de masse nesten uten sjanser.

Og det er vel forskjellen på et lag i flyten, og et lag som fortsatt har endel å gå på med det helt elementære; som no-nonsense-forsvarsspill.
Trønder i Bergen!

ziganda

Bytter middelmådige spillere med andre middelmådige spillere hver sesong. Vanskelig å skjønne hvorfor vi skal bli bedre av det. Mangler kvalitet i sentrallinjen og vi får det ikke med dagens eier heller  :-\

SOL

Quote from: Kato on September 27, 2015, 16:06:53
Quote from: SOL on September 27, 2015, 16:06:12
Botaka var sliten
So am I - of being a Leedsfan  ;)

DenHviteYeboah

Quote from: ziganda on September 27, 2015, 16:07:28
Bytter middelmådige spillere med andre middelmådige spillere hver sesong. Vanskelig å skjønne hvorfor vi skal bli bedre av det. Mangler kvalitet i sentrallinjen og vi får det ikke med dagens eier heller  :-\
Jepp. Det er bytteleken i championship det >:(
Noe som jeg har hevdet i årevis ikke fører til opprykk >:(

stian

Heller tre kokosmål i en kamp enn å spre dem utover flere. Vi får håpe at vi har gjort unna sesongens største blemmer i dag.

GeirO

Alt i allt er jeg fornøyd med dagens Leeds-spill. Personlige feil ødelegger. Vi trenger en GOD makker til Bamba. Resten kan være bra nok.
MOT

Kato