Kamp: vs Blackburn Rovers @ Elland Road, torsdag 29/10 2015, kl 20.45 på TV2

Started by Promotion 2010, October 28, 2015, 21:00:03

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

eros

Litt rolig stemning på ER foreløpig, kan ikke huske det har vært så avventende stemning.....

GeirO

Skjønner fortsatt ikke hvorfor denne kampen er fremskyndet til i dag, men vi får være fornøyde med det. Da har vi to dager lengre spillepause enn Cardiff før vi møter de på tirsdag!
MOT

Kai

Quote from: h.b on October 29, 2015, 19:31:15
Quote from: GeirO on October 29, 2015, 12:16:14
Når spilte Leeds en torsdagskamp sist; må være lenge siden....og hvorfor er kampen framskyndet til i dag?

Vedrørende de som mener Leeds vinner med mer enn et mål, kan jeg opplyse om at Leeds' offisielle policy er at hvis det skjer så lar de motstanderen score slik at det blir neglebitende spenning igjen (eller virker det bare sånn hver gang?)

Sist leeds spilte en Torsdagskamp var 14 mai 2009. Vi spilte da playoff semifinalen hjemme mot Millwall. Da ble det 1-1 , etter at vi hadde tapt første kamp på The Den 1-0 fem dager tidligere. Becchio var forresten målscorer for Leeds, og Beckford missa straffe den kvelden.
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/eng_div_2/8038226.stm

Målet vi scoret i den kampen er noe av det bedre jeg har sett de siste årene.
Det var angrepsfotballen sin.

https://www.youtube.com/watch?v=rekuyPnoRR0

GeirO

Frykter det blir litt krampeaktig å prøve å rette opp denne hjemmestatistikken, tipper:

Leeds Utd 1
J. Rhodes  2
MOT

GeirO

MOT

Rune Bergen

Vi er aldri klar, går på blemme etter blemme. Skal vi aldri lære

Superfan

Jesus. Skal en le eller gråte. Vi må virkelig være det største tegneserielaget i hele England. Og hva faen er det Byram surrer med inne i midtforsvaret?

GeirO

Blir som en cupkamp der vi har et hederlig ettmålstap borte vi må ta igjen...
MOT

Kato

Helt forbanna ufattelig at det e mulig å komme under før kampen e begynt, og ikke bare med ett.

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

GeirO

MOT

Superfan

Kato

Bare å sparke managere, løser jo alt.

Ødelegger en torsdag kveld man har gledet seg til før den forbanna kampen e i gang.

Denne klubben er syk, svært syk.

Det blir en kamp mot league one.

GeirO

MOT

Cannavaro

MFLU - Miracles For Leeds United

auren

Blackburn har ikke scoret på 4 kamper på rad og ikke vunnet en bortekamp i år. Ketsjupeffekt gitt!

Men, fortsatt mulig å hente noe fra kampen. Husker en viss Leeds-Derby kamp på tampen av 1990-tallet.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

ØBS

...og på toppen av det hele står fortsatt Conway ledig på bakre og kunne putta om målscorern hadde valgt å skyte sjøl...
LUSCOS-hilsen
ØBS

GeirO

Har regnet ut at hvis denne målfrekvensen fortsetter, taper vi 0-36....
MOT

Kickthemdown

Vi er helt ute. Bamba og resten av gjengen er forferdelig. Jesus, skal vi virkelig ned til league one en gang til ? :D

GeirO

MOT

p0ndus

0-2 etter 8 min , kan siste mann som går huske og låse og slukke lyset

Rune Bergen

Tror eg går hem eg også. Skuffet, men det er jo blitt vanlig, i mange sesonger nå

B_Ød

Ups & Ups!!

Superfan

Sydhagen

"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

fotballfantomet

Trur dette laget bør sendast på pub,en kvelden før heimekamp for å roa nervene...litt fyllesjuke, nett så før i tida i 4-5 div. gjekk strålandes då  :D
Leeds United since -69/70 and 4 ever