KAMP vs Bolton Wanderers på Macron Stadium lørdag 24.10.2015 kl 16:00

Started by ArneS, October 23, 2015, 13:43:41

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

baste

MOT , ser på facebook at det er mange Leeds supportere der. Hadde vært gøy med en away match

Denne skal vinnes

Sølvreven

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

eros

Reiser over på onsdag og får med meg de neste to kampene på ER... Bedre enn døde radiolinker... :-)

eros

Jostein.

Leeds Carajo!

Sølvreven

Faen. Ameobi scorer på corner. Dårlig keeperspill som førte til corneren  >:(

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Jostein.

Utrolig at vi alltid ligger under, nokk en gang forsvaret som er drit dårlig!
Leeds Carajo!

Cannavaro

Typisk. Ameobi debuterer og scorer selvfølgelig mot oss.....Silvestri ikke bra i feltet...
MFLU - Miracles For Leeds United

Cherry

Silvestri virker meget usikker og gjør mye rart, skyld i unødvendig corner som ga 0-1 nå... :-\

Jostein.

Leeds Carajo!

auren

På tide å droppe Silvestri nå. Han sprer usikkerhet i laget og gjør stort sett en blemme i hver kamp.. Fornøyd med ett poeng nå, men frykter null :-(

auren

Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

baste

ziganda

Klubben blir ikke bra før sjarlatanen Cellino er ute av dørene sammen med klovnene fra GFH. Tar vel bare 5-10 år så blir det bedre  ::)

ziganda

HåvardK

Vi har skapt en sjanse i første omgang mot et lag som er i elendig form. Tror ikke det hjelper å skifte trener fire ganger i året, jeg. Og Cellino bestemmer tydeligvis hvem som skal stå i mål.

baste

I pausen får gutta høre det, så kommer de ut i 100... Denne kampen kan vi snu og vinne.

MOT

h.b

Håpløst. Evans har en jobb. Se å få kikka ut Silvestri, og hent inn Paul Robinson. Kanke bli verre enn det vi har nå

Smudge

Jæ.... møkkalag, det er ingen ende på denne nedturen. Snakkes på nyåret

ØBS

Vel, denne, forrige, og de kommende 3-4 kamper vil vel vise om feilen så langt i år har ligget hos Rösler eller ikke.  Personlig mener jeg feilen ligger HELT andre steder.  Mere konkret siden mars i fjor har jeg vel egentlig ment det...

MOT...
LUSCOS-hilsen
ØBS

HåvardK

Quote from: ØBS on October 24, 2015, 17:03:07
Vel, denne, forrige, og de kommende 3-4 kamper vil vel vise om feilen så langt i år har ligget hos Rösler eller ikke.  Personlig mener jeg feilen ligger HELT andre steder.  Mere konkret siden mars i fjor har jeg vel egentlig ment det...

MOT...

Hva med å skifte kjøleskap, ØBS?

ØBS

Quote from: HåvardK on October 24, 2015, 17:06:51
Quote from: ØBS on October 24, 2015, 17:03:07

MOT...

Hva med å skifte kjøleskap, ØBS?
Var akkurat det jeg tenkte, men strømmen er gått.  Skaff en jævla elektriker....

FORT............ ;D
LUSCOS-hilsen
ØBS

Hallgeir *

4419 bortesupportere følger Leeds fra tribunen. Imponerende atter en gang.
Super Leeds since 1968

Jostein.

Quote from: Hallgeir * on October 24, 2015, 17:08:26
4419 bortesupportere følger Leeds fra tribunen. Imponerende atter en gang.

Ja heilt utrolig, med det kaoset som er i klubben
Leeds Carajo!