FA cup 5.runde: vs Watford @ Vicarage Road, lørdag 20/2 2016, kl 16.00 - på TV2

Started by Promotion 2010, January 30, 2016, 22:31:16

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

eros

TallyHo

Min jomfrukamp: 18.05.76
Viking- Leeds United  0-1    Tilsk. 9.429. 
Mc. Niven 22 min. Banens beste; Billy Bremner.   
Etter at Leeds United hadde fått sitt honorar satt Viking igjen med kr. 50 i overskudd til tross for 9.429 på tribunen.

baste

Evans ser ingen grunn til å få innpå friske bein, la oss heller haaaale ut tiden med å kjæfte på dommern...

Annesj

Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

eros

Kato

Det gikk altså 82 min uten en eneste jævla målsjanse før han gjorde noe på topp.

TallyHo

Etter at Leeds United hadde fått sitt honorar satt Viking igjen med kr. 50 i overskudd til tross for 9.429 på tribunen.

baste

Quote from: Kato on February 20, 2016, 17:41:19
Det gikk altså 82 min uten en eneste jævla målsjanse før han gjorde noe på topp.

Han er mao fornøyd med sjansene vi skaper. Hvor sliten og dårlig må Ante bli, før han bli byttet ut?
Vi har enda ett bytte vi kan gjør.

En annen ting, når det kommer en overlapp på høyre side, BRUK LØPET...
Og litt basic, press ballfører ssom nærmer seg 14 meter...? !

Annesj

Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Kato

Quote from: Annesj on February 20, 2016, 17:44:15
Ja, for vi har flust å målscorere å sette inn ::)

Så du mener han bare skal kjøre på ut med samme dritten? Hva i all verden gjør vi med han på benken da?

baste

Vi e nok ikke bedre, desverre. Cook bli for ustabil. Vi tørr ikke holde på ballen, for mange feilpasninger. Mye å ta tak i.

Ser fram til 2016-17 sesongen. Det bli en suuuper sesong for Leeds

Joe Jordan

Ser ingenting som tyder på at vi skal kunne score et mål her. Totalt tannløse foran mål.

Sent from my iPad using Tapatalk
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

eros

eros

TallyHo

Kato

Trist å se hvor svake vi er blitt Offensivt er det helt totalt hjelpeløst. Fins ikke fnugg av noe som helst. Vi kunne spilt til mandag uten å score. Elendig coaching, to siste byttene omtrent når det var over. Mest opptatt av å krangle med dommeren. Ordentlig forbanna over at vi ikke kan gi Watford litt kamp.

baste

eros

Mye presise langballer fra Bellusci i dag.....not Synes allikevel at vi har turt å holde på ballen, spille oss ut av press i forsvar osv. Vi møter et lag med mer kvalitet, let's face it, vi er ikke bedre enn dette. Er derfor ikke skuffa tross nesten nå på slutten. Bamba var grei i dag. Briddy og diadouraga holder nivået, Taylor og. Elles på det jevne...

Joe Jordan

Vel, fortjent tap. Det er langt til PL nivå.

Sent from my iPad using Tapatalk
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

RoarG

En prestasjon og et resultat som forventet utifra nåværende standard i stallen. Surt å tape på et selvmål, dog. Nå er det bare å gjespe seg gjennom resten av sesongen med middelmådige prestasjoner.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Cherry

Hadde vi enda skapt sjanser...... Tannløse som guppier.
Vi ser bedre ut etter Erwin kommer inn, da endres formasjon... Hvorfor ikke før???? Dette er CUP!!!!'

Bellusci uten hjerne i dag igjen dessverre. At Antenucci får spille er en gåte... Og kroppsspråket når han blir bytta ut... Rett og slett trist og se. Tar ikke Erwin i hånda engang... Få han vekk fra troppen, han er jo i hodet sitt i Italia uansett.

Vi taper fortjent selvsagt, men at vi har den taktikken vi har gjør jo også sitt til at det kun blir blaff over midtbanen.
Evans må roe seg ned, det var en feil offside avblåsning...
Watford ble også snytt for straffe , hodeløs takling av vår løse kanon innenfor 10 meter...han er nå utestengt de neste 2 kamper.

Håper på samme tropp, med Berardi og Wood- uten Ante på tirsdag.

Josch

Fortjent tap  selvsagt. Kunne vært både 2-0  og 3-0.  Det hadde ikke blitt noe annerledes ned Wood på banen. Leeds var egentlig litt heldige.

Bellusci: Tåpelig gult kort, burde hatt straffe imot seg og skyter (?)  fra midtbanen nå vi jager utlinging på overtid.! Håper den mannen er borte til sommeren. Han er i hvert fall borte i to kamper nå.

Eriksen55

Quote from: Josch on February 20, 2016, 18:13:00
Fortjent tap  selvsagt. Kunne vært både 2-0  og 3-0.  Det hadde ikke blitt noe annerledes ned Wood på banen. Leeds var egentlig litt heldige.

Bellusci: Tåpelig gult kort, burde hatt straffe imot seg og skyter (?)  fra midtbanen nå vi jager utlinging på overtid.! Håper den mannen er borte til sommeren. Han er i hvert fall borte i to kamper nå.

Likevel våre beste stopper..

Sterland

Quote from: eriksen55 on February 20, 2016, 18:21:16

+1, med god margin

Lundewhites

Quote from: eriksen55 on February 20, 2016, 18:21:16

Ikke i dag i alle fall!  Han har et ok toppnivå, men et ufattelig dårlig bunn nivå. Der er han lagets svakeste.  Ingen av våre stoppere er gode nok for et lag som vil kjempe om opprykk. Og vi har spilt uten høgreback siden oktober... 
For the sake of Leeds United he would break himself in two

raggen

*TANNLØST* FEIGT!! KJEDELIG OG SE PÃ..... HVA FAEN ER D EVANS HOLDER PÃ... MED EGENTLIG. BYTT BYTT BYTT BYTT SPILLERE FOR H...!!!

ER SÃ... RESIGNERT AT DET HOLDER PÃ... OG RENNE OVER. ER JO IKKE NOE LYSNING.

WOTTON ER IKKE NOE HØYREBACK,KAN NOEN FORTELLE EVANS DET!!
Forever Leeds United!!!!!!!!

samadhi

I utgangspunktet hederlig med ettmåls tap mot PL motstand, men fytte rakkern så rævva vi er om dagen.
Skaper ikke en jævla sjansen hele kampen, og er heldige at vi ikke slipper inn både 3 og 4. Dårlige avslutninger og dårlig dommer får ta skylda. Vi har ingenting å by på fremover. En stillestående Doukara, en dårlig Antenucci og en feilplassert Cook kan ikke score måla våra.

Blir bare enda mer patetisk at manageren vår legger skylda på spillerne og Botaka som har mye av det vi mangler.

En totalt håpløs kveld å være Leedsfan...
marching on together,
derudaf forever...

Hallgeir *

Vi forsvarer oss tappert. Godkjent forsvarsarbeid.

Framover skaper vi lite. Det er en trend som vi har hatt lenge nå.

Kan ikke si at jeg er alt for skuffet. Det gikk vel som forventet, men målet imot kom jo på en kjip måte. Vi kunne klart omkamp på ER.
Super Leeds since 1968