Skrevet av Emne: Ex-headcoach: Garry Monk  (Lest 184706 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Annesj

Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #240 på: ſeptember 04, 2016, 15:44:44 »
Sier Redders som åpenbart kommer til å rykke ned fra denne divisjonen eller får fyken før det.  ::)
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

HåvardK

Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #241 på: ſeptember 04, 2016, 16:19:34 »
Og jeg er helt enig med Redfearn i at Monk snart må sette en førsteellever. Han har vinglet alt for mye i både formasjon og spillere. Vi har vel ikke mønstret det samme laget i to kamper enda..?

auren
Med andre ord: Helt relevante og riktige betraktninger av Redders.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28982
  • Total likes: 2665
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #242 på: ſeptember 04, 2016, 16:21:06 »
sedan har det ju undan för undan i augusti kommit in nya spelare, men nästa match mot Huddersfield kan vi nog få en klar indikation vilket lag han satsar och tror på, alla skall väl vara friska förutom Berardi
Enig i det. Garry har jo stadig fått nye spillere siden forrige serierunde - skulle han ikke ha brukt de nye da? :o

Nåå vil Garry ha fått to uker (minus friperioden deres) til å terpe, terpe...

Håååper det viser seg at Garry & co er flinke på treningsfeltet og bl.a. klarer å luke bort de defensive glippene - høyde nok har jo spillerne våre.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

RoarG

Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #243 på: ſeptember 04, 2016, 16:27:57 »
sedan har det ju undan för undan i augusti kommit in nya spelare, men nästa match mot Huddersfield kan vi nog få en klar indikation vilket lag han satsar och tror på, alla skall väl vara friska förutom Berardi
Enig i det. Garry har jo stadig fått nye spillere siden forrige serierunde - skulle han ikke ha brukt de nye da? :o

Nåå vil Garry ha fått to uker (minus friperioden deres) til å terpe, terpe...

Håååper det viser seg at Garry & co er flinke på treningsfeltet og bl.a. klarer å luke bort de defensive glippene - høyde nok har jo spillerne våre.
Vil ha null forståelse for ræva forsvarsspill heretter. Forsvarsspillet er en "sykdom". Nå får trenerapparatet finne kuren.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Annesj

Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #244 på: ſeptember 04, 2016, 16:32:55 »
Skjønner ikke maset. Det finnes nok a eksempler på managere som rullerer mye på 11rn. Utover det er jeg enig i at trenerapparatet må finne kuren mot lekk forsvar.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

RoarG

Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #245 på: ſeptember 10, 2016, 17:37:02 »
Sorry Monk. Nå er du ferdig.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

baste

Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #246 på: ſeptember 10, 2016, 17:55:35 »
Det brenner ett bått lys nå Monk. Sett en 11'er, og terp litt
Innsats og ikke minst bevegelse..

MOT

enur

Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #247 på: ſeptember 10, 2016, 17:55:38 »
Sorry Monk. Nå er du ferdig.

Kanskje ikke etter dagens kamp, men må nok fort vinne tirsdagens bunnoppgjør mot Blackburn for å overleve.
____________
enur

Marching on together

h.b

  • Gjest
Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #248 på: ſeptember 10, 2016, 18:02:35 »
Hadde troa på Monk. Men nok engang viser det seg at ansettelse av managere uten den nødvendige erfaring fra Championship viser seg som et lite godt sjakktrekk. Og det sammen med elendige signeringer er resepten på en katastrofesesong.
Og hvis da Leeds faktisk har signa gode spillere i dette vinduet. Ja da er det enda svakere av Monk. Men hvem som skal ta over. hakke peiling egentlig. Hvem er tilgjengelige egentlig. Roy Hodgson kanskje, nei dette er tungt

samadhi

Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #249 på: ſeptember 10, 2016, 18:14:16 »
Skuffende start på sesongen. Trodde og tror forsatt at mannskapet vi disponerer er bedre enn det vi har prestert så langt.

Jeg blir ikke overrasket om Cellino står klar til å skrote prosjekt-Monk allerede og ersatte han med en eller annen brølape som "kjenner" divisjonen. Men synes det er trist å se at også fansen allerede konkluderer med at Monk må ut, og at han er ubrukelig. Hver gang vi ansetter en ny trener skrikes det om at vi må gi han tid, men så fort vi taper noen kamper er det "ut med han".

Jeg mener at både supporterne og Cellino skal støtte opp om den sittende treneren.
Vi har en haug med nye spillere og nytt trenerteam. Mange spennende spillere og en manager med en skikkelig fotballfilosofi og spillestil.
De trenger tid og arbeidsro, og all erfaring tilsier at ett trenerbytte ikke vil utgjøre en forskjell.

In Monk I trust.
marching on together,
derudaf forever...

Jostein.

Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #250 på: ſeptember 10, 2016, 18:53:10 »
Håper Monk vertfall får sitte til ut Desember. Kommer ikke resultatene da, må det selvfølgelig gjøres noe.
Leeds Carajo!

Lundewhites

Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #251 på: ſeptember 10, 2016, 18:57:24 »
Det må i alle fall komme innsats lenge før desember ellers så MÃ… han gå.
For the sake of Leeds United he would break himself in two

RoarG

Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #252 på: ſeptember 10, 2016, 19:01:58 »
Håper Monk vertfall får sitte til ut Desember. Kommer ikke resultatene da, må det selvfølgelig gjøres noe.
Ut desember? Jeg gir han ut oktober. Det får være måte på til tålmodighet.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

DenHviteYeboah

Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #253 på: ſeptember 10, 2016, 19:18:12 »
Håper Monk vertfall får sitte til ut Desember. Kommer ikke resultatene da, må det selvfølgelig gjøres noe.
Ut desember? Jeg gir han ut oktober. Det får være måte på til tålmodighet.
Enig der. Hvis det er like ustrukturert og tannløst  i slutten av oktober så bør han ut :(

RoarG

Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #254 på: ſeptember 10, 2016, 19:23:30 »
Flere enn oss som kan styre sin begeistring for Monks disposisjoner. Særlig får beslutningen om å la Wood og Mowatt spille 90 minutter liten forståelse. Post match intervjuet får også kritikk.
http://www.footballinsider247.com/leeds-fans-react-on-twitter-to-garry-monk-decisions-v-huddersfield/
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

auren

Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #255 på: ſeptember 10, 2016, 19:33:00 »
Adam Pope etter å ha intervjuet Monk etter kampen:

Monk not happy when asked if he was under pressure & says it's not my business to ask how his relationship is with Massimo Cellino. #Lufc

Monk kjenner presset. Redd det er et tidsspørsmål før han får tuppen i baken...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

RoarG

Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #256 på: ſeptember 10, 2016, 19:42:06 »
Adam Pope etter å ha intervjuet Monk etter kampen:

Monk not happy when asked if he was under pressure & says it's not my business to ask how his relationship is with Massimo Cellino. #Lufc

Monk kjenner presset. Redd det er et tidsspørsmål før han får tuppen i baken...

auren
En veldig defensiv innstilling av Monk. Han må tåle den type spørsmål fra journalister.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

auren

Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #257 på: ſeptember 10, 2016, 19:44:17 »
Her er intervjuet med Pope (som dog er en cheeky little bastard):

http://www.bbc.co.uk/programmes/p047fv3z

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

raggen

Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #258 på: ſeptember 10, 2016, 20:22:05 »
Her er intervjuet med Pope (som dog er en cheeky little bastard):

http://www.bbc.co.uk/programmes/p047fv3z

auren

smålig av Monk som blir stilt litt til veggs og ikke klarer og svare på spørsmålene. greit nok han er sur pga tap osv men ordentlig grinete var han. og merket meg spm angående spillestil og leeds sin identitet.. der kunne han ikke svare og det er urovekkende.. bør og skal være en KLAR spillestil på hvordan monk ønsker og spille og hvordan laget skal fremstå!!
Forever Leeds United!!!!!!!!

Sydhagen

Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #259 på: ſeptember 10, 2016, 20:33:53 »
Lee Sobot ‏@LeeSobotYEP 11 min11 minutter siden

GM, asked by @APOPEY if he and MC are okay: "I'm brilliant. Fine." But is relationship with MC okay: "I think the interview is done." #lufc
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

GeirO

Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #260 på: ſeptember 10, 2016, 20:55:20 »
Tror dette mannskapet kan gjøre det bra - neste sesong.
Men de må få denne sesongen til å spille seg inn på.

Og det mener jeg.
MOT

RoarG

Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #261 på: ſeptember 10, 2016, 21:08:24 »
Lee Sobot ‏@LeeSobotYEP 11 min11 minutter siden

GM, asked by @APOPEY if he and MC are okay: "I'm brilliant. Fine." But is relationship with MC okay: "I think the interview is done." #lufc
Snurt småpike?
http://www.insidefutbol.com/2016/09/10/not-in-club-dont-listen-to-your-opinion-garry-monk-hits-out-after-another-leeds-loss/304562/
Denne responsen tyder på det. Kritikken fra tiden i Swansea, da ting begynte å gå dårlig, var Monks uvilje til å ta i mot råd, enda klubbledelsen rådet han til det. Dersom Monk tror han kan isolere seg i en boble, og anse utenforstående som fiender, da holder han ikke lenge i Leeds.
« Siste redigering: ſeptember 10, 2016, 21:16:48 av RoarG »
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Nørgaard

Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #262 på: ſeptember 10, 2016, 21:16:04 »
Lee Sobot ‏@LeeSobotYEP 11 min11 minutter siden

GM, asked by @APOPEY if he and MC are okay: "I'm brilliant. Fine." But is relationship with MC okay: "I think the interview is done." #lufc
Snurt småpike?

Snart fyret

Josch

Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #263 på: ſeptember 10, 2016, 22:00:52 »
En coach i Leeds bør fikse presset som oppstår når man taper fire kamper selv om journalisten er aldri så pågående. Dagens tap skyldes også feil i forsvar (for lite press på målscorer og en tvilsom keeper). selv om vi har møtt gode lag og kamper har vært jevne,  så ligger mye av nøkkelen i detaljene (de avgjørende øyeblikkene). Her må Monk ta ansvaret. Tapene:

-mot QPR ble vi overkjørt på taktikk og hadde  lite å by på offensivt
-mot Birmingham ble vi kontret i senk, men skapte sjanser
-Mot Nottingham ble  forsvarsfeil på dødballer  avgjørende. jevn kamp.
-Mot  Huddersfield skyldes målet en feil og vi hadde ikke skudd på mål. jevn kamp.

Det verste er at vi kunne hatt tap mot  Fulham og  Fleetwood også!! (Leeds scoret  i siste minutt mot disse )
« Siste redigering: ſeptember 10, 2016, 22:27:03 av Josch »

Promotion 2010

Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #264 på: ſeptember 11, 2016, 11:52:53 »
Cellino snakker ikke med pressen, MEN SNAKKER HAN MED MONK:

Monk, told by Adam Pope that he (Cellino) doesn't speak to us (The press) so can't ask him his thoughts: "Well then there you go." #lufc #lufclive
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #265 på: ſeptember 11, 2016, 11:58:18 »
Popey presser Monk ut over sidelinjen!

Blir litt "nasty" dette:

https://mobile.twitter.com/WALMOT33/status/774895963743875072



Har Monk mistet hodet?
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

RoarG

Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #266 på: ſeptember 11, 2016, 12:03:56 »
Popey presser Monk ut over sidelinjen!

Blir litt "nasty" dette:

https://mobile.twitter.com/WALMOT33/status/774895963743875072



Har Monk mistet hodet?
Trenger vi en uerfaren manager som ikke takler press?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Dennis

Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #267 på: ſeptember 11, 2016, 13:00:21 »
En coach i Leeds bør fikse presset som oppstår når man taper fire kamper selv om journalisten er aldri så pågående. Dagens tap skyldes også feil i forsvar (for lite press på målscorer og en tvilsom keeper). selv om vi har møtt gode lag og kamper har vært jevne,  så ligger mye av nøkkelen i detaljene (de avgjørende øyeblikkene). Her må Monk ta ansvaret. Tapene:

-mot QPR ble vi overkjørt på taktikk og hadde  lite å by på offensivt
-mot Birmingham ble vi kontret i senk, men skapte sjanser
-Mot Nottingham ble  forsvarsfeil på dødballer  avgjørende. jevn kamp.
-Mot  Huddersfield skyldes målet en feil og vi hadde ikke skudd på mål. jevn kamp.

Det verste er at vi kunne hatt tap mot  Fulham og  Fleetwood også!! (Leeds scoret  i siste minutt mot disse )

Her kan vi være helt enige. Treneren er under konstant press i nær samtlige klubber i moderne fotball og Leeds er absolutt inget unntak. Det visste vel Monk før han tok over også.

Syns heller ikke Popeys spørsmål om identitet (spillestil) er spesielt pågående. Alle kan se at laget mangler plan både offensivt og defensivt.
Marching on together!

RoarG

Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #268 på: ſeptember 11, 2016, 15:16:16 »
En coach i Leeds bør fikse presset som oppstår når man taper fire kamper selv om journalisten er aldri så pågående. Dagens tap skyldes også feil i forsvar (for lite press på målscorer og en tvilsom keeper). selv om vi har møtt gode lag og kamper har vært jevne,  så ligger mye av nøkkelen i detaljene (de avgjørende øyeblikkene). Her må Monk ta ansvaret. Tapene:

-mot QPR ble vi overkjørt på taktikk og hadde  lite å by på offensivt
-mot Birmingham ble vi kontret i senk, men skapte sjanser
-Mot Nottingham ble  forsvarsfeil på dødballer  avgjørende. jevn kamp.
-Mot  Huddersfield skyldes målet en feil og vi hadde ikke skudd på mål. jevn kamp.

Det verste er at vi kunne hatt tap mot  Fulham og  Fleetwood også!! (Leeds scoret  i siste minutt mot disse )

Her kan vi være helt enige. Treneren er under konstant press i nær samtlige klubber i moderne fotball og Leeds er absolutt inget unntak. Det visste vel Monk før han tok over også.

Syns heller ikke Popeys spørsmål om identitet (spillestil) er spesielt pågående. Alle kan se at laget mangler plan både offensivt og defensivt.
Muligens han har hentet for mange nye spillere på for kort tid, og det tar tid å få dem til å fungere som et lag. Men når det ikke går, må man satse på det enkle så lenge, som å gi alt i hver kamp. I etterpåklokskapens navn kan man nok undre på om Monk ikke kunne ha greid seg med å hente 4-5 nykommere, og heller forsøkt å få dem inn i et kollektiv som kjente hverandre fra før. Er også kritisk til balansen i laget med 3 midtstoppere og en haug med sentrale midtbanespillere. At man lar en spiller som er under kontrakt (Bamba) gå, mens han beholder en lånespiller (Grimes) på en overfylt midtbane er også rart. Han bør hente Bamba tilbake og avslutte Grimes' lånekontrakt.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Promotion 2010

Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #269 på: ſeptember 11, 2016, 15:31:40 »
En coach i Leeds bør fikse presset som oppstår når man taper fire kamper selv om journalisten er aldri så pågående. Dagens tap skyldes også feil i forsvar (for lite press på målscorer og en tvilsom keeper). selv om vi har møtt gode lag og kamper har vært jevne,  så ligger mye av nøkkelen i detaljene (de avgjørende øyeblikkene). Her må Monk ta ansvaret. Tapene:

-mot QPR ble vi overkjørt på taktikk og hadde  lite å by på offensivt
-mot Birmingham ble vi kontret i senk, men skapte sjanser
-Mot Nottingham ble  forsvarsfeil på dødballer  avgjørende. jevn kamp.
-Mot  Huddersfield skyldes målet en feil og vi hadde ikke skudd på mål. jevn kamp.

Det verste er at vi kunne hatt tap mot  Fulham og  Fleetwood også!! (Leeds scoret  i siste minutt mot disse )

Her kan vi være helt enige. Treneren er under konstant press i nær samtlige klubber i moderne fotball og Leeds er absolutt inget unntak. Det visste vel Monk før han tok over også.

Syns heller ikke Popeys spørsmål om identitet (spillestil) er spesielt pågående. Alle kan se at laget mangler plan både offensivt og defensivt.
Muligens han har hentet for mange nye spillere på for kort tid, og det tar tid å få dem til å fungere som et lag. Men når det ikke går, må man satse på det enkle så lenge, som å gi alt i hver kamp. I etterpåklokskapens navn kan man nok undre på om Monk ikke kunne ha greid seg med å hente 4-5 nykommere, og heller forsøkt å få dem inn i et kollektiv som kjente hverandre fra før. Er også kritisk til balansen i laget med 3 midtstoppere og en haug med sentrale midtbanespillere. At man lar en spiller som er under kontrakt (Bamba) gå, mens han beholder en lånespiller (Grimes) på en overfylt midtbane er også rart. Han bør hente Bamba tilbake og avslutte Grimes' lånekontrakt.

Huddersfield har vel 12-14 nye spillere denne sommeren!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973