Skrevet av Emne: Kamp: vs Birmingham City @ Elland Road, lørdag 3/10 2015, kl 16.00, på TV!  (Lest 21972 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Cannavaro

Bare å erkjenne at vi suger - big time.....
Det blir tyngre og tyngre for hver kamp, tøffere og tøffere å være supporter.
Gud hjelpes - når kan det snu ??

Tøft -som alltid- å være Leeds supporter !
MFLU - Miracles For Leeds United

RoarG

Skammelig. Få de som forvandler denne klubben til søppel ut >:(.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Superfan

Ut med Røsler.

h.b

  • Gjest
Wood er jo fullstendig ubevegelig. Håpløs

Fugazi

Noen som har tippet Uwe Røsler ut av Elland Road ved juletider !?

Det går ikke så lenge...

TUNI

innsats? slåss om hver ball? røssler?
TERRY COOPER

Joe Jordan

Ubrukelig med ballbesittelse når det ikke finnes noe kreativitet. Ble mye bedre etter de to første byttene men så ble det samme dritten igjen.


Sent from my iPad using Tapatalk
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

DenHviteYeboah

Vi er et bånnlag >:( igjen >:(

Og helt fortjent. Hjelpeløs gjeng dessverre. Skaper ingenting og slik har det vært i mange hjemmekamper på rad.
Har vel vært slik i årevis...

RoarG

innsats? slåss om hver ball? røssler?
+1
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

auren

Smått fantastisk med 5 hjemmekamper, 3 uavgjorte og to tap. Har vi noensinne hatt en så svak ligaåpning på hjemmebane?

Kampen endrer karakter når Botaka kommer inn. Merkelig at Uwe tar ut BB Berardi, må vel være en skade. Men selv med en frisk Botaka så sliter vi med å skape skikkelige sjanser. Med denne mangelen på å skape sjanser og putte mål, og det shaky forsvarsspillet, kan det fort bli nedrykksspøkelse denne sesongen. Uwe kan ikke sitte så veldig trygt nå kjenner jeg Cellino rett..

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

ragnar

Mangler litt pondus og kreativitet her. blir spennende å se hvordan dette utvikler seg.

Wood og Dallas skuffer stort. Mye å jobbe med enda Uwe.
*In El Loco we trust!*

Kontakinte

Berardi ser skada ut. Banens beste etter min mening.


Sent from my iPad using Tapatalk
Enig

Josch

Birmingham vant fortjent, selv om jeg mener de drev med  tjuvtriks og drøying av tiden.
De forsvarte seg bra både i lufta og bakken. Leeds' angrepsspill gikk for tregt. Det ble mye på tvers og tilbake til stopperne. Det holder ikke mot B'ham, som var flinke til å dekke rom og presse. 8)
Cooper skulle hatt frispark ved målet men han var altfor sent oppe igjen,  slik at målscorer fikk stå rettvendt mot mål ,  godt inne  i boksen. Svakt av Cooper å ikke komme seg på beina og gå i ryggen på ham tidlig. Han virker treg og dau i kroppen. Henger ikke med de beste angripere. Ikke god nok for Leeds,  han heller.
Berardi: ganske  ufarlig fremover, ikke fart. Midtbanen: for lite kreativ og for lite fysikk.
Botaka: Meget god, som Antenucci. hvor var Wood.? 8)

Jeg mener dette tapet  lå i lufta allerede  etter  20-30 min spill.
« Siste redigering: Oktober 03, 2015, 18:15:29 av Josch »

Hallgeir *

Burde ikke Silvestri reddet skuddet på 0-1?

Vinkelen er spiss, og jeg synes han slipper seg unødvendig fort ned. Det virker som om han tar en sjanse på at skuddet kommer nede. Burde vel ha avventet litt.
Super Leeds since 1968

leedsers

Ja no e det store spørsmålet, ryk treneren no. Eg mein det blir feil, se på Glimt , tapt mye i starten, men spilte bedre og bedre og vant masse kamper. Så vi bør ha is i magen, selv om det S****ns surt i dag

Sydhagen

Grusomt å være på ER idag...
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Cherry

For leeeenge siden føyk vi i angrep når fløyta gikk, vi flyttet lagdeler etter og LØP alle som en...,
Hvor er innsats!!!!???? 
Fremover er vi heeeelt tafatte , Wood STÃ…R spiss- og innlegg kommer jo bare ikke...
Midten... Vel Cook prøver, men er ikke god i dag, Murphy spiller hjem eller tversover, og Mowatt er ute av posisjon/ form.
Bra bytter, Botaka teknisk, Ante prøver å løpe... Men når de andre rundt ham er stasjonære så blir dette vanskelig.
Birmingham hadde en game plan, skulle likt og visst vår...

Det er forferdelig tungt å se på laget om dagen, vi skriker etter en midtbanesjef.... Og generelt spillere som løper!!!
Skuffet.
 

DenHviteYeboah

For leeeenge siden føyk vi i angrep når fløyta gikk, vi flyttet lagdeler etter og LØP alle som en...,
Hvor er innsats!!!!???? 
Fremover er vi heeeelt tafatte , Wood STÃ…R spiss- og innlegg kommer jo bare ikke...
Midten... Vel Cook prøver, men er ikke god i dag, Murphy spiller hjem eller tversover, og Mowatt er ute av posisjon/ form.
Bra bytter, Botaka teknisk, Ante prøver å løpe... Men når de andre rundt ham er stasjonære så blir dette vanskelig.
Birmingham hadde en game plan, skulle likt og visst vår...

Det er forferdelig tungt å se på laget om dagen, vi skriker etter en midtbanesjef.... Og generelt spillere som løper!!!
Skuffet.
Godt skrevet-helt enig!

Jon R

Alt i alt en svak kamp med skuffende prestasjoner i alle ledd.

Silvestri 6 - Berardi 7, Bamba 5, Cooper 5, Taylor 6 - Mowatt 4, Cook 6, Murphy 5 - Buckely 5, Wood 5, Dallas 6
Subs: * BOTAKA 8, Antenucchi 7, Byram
Tactics: 5
Jon R.

p0ndus

  • Gjest
To tap på rad føles av en eller annen grunn mentalt som ti tap på rad.

AndyMathie

Alt i alt en svak kamp med skuffende prestasjoner i alle ledd.

Silvestri 6 - Berardi 7, Bamba 5, Cooper 5, Taylor 6 - Mowatt 4, Cook 6, Murphy 5 - Buckely 5, Wood 5, Dallas 6
Subs: * BOTAKA 8, Antenucchi 7, Byram
Tactics: 5

Helt enig i vurderingen din Jon! Synd at ikke Leeds spiller i nærheten av din analyse. Hadde de spilt i nærheten burde det i alle fall blitt poeng!
We are Leeds and we are proud of it!

Josch

Vi får prøve med noen unnskyldninger for tapet idag:
-Wood har vært skadet. Han har ikke funnet formen etter avbrekket.
-Buckley og  Botaka trenger tid for å bli samspilt med laget.
-Midtbanen er for ung  og naiv  og gir bort dumme kontringer (to slike mål idag)
-Vi mangler fortsatt  en god midtstopper (fire blemmer av midtstoppere de siste to kamper)

Hvis alt dette retter seg så er vi et vinnerlag igjen. 8)

Blank_File

Det er utrolig fantasiløst det vi driver med i nesten hele kampen og det er hovedproblemet vårt nå. Det virker som at kamp planen til Birmingham er omtrent sånn de fleste lag har spilt mot oss i det siste. Birmingham utførte det helt perfekt (selv om det første målet etter mitt syn var frispark til Cooper). Alle vet nå at hvis vi har mye possesion så sliter vi enormt med å skape noe. Jeg forstår ikke helt hvordan vi skal løse dette problemet.

I tillegg til dette har vi et problem på stopperplassen. Det er greit nok å gjøre noe med om vi kan finne den rette spilleren. Men kloke og raske stoppere gror absolutt ikke på trær.

Syns liksom ikke vi er i dyp nød, men dette med at motstanderen vår alltid bare kan ligge kompakt å kontre på oss er ganske bekymringsfullt og noe vi må håndtere for å begynne og vinne på Elland Road.

Cherry

Det er utrolig fantasiløst det vi driver med i nesten hele kampen og det er hovedproblemet vårt nå. Det virker som at kamp planen til Birmingham er omtrent sånn de fleste lag har spilt mot oss i det siste. Birmingham utførte det helt perfekt (selv om det første målet etter mitt syn var frispark til Cooper). Alle vet nå at hvis vi har mye possesion så sliter vi enormt med å skape noe. Jeg forstår ikke helt hvordan vi skal løse dette problemet.

I tillegg til dette har vi et problem på stopperplassen. Det er greit nok å gjøre noe med om vi kan finne den rette spilleren. Men kloke og raske stoppere gror absolutt ikke på trær.

Syns liksom ikke vi er i dyp nød, men dette med at motstanderen vår alltid bare kan ligge kompakt å kontre på oss er ganske bekymringsfullt og noe vi må håndtere for å begynne og vinne på Elland Road.

Birmingham spilte slik vi spiller borte/ bør spille borte...4-5-1. De hadde alltid cover bakover...
Vi bør rendyrke denne videre, å ha flanker som løper begge veier..MEN vi trenger fortsatt og veldig en midtbanesjef!!
 

Gufrias

Skammelig. Få de som forvandler denne klubben til søppel ut >:(.
Hva da forvandler? Hvor har du vært de siste 10 år?
Hekta på Leeds siden 1974

baste

Wood er jo fullstendig ubevegelig. Håpløs



Vi har nu Dallas, Botaka og Buckley som slåss om vingplasser.
Ante kan få plassen til Wood, for mer statisk spiller skal man lete lenge etter . Skuffende kamp av Wood

Sydhagen


Wood er jo fullstendig ubevegelig. Håpløs



Vi har nu Dallas, Botaka og Buckley som slåss om vingplasser.
Ante kan få plassen til Wood, for mer statisk spiller skal man lete lenge etter . Skuffende kamp av Wood
veldig vanskelig å være wood når leeds spiller gå-fotball og har ingen innlegg i boks...ante funker ikke som enslig spiss. Det er bevist gang på gang.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Jon R


Wood er jo fullstendig ubevegelig. Håpløs



Vi har nu Dallas, Botaka og Buckley som slåss om vingplasser.
Ante kan få plassen til Wood, for mer statisk spiller skal man lete lenge etter . Skuffende kamp av Wood
veldig vanskelig å være wood når leeds spiller gå-fotball og har ingen innlegg i boks...ante funker ikke som enslig spiss. Det er bevist gang på gang.
Basert på hva jeg har sett av han i de første kampene. Problemet til Wood er at han knapt kan heade en ball. Timingen hans er shocking. Mangler også killeregenskapene og evnen til å være på rett sted til rett tid inne i boksen.
Jon R.

h.b

  • Gjest

Wood er jo fullstendig ubevegelig. Håpløs



Vi har nu Dallas, Botaka og Buckley som slåss om vingplasser.
Ante kan få plassen til Wood, for mer statisk spiller skal man lete lenge etter . Skuffende kamp av Wood
veldig vanskelig å være wood når leeds spiller gå-fotball og har ingen innlegg i boks...ante funker ikke som enslig spiss. Det er bevist gang på gang.
Basert på hva jeg har sett av han i de første kampene. Problemet til Wood er at han knapt kan heade en ball. Timingen hans er shocking. Mangler også killeregenskapene og evnen til å være på rett sted til rett tid inne i boksen.

Wood byttes bort omgående mot Mc Cormack. Wood er lite bevegelig. Men desverre er ikke Ante giftig nok. Kanskje for bevegelig, og ikke der i boksen når laget trenger spissen. Men laget trenger en spiss som er bevegelig og giftig. En som har eksplosiv fart og kan rykke fra motstanderne på korte distanser

Bjorn


Wood er jo fullstendig ubevegelig. Håpløs



Vi har nu Dallas, Botaka og Buckley som slåss om vingplasser.
Ante kan få plassen til Wood, for mer statisk spiller skal man lete lenge etter . Skuffende kamp av Wood
veldig vanskelig å være wood når leeds spiller gå-fotball og har ingen innlegg i boks...ante funker ikke som enslig spiss. Det er bevist gang på gang.
Basert på hva jeg har sett av han i de første kampene. Problemet til Wood er at han knapt kan heade en ball. Timingen hans er shocking. Mangler også killeregenskapene og evnen til å være på rett sted til rett tid inne i boksen.

Wood byttes bort omgående mot Mc Cormack. Wood er lite bevegelig. Men desverre er ikke Ante giftig nok. Kanskje for bevegelig, og ikke der i boksen når laget trenger spissen. Men laget trenger en spiss som er bevegelig og giftig. En som har eksplosiv fart og kan rykke fra motstanderne på korte distanser

Not! Wood skal ha innlegg ala den Ante fikk av Botaka mot Boro. Han er god på hodet rettvendt i fart og med litt service fra kantene. Han fikk jo null mulighet da vi ikke brukte kantene før Botaka kom inn.. Wood kommer til å score mye mer.
Marching On! 4276