Skrevet av Emne: Ex-spiller: Bailey Peacock-Farrell  (Lest 70817 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Promotion 2010

Ex-spiller: Bailey Peacock-Farrell
« på: November 14, 2015, 20:46:47 »
@bailey_pf: Really happy to be involved and to make my debut for @LUFC away at Wycombe yesterday! #lufc #mot https://t.co/UYSjT4B7Qv


Fikk sin debut de siste minuttene i treningskampen borte mot Wycombe.  :)


« Siste redigering: September 01, 2021, 11:36:53 av Hallgeir * »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28891
  • Total likes: 2636
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ung spiller: Bailey Peacock
« Svar #1 på: November 14, 2015, 20:48:43 »
Huh, han har jeg faktisk aldri fått med meg navnet på! #sjeldent! :o

...men jeg fulgte han visst allerede på twitter  :D
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Ung spiller: Bailey Peacock-Farrell
« Svar #3 på: Januar 10, 2016, 12:00:30 »


Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Ung spiller: Bailey Peacock-Farrell
« Svar #4 på: Februar 01, 2016, 18:37:42 »
Radiointervju med gutten. Han vil bli.

Gi ham 4 år, sier jeg!!!!

http://www.bbc.co.uk/programmes/p03h7nfm

 :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Ung spiller: Bailey Peacock-Farrell
« Svar #5 på: April 03, 2016, 14:24:19 »



Aktuell for kamp på tirsdag!


Spennende ung keeper som kan ta PL-nivået sies det!  :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Ung spiller: Bailey Peacock-Farrell
« Svar #6 på: April 03, 2016, 14:27:12 »
http://www.leedsunited.com/news/article/hirc4x3p2v321kq3x2sv9hb54

Nesten bare jeg som legger ut noe i denne tråden, men jeg liker å ha et halmstrå å gripe fatt i!  :)

Teksten fra LUFC.com:

BAILEY SAVOURS FIRST SENIOR OUTING
Young goalkeeper reflects on his appearance in Friday's friendly at Wycombe...

PUBLISHED 17 NOVEMBER 2015 AT 06:00

Bailey Peacock-farrell



 0 238BAILEY PEACOCK-FARRELL

Young goalkeeper Bailey Peacock-Farrell says he relished his first outing with the senior team after coming on as a late substitute in Friday’s friendly victory away to Wycombe Wanderers.

The 19-year-old, who signed professional terms with the club over the summer, replaced Marco Silvestri in the closing stages of the win at Adams Park after training with the first team in recent months.

Bailey has made the step up to feature for our Under-21s this season after impressing with the U18s last term, despite an injury which saw him sidelined for several months.

Injury to second-choice stopper Ross Turnbull, coupled with international calls for fellow youngsters Charlie Horton and Eric Grimes, presented Bailey with what he described as “a great opportunity” on Friday night.

“It felt great, it’s what you work for,” he told leedsunited.com.

“I’ve been training with the senior team for a bit now and I’m just really happy to be given a chance, even for just five or 10 minutes.

“I’m grateful for the gaffer and the coaches for putting me on. It was really pleasing and a step in the right direction for me.

“It was a great opportunity. With other ‘keepers being elsewhere it was the chance for me to travel and try and be involved. Luckily it happened for me and I’m really grateful.

“Steve Evans said a few things before I went on. He said ‘Good luck, be positive and be confident’.

“I’ve been mainly getting one-on-one chats with Richard Hartis, the goalkeeping coach, telling me how I’m developing, where he sees me and what the plans for the future are.

“There are some really good goalkeepers at the club – Marco, Ross, Charlie and Eric. It’s great competition for me and it only makes us all better.”

Asked about learning from Silvestri, United’s number 1, Bailey added: “He won a few Man of the Match awards last season and was up for the Player of the Year.

“He’s great to learn off and try to emulate. His shot stopping is unbelievable and that’s what I want to try and bring into my game.

“Off the field he’s great. He’s helpful and supportive – he’s great to have around.”

Bailey was part of the U18s team who took on Chelsea at Elland Road in last season’s FA Youth Cup clash, meaning many supporters were already aware of him following a fine display between the sticks that night.

But Friday was his first outing in front of the travelling fans, with just under 800 in attendance at Adams Park, and he says his appetite has been whet for more of the same.

“The Leeds fans are brilliant home and away, so credit to them,” he said. “Playing in front of those fans in stadiums is where I want to be and it’s what all of us are trying to progress to.

“Friday was a step forward for me. I want to be with the first team and I hope to get more chances, whether that’s now or in the years ahead.”

Bailey was speaking following Monday’s 2-0 defeat to Huddersfield Town for our Under-21s, a game which he believes had contrasting halves at Thorp Arch.

“We were a bit slow out of the blocks in the first half, but Paul Hart had a chat with us at half-time and we livened up,” he said.

“We looked a bit more threatening up front and we tightened up at the back. It was a much better performance in the second half.”

- See more at: http://www.leedsunited.com/news/article/hirc4x3p2v321kq3x2sv9hb54#sthash.wmlmCkZR.dpuf
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Ung spiller: Bailey Peacock-Farrell
« Svar #7 på: April 03, 2016, 14:31:55 »
Twitterkontoen hans:

https://mobile.twitter.com/bailey_pf

 8)


19 år og fra Darlington:

Geburtsdatum:   29.10.1996

« Siste redigering: April 03, 2016, 14:34:23 av Promotion 2010 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Hallgeir *

Sv: Ung spiller: Bailey Peacock-Farrell
« Svar #8 på: April 03, 2016, 21:31:29 »
Det blir spennende å se hva han er god for mot QPR på tirsdag.  :)
Super Leeds since 1968

Promotion 2010

Sv: Ung spiller: Bailey Peacock-Farrell
« Svar #9 på: April 25, 2016, 21:22:04 »
Så begynner det å røre seg sånn kontraktsmessig:


Leeds United: Peacock-Farrell weighs up contract extension offer

Bailey Peacock-Farrell.
PHIL HAY
18:00Monday 25 April 2016

Young Leeds United goalkeeper Bailey Peacock-Farrell is weighing up the offer of a new two-year contract at Elland Road as head coach Steve Evans considers whether to field him in Saturday’s game against Charlton Athletic.
United are understood to have approached Peacock-Farrell with an improved deal which would tie him down until 2018 and keep him at the club beyond the end of a his existing, short-term agreement.

The 19-year-old received a 12-month contract from Leeds last summer, his first professional deal, after completing a scholarship in their academy, and United are in talks about extending his stay following Peacock-Farrell’s emergence this season.

Head coach Steve Evans has used him as understudy to first-choice Marco Silvestri since November, promoting him from the development squad after Leeds lost Ross Turnbull to a broken ankle and allowed USA Under-23 international Charlie Horton to return to America for family reasons.

Peacock-Farrell was given his senior debut against Queens Park Rangers earlier this month after Silvestri was ruled out of that fixture by suspension. The teenager was on the verge of a clean sheet until a late Tjaronn Chery penalty earned QPR a 1-1 draw.

Evans said last week that he would look to field Peacock-Farrell again before the end of the campaign and relegated Charlton come to Elland Road this weekend on a run of five matches without a win.

“He’ll hopefully get involved to start a game before the end of the season,” Evans said.

Peacock-Farrell’s decision on a new contract is likely to depend in part on his prospects of first-team involvement next season.


Former Chelsea goalkeeper Turnbull is still recovering from his ankle injury, but he has another 12 months on his deal and should be fit for the start of pre-season training in July.

Silvestri, meanwhile, is two seasons into a four-year contract and has been established firmly as first choice since moving to England from Chievo in 2014.



Read more: http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/leeds-united-peacock-farrell-weighs-up-contract-extension-offer-1-7874382#ixzz46rrWksKN
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Sydhagen

Sv: Ung spiller: Bailey Peacock-Farrell
« Svar #10 på: April 26, 2016, 11:29:03 »
Må da være mulig å gi talentene våre lengre kontrakter enn 2 år..??
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

RoarG

Sv: Ung spiller: Bailey Peacock-Farrell
« Svar #11 på: April 26, 2016, 11:59:03 »
Må da være mulig å gi talentene våre lengre kontrakter enn 2 år..??
Enig. Han bør få en og forbedret kontrakt ASAP.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Leedsfan

Sv: Ung spiller: Bailey Peacock-Farrell
« Svar #12 på: April 27, 2016, 11:41:25 »
Må da være mulig å gi talentene våre lengre kontrakter enn 2 år..??

Jeg tror at Cellino lever litt som man gjorde i gamle dager, da ga man en kontrakt som begge fulgte. Etter agentenes inntog så skal man skrive 5-års kontrakt, hvis man utvikles som forventetet så skal denne kontrakten fornyes hver gang spiller og agent føler at de fortjener det.

Vi fans ønsker at man signerer gode spillere med potensial på lange kontrakter, hvis de ikke utvikles bra så vil ingen betale det samme og da må man til slutt betale de for å slutte i klubben eller vente på at kontrakten går ut.

Cellino skriver en kontrakt på to år, hvis man viser vilje og blir bedre så får man en ny kontrakt etter to år. Hvis agent og spiller synes det er en mismatch, eller at klubben ikke betaler "going rate" så sier de bare bye bye.

Hvem har egentlig rett? Cellino eller agent/spiller? Eller finnes sannheten et eller annet sted i "midten" en plass?

Man sier at Taylor har en møkkalønn, han tjener 1,5mill nkr i året. Det sies at Cook har en møkkalønn, han tjener 2,5mill nkr i året. De har kanskje ikke "going rate", men har de en møkkalønn?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Mr. Leeds

Sv: Ung spiller: Bailey Peacock-Farrell
« Svar #13 på: April 27, 2016, 14:19:21 »
Faktum her er at både Taylor, Cook og sikkert også Peacock-Farrell vil måle ethvert tilbud mot hva de kan få andre steder. Spesielt om de har en agent som mener de kan få bedre avtaler, og at agenten gjennom det kan få mer profitt for sin egen del.. Slik er det bare.

Jeg syns vi skulle vært mer offensive med kontraktsforslag på spillere vi har stor tro på. Både Cook og Taylor er blitt nøkkelspillere og vi burde sikre de begge to på lengre kontrakter.
Sjekk ut dette gratis manager spillet på nettet:

www.hattrick.org

Sydhagen

Sv: Ung spiller: Bailey Peacock-Farrell
« Svar #14 på: April 27, 2016, 14:25:07 »
Helt klart.
Cook, Taylor og andre store talenter bør signeres på minimum 3-års kontrakter. Kanskje endatil med opsjon på flere år.

Vil spillerne vekk, så er vi ivertfall sikret et salgssum.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Gufrias

Sv: Ung spiller: Bailey Peacock-Farrell
« Svar #15 på: April 27, 2016, 14:58:34 »
Vi får vel ikke signert dem på lengre kontrakter enn de selv er villige til å signere.
Hekta på Leeds siden 1974

Mr. Leeds

Sv: Ung spiller: Bailey Peacock-Farrell
« Svar #16 på: April 27, 2016, 15:14:53 »
Vi får vel ikke signert dem på lengre kontrakter enn de selv er villige til å signere.
Det er selvfølgeligheter, og da spørs det hva vi kan tilby i fht andre. For eksempel:
*større sjanse til fast plass enn en PL klubb, og dermed forhåpentligvis den sportslige utviklingen de er ute etter.
*høyere lønn enn dagens avtale må til når prestasjonene har vært gode over tid

Skulle ønske jeg kunne satt en stabil klubb med en klar plan på sportslig framdrift som et punkt også - men det er utopi så langt  ;D 
Sjekk ut dette gratis manager spillet på nettet:

www.hattrick.org

Leedsfan

Sv: Ung spiller: Bailey Peacock-Farrell
« Svar #17 på: April 27, 2016, 17:25:32 »
Unge Dele Alli skrev nylig en 5-årskontrakt med Tottenham verdt £25k i uka. Det er sikkert inkludert bonuser og lignende. Hadde han villet så kunne ha sikkert heller ha signert for Chelsea, City og SCUM og fått mellom £75k og £100k i uka lett. Alli tjener de samme £25k som mange fans mente vi burde betalt for å beholde Byram.

Harry Kane tjener £50k i uka.

Hvis spillerne hele tiden vil ha "going rate" og klubbene driver budrunder på lønningene så må de bare ryke og reise for min del..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Promotion 2010

Sv: Ung spiller: Bailey Peacock-Farrell
« Svar #18 på: Mai 14, 2016, 18:14:55 »
Hay

Not much progress with Peacock-Farrell contract. Hasn't been rejected but talks this week haven't reached an agreement either. #lufc

Leeds sticking to their original offer of two-year deal. BPF was given until tomorrow to accept/reject. #lufc

Sounds like BPF's camp are looking for answers re: head coach, gk coach and Peacock-Farrell's role next season.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Cherry

Sv: Ung spiller: Bailey Peacock-Farrell
« Svar #19 på: Mai 14, 2016, 20:20:55 »
Hay

Not much progress with Peacock-Farrell contract. Hasn't been rejected but talks this week haven't reached an agreement either. #lufc

Leeds sticking to their original offer of two-year deal. BPF was given until tomorrow to accept/reject. #lufc

Sounds like BPF's camp are looking for answers re: head coach, gk coach and Peacock-Farrell's role next season.

Ikke rart gutten og veilederen lurer.... Hvem blir Coach, keeper trener, sportslig leder, academy leder og eier..? :P
 

Promotion 2010

Sv: Ung spiller: Bailey Peacock-Farrell
« Svar #20 på: Juni 08, 2016, 21:35:37 »
Adam Pope

I understand talks have gone well between Bailey Peacock-Farrell & #lufc today re his contract.

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Ung spiller: Bailey Peacock-Farrell
« Svar #21 på: Juni 09, 2016, 18:13:45 »
Signert ny 2-års kontrakt.

Promotion 2010

Sv: Ung spiller: Bailey Peacock-Farrell
« Svar #22 på: August 19, 2016, 18:53:24 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Sydhagen

Sv: Ung spiller: Bailey Peacock-Farrell
« Svar #23 på: August 19, 2016, 18:55:51 »
Tipper han blir førstekeeper neste sesong. så går han gratis sommeren 2018 etter storspill.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Xern

Sv: Ung spiller: Bailey Peacock-Farrell
« Svar #24 på: September 19, 2016, 17:59:43 »
Får vi se denne karen i mål neste sesong, om Green ikke får ny kontrakt?  ???
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

ibster

Sv: Ung spiller: Bailey Peacock-Farrell
« Svar #25 på: September 20, 2016, 14:52:55 »
Får vi se denne karen i mål neste sesong, om Green ikke får ny kontrakt?  ???

Hvorfor ikke la BPF spille i cupkampene f.eks? Keeperplassen har vært problematisk i lang tid og jeg kan ikke se hvordan han det kan skade å slippe ham til som bakerste mann. Milan har en 17 åring i mål som spilte 30 kamper i Serie A i fjor (da var han 16..).. Og vi hadde jo god nytte av K Smeichel som unggutt.


Xern

Sv: Ung spiller: Bailey Peacock-Farrell
« Svar #26 på: September 20, 2016, 14:54:14 »
Får vi se denne karen i mål neste sesong, om Green ikke får ny kontrakt?  ???

Hvorfor ikke la BPF spille i cupkampene f.eks? Keeperplassen har vært problematisk i lang tid og jeg kan ikke se hvordan han det kan skade å slippe ham til som bakerste mann. Milan har en 17 åring i mål som spilte 30 kamper i Serie A i fjor (da var han 16..).. Og vi hadde jo god nytte av K Smeichel som unggutt.
Om han er et så stort talent som det sies, burde det ikke være noe problem, og den ene kampen han spilte ifjor ble utført på en helt grei måte om jeg husker rett.
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Sydhagen

Sv: Ung spiller: Bailey Peacock-Farrell
« Svar #27 på: September 20, 2016, 14:54:33 »
Får vi se denne karen i mål neste sesong, om Green ikke får ny kontrakt?  ???

Hvorfor ikke la BPF spille i cupkampene f.eks? Keeperplassen har vært problematisk i lang tid og jeg kan ikke se hvordan han det kan skade å slippe ham til som bakerste mann. Milan har en 17 åring i mål som spilte 30 kamper i Serie A i fjor (da var han 16..).. Og vi hadde jo god nytte av K Smeichel som unggutt.

Enig, det ville vært god erfaring for gutten.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Xern

Sv: Ung spiller: Bailey Peacock-Farrell
« Svar #28 på: September 20, 2016, 15:03:03 »
Hadde vært gøyt med en ny Robinson i mål. Bare enda bedre  8)
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28891
  • Total likes: 2636
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ung spiller: Bailey Peacock-Farrell
« Svar #29 på: Oktober 13, 2016, 21:14:08 »
Some have wondered why Bailey Peacock Farrell hasn't featured in developement games recently. It has come to light that he has broken a bone in his hand
- Leeds Fans Share Support Group/Facebook
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan