Skrevet av Emne: EX-SPILLER: Ronaldo Vieira  (Lest 47691 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

RoarG

Sv: SPILLER: Ronaldo Vieira
« Svar #150 på: Juli 30, 2018, 13:40:57 »
Ikke før det er bekreftet fra offisielt hold.
Selvfølgelig.
£6m pluss add ons for et fjerdevalg på midten...

Potensialet ser alle, men virker ikke som han har fått en flying start på sesongen.Og jeg forventer vi bruker pengene på posisjoner på banen som trenger å styrkes.

Syns jo det er synd, men det er ikke første-elleveren vår som svekkes med dette (eventuelle) salget...
Kan bare bifalle. Klubbens synes å være i rivende utvikling nå, og Vieiras utvikling går ikke like fort. Greit salg. Også fint at han ikke går til en direkte konkurrent, men til en utenlandsk klubb.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: SPILLER: Ronaldo Vieira
« Svar #151 på: Juli 30, 2018, 13:41:58 »
Virker idiotisk å selge Vieira nå som Forshaw er skadet

De siste rapportene tyder på at det bare er en liten greie :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

RoarG

Sv: SPILLER: Ronaldo Vieira
« Svar #152 på: Juli 30, 2018, 13:43:32 »
Virker idiotisk å selge Vieira nå som Forshaw er skadet

De siste rapportene tyder på at det bare er en liten greie :)
En liten brist i en tå, mener jeg at jeg leste et sted. Tilbake i løpet av en måned, eller så.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Hallgeir *

Sv: SPILLER: Ronaldo Vieira
« Svar #153 på: Juli 30, 2018, 13:52:34 »
Dette liker jeg ikke.  :(

Potensialet er utvilsomt der, og det er bare et tidsspørsmål før det slår ut i full blomst.

Mitt tips er at dette salget kommer klubben til å angre på.
Super Leeds since 1968

DenHviteYeboah

Sv: SPILLER: Ronaldo Vieira
« Svar #154 på: Juli 30, 2018, 14:09:17 »
Dette liker jeg ikke.  :(

Potensialet er utvilsomt der, og det er bare et tidsspørsmål før det slår ut i full blomst.

Mitt tips er at dette salget kommer klubben til å angre på.
Enig i alt du skriver!

h.b

  • Gjest
Sv: SPILLER: Ronaldo Vieira
« Svar #155 på: Juli 30, 2018, 14:20:16 »
Dette liker jeg ikke.  :(

Potensialet er utvilsomt der, og det er bare et tidsspørsmål før det slår ut i full blomst.

Mitt tips er at dette salget kommer klubben til å angre på.
Enig i alt du skriver!
Vieira har et større potensiale enn Phillips, så det er synd det ikke er Phillips de er ute etter. Men kan skjønne salget, hvis det gir penger til nye spillere. Men uten at det blir investert i nye spillere. Ja da skjønner jeg ikke salget
« Siste redigering: Juli 30, 2018, 14:25:08 av h.b »

auren

Sv: SPILLER: Ronaldo Vieira
« Svar #156 på: Juli 30, 2018, 14:23:26 »
Ambivalent til dette. Stort talent og har ikke slått ut i full blomst enda. Men hvis penga får til direkte til forsterkning av spillerstallen så kan være fristende. Lurer på om vi får inn en sentral midtbanespiller til nå...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

raggen

Sv: SPILLER: Ronaldo Vieira
« Svar #157 på: Juli 30, 2018, 14:50:16 »
Dette liker jeg ikke.  :(

Potensialet er utvilsomt der, og det er bare et tidsspørsmål før det slår ut i full blomst.

Mitt tips er at dette salget kommer klubben til å angre på.
Enig i alt du skriver!

enig. blitt en av mine favorittspillere de siste årene
Forever Leeds United!!!!!!!!

Killa

Sv: SPILLER: Ronaldo Vieira
« Svar #158 på: Juli 30, 2018, 14:56:32 »
Ambivalent til dette. Stort talent og har ikke slått ut i full blomst enda. Men hvis penga får til direkte til forsterkning av spillerstallen så kan være fristende. Lurer på om vi får inn en sentral midtbanespiller til nå...

auren

Eller kanskje enda bedre: En solid spillende midtsopper som vil gå rett inn og forsterke første-elleveren.....

jackbauer68

  • Gjest
Sv: SPILLER: Ronaldo Vieira
« Svar #159 på: Juli 30, 2018, 15:03:15 »
Dette liker jeg ikke.  :(

Potensialet er utvilsomt der, og det er bare et tidsspørsmål før det slår ut i full blomst.

Mitt tips er at dette salget kommer klubben til å angre på.
Enig i alt du skriver!
Vieira har et større potensiale enn Phillips, så det er synd det ikke er Phillips de er ute etter. Men kan skjønne salget, hvis det gir penger til nye spillere. Men uten at det blir investert i nye spillere. Ja da skjønner jeg ikke salget

Helt uenig. Phillips foran Vieira 24/7

leedslife

Sv: SPILLER: Ronaldo Vieira
« Svar #160 på: Juli 30, 2018, 15:08:54 »
Potensiale til Vieira er stort. Kan fort bli en fremtidig PL spiller.
Men han passer ikke inn i systemet på midten.
Han er for dårlig med ballen. Sliter med posisjoneringen og er lite  fremover rettet.

Isolert sett er det jo helt ok å sammenligne spillere.. men i det systemet vi har valgt å spille og med den coachen vi har valgt å ansette er det trolig ingen fremtid for Ronaldo.
Vår vår del i forhold til overgangssum og guttens utvikling er det beste å selge.
Med mindre han velger å avslå og prøve å kjempe seg inn.


RoarG

Sv: SPILLER: Ronaldo Vieira
« Svar #161 på: Juli 30, 2018, 15:17:16 »
Leeds-fansen delte. Noen mener at han har et stort talent, og at det er galskap å la han gå. Andre mener han er hypet opp, og at han lever godt på Derby-kampen for 2 sesonger siden.
https://footballleagueworld.co.uk/hasnt-been-good-enough-get-a-grip-8-things-leeds-supporters-are-saying-about-latest-transfer-update/
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: SPILLER: Ronaldo Vieira
« Svar #162 på: Juli 30, 2018, 15:37:47 »
Oooops :o

 
Oliver White
@OliWhiteMOT93

The biggest problem with Ronaldo Vieira leaving Leeds would be the fact that there’s a huge picture of him on the front of the East Stand. #LUFC
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Hallgeir *

Super Leeds since 1968

Jon R

Sv: SPILLER: Ronaldo Vieira
« Svar #164 på: Juli 30, 2018, 16:18:15 »
Ambivalent til dette. Stort talent og har ikke slått ut i full blomst enda. Men hvis penga får til direkte til forsterkning av spillerstallen så kan være fristende. Lurer på om vi får inn en sentral midtbanespiller til nå...

auren

Eller kanskje enda bedre: En solid spillende midtsopper som vil gå rett inn og forsterke første-elleveren.....
Synes ikke vi skal blande ernæringsspørsmål inn i dette selv om jeg er enig at det er viktig for troppen det og.
Jon R.

Killa

Sv: SPILLER: Ronaldo Vieira
« Svar #165 på: Juli 30, 2018, 17:35:19 »
Haha.... ;D Håper bare ikke gutta får fotsopp!! Kan jo føre til urent treff på ballen... :o

RoarG

Sv: SPILLER: Ronaldo Vieira
« Svar #166 på: Juli 30, 2018, 17:40:44 »
Vieira ut? Folk fortviler ikke av den grunn. Mange foreslår å bruke pengene fra salget på Brentfords Ryan Woods.
http://the72.co.uk/111843/lot-better-player-leeds-united-fans-want-championship-midfielder-replace-ronaldo-vieira/
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Hallgeir *

Sv: SPILLER: Ronaldo Vieira
« Svar #167 på: Juli 30, 2018, 17:43:47 »
Vieira ut? Folk fortviler ikke av den grunn. Mange foreslår å bruke pengene fra salget på Brentfords Ryan Woods.
http://the72.co.uk/111843/lot-better-player-leeds-united-fans-want-championship-midfielder-replace-ronaldo-vieira/


Noen mener det er helt feil, andre mener det er dumskap.

Spørs bare hva du ønsker å lese.
Super Leeds since 1968

RoarG

Sv: SPILLER: Ronaldo Vieira
« Svar #168 på: Juli 30, 2018, 17:49:42 »
Vieira ut? Folk fortviler ikke av den grunn. Mange foreslår å bruke pengene fra salget på Brentfords Ryan Woods.
http://the72.co.uk/111843/lot-better-player-leeds-united-fans-want-championship-midfielder-replace-ronaldo-vieira/


Noen mener det er helt feil, andre mener det er dumskap.

Spørs bare hva du ønsker å lese.
Jeg leser at mange mener at Woods er en mye bedre spiller enn Vieira, og at man ønsker penger fra et evt salg brukt på han. Vieira er ferdig i Leeds. Nytter ikke å gråte over spilt melk. Bruk pengene til å kjøpe forsterkninger i stedet.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Milou

Sv: SPILLER: Ronaldo Vieira
« Svar #169 på: Juli 30, 2018, 18:04:50 »
Potensialet kan alle sjå, men det er lenge sidan han har imponert. Heilt ok sal, men håpar vi har tilbakekjøpsklausul.

Sent from my SM-G928T using Tapatalk


Cherry

Sv: SPILLER: Ronaldo Vieira
« Svar #170 på: Juli 30, 2018, 18:06:37 »
Ambivalent til dette. Stort talent og har ikke slått ut i full blomst enda. Men hvis penga får til direkte til forsterkning av spillerstallen så kan være fristende. Lurer på om vi får inn en sentral midtbanespiller til nå...

auren

Tipper Maddison kommer  ;)
 

auren

Sv: SPILLER: Ronaldo Vieira
« Svar #171 på: Juli 30, 2018, 18:12:34 »
Ambivalent til dette. Stort talent og har ikke slått ut i full blomst enda. Men hvis penga får til direkte til forsterkning av spillerstallen så kan være fristende. Lurer på om vi får inn en sentral midtbanespiller til nå...

auren

Tipper Maddison kommer  ;)

Ja, det ville vært noe. Men tror ikke han kommer. Hvis Leeds var interessert hadde de hentet ham mye tidligere i vinduet. Tror Harrisson ble valgt foran ham, så får vi håpe det var en fornuftig beslutning...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

RoarG

Sv: SPILLER: Ronaldo Vieira
« Svar #172 på: Juli 30, 2018, 18:57:51 »
Skal vi se. Vi hadde 20 mill til innkjøp i sommer. 10 mill er brukt opp. Med salget av Vieira blir det 6 mill til. Det bør komme minst et kjøp til. Woods? Maddison? Noen andre?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

B_Ød

Sv: SPILLER: Ronaldo Vieira
« Svar #173 på: Juli 30, 2018, 19:03:43 »
Ikke før det er bekreftet fra offisielt hold.
Helt greit for meg kjenner jeg..
Ups & Ups!!

Bjorn

Sv: SPILLER: Ronaldo Vieira
« Svar #174 på: Juli 30, 2018, 19:06:05 »
Skal vi se. Vi hadde 20 mill til innkjøp i sommer. 10 mill er brukt opp. Med salget av Vieira blir det 6 mill til. Det bør komme minst et kjøp til. Woods? Maddison? Noen andre?

 ;D  pluss og minus, du får det til å høres så enkelt ut..
Marching On! 4276

RoarG

Sv: SPILLER: Ronaldo Vieira
« Svar #175 på: Juli 30, 2018, 19:09:08 »
Skal vi se. Vi hadde 20 mill til innkjøp i sommer. 10 mill er brukt opp. Med salget av Vieira blir det 6 mill til. Det bør komme minst et kjøp til. Woods? Maddison? Noen andre?

 ;D  pluss og minus, du får det til å høres så enkelt ut..
Har jeg regnet feil?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Eriksen55

Sv: SPILLER: Ronaldo Vieira
« Svar #176 på: Juli 30, 2018, 19:22:45 »
Skal vi se. Vi hadde 20 mill til innkjøp i sommer. 10 mill er brukt opp. Med salget av Vieira blir det 6 mill til. Det bør komme minst et kjøp til. Woods? Maddison? Noen andre?

 ;D  pluss og minus, du får det til å høres så enkelt ut..
Har jeg regnet feil?

De 20 mill er vel aldri noe klubben har gått ut med. Tipper klubben har råd til å handle det som trengs. Men de bruker dem fornuftig, og venter til rett spiller blir tilgjengelig.

Kato

Sv: SPILLER: Ronaldo Vieira
« Svar #177 på: Juli 30, 2018, 19:27:27 »
Jeg hadde solgt Vieira for 7 mill pund. Det stiller oss bedre ift FFP, og vi får etter all sannsynlighet inn ihvertfall en god spiller, kanskje to for den summen.
 

Promotion 2010

Sv: SPILLER: Ronaldo Vieira
« Svar #178 på: Juli 30, 2018, 19:31:35 »
Jeg hadde solgt Vieira for 7 mill pund. Det stiller oss bedre ift FFP, og vi får etter all sannsynlighet inn ihvertfall en god spiller, kanskje to for den summen.



Gleder meg til din analyse av kommende sesong, Kato! Det begynner å flaske seg med nye spillere nå etterhvert. Håper Bielsa-effekten slår inn fra sesongstart.

Vi mangler stadig den stopperen som Cooper ikke er og kanskje en offensiv kraft på midtbanen til - i mitt hode! (Klubben er vel mer på en 10’er til...kanskje?)

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Runar

Sv: SPILLER: Ronaldo Vieira
« Svar #179 på: Juli 30, 2018, 19:59:02 »
Jeg hadde solgt Vieira for 7 mill pund. Det stiller oss bedre ift FFP, og vi får etter all sannsynlighet inn ihvertfall en god spiller, kanskje to for den summen.



Gleder meg til din analyse av kommende sesong, Kato! Det begynner å flaske seg med nye spillere nå etterhvert. Håper Bielsa-effekten slår inn fra sesongstart.

Vi mangler stadig den stopperen som Cooper ikke er og kanskje en offensiv kraft på midtbanen til - i mitt hode! (Klubben er vel mer på en 10’er til...kanskje?)

Greit at fotball er ferskvare, men å "avskrive" Vieira nå fordi han ikke var like god ifjor er jo pinlig. Var vel samme gjengen som sa det samme om Cook når vi solgte han?

Det er trist og oppleves som unødvendig å selge Vieira. En spiller med spisskompetanse på et lag der akkurat det er mangelvare. Vieira foran Forshaw alle dager i uken... Eneste grunnen til at Leeds skal velge å selge han er fordi de vurderer det som "umulig" for Vieira å bli god nok under Bielsa... Har hans kompetanse og ferdigehter ikke passer inn og at derfor det ikke vil lønne seg å beholde han...