Kamp: vs Brentford @ Griffin Park, tirsdag 26/1 2016, kl 20.45

Started by Promotion 2010, January 25, 2016, 20:28:43

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Jon R

Quote from: Kato on January 26, 2016, 22:33:10
Quote from: Annesj on January 26, 2016, 22:30:48
Så du mener begge stopperne våre skal rygge inn i egen 16 der??
Nei. Som jeg sier mulig en burde støte 3 meter tidligere, maks. Utover det løser de undertallet helt korrekt. Faller av , komprimerer avstanden når de nærmer seg 16 meteren. Feilen er mer at selve støtet fra stopper burde vært bedre. Han slipper skuddet for enkelt til. Posisjonen er ikke gæærn.
Hva med å feire målet VÃ...RT istedet karer?  ;D
Jon R.

samadhi

Phil Hay ‏@PhilHayYEP  · 1 minfor 1 minutt siden  ï,‰
Personally think Leeds have been worth that. Not been a great game but Brentford haven't been impressive. Five mins to go #lufc

marching on together,
derudaf forever...

Rune Bergen

Typisk kamp vi hadde fått tre poeng i om vi hadde vært mer på. Trøstesløs sesong så langt.

Eriksen55

Enig med Cato hvis det hadde vært undertall, men dem burde stoppet opp noen meter før. Men her var det 4-4 med 2 Leeds spillere løpende hjem. Da mener jeg at en av stopperne bør støte.

Uansett så må man ta et valg der og da, noen ganger blir det feil, andre ganger lykkes mann. Alle gjør feil på banen, noen ganger ser det ikke bra ut når det blir baklengs. Det er fryktelig lett å sitte her å analysere etter noen radio kommentatorer og ett 13 sek langt Twitter video  :)

Kato

Quote from: Jon R on January 26, 2016, 22:34:28
Nei. Som jeg sier mulig en burde støte 3 meter tidligere, maks. Utover det løser de undertallet helt korrekt. Faller av , komprimerer avstanden når de nærmer seg 16 meteren. Feilen er mer at selve støtet fra stopper burde vært bedre. Han slipper skuddet for enkelt til. Posisjonen er ikke gæærn.

Gleder oss til å analysere det :)

Superfan

Sier det meste når 50% av kamptråden er analyse av et føkkings baklengsmål. Sukk...

Rune Bergen

Kato

Quote from: Rune Bergen on January 26, 2016, 22:38:08
Ingenting å si på målet.

Litt av et forsvarsspill. Får jo våre karer der bak til å se ut som Barcelona.

Eriksen55

Quote from: Kato on January 26, 2016, 22:35:44
Quote from: Jon R on January 26, 2016, 22:34:28

Gleder oss til å analysere det :)

Lett. Bra skudd etter elendig forsvarsspill og klarering av Brentford.  :)

samadhi

marching on together,
derudaf forever...

ziganda

Tror Brentford har større grunn til å diskutere sitt baklengsmål. Selv om det selvfølgelig må sies å komme fra vårt fantastiske offensive spill  ;D

Annesj

[/quot

Heia målet :) Akkurat det jeg sier. Ikke mulig at de skal støte 3 meter før. De SKAL støte før han er inne halvsirkelen på 16. Tvinge en pasning til en a sidene for backene til å løpe opp evt skape vanskeligere skuddvinkel istedetfor å la han skyte så nære mål. Men ja støtinga å er horibel. Det er jeg enig.

Moro med Doukara. Nå setter vi en til!!!
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

DenHviteYeboah

Quote from: ziganda on January 26, 2016, 22:39:45
Tror Brentford har større grunn til å diskutere sitt baklengsmål. Selv om det selvfølgelig må sies å komme fra vårt fantastiske offensive spill  ;D
;D

Runar

Quote from: eriksen55 on January 26, 2016, 22:35:28

Enig med Cato hvis det hadde vært undertall, men dem burde stoppet opp noen meter før. Men her var det 4-4 med 2 Leeds spillere løpende hjem. Da mener jeg at en av stopperne bør støte.

Uansett så må man ta et valg der og da, noen ganger blir det feil, andre ganger lykkes mann. Alle gjør feil på banen, noen ganger ser det ikke bra ut når det blir baklengs. Det er fryktelig lett å sitte her å analysere etter noen radio kommentatorer og ett 13 sek langt Twitter video  :)

Det er undertall helt til sekundet før skuddet. Wootton og Taylor løper for å komme på rett side og ta sikring på stopperen. Går stopperen ut for tidlig, ruller de bare ut og her helt forbi og rett på mål uten at det er forsvarspillere til å blokkere.

rd1

Quote from: DOFFER on January 26, 2016, 22:37:13
Quote from: ollan on January 26, 2016, 22:36:18
https://twitter.com/Radebe_Leeds/status/692098273327325184

målet
Sweeet ;D
Skandale at han knuser den i krysset, men såvidt triller den langs bakken. Alt for dårlig å score på den måten. Nå må Evans og Cellino gå!
"Who needs Cantona??"

auren

Doukara med et godt skudd men keeper redder igjen.

2 minutter igjen.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

baste

samadhi

marching on together,
derudaf forever...

ziganda

Quote from: rd1 on January 26, 2016, 22:42:00
Quote from: DOFFER on January 26, 2016, 22:37:13
Quote from: ollan on January 26, 2016, 22:36:18
https://twitter.com/Radebe_Leeds/status/692098273327325184

målet
Sweeet ;D
Skandale at han knuser den i krysset, men såvidt triller den langs bakken. Alt for dårlig å score på den måten. Nå må Evans og Cellino gå!

Evans kommer garantert ikke til å løpe i hvert fall  :D

Rudi G.

auren

Slutt. 1-1. Greit nok med poeng på bortebane. OK andre omgang.

auren

DenHviteYeboah

Quote from: auren on January 26, 2016, 22:43:53

auren
Altfor dårlig for denne klubben mener nå jeg :o

Kato

Poeng borte mot et lag over oss på tabellen når vi har ligget under er helt greit.

Men nå er vi snart like dårlige som Man U før pause.

samadhi

En ganske bra kamp av Leeds. Klare å demme imot det meste at det Brentford prøver på, og skaper også en del selv. Sånn vi skal fremstå på bortebane.
marching on together,
derudaf forever...

auren

Quote from: Kato on January 26, 2016, 22:45:58
Poeng borte mot et lag over oss på tabellen når vi har ligget under er helt greit.

Men nå er vi snart like dårlige som Man U før pause.

Enig. Vi er jo et middelmådig Championship-lag, og da skal vi være greit fornøyd med 1 poeng borte mot et bedre lag enn oss. Hadde vi ligget på 4.plass og spilte borte mot serielederen, tror jeg nok DHY hadde syntes at ett poeng var OK…

auren

Cherry

Quote from: DenHviteYeboah on January 26, 2016, 22:44:44
Quote from: auren on January 26, 2016, 22:43:53

auren
Altfor dårlig for denne klubben mener nå jeg :o

Denne klubben er pr i dag ett middels lag i Champinship, så 1. Poeng mot ett lag på øvre halvdel på bortebane er helt greit. Bra bytter, og  Doukara virket livlig i dag.... Hjelper på selvtilliten og få spille serru' Steve...
Cook trenger en pause, Murphy direkte svak- men er d noe vi har så er det jo midtbanespillere :D