Skrevet av Emne: EX-Headcoach: Steve Evans  (Lest 321635 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kato

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #300 på: November 30, 2015, 13:22:09 »
skulle inte vilja vara ägare eller tränare av denna klubb, ge evans en chans och tid, varenda klubb han haft innan har han fört till promotion så han är säkert inte sämre än andra managers vi haft eller andra managers i championship

Problemet er at de klubbene. Ja det er pygmeklubber. Evans har aldri noensinne leda en klubb med et navn før han kom til Leeds. Og nå så viser det seg at han ikke takler presset. Begynner å skylde på alt og annet enn selve problemet. Nemlig at han ikke greier å få spillerne til å yde.

Men Evans ble rost opp i skyene av mange her for sin fantastiske CV. At den ble oppnådd i småklubber, brukes nå imot han, fordi nå må han bort (som jeg forøvrig er enig i).

Vi hadde garantert kommet lenger med Rösler ved spakene, men han skulle de fleste kvitte seg med. Mest sannsynlig hadde Uwe gått over til to spisser dersom han hadde fått fortsette, men det fikk vi aldri oppleve.

Nå sitter vi her med en "amatør" som head coach - helt til Cellino har fått på seg nye sparkebukser.



Hvor har du sett de mange?

Jeg tolket det slik at forumet i beste fall var avventende, og i hovedsak skeptisk til hvilke klubber han hadde vært i før han kom til oss.
 

Sydhagen

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #301 på: November 30, 2015, 13:39:59 »
Ikke sikkert det er matnyttig i denne diskusjonen, men jeg har nå tatt Leeds til toppen av PL i løpet av 2 sesonger.
Bruker stort sett original stall, med noe forsterkninger, i en 4-1-3-2 formasjon.

Dette er da Football Manager.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Leedsfan

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #302 på: November 30, 2015, 14:09:28 »
Når Evans distanserer seg selv fra de fleste av spillerne de siste kampene så har han et problem. Vi vet alle at januar-vinduet ikke er den rette tiden til å utrette mirakler.

Det må jo være demoraliserende for de på benken å se de som starter kampene spille ræva!

Jeg hadde ikke hatt noe i mot at han byttet ut 5-6 mann til neste kamp.

                    Silvestri
Byram  Bamba  Cooper  Taylor
Botaka  Bridcutt  Adeyemi  Dallas
               Erwin  Doukara
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Sydhagen

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #303 på: November 30, 2015, 14:17:49 »
Når Evans distanserer seg selv fra de fleste av spillerne de siste kampene så har han et problem. Vi vet alle at januar-vinduet ikke er den rette tiden til å utrette mirakler.

Det må jo være demoraliserende for de på benken å se de som starter kampene spille ræva!

Jeg hadde ikke hatt noe i mot at han byttet ut 5-6 mann til neste kamp.

                    Silvestri
Byram  Bamba  Cooper  Taylor
Botaka  Bridcutt  Adeyemi  Dallas
               Erwin  Doukara

Enig.
Det må få konsekvenser i form av bytter når det går så dårlig.
Erwin/Doukara kan umulig gjøre det dårligere enn Wood/Ante. Hvem vet, kanskje det blir bedre?
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Kato

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #304 på: November 30, 2015, 14:49:54 »
Skjønte det slik at det ble livligere da Erwin kom inn lørdag. Satser på at han slipper til fra start i neste.
 

Annesj

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #305 på: November 30, 2015, 15:16:03 »
Når Evans distanserer seg selv fra de fleste av spillerne de siste kampene så har han et problem. Vi vet alle at januar-vinduet ikke er den rette tiden til å utrette mirakler.

Det må jo være demoraliserende for de på benken å se de som starter kampene spille ræva!

Jeg hadde ikke hatt noe i mot at han byttet ut 5-6 mann til neste kamp.

                    Silvestri
Byram  Bamba  Cooper  Taylor
Botaka  Bridcutt  Adeyemi  Dallas
               Erwin  Doukara

Enig.
Det må få konsekvenser i form av bytter når det går så dårlig.
Erwin/Doukara kan umulig gjøre det dårligere enn Wood/Ante. Hvem vet, kanskje det blir bedre?

Enig i denne 11rn selvom jeg synes Bellusci bør spille.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Kato

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #306 på: November 30, 2015, 17:29:40 »
Når Evans distanserer seg selv fra de fleste av spillerne de siste kampene så har han et problem. Vi vet alle at januar-vinduet ikke er den rette tiden til å utrette mirakler.

Det må jo være demoraliserende for de på benken å se de som starter kampene spille ræva!

Jeg hadde ikke hatt noe i mot at han byttet ut 5-6 mann til neste kamp.

                    Silvestri
Byram  Bamba  Cooper  Taylor
Botaka  Bridcutt  Adeyemi  Dallas
               Erwin  Doukara

Enig.
Det må få konsekvenser i form av bytter når det går så dårlig.
Erwin/Doukara kan umulig gjøre det dårligere enn Wood/Ante. Hvem vet, kanskje det blir bedre?

Enig i denne 11rn selvom jeg synes Bellusci bør spille.

Ikke om jeg tror det blir både Bridcutt og Adeyemi fra start.
 

Hallgeir *

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #307 på: November 30, 2015, 17:31:25 »
skulle inte vilja vara ägare eller tränare av denna klubb, ge evans en chans och tid, varenda klubb han haft innan har han fört till promotion så han är säkert inte sämre än andra managers vi haft eller andra managers i championship

Problemet er at de klubbene. Ja det er pygmeklubber. Evans har aldri noensinne leda en klubb med et navn før han kom til Leeds. Og nå så viser det seg at han ikke takler presset. Begynner å skylde på alt og annet enn selve problemet. Nemlig at han ikke greier å få spillerne til å yde.

Men Evans ble rost opp i skyene av mange her for sin fantastiske CV. At den ble oppnådd i småklubber, brukes nå imot han, fordi nå må han bort (som jeg forøvrig er enig i).

Vi hadde garantert kommet lenger med Rösler ved spakene, men han skulle de fleste kvitte seg med. Mest sannsynlig hadde Uwe gått over til to spisser dersom han hadde fått fortsette, men det fikk vi aldri oppleve.

Nå sitter vi her med en "amatør" som head coach - helt til Cellino har fått på seg nye sparkebukser.



Hvor har du sett de mange?

Jeg tolket det slik at forumet i beste fall var avventende, og i hovedsak skeptisk til hvilke klubber han hadde vært i før han kom til oss.

Ordvalget ble nok litt feil, ja.

Burde brukt ordet "flere", så kritikken din er på sin plass.
Super Leeds since 1968

Hallgeir *

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #308 på: November 30, 2015, 17:37:23 »
Når Evans distanserer seg selv fra de fleste av spillerne de siste kampene så har han et problem. Vi vet alle at januar-vinduet ikke er den rette tiden til å utrette mirakler.

Det må jo være demoraliserende for de på benken å se de som starter kampene spille ræva!

Jeg hadde ikke hatt noe i mot at han byttet ut 5-6 mann til neste kamp.

                    Silvestri
Byram  Bamba  Cooper  Taylor
Botaka  Bridcutt  Adeyemi  Dallas
               Erwin  Doukara

Antenucci på bekostning av Doukara? Doukara har vel ikke gjort spesielt mye ut av seg de kampene han har spilt for U-21 heller.

Ville klart ha valgt Ante og Erwin.
Super Leeds since 1968

DenHviteYeboah

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #309 på: November 30, 2015, 18:49:43 »
Når Evans distanserer seg selv fra de fleste av spillerne de siste kampene så har han et problem. Vi vet alle at januar-vinduet ikke er den rette tiden til å utrette mirakler.

Det må jo være demoraliserende for de på benken å se de som starter kampene spille ræva!

Jeg hadde ikke hatt noe i mot at han byttet ut 5-6 mann til neste kamp.

                    Silvestri
Byram  Bamba  Cooper  Taylor
Botaka  Bridcutt  Adeyemi  Dallas
               Erwin  Doukara

Antenucci på bekostning av Doukara? Doukara har vel ikke gjort spesielt mye ut av seg de kampene han har spilt for U-21 heller.

Ville klart ha valgt Ante og Erwin.
Spiller ingen trille. Ubrukelig rask alle spissene vi har i stallen >:(

Hallgeir *

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #310 på: November 30, 2015, 18:53:53 »
Når Evans distanserer seg selv fra de fleste av spillerne de siste kampene så har han et problem. Vi vet alle at januar-vinduet ikke er den rette tiden til å utrette mirakler.

Det må jo være demoraliserende for de på benken å se de som starter kampene spille ræva!

Jeg hadde ikke hatt noe i mot at han byttet ut 5-6 mann til neste kamp.

                    Silvestri
Byram  Bamba  Cooper  Taylor
Botaka  Bridcutt  Adeyemi  Dallas
               Erwin  Doukara

Antenucci på bekostning av Doukara? Doukara har vel ikke gjort spesielt mye ut av seg de kampene han har spilt for U-21 heller.

Ville klart ha valgt Ante og Erwin.
Spiller ingen trille. Ubrukelig rask alle spissene vi har i stallen >:(

Ubrukelig rask de fleste spillerne vi har i stallen....  :(

Men nå bør vi vel snart innom trådens tema....?
Super Leeds since 1968

samadhi

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #311 på: November 30, 2015, 19:18:56 »
De fleste av spillerne våre har prestert bra på det nivået vi er på i dag, langt bedre enn det som blir vist i dag.
Jeg mener det er Steve Evans sin oppgave å motivere, trene og organisere disse spillerne slik at de yter maks i hver kamp. I etterkampen intervjuet i helga fokuserte han kun på at spillerne var for dårlige og at han trengte nye inn.

Lett å være etterpåklok, men jeg mener bestemt at Uwe Rosler burde fått mere tid til å bygge det laget og den stilen som han begynte på i sommer. Evans har en stor jobb foran seg for å overbevise fansen og ikke minst MC.
marching on together,
derudaf forever...

Josch

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #312 på: November 30, 2015, 19:23:44 »
Jeg mener Evans sier det de fleste tenker:

"There is a lot of good players here, but there’s not enough very good players – and not enough good players"

Det nytter ikke å bytte trener hele tiden når troppen ikke er god nok. Cellino har valgt å ansette en frittalende person. Da må han regne med at noe av det som blir sagt er rettet mot ham også!
Rosler var litt feig på dette området og skrøt stadig av Cellino og spillerne, ofte kunstig. En slags puddel som ikke sa i fra!!

Jeg tror  Cellino oppdaget dette og sparket ham.
« Siste redigering: November 30, 2015, 19:25:29 av Josch »

Hallgeir *

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #313 på: November 30, 2015, 19:26:12 »
De fleste av spillerne våre har prestert bra på det nivået vi er på i dag, langt bedre enn det som blir vist i dag.
Jeg mener det er Steve Evans sin oppgave å motivere, trene og organisere disse spillerne slik at de yter maks i hver kamp. I etterkampen intervjuet i helga fokuserte han kun på at spillerne var for dårlige og at han trengte nye inn.

Lett å være etterpåklok, men jeg mener bestemt at Uwe Rosler burde fått mere tid til å bygge det laget og den stilen som han begynte på i sommer. Evans har en stor jobb foran seg for å overbevise fansen og ikke minst MC.

Det som du hevder i siste avsnitt, har jeg ment fra den dagen sparkingen var et faktum.  En av mange store feiler som hviler på Cellinos' skuldre.
Super Leeds since 1968

Promotion 2010

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #314 på: November 30, 2015, 21:24:35 »
Når Evans distanserer seg selv fra de fleste av spillerne de siste kampene så har han et problem. Vi vet alle at januar-vinduet ikke er den rette tiden til å utrette mirakler.

Det må jo være demoraliserende for de på benken å se de som starter kampene spille ræva!

Jeg hadde ikke hatt noe i mot at han byttet ut 5-6 mann til neste kamp.

                    Silvestri
Byram  Bamba  Cooper  Taylor
Botaka  Bridcutt  Adeyemi  Dallas
               Erwin  Doukara

Enig.
Det må få konsekvenser i form av bytter når det går så dårlig.
Erwin/Doukara kan umulig gjøre det dårligere enn Wood/Ante. Hvem vet, kanskje det blir bedre?

Enig i denne 11rn selvom jeg synes Bellusci bør spille.

Ikke om jeg tror det blir både Bridcutt og Adeyemi fra start.

Vi møte Hull så kanskje Evans velger to holding på midten!  ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Cherry

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #315 på: November 30, 2015, 22:39:34 »
Jeg mener Evans sier det de fleste tenker:

"There is a lot of good players here, but there’s not enough very good players – and not enough good players"

Det nytter ikke å bytte trener hele tiden når troppen ikke er god nok. Cellino har valgt å ansette en frittalende person. Da må han regne med at noe av det som blir sagt er rettet mot ham også!
Rosler var litt feig på dette området og skrøt stadig av Cellino og spillerne, ofte kunstig. En slags puddel som ikke sa i fra!!

Jeg tror  Cellino oppdaget dette og sparket ham.

Men hvis Evans bruker edder og galle , og ikke vinner kamper så får jo Cellino både verbal og økonomisk juling.
Nå var vi " oppesen" før vi røk så det sang mot Rotherham og Redders taktikeri , da var det også litt oppgang i antall tilskuere. Blir dominoeffekt når det ikke er no kult på ER lenger, folk bruker lørdager på annet - hvis vi ikke får snudd skuta igjen nå.

Litt forvirret over at Evans bruker ord som ikke er særlig bra om spillerne- i pressen. Greit internt, det må man tåle på jobb.  Enkelte , faktisk ganske mange i troppen glemmer at de er en del av ett produkt som hele tiden skal være salgbart.... Vi vil alle se laget vårt på sitt beste, og da MÃ… man spille for klubb og logo.... Og jeg tror det er dette Evans egentlig mener.  Vi har hatt mange stjerner som har markedsført klubben vår til å være ett produkt som vi fansen og byen er stolt av, vi har ingen stjerner i dag- talenter, Ja.... Men null stjerner.

Tålmodighet har hverken vår eier eller vi, og så lenge ting ikke fungerer - slik som nå... Så må det som Noel Whelan så riktig skriver i YEP: kvalitetsspillere inn ( 5, 6 mill £ spillere) som går rett inn og forsterker... Fordi de er GODE nok!
Hvis ikke Cellino nå vil innvestere i januar, så MÃ… han selge klubben vår videre... Noe annet er ikke aktuelt.
 

Kato

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #316 på: November 30, 2015, 22:52:53 »
De fleste av spillerne våre har prestert bra på det nivået vi er på i dag, langt bedre enn det som blir vist i dag.
Jeg mener det er Steve Evans sin oppgave å motivere, trene og organisere disse spillerne slik at de yter maks i hver kamp. I etterkampen intervjuet i helga fokuserte han kun på at spillerne var for dårlige og at han trengte nye inn.

Lett å være etterpåklok, men jeg mener bestemt at Uwe Rosler burde fått mere tid til å bygge det laget og den stilen som han begynte på i sommer. Evans har en stor jobb foran seg for å overbevise fansen og ikke minst MC.

Helt enig. Røsler røk for tidlig. Vi hadde garantert ikke vært verre stilt med Røsler.
 

DenHviteYeboah

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #317 på: Desember 01, 2015, 16:12:53 »
Jeg mener Evans sier det de fleste tenker:

"There is a lot of good players here, but there’s not enough very good players – and not enough good players"

Det nytter ikke å bytte trener hele tiden når troppen ikke er god nok. Cellino har valgt å ansette en frittalende person. Da må han regne med at noe av det som blir sagt er rettet mot ham også!
Rosler var litt feig på dette området og skrøt stadig av Cellino og spillerne, ofte kunstig. En slags puddel som ikke sa i fra!!

Jeg tror  Cellino oppdaget dette og sparket ham.

Men hvis Evans bruker edder og galle , og ikke vinner kamper så får jo Cellino både verbal og økonomisk juling.
Nå var vi " oppesen" før vi røk så det sang mot Rotherham og Redders taktikeri , da var det også litt oppgang i antall tilskuere. Blir dominoeffekt når det ikke er no kult på ER lenger, folk bruker lørdager på annet - hvis vi ikke får snudd skuta igjen nå.

Litt forvirret over at Evans bruker ord som ikke er særlig bra om spillerne- i pressen. Greit internt, det må man tåle på jobb.  Enkelte , faktisk ganske mange i troppen glemmer at de er en del av ett produkt som hele tiden skal være salgbart.... Vi vil alle se laget vårt på sitt beste, og da MÃ… man spille for klubb og logo.... Og jeg tror det er dette Evans egentlig mener.  Vi har hatt mange stjerner som har markedsført klubben vår til å være ett produkt som vi fansen og byen er stolt av, vi har ingen stjerner i dag- talenter, Ja.... Men null stjerner.

Tålmodighet har hverken vår eier eller vi, og så lenge ting ikke fungerer - slik som nå... Så må det som Noel Whelan så riktig skriver i YEP: kvalitetsspillere inn ( 5, 6 mill £ spillere) som går rett inn og forsterker... Fordi de er GODE nok!
Hvis ikke Cellino nå vil innvestere i januar, så MÃ… han selge klubben vår videre... Noe annet er ikke aktuelt.

Velkommen i klubben  :)
Håkon med flere har sagt dette i årevis, men det er visst bare en "quick fix" som ikke vil fungere i  følge en del orakler på forumet ;)

Hallgeir *

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #318 på: Desember 01, 2015, 18:03:08 »
Før denne sesongen hentet vi Wood til rundt £ 3 mill. Så mye har vi ikke brukt på en spiller siden tidlig 2000-tallet.

Wood har ikke vært bedre enn Berardi, som kom for en langt lavere sum. Snarere tvert om, han har vært merkbart svakere.

Det er sannsynligvis større sjanse for at en spiller til 5-6 mill er bedre enn en som koster 3 mill, men garanti for at det er slik, den har man aldri.

At det å kjøpe dyre spillere er synonymt med suksess, er nok en sannhet med modifikasjoner.
Super Leeds since 1968

h.b

  • Gjest
Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #319 på: Desember 01, 2015, 18:08:14 »
Før denne sesongen hentet vi Wood til rundt £ 3 mill. Så mye har vi ikke brukt på en spiller siden tidlig 2000-tallet.

Wood har ikke vært bedre enn Berardi, som kom for en langt lavere sum. Snarere tvert om, han har vært merkbart svakere.

Det er sannsynligvis større sjanse for at en spiller til 5-6 mill er bedre enn en som koster 3 mill, men garanti for at det er slik, den har man aldri.

At det å kjøpe dyre spillere er synonymt med suksess, er nok en sannhet med modifikasjoner.

Det handler om å vite hvem man signer. Hvis man signer en spiller uten å gjøre nødvendig research. Ja da kan det gå feil. Men hvis nå Leeds hadde signe Milner, Aguero, og Coutinho. Ja da er jeg rimelig sikker på at dette ikke hadde vært feil

Hallgeir *

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #320 på: Desember 01, 2015, 18:26:26 »
Før denne sesongen hentet vi Wood til rundt £ 3 mill. Så mye har vi ikke brukt på en spiller siden tidlig 2000-tallet.

Wood har ikke vært bedre enn Berardi, som kom for en langt lavere sum. Snarere tvert om, han har vært merkbart svakere.

Det er sannsynligvis større sjanse for at en spiller til 5-6 mill er bedre enn en som koster 3 mill, men garanti for at det er slik, den har man aldri.

At det å kjøpe dyre spillere er synonymt med suksess, er nok en sannhet med modifikasjoner.

Det handler om å vite hvem man signer. Hvis man signer en spiller uten å gjøre nødvendig research. Ja da kan det gå feil. Men hvis nå Leeds hadde signe Milner, Aguero, og Coutinho. Ja da er jeg rimelig sikker på at dette ikke hadde vært feil

Helt enig i det, men da snakker vi heller ikke om lommerusk på £ 5-6 millioner.

Du er herved utnevnt som leder for verving av neste steinrike kjøper av Leeds United.
Super Leeds since 1968

Leedsfan

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #321 på: Desember 01, 2015, 18:30:31 »

Jeg mener Evans sier det de fleste tenker:

"There is a lot of good players here, but there’s not enough very good players – and not enough good players"

Det nytter ikke å bytte trener hele tiden når troppen ikke er god nok. Cellino har valgt å ansette en frittalende person. Da må han regne med at noe av det som blir sagt er rettet mot ham også!
Rosler var litt feig på dette området og skrøt stadig av Cellino og spillerne, ofte kunstig. En slags puddel som ikke sa i fra!!

Jeg tror  Cellino oppdaget dette og sparket ham.

Men hvis Evans bruker edder og galle , og ikke vinner kamper så får jo Cellino både verbal og økonomisk juling.
Nå var vi " oppesen" før vi røk så det sang mot Rotherham og Redders taktikeri , da var det også litt oppgang i antall tilskuere. Blir dominoeffekt når det ikke er no kult på ER lenger, folk bruker lørdager på annet - hvis vi ikke får snudd skuta igjen nå.

Litt forvirret over at Evans bruker ord som ikke er særlig bra om spillerne- i pressen. Greit internt, det må man tåle på jobb.  Enkelte , faktisk ganske mange i troppen glemmer at de er en del av ett produkt som hele tiden skal være salgbart.... Vi vil alle se laget vårt på sitt beste, og da MÃ… man spille for klubb og logo.... Og jeg tror det er dette Evans egentlig mener.  Vi har hatt mange stjerner som har markedsført klubben vår til å være ett produkt som vi fansen og byen er stolt av, vi har ingen stjerner i dag- talenter, Ja.... Men null stjerner.

Tålmodighet har hverken vår eier eller vi, og så lenge ting ikke fungerer - slik som nå... Så må det som Noel Whelan så riktig skriver i YEP: kvalitetsspillere inn ( 5, 6 mill £ spillere) som går rett inn og forsterker... Fordi de er GODE nok!
Hvis ikke Cellino nå vil innvestere i januar, så MÃ… han selge klubben vår videre... Noe annet er ikke aktuelt.

Velkommen i klubben  :)
Håkon med flere har sagt dette i årevis, men det er visst bare en "quick fix" som ikke vil fungere i  følge en del orakler på forumet ;)

Som sagt over her så var ikke £3mill pund nok til å være god nok! Som orakel så sier jeg det jeg alltid har sagt, høye overgangssummer er ingen garanti for noe som helst! Det jeg kan være enig i er at kvalitet koster, men har vi råd?


Sent from my iPhone using Tapatalk
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Eriksen55

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #322 på: Desember 01, 2015, 18:49:19 »
Før denne sesongen hentet vi Wood til rundt £ 3 mill. Så mye har vi ikke brukt på en spiller siden tidlig 2000-tallet.

Wood har ikke vært bedre enn Berardi, som kom for en langt lavere sum. Snarere tvert om, han har vært merkbart svakere.

Det er sannsynligvis større sjanse for at en spiller til 5-6 mill er bedre enn en som koster 3 mill, men garanti for at det er slik, den har man aldri.

At det å kjøpe dyre spillere er synonymt med suksess, er nok en sannhet med modifikasjoner.

Det handler om å vite hvem man signer. Hvis man signer en spiller uten å gjøre nødvendig research. Ja da kan det gå feil. Men hvis nå Leeds hadde signe Milner, Aguero, og Coutinho. Ja da er jeg rimelig sikker på at dette ikke hadde vært feil

Helt enig i det, men da snakker vi heller ikke om lommerusk på £ 5-6 millioner.

Du er herved utnevnt som leder for verving av neste steinrike kjøper av Leeds United.

Jeg ser poenget ditt HB, men som noen sier så er det ingen garantier. Tores til Chelsea, Carroll alle steder etter Newcastle, Kagawa.. Chelsea pøsa ut 300 mill for Cuadrado og Pool 250 for Markovic..

Men ja, betaler du 500 mill er sjansen for bomkjøp mindre enn en annen spiller til 250 mill, da det også finnes flere å velge i jo billigere/ lavere man går.

Det er ikke prisen jeg er opptatt av, men speidingen og kunnskapen om de man henter... I Leeds sitt tilfelle så hentes det inn spillere på spillere uten at dem vet hvilken formasjon laget skal spille neste mnd..  Hadde man definert en stil. Ansatt manager og hentet spillere etter den profilen så tror jeg antall feilansettelser på managere minimeres og treffprosenten på spillere som hentes økes betraktelig.

Poenget mitt.

Man kommer langt med penger, men i Leeds sitt tilfelle PR nå tror jeg det hadde gjort vondt verre, da det også fører til høyere lønninger og utgifter. For med MC vil det alltid være kaos og et dårlig klima for å blomstre sportslig. Det tror jeg hadde blitt kroken på døra for oss.

Med en annen eier derimot...kan alt stille seg annerledes  :)
« Siste redigering: Desember 01, 2015, 18:53:48 av eriksen55 »

h.b

  • Gjest
Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #323 på: Desember 01, 2015, 19:00:16 »
Før denne sesongen hentet vi Wood til rundt £ 3 mill. Så mye har vi ikke brukt på en spiller siden tidlig 2000-tallet.

Wood har ikke vært bedre enn Berardi, som kom for en langt lavere sum. Snarere tvert om, han har vært merkbart svakere.

Det er sannsynligvis større sjanse for at en spiller til 5-6 mill er bedre enn en som koster 3 mill, men garanti for at det er slik, den har man aldri.

At det å kjøpe dyre spillere er synonymt med suksess, er nok en sannhet med modifikasjoner.

Det handler om å vite hvem man signer. Hvis man signer en spiller uten å gjøre nødvendig research. Ja da kan det gå feil. Men hvis nå Leeds hadde signe Milner, Aguero, og Coutinho. Ja da er jeg rimelig sikker på at dette ikke hadde vært feil

Helt enig i det, men da snakker vi heller ikke om lommerusk på £ 5-6 millioner.

Du er herved utnevnt som leder for verving av neste steinrike kjøper av Leeds United.

Jeg ser poenget ditt HB, men som noen sier så er det ingen garantier. Tores til Chelsea, Carroll alle steder etter Newcastle, Kagawa.. Chelsea pøsa ut 300 mill for Cuadrado og Pool 250 for Markovic..

Men ja, betaler du 500 mill er sjansen for bomkjøp mindre enn en annen spiller til 250 mill, da det også finnes flere å velge i jo billigere/ lavere man går.

Det er ikke prisen jeg er opptatt av, men speidingen og kunnskapen om de man henter... I Leeds sitt tilfelle så hentes det inn spillere på spillere uten at dem vet hvilken formasjon laget skal spille neste mnd..  Hadde man definert en stil. Ansatt manager og hentet spillere etter den profilen så tror jeg antall feilansettelser på managere minimeres og treffprosenten på spillere som hentes økes betraktelig.

Poenget mitt.

Man kommer langt med penger, men i Leeds sitt tilfelle PR nå tror jeg det hadde gjort vondt verre, da det også fører til høyere lønninger og utgifter. For med MC vil det alltid være kaos og et dårlig klima for å blomstre sportslig. Det tror jeg hadde blitt kroken på døra for oss.

Med en annen eier derimot...kan alt stille seg annerledes  :)

En klar filosofi fra klubben om spillestil, og ansettelse av gode speidere. Ja det er absolutt noe som kan føre kun gode ting med seg. Og for å si det som Wenger sa en gang. Han følger den rette spilleren i lang tid. Han skal passe inn i både formasjon og ikke minst på det menneskelige plan. Arsenal må vite på forhånd at denne spilleren takler presset ved å spille for en stor klubb som Arsenal. Her føler jeg at Leeds gjør Constanza metoden

samadhi

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #324 på: Desember 01, 2015, 19:56:57 »
Da Rosler ble ansatt i sommer gikk han tidlig ut og sa han foretrakk 4-3-3.
Han handlet også inn spillere som passer inn i dette systemet. Vi gikk for unge lovende spillere som stort sett kjenner divisjonen. Både Cellino og Rosler sa at dette kom til å ta tid og Cellino vedgikk at det var langt vanskligere å rykke opp enn han hadde trudd.
Til tross for det som vart sagt og at vi faktisk gjorde en del riktig så fikk Rosler bare 12 (?) kamper før det var på hue og rævva ut. Inn kom Steve Evans som sa klart ifra at her skulle det satses på tradisjonelt 4-4-2.

Så langt har både Rosler og Evans gjort det dårlig, i likhet med alle de andre som aldri fikk en skikkelig sjanse.
marching on together,
derudaf forever...

Promotion 2010

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #325 på: Desember 01, 2015, 20:03:08 »
Etter 7 kamper:

2 seire  2 uavgjort  3 tap   6-6   8 poeng av 21 mulige poeng!


Midt på treet form foreløpig!


Men klarer Evans å løfte laget slik at seirene blir fler?
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Runar

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #326 på: Desember 01, 2015, 20:34:17 »
Klubben handler i blinde uten å ha en formening om hvilke kvaliteter som trengs for å heve laget sportslig..
Det så ut som mange gode prosesser startet med Røsler i sommer. Så kom ikke resultatene etter 10 kamper som vi alle håpet på, spillet så ikke imponerende ut. Røsler var lei av spørsmål om to spisser, det var jo annonsert over lengre tid at dette skulle bli en 4-3-3 sesong. Han var hentet inn med det som utgangspunkt. Røsler gikk litt lei i pressen og forsøke å dempe forventningene, det likte ikke Cellino som liker å ha drømmer og ambisjoner.

Ut forsvant Røsler og alle ideene hans om spillestil, om trening, om profesjonalitet osv. Inn kom Evans, da var det hei, vi skal spille med to spisser, ingen Evans lag skal se sånn og sånn ut, spillerne skal få komme klokken ti da smiler de osv...

Noe forbanna rør av en inkompetent leder som representerer det verste i engelsk fotball, det er INGEN interesse for fag, for forskning og for profesjonalitet.

Mens Derby klarte å hente assistenten til Ancelotti og Hudderfield nå har hentet Klopps assistent har vi endt opp med en yngre og tyngre kloning av Warnock.

Da for du Warnock utsagn, du for Warnock spillere og du får Warnock resultater. Han har aldri skapt en toppklubb og det vedder jeg hatten til Jon på at det skaper aldri Evans heller.

Dersom ikke Cellino ser at det må legges ressurser i de som styrer sporten i klubben, kontra om det er 2 eller 3 millioner pund i transferpotten er dette dømt til å mislykkes og han kan reise hjem i morgen.

 

Leedsfan

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #327 på: Desember 01, 2015, 20:55:41 »
Uwe spilte safe fotball, alle bak ballen og 4-5-1! 
Det gikk ikke, jeg mener han var for feig!

Han hentet Wood og han er for stasjonær i 4-5-1, da trenger man Lukaku, Vardy eller Gray typer! Når man i tillegg kun har Dallas som kan ta offensive løp så ble det alt for lett å lese og for tregt!

Evans spiller med Antennuci som "alle" ville skulle spille! Mowatt er jo ikke god nok eller har nok tempo til å dekke en venstre midtbane/ving, men han putta jo to fantastiske og viktige mål så han kan ikke benkes.

Evans har et problem og det er at alle formasjoner man kan benytte seg av har svakheter med de spillerne vi har!

Jeg mener at Botaka burde spille fra start, uansett om han får det til hele tiden eller ikke så binder han opp forsvarere med sin spillemåte!


Sent from my iPhone using Tapatalk
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Kato

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #328 på: Desember 01, 2015, 21:15:09 »
Mange henger seg opp i prislappen. Like viktig å spørre seg om spilleren liker å trene, tåler å trene, passer inn sosialt, tåler press, jobber hardt, passer i championship, er sulten osv.

Har vi kompetanse til å signere riktige spillere?

Når Eddie Gray sier han tror Wood ikke liker å trene, ja da får jeg hakeslepp. Signere en spiller til den dyreste summen på ti år, og han liker ikke å trene.

Da kunne vi jo heller kjøpt 10 spillere for den summen, og fått mer igjen.

Er vi helt hjelpeløse på transferfeltet, er det Cellino selv som er ute og handler?

« Siste redigering: Desember 01, 2015, 21:20:25 av Kato »
 

Runar

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #329 på: Desember 01, 2015, 21:32:08 »
Mange henger seg opp i prislappen. Like viktig å spørre seg om spilleren liker å trene, tåler å trene, passer inn sosialt, tåler press, jobber hardt, passer i championship, er sulten osv.

Har vi kompetanse til å signere riktige spillere?

Når Eddie Gray sier han tror Wood ikke liker å trene, ja da får jeg hakeslepp. Signere en spiller til den dyreste summen på ti år, og han liker ikke å trene.

Da kunne vi jo heller kjøpt 10 spillere for den summen, og fått mer igjen.

Er vi helt hjelpeløse på transferfeltet, er det Cellino selv som er ute og handler?



Er vel et samarbeid, men er Røsler som har ønsket Wood og Dallas såvidt jeg kan skjønne, mens Glover/Cellino som har kommet med Botaka.