Skrevet av Emne: Ex-spiller: Bailey Peacock-Farrell  (Lest 70416 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Kontakinte

Sv: Spiller: Bailey Peacock-Farrell
« Svar #240 på: Desember 29, 2018, 09:48:34 »
Hva gjør det med utviklingen til Peacock, om vi henter inn en ny keeper og setter Peacock på benken?
Nå er han suuuper motivert, og gir sikkert alt på treningene.
En back up, gjerne en rutinert keeper, som kan ha en fadder ordning for Peacock..støtte han, gi tips mm.

Æ vil beholde Peacock som første keeper. Føl ikke han har spilt seg ut av laget.

MOT
YEY!

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Spiller: Bailey Peacock-Farrell
« Svar #241 på: Desember 29, 2018, 09:53:56 »
Hva gjør det med utviklingen til Peacock, om vi henter inn en ny keeper og setter Peacock på benken?
Nå er han suuuper motivert, og gir sikkert alt på treningene.
En back up, gjerne en rutinert keeper, som kan ha en fadder ordning for Peacock..støtte han, gi tips mm.

Æ vil beholde Peacock som første keeper. Føl ikke han har spilt seg ut av laget.

MOT

Utviklingen til BPF er viktig, men ikkje viktigere enn at vi rykker opp. Da kan du jo stille det samme spørsmålet om Clarke; Shackleton m.fl., og det blir jo feil.

Alle keepere gjør feil, og alle keepere gjør gode redninger. Totalt sett mener eg at det er en stor risiko å beholde BPF i buret om vi skal klare direkte opprykk. Mye talent men mangler x-faktoren som gjør han til sjef i boksen.

berlin

Sv: Spiller: Bailey Peacock-Farrell
« Svar #242 på: Desember 29, 2018, 10:02:46 »
Jeg mener BPF totalt sett gjør en god jobb, og spesielt ved oppbygging av spillet. Jeg tror videre at nær sagt hvem vi evt. hente som keeper og skifte nå, kan fort slå uheldig ut.

Jeg tror Leeds vil være på jakt etter en keeper i januarvinduet, mest for konkurranse og backup, men det vil neppe punge ut en stor sum, mest sannsynlig et lån på en 2.dre eller 3dje keeper i PL.


Hallgeir *

Sv: Spiller: Bailey Peacock-Farrell
« Svar #243 på: Desember 29, 2018, 13:17:59 »
Jeg husker Katos vurdering i begynnelsen av sesongen. Det er helt klart at BPF ikke er en topp keeper på dette nivået. Blackman hadde vært foran ham nå hadde det ikke vært for skaden.

Kato hadde rett. BPF koster oss noen baklengs, men foreløpig har han ikke kostet oss mange poeng heldigvis!

Har vi råd til å stole på ham i andre halvdel av sesongen? Jeg tror vi må ha inn erfaring som kan trygge den defensive delen av spillet i større grad enn BPF! Da mener jeg en dom er god på sterk og god i feltet, pluss et minimum av ferdigheter med beina!

BPF har begrenset rekkevidde, akkurat som Blackman! Det betyr at en bedre mann må inn, enten som førstekeeper eller som backup!
No kiddin? Har vi en keeper som koster oss noen baklengs?  ::)

Robert Green kostet oss noen baklengs. Paul Robinson kostet oss noen baklengs. Til og med Nigel Martyn kostet oss noen baklengs. Jeg husker at John Lukic kostet oss mange baklengs. Det samme gjelder David Harvey som helt sikkert kostet oss mange baklengs.

Det betyr ikke at dette var dårlige keepere! Har det noen gang funnes en keeper som ikke har kostet laget sitt noen baklengs? Er BPF en dårlig keeper? Jeg mener NEI! Han er en viktig brikke i det oppbyggende spillet og gjør relativt sjelden store feil. Ja vi trenger en ny keeper inn som erstatning for Blackman men ikke nødvendigvis en ny førstekeeper. Hva skjer med Robert Green i Chelsea forresten? Hadde det vært mulig å låne han?

Robert Green sitter vel på benken hos Chelsea og feter opp bankkontoen sin, som alle dem som har lave ambisjoner, men som samtidig har lyst til å sikre seg økonomisk.

Tror ikke vi hadde fått færre tabber med Green som nr. 1. La BPF fortsette blant de 11 som starter kampene, men vi må ha inn en skapelig backup.
Super Leeds since 1968

kilgallon

Sv: Spiller: Bailey Peacock-Farrell
« Svar #244 på: Desember 29, 2018, 13:30:22 »
Aldri i verden om Bielsa bytter på keeperplassen (trur jeg ;)). BPF har været en del av prosjektet fra dag 1, og han er en utrolig viktig brikke i våres spillestil. Her tenker jeg på hans evner til å være en del af det oppbyggende spillet. Han sparker stort set aldri langt - nesten alltid igansetninger bakfra. Det er også tydelig å se at våres opbyggende spil er terpet på treningsbanen, så at Bielsa vil gamble med en ny keeper til januar, når BPF vel har gjort det langt bedre enn hva som ble forventet av han innen sesongen gikk i gang tror jeg ikke mye på.
Og så lenge han ikke driter seg ut og lager noen blemmer i Karius størrelser, så er han våres førstevalg på keeperposten når vi feirer opprykk til mai 8)

HåvardK

Sv: Spiller: Bailey Peacock-Farrell
« Svar #245 på: Desember 29, 2018, 13:47:10 »
Helt enig med kilgallon her. Vi må ikke overse viktigheten til BPF i vår oppbygging av angrep, herunder også igangsetting av spill. På dette området har han faktisk vært forbløffende god; kanskje best i hele divisjonen. Det var tydelig at vi manglet denne dimensjonen i kampen Huffer spilte, selv om han gjorde sine saker helt greit.

leedslife

Sv: Spiller: Bailey Peacock-Farrell
« Svar #246 på: Desember 29, 2018, 15:31:48 »
Aldri i verden om Bielsa bytter på keeperplassen (trur jeg ;)). BPF har været en del av prosjektet fra dag 1, og han er en utrolig viktig brikke i våres spillestil. Her tenker jeg på hans evner til å være en del af det oppbyggende spillet. Han sparker stort set aldri langt - nesten alltid igansetninger bakfra. Det er også tydelig å se at våres opbyggende spil er terpet på treningsbanen, så at Bielsa vil gamble med en ny keeper til januar, når BPF vel har gjort det langt bedre enn hva som ble forventet av han innen sesongen gikk i gang tror jeg ikke mye på.
Og så lenge han ikke driter seg ut og lager noen blemmer i Karius størrelser, så er han våres førstevalg på keeperposten når vi feirer opprykk til mai 8)

1+

Problemet kommer når vi taper kamper pga blemmene hans.
Vanskelig å forsvare en slik keepertabbe mot Rovers sist hadde vi tapt kampen.
Målet nå bør være automatisk opprykk og da må slike tabber som Ayling (Straffesparket) og Bailey(Frisparket) lukes vekk.
Vi hadde endel kamper i høst der vi stanget med hodet i veggen.. Skal ikke mange kampene til før lag puster oss i nakken.

Bør fortsatt gi tilitt til Bailey,  men han må gjøre noe med posisjoneringen sin.
Slippe inn frispark som nesten går midt i mål kan man ikke akseptere uansett nivå.

Promotion 2010

Sv: Spiller: Bailey Peacock-Farrell
« Svar #247 på: Desember 30, 2018, 00:21:45 »
Lufcdata

Leeds have conceded SIX goals from SEVEN shots-on target in our previous three matches. A reasonably low number of shots conceded over 270+ minutes, but an absurdly high conversion rate against us.  #LUFC
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Spiller: Bailey Peacock-Farrell
« Svar #248 på: Januar 01, 2019, 18:22:49 »
Lufcdata

Forest 4-2 Leeds FT:

Leeds suffer consecutive defeats under Marcelo Bielsa for the very first time. First time we have dropped points from a winning position this season. Leeds have now conceded TEN goals from the last 13 on-target. Concerning. #LUFC

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

RoarG

Sv: Spiller: Bailey Peacock-Farrell
« Svar #249 på: Januar 01, 2019, 19:07:09 »
Lufcdata

Forest 4-2 Leeds FT:

Leeds suffer consecutive defeats under Marcelo Bielsa for the very first time. First time we have dropped points from a winning position this season. Leeds have now conceded TEN goals from the last 13 on-target. Concerning. #LUFC
Bare 3 av 13 reddet? Må opp med redningsprosenten. Hvis ikke får Huffer spille i stedet.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Josch

Sv: Spiller: Bailey Peacock-Farrell
« Svar #250 på: Januar 01, 2019, 19:36:13 »
Aldri i verden om Bielsa bytter på keeperplassen (trur jeg ;)). BPF har været en del av prosjektet fra dag 1, og han er en utrolig viktig brikke i våres spillestil. Her tenker jeg på hans evner til å være en del af det oppbyggende spillet. Han sparker stort set aldri langt - nesten alltid igansetninger bakfra. Det er også tydelig å se at våres opbyggende spil er terpet på treningsbanen, så at Bielsa vil gamble med en ny keeper til januar, når BPF vel har gjort det langt bedre enn hva som ble forventet av han innen sesongen gikk i gang tror jeg ikke mye på.
Og så lenge han ikke driter seg ut og lager noen blemmer i Karius størrelser, så er han våres førstevalg på keeperposten når vi feirer opprykk til mai 8)

1+

Problemet kommer når vi taper kamper pga blemmene hans.
Vanskelig å forsvare en slik keepertabbe mot Rovers sist hadde vi tapt kampen.
Målet nå bør være automatisk opprykk og da må slike tabber som Ayling (Straffesparket) og Bailey(Frisparket) lukes vekk.
Vi hadde endel kamper i høst der vi stanget med hodet i veggen.. Skal ikke mange kampene til før lag puster oss i nakken.

Bør fortsatt gi tilitt til Bailey,  men han må gjøre noe med posisjoneringen sin.
Slippe inn frispark som nesten går midt i mål kan man ikke akseptere uansett nivå.

Enig med begge her. Han er viktig i oppbyggende spillet og klarer seg hyfsad på strek, stort sett. Vi må huske at han debuterte på A-laget den 7. mars 2018. Han er ikke ferdig utlært og har selvsagt flere mangler.
Jeg mener han har tatt sjumils steg siden debuten. "Alle" sa vi måtte ha ny keeper sist sommer!! Men det var ikke riktig.

Om han er god nok er avhengig av hva slags ambisjoner man har. Han er kanskje ikke god nok for et topp 2 lag i ch.ship med ambisjon om direkte opprykk (jeg tror de fleste opprykkslag har hatt bedre keeper), men Leeds' ambisjon denne sesongen er jo "bare" play off.

Hvis Radrizzani satser på direkte opprykk denne sesongen så bør nok keepernivået et par knepp opp. Men det er flere enn BPF som også kan byttes ut hvis målet nå blir direkte opprykk i mai 2019.

Jeg tror Radrizzani lar det stå til og forsterker forsiktig med 1- 2 spillere, uten klart mål om å bli nr 1 eller 2. 


RoarG

Sv: Spiller: Bailey Peacock-Farrell
« Svar #251 på: Januar 01, 2019, 19:41:14 »
Aldri i verden om Bielsa bytter på keeperplassen (trur jeg ;)). BPF har været en del av prosjektet fra dag 1, og han er en utrolig viktig brikke i våres spillestil. Her tenker jeg på hans evner til å være en del af det oppbyggende spillet. Han sparker stort set aldri langt - nesten alltid igansetninger bakfra. Det er også tydelig å se at våres opbyggende spil er terpet på treningsbanen, så at Bielsa vil gamble med en ny keeper til januar, når BPF vel har gjort det langt bedre enn hva som ble forventet av han innen sesongen gikk i gang tror jeg ikke mye på.
Og så lenge han ikke driter seg ut og lager noen blemmer i Karius størrelser, så er han våres førstevalg på keeperposten når vi feirer opprykk til mai 8)

1+

Problemet kommer når vi taper kamper pga blemmene hans.
Vanskelig å forsvare en slik keepertabbe mot Rovers sist hadde vi tapt kampen.
Målet nå bør være automatisk opprykk og da må slike tabber som Ayling (Straffesparket) og Bailey(Frisparket) lukes vekk.
Vi hadde endel kamper i høst der vi stanget med hodet i veggen.. Skal ikke mange kampene til før lag puster oss i nakken.

Bør fortsatt gi tilitt til Bailey,  men han må gjøre noe med posisjoneringen sin.
Slippe inn frispark som nesten går midt i mål kan man ikke akseptere uansett nivå.

Enig med begge her. Han er viktig i oppbyggende spillet og klarer seg hyfsad på strek, stort sett. Vi må huske at han debuterte på A-laget den 7. mars 2018. Han er ikke ferdig utlært og har selvsagt flere mangler.
Jeg mener han har tatt sjumils steg siden debuten. "Alle" sa vi måtte ha ny keeper sist sommer!! Men det var ikke riktig.

Om han er god nok er avhengig av hva slags ambisjoner man har. Han er kanskje ikke god nok for et topp 2 lag i ch.ship med ambisjon om direkte opprykk (jeg tror de fleste opprykkslag har hatt bedre keeper), men Leeds' ambisjon denne sesongen er jo "bare" play off.

Hvis Radrizzani satser på direkte opprykk denne sesongen så bør nok keepernivået et par knepp opp. Men det er flere enn BPF som også kan byttes ut hvis målet nå blir direkte opprykk i mai 2019.

Jeg tror Radrizzani lar det stå til og forsterker forsiktig med 1- 2 spillere, uten klart mål om å bli nr 1 eller 2.
Før sesongen ville jeg ha vært enig i den målsettingen. Når vi nå leder etter 26 spilte kamper, bør målsettingen endres til direkte opprykk. Ikke sikkert at 19/20-sesongen blir bedre enn denne. Ta sjansen når man har den, og vi har ikke hatt bedre mulighet etter nedrykket fra PL.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Spiller: Bailey Peacock-Farrell
« Svar #252 på: Januar 01, 2019, 19:50:59 »
Grei kar sikkert. Brukbar keeper. Må erstattes, enkelt og greit.

RoarG

Sv: Spiller: Bailey Peacock-Farrell
« Svar #253 på: Januar 01, 2019, 19:59:54 »
Grei kar sikkert. Brukbar keeper. Må erstattes, enkelt og greit.
Det spørs om "brukbar" er godt nok. Tror ikke engang "god" er tilstrekkelig. Trenger han som gjør noen redninger som ikke er dagligdags kost, og som holder et jevnt, høyt nivå.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

DenHviteYeboah

Sv: Spiller: Bailey Peacock-Farrell
« Svar #254 på: Januar 01, 2019, 20:48:19 »
Grei kar sikkert. Brukbar keeper. Må erstattes, enkelt og greit.
Det spørs om "brukbar" er godt nok. Tror ikke engang "god" er tilstrekkelig. Trenger han som gjør noen redninger som ikke er dagligdags kost, og som holder et jevnt, høyt nivå.
Enig!
Han er for ujevn. Gjør noen klasseredninger i mellom, men jevnt over er  jeg redd at nivået ikke er PL materiale, og det er det vi må ha hvis vi skal rykke opp ;)

Bromancer

Sv: Spiller: Bailey Peacock-Farrell
« Svar #255 på: Januar 01, 2019, 20:53:45 »
Ja det lå vel i kortene at han var klar for benken før Blackman brakk beinet.. og jeg synes vel strengt tatt at han ikke har vært noe bedre etter det. Det er klart Bielsa ser behovet for en bedre keeper, men det er vel begrenset med gode keepere som er tilgjengelige for en neve dollars.

RoarG

Sv: Spiller: Bailey Peacock-Farrell
« Svar #256 på: Januar 01, 2019, 21:00:45 »
Ja det lå vel i kortene at han var klar for benken før Blackman brakk beinet.. og jeg synes vel strengt tatt at han ikke har vært noe bedre etter det. Det er klart Bielsa ser behovet for en bedre keeper, men det er vel begrenset med gode keepere som er tilgjengelige for en neve dollars.
Satser på at Darlow kommer. Og blir førstekeeper. Får vi ikke ny keeper i januar...ja da får vi satse på at Roofe tar "en Wood", for da trenger vi å score mye for å vinne.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

DenHviteYeboah

Sv: Spiller: Bailey Peacock-Farrell
« Svar #257 på: Januar 01, 2019, 21:14:16 »
Ja det lå vel i kortene at han var klar for benken før Blackman brakk beinet.. og jeg synes vel strengt tatt at han ikke har vært noe bedre etter det. Det er klart Bielsa ser behovet for en bedre keeper, men det er vel begrenset med gode keepere som er tilgjengelige for en neve dollars.
Satser på at Darlow kommer. Og blir førstekeeper. Får vi ikke ny keeper i januar...ja da får vi satse på at Roofe tar "en Wood", for da trenger vi å score mye for å vinne.
Hvis Roofe er hos oss da....

RoarG

Sv: Spiller: Bailey Peacock-Farrell
« Svar #258 på: Januar 01, 2019, 21:19:51 »
Ja det lå vel i kortene at han var klar for benken før Blackman brakk beinet.. og jeg synes vel strengt tatt at han ikke har vært noe bedre etter det. Det er klart Bielsa ser behovet for en bedre keeper, men det er vel begrenset med gode keepere som er tilgjengelige for en neve dollars.
Satser på at Darlow kommer. Og blir førstekeeper. Får vi ikke ny keeper i januar...ja da får vi satse på at Roofe tar "en Wood", for da trenger vi å score mye for å vinne.
Hvis Roofe er hos oss da....
Blir ikke solgt.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

DenHviteYeboah

Sv: Spiller: Bailey Peacock-Farrell
« Svar #259 på: Januar 01, 2019, 21:25:13 »
Ja det lå vel i kortene at han var klar for benken før Blackman brakk beinet.. og jeg synes vel strengt tatt at han ikke har vært noe bedre etter det. Det er klart Bielsa ser behovet for en bedre keeper, men det er vel begrenset med gode keepere som er tilgjengelige for en neve dollars.
Satser på at Darlow kommer. Og blir førstekeeper. Får vi ikke ny keeper i januar...ja da får vi satse på at Roofe tar "en Wood", for da trenger vi å score mye for å vinne.
Hvis Roofe er hos oss da....
Blir ikke solgt.
Håper det! men hvis noen PL klubber legger inn høye bud så er han dessverre tapt. Aldri i verden om Rad blånekter hvis budene passerer absurde verdier....dessverre har foppallen blitt slik >:( >:( >:(

RoarG

Sv: Spiller: Bailey Peacock-Farrell
« Svar #260 på: Januar 01, 2019, 21:36:19 »
Ja det lå vel i kortene at han var klar for benken før Blackman brakk beinet.. og jeg synes vel strengt tatt at han ikke har vært noe bedre etter det. Det er klart Bielsa ser behovet for en bedre keeper, men det er vel begrenset med gode keepere som er tilgjengelige for en neve dollars.
Satser på at Darlow kommer. Og blir førstekeeper. Får vi ikke ny keeper i januar...ja da får vi satse på at Roofe tar "en Wood", for da trenger vi å score mye for å vinne.
Hvis Roofe er hos oss da....
Blir ikke solgt.
Håper det! men hvis noen PL klubber legger inn høye bud så er han dessverre tapt. Aldri i verden om Rad blånekter hvis budene passerer absurde verdier....dessverre har foppallen blitt slik >:( >:( >:(
Newcastle skal visstnok være interessert. Men de kan jo bare tilbakekalle Gayle fra WBA. Gayle har bedre stats enn Roofe. Gayle scorer hvert 101. minutt, mens Roofe scorer hvert 122. minutt (før dagens kamper).
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Lucas the Kop Cat

Sv: Spiller: Bailey Peacock-Farrell
« Svar #261 på: Januar 02, 2019, 13:26:27 »
Hva gjør en diskusjon om salg av Roofe i BPF-tråden?

Sent fra min ONEPLUS A6003 via Tapatalk


DenHviteYeboah

Sv: Spiller: Bailey Peacock-Farrell
« Svar #262 på: Januar 02, 2019, 13:55:59 »
Hva gjør en diskusjon om salg av Roofe i BPF-tråden?

Sent fra min ONEPLUS A6003 via Tapatalk
Roar G sin skyld ;D

RoarG

Sv: Spiller: Bailey Peacock-Farrell
« Svar #263 på: Januar 02, 2019, 14:38:24 »
Hva gjør en diskusjon om salg av Roofe i BPF-tråden?

Sent fra min ONEPLUS A6003 via Tapatalk
Roar G sin skyld ;D
Veel, det var ikke jeg som begynte ::).
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

leedslife

Sv: Spiller: Bailey Peacock-Farrell
« Svar #264 på: Januar 02, 2019, 15:14:04 »
Husker Newcastle kampen hjemme for 2-3 sesonger siden da vi tapte 0-2. Da satt jeg hele tiden med følelsen at hvis vi klarte å komme til en sjanse eller to så kom vi ikke til å score på Darlow. Synes han virket meget bra den sesongen.
Tror ikke de lagene vi møter tenker det samme om Bailey dessverre.

Har egentlig støttet han hele veien, men ut i fra tabellposisjon og at målet må være direkte opprykk nå, føler jeg at laget har utviklet seg raskere enn Bailey. Føler bak veldig mange mål vi har sluppet inn kan man stille spørsmålstegn med keeper. Det er vanligvis ikke noe bra tegn.

Her må vi handle. Darlow eller Heaton (Hvis det er mulig) er mine ønskesigneringer.
Westwood er en bra keeper, men så han her om dagen og virket ikke veldig komfortabel med ballen i beinene.

Leedsfan

Sv: Spiller: Bailey Peacock-Farrell
« Svar #265 på: Januar 02, 2019, 15:16:53 »
BPF er ikke god nok og det vet de som styrer butikken i LUFC. Det som er litt synd er at BPF også skjønner at han ikke holder mål. Var ikke glad for at vi satset på BPF fra starten av sesongen, men han og laget overrasket meg, men nå koster han oss for mange poeng dessverre.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

auren

Spiller: Bailey Peacock-Farrell
« Svar #266 på: Januar 02, 2019, 15:47:01 »
BPF er ikke god nok og det vet de som styrer butikken i LUFC. Det som er litt synd er at BPF også skjønner at han ikke holder mål. Var ikke glad for at vi satset på BPF fra starten av sesongen, men han og laget overrasket meg, men nå koster han oss for mange poeng dessverre.

Ikke BPF sin feil at vi tapte mot verken Hull eller Forest, så skjønner ikke helt hva du mener med at han har kostet oss poeng nå i det siste...

Men at vi bør lete etter en keeper som er enda bedre i dette vinduet skal jeg være enig i!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Leedsfan

Sv: Spiller: Bailey Peacock-Farrell
« Svar #267 på: Januar 02, 2019, 15:49:09 »
BPF er ikke god nok og det vet de som styrer butikken i LUFC. Det som er litt synd er at BPF også skjønner at han ikke holder mål. Var ikke glad for at vi satset på BPF fra starten av sesongen, men han og laget overrasket meg, men nå koster han oss for mange poeng dessverre.

Ikke BPF sin feil at vi tapte mot verken Hull eller Forest, så skjønner ikke helt hva du mener med at han har kostet oss poeng nå i det siste...

Men at vi bør lete etter en keeper som er enda bedre i dette vinduet skal jeg være enig i!

auren

Av de siste 13 skuddene på mål så har 10 gått inn. Case closed?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

RoarG

Sv: Spiller: Bailey Peacock-Farrell
« Svar #268 på: Januar 02, 2019, 15:58:08 »
BPF er ikke god nok og det vet de som styrer butikken i LUFC. Det som er litt synd er at BPF også skjønner at han ikke holder mål. Var ikke glad for at vi satset på BPF fra starten av sesongen, men han og laget overrasket meg, men nå koster han oss for mange poeng dessverre.

Ikke BPF sin feil at vi tapte mot verken Hull eller Forest, så skjønner ikke helt hva du mener med at han har kostet oss poeng nå i det siste...

Men at vi bør lete etter en keeper som er enda bedre i dette vinduet skal jeg være enig i!

auren

Av de siste 13 skuddene på mål så har 10 gått inn. Case closed?
Ikke sikkert at de alle har vært like tagbare, men redningsprosenten må opp. Kan like så godt prøve Huffer med en så lav redningsprosent.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Leedsfan

Sv: Spiller: Bailey Peacock-Farrell
« Svar #269 på: Januar 02, 2019, 16:06:43 »
BPF er ikke god nok og det vet de som styrer butikken i LUFC. Det som er litt synd er at BPF også skjønner at han ikke holder mål. Var ikke glad for at vi satset på BPF fra starten av sesongen, men han og laget overrasket meg, men nå koster han oss for mange poeng dessverre.

Ikke BPF sin feil at vi tapte mot verken Hull eller Forest, så skjønner ikke helt hva du mener med at han har kostet oss poeng nå i det siste...

Men at vi bør lete etter en keeper som er enda bedre i dette vinduet skal jeg være enig i!

auren

Av de siste 13 skuddene på mål så har 10 gått inn. Case closed?
Ikke sikkert at de alle har vært like tagbare, men redningsprosenten må opp. Kan like så godt prøve Huffer med en så lav redningsprosent.

Jeg så Huffer mot Bristol City og han så ut som en 16-åring i mål.

Det er mye psykologi i å ha en keeper som redder det meste av det han skal redde. Slik det er nå så tror jeg vi tenker at vi kan slippe inn mål når som helst og motstanderen tror at de har en sjanse skaper noe.

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.