Skrevet av Emne: Ex-spiller: Bailey Peacock-Farrell  (Lest 70953 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

auren

Sv: Ung spiller: Bailey Peacock-Farrell
« Svar #60 på: Januar 30, 2018, 18:11:16 »
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Eriksen55

Sv: Ung spiller: Bailey Peacock-Farrell
« Svar #61 på: Januar 30, 2018, 19:45:08 »
Han er 21 år. Hadde han vært god så hadde han fått sjansen. En grunn til at dem jakter erstatter hvis Lonergan går til Sunderland.

Xern

Sv: Ung spiller: Bailey Peacock-Farrell
« Svar #62 på: Januar 30, 2018, 19:50:08 »
Han er 21 år. Hadde han vært god så hadde han fått sjansen. En grunn til at dem jakter erstatter hvis Lonergan går til Sunderland.
Begynner å miste troen på BPF selv.
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Josch

Sv: Ung spiller: Bailey Peacock-Farrell
« Svar #63 på: Mars 07, 2018, 23:06:27 »
Ikke noe dårligere enn Wiedwald. Flere gode redninger. Burde blitt stående ved siste scoring men det har med rutine å gjøre. Overaskende god,  synes jeg
« Siste redigering: Mars 07, 2018, 23:12:36 av Josch »

HåvardK

Sv: Ung spiller: Bailey Peacock-Farrell
« Svar #64 på: Mars 07, 2018, 23:09:26 »
Ikke noe dårligere enn Wiedwald. Flere gode redninger. Burde blitt stående ved siste scoring men det har med rutine å gjøre. Overaskende god,  synes jrg
Enig. Virket trygg og resolutt frem til 3-0 (var for så vidt resolutt da også, men vurderte nok feil). Gode utspill, også. Bra valg, og kveldens positive overraskelse.

Eriksen55

Sv: Ung spiller: Bailey Peacock-Farrell
« Svar #65 på: Mars 07, 2018, 23:10:16 »
+1

Promotion 2010

Sv: Ung spiller: Bailey Peacock-Farrell
« Svar #66 på: Mars 10, 2018, 18:19:32 »
Endelig en keeper med rekkevidde!


Reddet oss i dag!


 :) ;D :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Xern

Sv: Ung spiller: Bailey Peacock-Farrell
« Svar #67 på: Mars 11, 2018, 15:03:38 »
Lagets beste i går ifølge Phil Hay  :)
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Jon R

Sv: Ung spiller: Bailey Peacock-Farrell
« Svar #68 på: Mars 11, 2018, 16:10:55 »
 Sensasjonelt bra vil jeg si, med tanke på CVen og rapporter fra låneoppholdet i York. Digger det når våre egne talenter slår til «ut av det blå». Må være enormt motiverende for Tom Pearce & co.  :)
Jon R.

auren

Sv: Ung spiller: Bailey Peacock-Farrell
« Svar #69 på: Mars 14, 2018, 18:52:50 »
Tatt ut i U-21-troppen til Nord-Irland. Grattis!  :)

Continuing a good month for @bailey_pf, the #LUFC goalkeeper has been named in @NorthernIreland’s U21s squad to face Spain (22 March) and Iceland (26 March)


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

ragnar

Sv: Ung spiller: Bailey Peacock-Farrell
« Svar #70 på: Mars 15, 2018, 12:47:13 »
Hørte nettopp på siste versjon av podden. Kor god kan Bailey bli? Er dette keeperen ut sesongen? Litt artig at B har kommet som skutt helt fra ganske langt ut på sidelinjen.
*In El Loco we trust!*

gulle

Sv: Ung spiller: Bailey Peacock-Farrell
« Svar #71 på: Mars 17, 2018, 10:29:14 »
Hørte nettopp på siste versjon av podden. Kor god kan Bailey bli? Er dette keeperen ut sesongen? Litt artig at B har kommet som skutt helt fra ganske langt ut på sidelinjen.
dette er noe av det som gjør fotball, og det å følge et lag, spennende.
Håper framgangen fortsetter for BPF i dag!
Nå rykker vi opp! Jasederja

Promotion 2010

Sv: Ung spiller: Bailey Peacock-Farrell
« Svar #72 på: Mars 21, 2018, 15:52:09 »
Beren Cross

Understand @bailey_pf will win his first cap on Thursday night. Footage of him training here and positive quotes from manager Ian Baraclough. #lufc #mot

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Ung spiller: Bailey Peacock-Farrell
« Svar #73 på: Mars 26, 2018, 20:08:51 »
Spiller i dag for N. Irland U-21:


Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Ung spiller: Bailey Peacock-Farrell
« Svar #74 på: Mars 26, 2018, 23:01:21 »
U21 EURO QUALIFICATION:

Northern Ireland 0-0 Iceland FT




Holdt buret rent, den unge keeperen!!!  :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Josch

Sv: Ung spiller: Bailey Peacock-Farrell
« Svar #75 på: April 04, 2018, 23:24:13 »
Peacock gjorde en ny god kamp mot Fulham. Ingen tabber og noen fine redninger. Ingen savner Wiedwald og Lonergan. Gjør ting enkelt og sikkert. Keeper debatten er lagt død.

Et av vårens få lyspunkter .

Jon R

Sv: Ung spiller: Bailey Peacock-Farrell
« Svar #76 på: April 04, 2018, 23:44:19 »
Peacock gjorde en ny god kamp mot Fulham. Ingen tabber og noen fine redninger. Ingen savner Wiedwald og Lonergan. Gjør ting enkelt og sikkert. Keeper debatten er lagt død.

Et av vårens få lyspunkter .
Enig selv om Nigel Martyn kanskje hadde hindret mål nr 2.
Jon R.

Kontakinte

Sv: Ung spiller: Bailey Peacock-Farrell
« Svar #77 på: April 05, 2018, 07:31:39 »
Peacock gjorde en ny god kamp mot Fulham. Ingen tabber og noen fine redninger. Ingen savner Wiedwald og Lonergan. Gjør ting enkelt og sikkert. Keeper debatten er lagt død.

Et av vårens få lyspunkter .
Imponerer, men vi må uansett ha inn en klar 1`st keeper til sommeren.

samadhi

Sv: Ung spiller: Bailey Peacock-Farrell
« Svar #78 på: April 05, 2018, 07:48:55 »
Peacock gjorde en ny god kamp mot Fulham. Ingen tabber og noen fine redninger. Ingen savner Wiedwald og Lonergan. Gjør ting enkelt og sikkert. Keeper debatten er lagt død.

Et av vårens få lyspunkter .
Imponerer, men vi må uansett ha inn en klar 1`st keeper til sommeren.

Dette er litt problemet med BPF nå. Har kommet inn og spilt bra, men er det bra nok til at Leeds tør å satse på han som førstekeeper til neste år?? Er vel 21-22? så henter vi en klar førstekeeper til neste sesong og BPF benkes så er det lite trolig at han noensinne vil få sjansen igjen som førstevalg i Leeds.

Alternativet er å hente inn en erfaren keeper (som Green) som forsatt holder mål og kan steppe inn for BPF om han ikke lykkes førstekeeper. Problemet da er at vi kan ende opp med to halvgode løsninger slik det har vært med Wiedvald/Lonergan i år.

Ingenting er bedre om BPF får tillit og blir vår suverene førstekeeper, men er redd risikoen er for stor.
marching on together,
derudaf forever...

Annesj

Sv: Ung spiller: Bailey Peacock-Farrell
« Svar #79 på: April 05, 2018, 08:46:03 »
Peacock gjorde en ny god kamp mot Fulham. Ingen tabber og noen fine redninger. Ingen savner Wiedwald og Lonergan. Gjør ting enkelt og sikkert. Keeper debatten er lagt død.

Et av vårens få lyspunkter .
Imponerer, men vi må uansett ha inn en klar 1`st keeper til sommeren.

Dette er litt problemet med BPF nå. Har kommet inn og spilt bra, men er det bra nok til at Leeds tør å satse på han som førstekeeper til neste år?? Er vel 21-22? så henter vi en klar førstekeeper til neste sesong og BPF benkes så er det lite trolig at han noensinne vil få sjansen igjen som førstevalg i Leeds.

Alternativet er å hente inn en erfaren keeper (som Green) som forsatt holder mål og kan steppe inn for BPF om han ikke lykkes førstekeeper. Problemet da er at vi kan ende opp med to halvgode løsninger slik det har vært med Wiedvald/Lonergan i år.

Ingenting er bedre om BPF får tillit og blir vår suverene førstekeeper, men er redd risikoen er for stor.

Fortsetter han som nå så klart han skal satses på. Noe annet vil være tullete for meg. Det har han fortjent! OM han fortsetter å være god ut sesongen. Flere feilskjær så nei.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

auren

Sv: Ung spiller: Bailey Peacock-Farrell
« Svar #80 på: April 05, 2018, 08:57:03 »
Han har imponert ut i fra forutsetningene. Isolert sett har han vel ikke vært så veldig solid. Vi må gå etter noe mye bedre til sommeren. Så lenge det er en local lad så har vi lett for å bli revet med i synet på våre egne.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Leedsfan

Sv: Ung spiller: Bailey Peacock-Farrell
« Svar #81 på: April 05, 2018, 09:10:52 »
Han har imponert ut i fra forutsetningene. Isolert sett har han vel ikke vært så veldig solid. Vi må gå etter noe mye bedre til sommeren. Så lenge det er en local lad så har vi lett for å bli revet med i synet på våre egne.

auren

Han har jo hatt endel gode redninger, tror ikke forsvarerne er nervøse med han bak der da han opptrer resolutt. Synes han er solid nok, men ja takk bedre keeper, men føler det er andre plasser som burde styrkes først!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

auren

Sv: Ung spiller: Bailey Peacock-Farrell
« Svar #82 på: April 05, 2018, 09:13:22 »
Han har imponert ut i fra forutsetningene. Isolert sett har han vel ikke vært så veldig solid. Vi må gå etter noe mye bedre til sommeren. Så lenge det er en local lad så har vi lett for å bli revet med i synet på våre egne.

auren

Han har jo hatt endel gode redninger, tror ikke forsvarerne er nervøse med han bak der da han opptrer resolutt. Synes han er solid nok, men ja takk bedre keeper, men føler det er andre plasser som burde styrkes først!

Både Wiedwald og Lonergan har også hatt en del gode redninger. BPF har også gjort noen blundere.

En ny solid keeper er topp tre av prioriteringer neste sesong, sammen med midtstopper og sentral midtbane (og spiss).

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Leedsfan

Sv: Ung spiller: Bailey Peacock-Farrell
« Svar #83 på: April 05, 2018, 09:21:44 »
Han har imponert ut i fra forutsetningene. Isolert sett har han vel ikke vært så veldig solid. Vi må gå etter noe mye bedre til sommeren. Så lenge det er en local lad så har vi lett for å bli revet med i synet på våre egne.

auren

Han har jo hatt endel gode redninger, tror ikke forsvarerne er nervøse med han bak der da han opptrer resolutt. Synes han er solid nok, men ja takk bedre keeper, men føler det er andre plasser som burde styrkes først!

Både Wiedwald og Lonergan har også hatt en del gode redninger. BPF har også gjort noen blundere.

En ny solid keeper er topp tre av prioriteringer neste sesong, sammen med midtstopper og sentral midtbane (og spiss).

auren

Jeg husker bare en blunder og det var vel denne: "Wolves substitute Benik Afobe did make it three when he latched onto a long ball and beat the out-coming Peacock-Farrell with a lobbed effort."

Har han hatt flere?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Annesj

Sv: Ung spiller: Bailey Peacock-Farrell
« Svar #84 på: April 05, 2018, 09:33:34 »
Han har imponert ut i fra forutsetningene. Isolert sett har han vel ikke vært så veldig solid. Vi må gå etter noe mye bedre til sommeren. Så lenge det er en local lad så har vi lett for å bli revet med i synet på våre egne.

auren

Han har jo hatt endel gode redninger, tror ikke forsvarerne er nervøse med han bak der da han opptrer resolutt. Synes han er solid nok, men ja takk bedre keeper, men føler det er andre plasser som burde styrkes først!

Både Wiedwald og Lonergan har også hatt en del gode redninger. BPF har også gjort noen blundere.

En ny solid keeper er topp tre av prioriteringer neste sesong, sammen med midtstopper og sentral midtbane (og spiss).

auren

Jeg husker bare en blunder og det var vel denne: "Wolves substitute Benik Afobe did make it three when he latched onto a long ball and beat the out-coming Peacock-Farrell with a lobbed effort."

Har han hatt flere?

Eneste jeg kan komme på. Tror ikke han har hatt noe  andre nei.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

auren

Sv: Ung spiller: Bailey Peacock-Farrell
« Svar #85 på: April 05, 2018, 09:41:13 »
Synes han var svak på 2-0 målet mot Fulham, selv om han var dekket. Hadde også en rar inngripen i feltet i forrige kamp.

Uansett - han har bare stått en håndfull kamper sålangt. Og han får absolutt godkjent. Håper det fortsetter de siste kampene, men han er fortsatt veldig fersk og jeg ønsker meg en skikkelig erfaren og solid sisteskanse i sommer.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Kato

Sv: Ung spiller: Bailey Peacock-Farrell
« Svar #86 på: April 05, 2018, 10:30:43 »
Synes han var svak på 2-0 målet mot Fulham, selv om han var dekket. Hadde også en rar inngripen i feltet i forrige kamp.

Uansett - han har bare stått en håndfull kamper sålangt. Og han får absolutt godkjent. Håper det fortsetter de siste kampene, men han er fortsatt veldig fersk og jeg ønsker meg en skikkelig erfaren og solid sisteskanse i sommer.

auren

Helt enig. Dekket eller ikke, syns rekkevidden virket så begrenset på det målet. Så på den lange inn i feltet tidlig i kampen hvor han ble reddet av en av stopperne, at han ble noe veik og enkel. For all del, stoppet mye skudd og levert langt over det jeg forventet. Men langt unna å være et førstevalg for et topplag i championship. Tror han har godt av å jobbe et par år med en erfaren, god keeper. Med andre ord god som back-up som oss.
 

Promotion 2010

Sv: Ung spiller: Bailey Peacock-Farrell
« Svar #87 på: April 14, 2018, 09:36:35 »
MOM i gårsdagens kamp mot Villa:


Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Ung spiller: Bailey Peacock-Farrell
« Svar #88 på: April 14, 2018, 09:46:00 »
Sky sports starte

Man of the Match was @LUFC’s Bailey Peacock-Farrell

Made 29 saves since his 1st league app of the season on March 7 - only Norwich’s Angus Gunn (31) has made more in @SkyBetChamp in that time

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

leedslife

Sv: Ung spiller: Bailey Peacock-Farrell
« Svar #89 på: April 22, 2018, 11:10:14 »
Fantastisk å se han gi Saiz det glatte lag i går. Trist å se Saiz. Uansett nivå så blir kamper vanskelige når man ikke en gang gidder.. var spesielt at kapteinen eller de andre seniorene ikke kjeftet på Saiz.
Men slik er det med et lag uten ledere og karakterer. Summerte opp sesongen egentlig.

Gleder meg til å se bailey som nr 1 neste år. For en utvikling. Nesten ikke til å tro. Her må vi tørre og satse.. da har vi divisjonens beste keeper om kort tid! Hvorfor se begrensninger når man kan se muligheter? Sesongens spiller for meg! Karakter, talent og vilje! Nydelig