Kamp: vs Middlesbrough @ Riverside Stadium 27.9 2015, kl 14:15 TV

Started by ArneS, September 25, 2015, 10:20:08

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

nord

Statistikken ser godt ud, men hvad hjælper det når de andre får målene  :'(
MiddlesbroughLeeds United
6(2)   Shots (on goal)   12(6)
16   Fouls   12
8   Corner kicks   4
1   Offsides   2
41%   Time of Possession   59%
3   Yellow Cards   0
0   Red Cards   0
6   Saves   0

moty

Tror vi må samle  inn penger til et par sko med skru knotter til Bamba. Kansje lønnspolitikken er så stram at de ikke har råd til flere par med sko.

Josch

Quote from: GeirO on September 27, 2015, 16:11:22
Alt i allt er jeg fornøyd med dagens Leeds-spill. Personlige feil ødelegger. Vi trenger en GOD makker til Bamba. Resten kan være bra nok.
Jeg er enig. Men vi tåler ikke mange skader på første elveren, f.eks Wood. I dag var vi tilbake til angrepsspill fra  14/15-seosngen. Ikke godt nok med bare EN target man i stallen. At Boro vinner med de få sjansene viser at de er gode.

h.b

Mangler tryyket som skal til for å skape de riktige målsjansene. Blir liksom veldig pinglete i sluttsekvensen av angrepet

Sleivind

Ser man vekk fra de personlige feilene gjør vi en godkjent, og vel så de, bortekamp.

Men det er ikke uten grunn at vi ikke har flere poeng enn vi har. For mange personlige feil i forsvar og for svakt offensivt.

Varsellampene til Røsler bør ha begynt å blinke nå.

Sleivind

Uwe Rosler: "We played a team who taught us a big lesson. They didn't create many chances but they took them." #lufc

p0ndus

Klovneriet i forsvaret har vært et problem siste 10 åra. Dette uansett lagoppstilling. Får håpe at man har brukt opp klovnekvoten for en stund, så får man bare legge dette tapet bak seg og se fremover. Viktig at spillerne ikke mister trua på seg selv.  Frykter at MC nå vil bidra til mer negativ  uro i troppen og administrasjonen nå.

lowfields

Synes det så ut som Boro hadde full kontroll på denne kampen fra start til slutt. Vi hadde en brukbar periode første 20 i 2. omgang - ellers så dette lett ut for hjemmelaget. Alt for lite drive og trøkk i angrepsspillet vårt og med forsvarsspill som dette blir det håpløst.
"Welcome to, arguably, the noisiest ground in England"

samadhi

Synes vi spiller en bra kamp. Borte Boro er kanskje årets vanskeligeste kamp så legger ikke alt for mye i at vi taper.

Vi er dessuten veldig uheldige som får mål i starten slik at Boro kan legge seg lavt og styre kampen.
Personlige feil avgjør dessverre for oss i dag.
Synes vi spilte oss bra inn i kampen etter hvert. Botaka positiv.
marching on together,
derudaf forever...

Joe Jordan

Cellino som tok ut laget?

@PhilHayYEP: Rosler a bit cryptic about his changes today. "Sometimes I can't tell you everything. I didn't plan to make five changes." #lufclive
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

newsome

Hvordan er det mulig å starte kampen med Byram på benken?? Ubegripelig. Trodde en måtte ha det beste laget på banen borte mot boro. Røsler får en tøff tid med sånne uttak.

sportcarl1

Quote from: newsome on September 27, 2015, 17:51:56
Hvordan er det mulig å starte kampen med Byram på benken?? Ubegripelig. Trodde en måtte ha det beste laget på banen borte mot boro. Røsler får en tøff tid med sånne uttak.
i och för sig har han väl inte gjort en riktigt bra match på hela hösten. dock tycker jag han borde kommit in i andra,

Dennis

Er det andre lag som klarer å slippe inn tre mål med en kvalifisert sjanse mot?
Marching on together!

JacobScreek

Quote from: Joe Jordan on September 27, 2015, 17:45:16

@PhilHayYEP: Rosler a bit cryptic about his changes today. "Sometimes I can't tell you everything. I didn't plan to make five changes." #lufclive

Når man vinner borte...og ikke spiller neste kamp før 8 dager senere...ja da bytter man ikke halve laget...åkke som...enkel matematikk!!!
"Never change a winning team' MY ASS!!!

WE are Leeds...MOT!!! >:(
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

Hallgeir *

Quote from: JacobScreek on September 27, 2015, 09:51:36
Våknet nå opp med 'ekstremgodfølelsen'... ;D

Dette er en tv-kamp jeg lenge har visst jeg ikke fikk sett 'live' på grunn av diverse familiesammenkomster og en herlig lapskaus av mer eller mindre tilfeldige hendelser.

MEN det siste døgnet har alt snudd...helt utrolige ting har skjedd i en ellevill rekkefølge som summa sumarum gjør sitt til at jeg nå får sette meg ned foran tv'en kl.14:15 og bivåne Leeds United sin videre (strake) ferd mot Premier League...resultattipset mit er herved:  Middlesbr. 1-4 Leeds Utd  ;D ;D

Vi vinner...we  are Leeds...MOT!!! #ChrisWoodShow

Da kom vel beviset på at heller ikke du er noe orakel...  ;)

Dessverre, må jeg tilføye.  :(
Super Leeds since 1968

JacobScreek

Quote from: Hallgeir * on September 27, 2015, 22:32:28
Quote from: JacobScreek on September 27, 2015, 09:51:36
Våknet nå opp med 'ekstremgodfølelsen'... ;D

Dette er en tv-kamp jeg lenge har visst jeg ikke fikk sett 'live' på grunn av diverse familiesammenkomster og en herlig lapskaus av mer eller mindre tilfeldige hendelser.

MEN det siste døgnet har alt snudd...helt utrolige ting har skjedd i en ellevill rekkefølge som summa sumarum gjør sitt til at jeg nå får sette meg ned foran tv'en kl.14:15 og bivåne Leeds United sin videre (strake) ferd mot Premier League...resultattipset mit er herved:  Middlesbr. 1-4 Leeds Utd  ;D ;D

Vi vinner...we  are Leeds...MOT!!! #ChrisWoodShow

Da kom vel beviset på at heller ikke du er noe orakel...  ;)

Dessverre, må jeg tilføye.  :(

Hehe...vi manglet jo Chris...gadd vite åssen det hadde gått MED han på laget i dag...burde kanskje også evt ha spilt midtstopper for at vi sku hatt sjans ;-) #oraklereroppskrytt
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

Kato

Quote from: JacobScreek on September 27, 2015, 22:24:53
Quote from: Joe Jordan on September 27, 2015, 17:45:16

Når man vinner borte...og ikke spiller neste kamp før 8 dager senere...ja da bytter man ikke halve laget...åkke som...enkel matematikk!!!
"Never change a winning team' MY ASS!!!

WE are Leeds...MOT!!! >:(

Wood ut, skade. Byram ut for Botaka, forståelig. Cooper ut for Bellusci, lukter Cellino. Berardi for Wooton, en selvfølge.

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

baste

Quote from: samadhi on September 27, 2015, 17:38:49
Synes vi spiller en bra kamp. Borte Boro er kanskje årets vanskeligeste kamp så legger ikke alt for mye i at vi taper.

Vi er dessuten veldig uheldige som får mål i starten slik at Boro kan legge seg lavt og styre kampen.
Personlige feil avgjør dessverre for oss i dag.
Synes vi spilte oss bra inn i kampen etter hvert. Botaka positiv.

Regner med at vi forsterker i januar, men dette var i utgangspunkt en av de tøffeste bortekamp i år.
Er jo lyspunkter, håper Uwe klarer å bygge på det

MOT