Skrevet av Emne: EX-Headcoach: Steve Evans  (Lest 321558 ganger)

0 medlemmer og 4 gjester leser dette emnet.

sportcarl1

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #510 på: Januar 17, 2016, 22:35:33 »
Jeg ser absolutt ingen forbedring rent spillemessig og poengmessig med Evans, enn med Røsler. Derfor er det på tide å tenke langsiktig. Ut med Evans og inn med en meritert manager. En som får tid til å bygge et lag. En som har vist at han har håndtert klubber på størrelse med Leeds og større med resultater.
Det må bli slutt på å hente inn managere spillerne sier Who til, når de får høre hvem som skal bli ny manager.
Hvilken manager er pr dags dato ledig. Jo, Moyes. Gi han tid, penger og stabilitet til å lede laget opp i Premier League igjen
evans har ju fört varenda klubb han haft till uppflyt så det är nog inte där skon klämmer, och moyes har väl inte lyckats så väl på slutet i MU och Real Socieded så vad skulle tala för att han skulle lyckas bättre 'n tidigare managers i klubben
 

Eriksen55

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #511 på: Januar 17, 2016, 22:38:31 »
Jeg ser absolutt ingen forbedring rent spillemessig og poengmessig med Evans, enn med Røsler. Derfor er det på tide å tenke langsiktig. Ut med Evans og inn med en meritert manager. En som får tid til å bygge et lag. En som har vist at han har håndtert klubber på størrelse med Leeds og større med resultater.
Det må bli slutt på å hente inn managere spillerne sier Who til, når de får høre hvem som skal bli ny manager.
Hvilken manager er pr dags dato ledig. Jo, Moyes. Gi han tid, penger og stabilitet til å lede laget opp i Premier League igjen
evans har ju fört varenda klubb han haft till uppflyt så det är nog inte där skon klämmer, och moyes har väl inte lyckats så väl på slutet i MU och Real Socieded så vad skulle tala för att han skulle lyckas bättre 'n tidigare managers i klubben

Det spiller ingen rolle hvem som er manager, du vil kreve hodet hans på et fat ved første feilskjær uansett HB  :)

Runar

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #512 på: Januar 17, 2016, 22:39:57 »
Jeg ser absolutt ingen forbedring rent spillemessig og poengmessig med Evans, enn med Røsler. Derfor er det på tide å tenke langsiktig. Ut med Evans og inn med en meritert manager. En som får tid til å bygge et lag. En som har vist at han har håndtert klubber på størrelse med Leeds og større med resultater.
Det må bli slutt på å hente inn managere spillerne sier Who til, når de får høre hvem som skal bli ny manager.
Hvilken manager er pr dags dato ledig. Jo, Moyes. Gi han tid, penger og stabilitet til å lede laget opp i Premier League igjen

Han får nok PL jobb i løpet av noen mnd.

Helst ser jeg at Leeds skal være litt mer progressive enn nok en brite med fotballkunnskap fra 70-tallet.

Hudders, Boro og Derby har alle hentet assistene til markedets beste managere. Mourinho, Ancelotti og Klopp.
Det MÃ… være mulig å ta inn nye og troverdige impulser fra noen som har lært yrket fra de beste og har ambisjoner og karisma til å løfte entusiasmen opp.

Det dummeste vi gjorde var å kvitte oss med Røsler i oktober, ikke fordi vi nødvendigvis hadde vært så mye bedre enn det vi er nå, men fordi det hadde gitt oss litt mer troverdighet når vi skulle forhandle nye avtaler med Mowatt, Taylor og Cook. Det hadde gitt inntrykk at vi hadde en plan og ambisjoner om å bli en PL klubb i løpet av to sesonger. I stedet er vi nå prototypen på en tegneserieklubb.

  
 

h.b

  • Gjest
Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #513 på: Januar 17, 2016, 22:40:13 »
Evans har aldri ført noen til Premier League opprykk. Moyes laget et meget godt lag uta Everton. Hva er det største laget Evans har hatt før Leeds. Rotteham. Det holder ikke.
Og hjva med å tenke langsiktig. Moyes henter inn Del Piero som assistent. Da kan dette bli meget bra

Runar

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #514 på: Januar 18, 2016, 11:35:09 »
Evans har aldri ført noen til Premier League opprykk. Moyes laget et meget godt lag uta Everton. Hva er det største laget Evans har hatt før Leeds. Rotteham. Det holder ikke.
Og hjva med å tenke langsiktig. Moyes henter inn Del Piero som assistent. Da kan dette bli meget bra

Igjen ser jeg ikke logikken i det du mener. Skal Moyes og Del Piero ha en relasjon som tilsier at du lanserer de?

Ingen bestrider at Moyes er på papiret et mye bedre alternativ enn Evans, men Moyes har heller aldri rykket opp fra Championship som du nettopp påpekte at Evans ikke har gjort.
 

Sydhagen

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #515 på: Januar 18, 2016, 11:43:42 »
Moyes har vel prestert det samme som det Evans gjør med Leeds. Holder de stabilt i divisjonen.
Han tok jo Man Utd fra en suveren tittel i Pl (med Ferguson) til en middelhavsfarer i PL. Sterk prestasjon!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Dennis

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #516 på: Januar 18, 2016, 11:48:08 »
Mye heller et ukjent navn med potensial, enn en dinosaur.

Runar har påpekt det flere ganger. Assistenter til store manager bør være mulig å skaffe for Leeds. De har gått en god skole og i mange tilfeller er de en vital del av den mer kjente mangerens trenerstab.

Paul Clement i Derby er et godt eksempel. De rundspilte oss TOTALT i førsteomgangen på Elland Road.
Marching on together!

h.b

  • Gjest
Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #517 på: Januar 18, 2016, 12:45:27 »
Mye heller et ukjent navn med potensial, enn en dinosaur.

Runar har påpekt det flere ganger. Assistenter til store manager bør være mulig å skaffe for Leeds. De har gått en god skole og i mange tilfeller er de en vital del av den mer kjente mangerens trenerstab.

Paul Clement i Derby er et godt eksempel. De rundspilte oss TOTALT i førsteomgangen på Elland Road.

Paul Clement er et ypperlig eksempel ja. Her fikk Derby tak i en som er relativt ukjent, og fått han til å lede laget mot opprykk.
Paul Clement (born 8 January 1972) is an English professional football manager who is currently the Head Coach of Derby County. He assisted Carlo Ancelotti as manager at Chelsea, Paris Saint-Germain and Real Madrid. Clement has also previously held coaching roles at Fulham, Blackburn Rovers and the Ireland under-21 team.

vel ukjent og ukjent fru blom

Sydhagen

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #518 på: Januar 18, 2016, 12:50:16 »
Mye heller et ukjent navn med potensial, enn en dinosaur.

Runar har påpekt det flere ganger. Assistenter til store manager bør være mulig å skaffe for Leeds. De har gått en god skole og i mange tilfeller er de en vital del av den mer kjente mangerens trenerstab.

Paul Clement i Derby er et godt eksempel. De rundspilte oss TOTALT i førsteomgangen på Elland Road.

Paul Clement er et ypperlig eksempel ja. Her fikk Derby tak i en som er relativt ukjent, og fått han til å lede laget mot opprykk.
Paul Clement (born 8 January 1972) is an English professional football manager who is currently the Head Coach of Derby County. He assisted Carlo Ancelotti as manager at Chelsea, Paris Saint-Germain and Real Madrid. Clement has also previously held coaching roles at Fulham, Blackburn Rovers and the Ireland under-21 team.

vel ukjent og ukjent fru blom

Men poenget til Kaizer er bra. Hent en trener som har vært assistent for en bra europeisk trener.
Men spørs om dette vil fungere under Cellino...
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

willum

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #519 på: Januar 18, 2016, 12:54:37 »
Mye heller et ukjent navn med potensial, enn en dinosaur.

Runar har påpekt det flere ganger. Assistenter til store manager bør være mulig å skaffe for Leeds. De har gått en god skole og i mange tilfeller er de en vital del av den mer kjente mangerens trenerstab.

Paul Clement i Derby er et godt eksempel. De rundspilte oss TOTALT i førsteomgangen på Elland Road.

Paul Clement er et ypperlig eksempel ja. Her fikk Derby tak i en som er relativt ukjent, og fått han til å lede laget mot opprykk.
Paul Clement (born 8 January 1972) is an English professional football manager who is currently the Head Coach of Derby County. He assisted Carlo Ancelotti as manager at Chelsea, Paris Saint-Germain and Real Madrid. Clement has also previously held coaching roles at Fulham, Blackburn Rovers and the Ireland under-21 team.

vel ukjent og ukjent fru blom

Clement og Derby tok vel fire poeng på de fem første kampene denne sesongen. Tapte kamp nr 5 mot Leeds. Cellino hadde selvsagt sparket han på hodet og ræva ut av ER etter en slik start. Ryktene sa da også at Cellino var klar til å sparke Rösler med tap mot Derby.

I utgangspunktet interessant å diskutere trenere, men det blir liksom litt meningsløst så lenge Cellino fortsatt styrer.

Dennis

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #520 på: Januar 18, 2016, 13:10:39 »
Mye heller et ukjent navn med potensial, enn en dinosaur.

Runar har påpekt det flere ganger. Assistenter til store manager bør være mulig å skaffe for Leeds. De har gått en god skole og i mange tilfeller er de en vital del av den mer kjente mangerens trenerstab.

Paul Clement i Derby er et godt eksempel. De rundspilte oss TOTALT i førsteomgangen på Elland Road.

Paul Clement er et ypperlig eksempel ja. Her fikk Derby tak i en som er relativt ukjent, og fått han til å lede laget mot opprykk.
Paul Clement (born 8 January 1972) is an English professional football manager who is currently the Head Coach of Derby County. He assisted Carlo Ancelotti as manager at Chelsea, Paris Saint-Germain and Real Madrid. Clement has also previously held coaching roles at Fulham, Blackburn Rovers and the Ireland under-21 team.

vel ukjent og ukjent fru blom

Jeg tror nok du forstod hva jeg mente, Håkon.

Leeds United kan ikke hente Pep Guardiola eller Jose Mourinho som manager. For å teskje-mate; vi kan ikke hente de beste, mest profilerte trenerne. Det betyr ikke at vi ikke kan få inn trenere av meget høy kvalitet uten det store navnet (som trener, altså).

Ellers er det jo helt riktig hva Willum og Sydhagen påpeker. HVEM vi har som trener er totalt irrelevant så lenge det sitter en trigger happy bøddel i styrerommet. Man rekker ikke å bygge opp noe som helst. Det er kun det siste resultatet som teller. Det er det jo forsåvidt uansett, men i den situasjonen Leeds er i i dag (ikke sjans på opprykk og forholdsvis trygge pdd) burde man bygge et lag som kan bli slagkraftig på (forhåpentligvis kort) sikt. Ikke sparke managere med totalt forskjellig tilnærming til faget i hytt og gevær.

Clement skal heller ikke ha all ære i Derby. Det er en stamme i laget som både var der med McLaren og Nigel Clough. Med andre ord har Derby kontinuitet i troppen og en plan om hvordan de skal spille. Det har ikke vært tilfelle i Leeds på femten år.

Det finnes forøvrig flere tilfeller av ukjente trenere i dagens Premier League. Eddie Howe (selv om styreformannen har sagt at dette var flaks - Howe var allerede på lønningslisten hos den gangen skakkjørte B'mouth) og Alex Neil er et par andre. Disse har så vidt jeg vet heller ikke godt en så god, "praktisk" skole.
« Siste redigering: Januar 18, 2016, 13:22:08 av Mr Kaizer »
Marching on together!

willum

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #521 på: Januar 18, 2016, 13:38:17 »
I forlengelsen av resonnementet i innlegget mitt over, kan en spørre seg om Rösler fikk for liten tid til å oppnå suksess i Leeds. Svaret er jo innlysende, på den generelle basis at enhver trener bør få bedre tid.

Utover dette har jeg følgende tanker/spekulasjoner om Rösler og Evans:

Jeg så i Rösler en trener, en som hadde en ide om hvordan laget skulle spille, og hvordan han kunne utvikle spillerne. Han fikk ikke dette til på 11 kamper. Min antagelse er at han gikk for fort fram med spillerne, overlesset dem med informasjon, og spillerne ble i stedet noe hemmet av at de forsøkte å passe inn i hans system. Ved å gjøre endringene mer gradvis over tid hadde det kanskje vært større sjanse for å at spillerne hadde tilpasset seg?

Hvem vet om hans beskjeder og systemer hadde nådd fram til spillerne etter litt mer tid. Når treneren sparkes etter 11 kamper får vi aldri vite det. Vi får aldri suksess. Men jeg tror Leeds' resultater ville fått et oppsving utover høsten med Rösler ved roret.

Evans hadde delvis suksess i starten. Jeg ser dette som et resultat av at spillerne fikk mer frihet og at dette utløste energi. Tipper han er god motivator på relativt kort sikt, men at han mister troverdighet over tid. Han er vel en gammeldags manager, mer enn en trener? Jeg har en antagelse om at han ikke er så avansert på treningsfeltet. Taktikken synes å være full frihet til spillerne offensivt. Det er ikke mye som minner om en plan for spillet.

Jeg tror resultatene med Evans vil forverre seg utover i sesongen, om han får fortsette da (dette betyr ikke at jeg mener han bør sparkes. Jeg mener han aldri burde vært ansatt). Men jeg ser jo veldig gjerne at jeg tar feil. Han har jo svært gode resultater med mindre klubber i lavere divisjoner. Det kan ingen ta frata ham.

B_Ød

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #522 på: Januar 18, 2016, 13:54:53 »
(dette betyr ikke at jeg mener han bør sparkes. Jeg mener han aldri burde vært ansatt).
Akkurat dette mener jeg kan gjelde helt tilbake til rett etter B.McD.
Ups & Ups!!

Cannavaro

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #523 på: Januar 18, 2016, 15:03:24 »
Jeg var skeptisk til Evans ansettelsen,  har har klart seg ok til dårlig (seiersprosent under 40).  Han er en manager av den gamle skolen og tilfører ikke så mye nytt.  I de siste 4 sesongene i denne klubben så har det ikke vært noe kontinuitet.  Det går utover kvaliteten på det vi leverer.  Det foreligger ingen konkret sportsplan, det er kun en uttalt målsetning om å rykke opp frem til våren 2017.  Det er et enevelde i klubben hvor eieren bestemmer alt, og det finnes derfor ingen løsningsorientert plan og strategi. Vi blir styrt av emosjoner, innfall og impulsivitet.  Alt dette skaper bare usikkerhet i organisasjonen.  Det beskriver en bedrift som aldri vil oppnå suksess, bare usikkerhet og total mangel på struktur.  Evans gjør sikkert så godt han kan, men han er ingen ledestjerne eller visjonær som tar oss fremover.  Alle grunnprinsipper for å oppnå suksess er reist med vinden.  Med Cellino så må vi fortsatt sutre og se langt etter gode sportslige resultater, vi vil ikke få på plass en manager som tar dette prosjektet videre heller. Til det blir det for mye konflikt med eieren.  Vi blir fortapt og en typisk middelhavsfarer med dagens eierstruktur, og vi vil fortsatt gnåle i det uendelige om suksess - inntil et nytt regime er på plass.
MFLU - Miracles For Leeds United

Gufrias

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #524 på: Januar 18, 2016, 20:16:21 »
Jeg er ikke klar for å dømme prosjekt Evans. Han, som så mange før ham, bør få tid til å bygge det laget og den spillestilen han (eventuelt) står for. Mulig han aldri burde vært ansatt, men han bør i alle fall ikke skiftes ut.

Cellino, derimot, har fått rikelig med tid til å vise hva han står for. Nemlig et krav om at hans undersåtter skal bygge Roma på en dag. Med lekespade. Og tredjesorterings murstein. Mens han skumper arbeidslederen etter eget forgodtbefinnende. Og klarer de det ikke, skifter han dem ut.

Så lite kontinuitet og arbeidsro som han tilbyr er oppskrift på fiasko.
Hekta på Leeds siden 1974

Kato

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #525 på: Januar 18, 2016, 20:30:46 »
Gjort det helt greit, men jeg har absolutt ingen tro på at han klarer å stable på beina noen offensiv filosofi.
 

Josch

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #526 på: Januar 18, 2016, 22:34:23 »
Gjort det helt greit, men jeg har absolutt ingen tro på at han klarer å stable på beina noen offensiv filosofi.
Vanskelig å bedømme Evans' filosofi  når han stort sett har  trent lavere divisjoner, hvor motstanden er annerledes enn ch.ship. Han har i hverfall fått en del brikker på plass, slik du oppsummerte for en tid tilbake. Minner om at David O'Leary kom fra intet og hadde en offensiv filosofi (men da var spillermateriellet et annet).

Promotion 2010

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #527 på: Januar 18, 2016, 22:47:07 »
Quote of the week:


Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Smudge

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #528 på: Januar 21, 2016, 19:40:59 »
"We've made a couple of offers in writing for players yesterday, when I was in the football club with the president," said Evans. "We've had feedback on one of them this morning, so we need to do a little bit more on that. When the president comes out of his meetings this morning, he'll either be active or say 'no, that was the value'. And the other one, we're waiting to hear, and we're actively pursuing another couple of options as well."


Da regner jeg med at disse går i boks.. en eller annen gang


Jon R

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #529 på: Januar 21, 2016, 21:52:34 »
"We've made a couple of offers in writing for players yesterday, when I was in the football club with the president," said Evans. "We've had feedback on one of them this morning, so we need to do a little bit more on that. When the president comes out of his meetings this morning, he'll either be active or say 'no, that was the value'. And the other one, we're waiting to hear, and we're actively pursuing another couple of options as well."


Da regner jeg med at disse går i boks.. en eller annen gang


Garantert, muligens.
Jon R.

Promotion 2010

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #530 på: Januar 23, 2016, 18:58:19 »
Hay

Evans confirmed again that he wants a striker added to his squad. Said he was advised by medical staff to put Wood on the bench today.






Striker? Hva med No 10! Er det en kombinert utgave han vil ha?
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Gufrias

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #531 på: Januar 23, 2016, 22:48:57 »
Hay

Evans confirmed again that he wants a striker added to his squad. Said he was advised by medical staff to put Wood on the bench today.






Striker? Hva med No 10! Er det en kombinert utgave han vil ha?
Han vil vel spille 4-4-2, tenker jeg.
Hekta på Leeds siden 1974

Runar

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #532 på: Januar 24, 2016, 00:28:26 »
Gjort det helt greit, men jeg har absolutt ingen tro på at han klarer å stable på beina noen offensiv filosofi.
Vanskelig å bedømme Evans' filosofi  når han stort sett har  trent lavere divisjoner, hvor motstanden er annerledes enn ch.ship. Han har i hverfall fått en del brikker på plass, slik du oppsummerte for en tid tilbake. Minner om at David O'Leary kom fra intet og hadde en offensiv filosofi (men da var spillermateriellet et annet).

Nå er vel League One ganske likt Championship.
 

Promotion 2010

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #533 på: Januar 24, 2016, 00:46:04 »
Gjort det helt greit, men jeg har absolutt ingen tro på at han klarer å stable på beina noen offensiv filosofi.
Vanskelig å bedømme Evans' filosofi  når han stort sett har  trent lavere divisjoner, hvor motstanden er annerledes enn ch.ship. Han har i hverfall fått en del brikker på plass, slik du oppsummerte for en tid tilbake. Minner om at David O'Leary kom fra intet og hadde en offensiv filosofi (men da var spillermateriellet et annet).

Nå er vel League One ganske likt Championship.

Nå er vel Championship ganske likt Championship!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Eriksen55

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #534 på: Januar 26, 2016, 13:44:26 »
Nå har vel Evans styrt Leeds i lang tid i MC målestokk. Jeg er veldig todelt i hvordan han har løst oppgavene.

Det at han er en pratemaker er greit nok for meg. Jeg syntes han svarer ålreit for seg og vi får litt informasjon om hvordan han og klubben tenker. Ser noen henger seg opp i at det ikke er bra for resten av laget å høre at vi trenger forsterkninger eller at han sier spillerne har vært dårlige i en kamp. Det tror jeg neppe spillerne bryr seg nevneverdig om. Jeg har hørt mange managere svare på samme måte etter kamper, man går inn i ett intervju mens man fortsatt er gira, ikke analysert kampen osv.. Da blir det litt svada og ikke alltid like reflektert. Jeg har erfaring fra lagsport på elitenivå selv, og jeg har aldri lagt merke til eller hørt noe om at spillere i mitt lag har tatt til seg hva som sies i media etter kamp, eller et intervju med trenern. Evans har ikke sagt noe som er så ille heller!  Alle kan se på tabellen at vi ikke er gode nok? Det aller viktigste er hva som blir sagt i garderoben, på møter, treninger osv. Ikke minst hva man snakker med spillerne om under 4 øyne. det er det som betyr noe. Når man gjør en tabbe eller presterer dårlig så skal man liksom ikke tåle å lese det i avisen etterpå? Mange fotballspillere er primadonnaer og en gjeng pingler, men så stakkarslige er dem ikke  :)

Han har klart å stabilisert oss litt bakover, vi slipper ikke inn mye mål. Jeg tror det er hentet inn 3 bra spillere, litt tidlig å  felle en dom der.
 Men, som med mange av de siste managerne vi har hatt så sliter vi veldig med det offensive spillet. Vi produserer ikke sjanser. Jeg forventer nå fremover at vi tør å sende flere folk i angrep. Nå skal vi ha fått inn en kriger på midten som skal stabilisere oss. Da må vi sende folk frem! Hvis ikke det blir gjort og vi fortsetter med one man show og innlegg inn til en enslig spiss så må noe gjøres til sommern. Da er han neppe mannen som kan løfte oss videre. Men jeg er helt klart villig til å gi mannen frem til sesongslutt.

At Evans har gjort noen dumme ting i tiden før Leeds, vold og skatt er ikke bra. Men å bruke det mot han som jeg så en her gjorde blir for dumt. Det har ingenting med hans prestasjoner som Leeds manager å gjøre.

Jeg tror også at vi sitter med en uslipt diamant på tribunen, som ikke får spille av diverse grunner. Med en ny manager så vil forhåpentligvis Botaka få sjansen til å bevise at det er latterlig å kun spille han på u21..

Cellino har til nå vært totalt ubrukelig på å finne managere. Hvis det nå viser at Evans også ender med sparken så bekrefter jo det kun Cellinos uduglighet. Jeg tror Evans er den beste vi har hatt til nå, kall det best av de verste.. så får vi se om det er en trøst!


 


« Siste redigering: Januar 26, 2016, 13:52:39 av eriksen55 »

Annesj

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #535 på: Januar 26, 2016, 13:55:05 »
Jeg synes det er bedring å spore med Evans. Statistikken kontra f.eks Rösler taler for seg.

Evans W 7 D 6 L 5
Rösler W 2 D 6 L 4

Dog tar vi ikke kvantesprang i positiv retning fra kamp til kamp. Men kan vi vente det? med det mannskapet vi har hatt over lang tid som har vi vist at ikke er goe nok. De har ihvertfall ikke vært balanserte synes jeg. Nå hentes det inn 3 mann. Spes Bridcutt og Dia er typer jeg har etterlyst i laget vårt. Så gjenstår det å se om de løfter oss. Mener Brid allered har gjort oss bedre. Men vi mangler fortsatt den kreative biten. Kanskje det kommer?
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Sydhagen

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #536 på: Januar 26, 2016, 14:10:36 »
Evans bygger et lag, og da må det defensive på plass først. Synes det virker lovende der.
Etterhvert så sper vi på med litt offensivt spill.

Tror dette blir bra til slutt.

Det er fjortismentalitet å forvente suksess etter 10-15 kamper.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Annesj

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #537 på: Januar 26, 2016, 14:23:57 »
Evans bygger et lag, og da må det defensive på plass først. Synes det virker lovende der.
Etterhvert så sper vi på med litt offensivt spill.

Tror dette blir bra til slutt.

Det er fjortismentalitet å forvente suksess etter 10-15 kamper.

Fullstendig enig.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Eriksen55

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #538 på: Januar 26, 2016, 14:53:57 »
Evans bygger et lag, og da må det defensive på plass først. Synes det virker lovende der.
Etterhvert så sper vi på med litt offensivt spill.

Tror dette blir bra til slutt.

Det er fjortismentalitet å forvente suksess etter 10-15 kamper.

Fullstendig enig.

Helt enig. Bakover er vi relativt stabile, og med en enda sterkere midtbane så forventer jeg meg  mer risiko offensivt, sånn at vi har flere spillere med fremover sånn at vi får satt litt mer trykk og skapt mer sjanser. Skal Evans ta oss videre så må dette på plass.

Som jeg skrev, usikker på om han klarer det. Men liker typen og det er viktig med kontinuitet så håper han lykkes. Han må få til sommern, og lykkes han ikke må vi desverre bare satse på at udugelige Cellino treffer på neste...

Promotion 2010

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #539 på: Januar 31, 2016, 12:05:15 »
Jeg er imponert over Steve Evans, både i forhold til hvordan han forstår klubben og at han tar vare på folk rundt seg!

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973