Skrevet av Emne: Ex-headcoach: Garry Monk  (Lest 183885 ganger)

0 medlemmer og 5 gjester leser dette emnet.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28970
  • Total likes: 2659
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #810 på: Mai 25, 2017, 14:37:41 »
Noen som 'kjenner' Karanka fra før?
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Sydhagen

Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #811 på: Mai 25, 2017, 14:44:06 »
Noen som 'kjenner' Karanka fra før?

Litt lik Monk i spillestilen. Kanskje enda mer på dette med defensiv trygghet.
Husker ikke Boro som et fyrverkeri, men han gjorde jobben og fikk de til PL.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Hallgeir *

Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #812 på: Mai 25, 2017, 14:45:12 »
Noen som 'kjenner' Karanka fra før?

Må si at jeg håper på et bedre alternativ enn Karanka. Hva med en trener fra akademiet i Ajax?
Super Leeds since 1968

Xern

Sv: Ex headcoach: Garry Monk
« Svar #813 på: Mai 25, 2017, 14:48:29 »
Dritt!! Dagen etter at jeg kjøper sesongkort  >:( Få inn Ranieri
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28970
  • Total likes: 2659
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #814 på: Mai 25, 2017, 14:48:36 »
Noen som 'kjenner' Karanka fra før?

Må si at jeg håper på et bedre alternativ enn Karanka. Hva med en trener fra akademiet i Ajax?

Kanskje Håkon kan få Ranieri-ønsket sitt oppfylt? :o
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

stian

Sv: Ex headcoach: Garry Monk
« Svar #815 på: Mai 25, 2017, 14:49:33 »
Så var vi i gang igjen... >:(
Frykter at enkelte sentrale spillere kommer til å forlate som en konsekvens av at Monk går.

Sydhagen

Sv: Ex headcoach: Garry Monk
« Svar #816 på: Mai 25, 2017, 14:50:33 »
Så var vi i gang igjen... >:(
Frykter at enkelte sentrale spillere kommer til å forlate som en konsekvens av at Monk går.

Det tror ikke jeg.
Men det blir muligens ingen Bartley..?
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Promotion 2010

Sv: Ex headcoach: Garry Monk
« Svar #817 på: Mai 25, 2017, 14:53:05 »
Joe Rawson

Monk wanted a longer deal than 12 months. That's been the sticking point. I'm shocked he didn't get it and now he walks for free #lufc
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Ex-headcoach: Garry Monk
« Svar #818 på: Mai 25, 2017, 14:59:03 »
Hay: Aitor Karanka links are inevitable. Victor Orta - prospective technical director at Leeds - was one of his men at Middlesbrough. #lufc

Promotion 2010

Sv: Ex-headcoach: Garry Monk
« Svar #819 på: Mai 25, 2017, 14:59:39 »
Har nok fått er bedre tilbud fra andre!

Lukter litt M'boro og mye S'land!





Så stinker det Ledds United!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Hallgeir *

Sv: Ex-headcoach: Garry Monk
« Svar #820 på: Mai 25, 2017, 15:14:32 »
Har nok fått er bedre tilbud fra andre!

Lukter litt M'boro og mye S'land!





Så stinker det Ledds United!

Ikke "han skotten" som sluttet i Sunderland, please.  ???
Super Leeds since 1968

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Ex-headcoach: Garry Monk
« Svar #821 på: Mai 25, 2017, 15:16:16 »
Andrea: Shocking news from GM. We were keen to do 3 years deal.We never receive any request from him and his agent. No regrets, we did our best #mot

Hallgeir *

Sv: Ex-headcoach: Garry Monk
« Svar #822 på: Mai 25, 2017, 15:19:06 »
Andrea: Shocking news from GM. We were keen to do 3 years deal.We never receive any request from him and his agent. No regrets, we did our best #mot

Hvorfor tok det så lang tid å komme med det tilbudet da?

Kanskje første misere av Radrizzani?
Super Leeds since 1968

Sydhagen

Sv: Ex-headcoach: Garry Monk
« Svar #823 på: Mai 25, 2017, 15:20:12 »
Andrea: Shocking news from GM. We were keen to do 3 years deal.We never receive any request from him and his agent. No regrets, we did our best #mot

Hvorfor tok det så lang tid å komme med det tilbudet da?

Kanskje første misere av Radrizzani?

Monk har nok fått et tilbud et annet sted. Crystal Palace?
Vi får nok se at han tar en jobb innen få dager.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Ex-headcoach: Garry Monk
« Svar #824 på: Mai 25, 2017, 15:26:20 »
Andrea: Shocking news from GM. We were keen to do 3 years deal.We never receive any request from him and his agent. No regrets, we did our best #mot

Hvorfor tok det så lang tid å komme med det tilbudet da?

Kanskje første misere av Radrizzani?

Har han så mange vinnere sålangt da bortsett i fra Vieira og mye prat?

Dennis

Sv: Ex-headcoach: Garry Monk
« Svar #825 på: Mai 25, 2017, 15:30:43 »
Leeds United - ett skritt fram og (minst) ett tilbake.

Utrolig skuffa...
Marching on together!

Hallgeir *

Sv: Ex-headcoach: Garry Monk
« Svar #826 på: Mai 25, 2017, 15:31:09 »
Andrea: Shocking news from GM. We were keen to do 3 years deal.We never receive any request from him and his agent. No regrets, we did our best #mot

Hvorfor tok det så lang tid å komme med det tilbudet da?

Kanskje første misere av Radrizzani?

Har han så mange vinnere sålangt da bortsett i fra Vieira og mye prat?

Det er også en måte å si det på, men har han gjort noen "feil" heller da? (før nå med Monk - etter min mening)
Super Leeds since 1968

Sydhagen

Sv: Ex-headcoach: Garry Monk
« Svar #827 på: Mai 25, 2017, 15:31:13 »
Andrea: Shocking news from GM. We were keen to do 3 years deal.We never receive any request from him and his agent. No regrets, we did our best #mot

Hvorfor tok det så lang tid å komme med det tilbudet da?

Kanskje første misere av Radrizzani?

Har han så mange vinnere sålangt da bortsett i fra Vieira og mye prat?

Hvor mye forventer du av en eier etter ca 2 døgn i stolen..?
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Dennis

Sv: Ex-headcoach: Garry Monk
« Svar #828 på: Mai 25, 2017, 15:35:53 »
Andrea: Shocking news from GM. We were keen to do 3 years deal.We never receive any request from him and his agent. No regrets, we did our best #mot

Hvorfor tok det så lang tid å komme med det tilbudet da?

Kanskje første misere av Radrizzani?

Har han så mange vinnere sålangt da bortsett i fra Vieira og mye prat?

I motsetning til hva Cellino fikk til på tre år, så er Radrizzanis start meget lovende. Dessverre var dette et stort tilbakesteg! Om Monk har vært plan B, C og går i protest eller om dette virkelig var et stort sjokk, får vi nok snart vite.
Marching on together!

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Ex-headcoach: Garry Monk
« Svar #829 på: Mai 25, 2017, 15:38:15 »
Andrea: Shocking news from GM. We were keen to do 3 years deal.We never receive any request from him and his agent. No regrets, we did our best #mot

Hvorfor tok det så lang tid å komme med det tilbudet da?

Kanskje første misere av Radrizzani?

Har han så mange vinnere sålangt da bortsett i fra Vieira og mye prat?

Hvor mye forventer du av en eier etter ca 2 døgn i stolen..?

Ikke så mye, men han er jo erklært som frelseren her kun på hva han har uttalt og hva han har oppnådd før, syns det er greit å se det litte grann an før vi begynner å dele ut fortjeneste medaljer.

Sydhagen

Sv: Ex-headcoach: Garry Monk
« Svar #830 på: Mai 25, 2017, 15:39:47 »
Andrea: Shocking news from GM. We were keen to do 3 years deal.We never receive any request from him and his agent. No regrets, we did our best #mot

Hvorfor tok det så lang tid å komme med det tilbudet da?

Kanskje første misere av Radrizzani?

Har han så mange vinnere sålangt da bortsett i fra Vieira og mye prat?

Hvor mye forventer du av en eier etter ca 2 døgn i stolen..?

Ikke så mye, men han er jo erklært som frelseren her kun på hva han har uttalt og hva han har oppnådd før, syns det er greit å se det litte grann an før vi begynner å dele ut fortjeneste medaljer.

Ser den.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28970
  • Total likes: 2659
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ex-headcoach: Garry Monk
« Svar #831 på: Mai 25, 2017, 15:43:25 »
Aidan Revie:
I think that as nice a man as Garry Monk appears to be, he never really came across to me as really wanting to be here. He needed an opportunity to prove himself again, and we were pretty much a shot to nothing, if he failed everyone would blame the club, and if he did well he would get plenty of plaudits, which he did. I always felt we were a stepping stone to other things for him. 
 
Monk, to my knowledge, never came out and said publically 'I really like it here and want to stay' and its very telling that Leeds have specifically highlighted that at no point did he wish to discuss terms for a contract extension. That is not someone who wishes to stay at the club.
 
I also don't believe it means Radz is like GFH and Cellino, so think we should stop with the knee jerk reactions. 
 
I wish GM all the best
 
Onwards and upwards.  
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Dennis

Sv: Ex-headcoach: Garry Monk
« Svar #832 på: Mai 25, 2017, 15:51:40 »
Andrea: Shocking news from GM. We were keen to do 3 years deal.We never receive any request from him and his agent. No regrets, we did our best #mot

Hvorfor tok det så lang tid å komme med det tilbudet da?

Kanskje første misere av Radrizzani?

Har han så mange vinnere sålangt da bortsett i fra Vieira og mye prat?

Hvor mye forventer du av en eier etter ca 2 døgn i stolen..?

Ikke så mye, men han er jo erklært som frelseren her kun på hva han har uttalt og hva han har oppnådd før, syns det er greit å se det litte grann an før vi begynner å dele ut fortjeneste medaljer.

Vi er mange som er positive, har ikke sett frelser nevnes uten å ha lest alle innlegg. Jeg har derimot sett mange optimister, som også legger på "klok av skade", "avventer endelig dom" etc.

At man er positiv til endring når man er misfornøyd med tingenes tilstand, er vel ikke så rart? Positivt eller optimist er fremtidsrettet og et håp om bedring. Det er ikke det samme som å avgi en endelig dom, jf kalle Rad en frelser... Josch mente vi måtte gi Cellino omtrentlig tre år for å konkludere. Radrizzani kan vel ikke få dette etter to-tre dager?

Nå påstår også Radrizzani at Garry i gårsdagens møte ikke ønsket å diskutere noe forlenget kontrakt. Nå er dette Leeds' side av saken; om Garry har fått et annet tilbud eller har en annen versjon, får vi snart vite.
« Siste redigering: Mai 25, 2017, 15:55:06 av Dennis »
Marching on together!

auren

Sv: Ex-headcoach: Garry Monk
« Svar #833 på: Mai 25, 2017, 15:51:54 »
Fryktelig skuffende og så typisk Leeds United

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Ex-headcoach: Garry Monk
« Svar #835 på: Mai 25, 2017, 15:59:11 »
Andrea: Shocking news from GM. We were keen to do 3 years deal.We never receive any request from him and his agent. No regrets, we did our best #mot

Hvorfor tok det så lang tid å komme med det tilbudet da?

Kanskje første misere av Radrizzani?

Har han så mange vinnere sålangt da bortsett i fra Vieira og mye prat?

Hvor mye forventer du av en eier etter ca 2 døgn i stolen..?

Ikke så mye, men han er jo erklært som frelseren her kun på hva han har uttalt og hva han har oppnådd før, syns det er greit å se det litte grann an før vi begynner å dele ut fortjeneste medaljer.

Vi er mange som er positive, har ikke sett frelser nevnes uten å ha lest alle innlegg. Jeg har derimot sett mange optimister, som også legger på "klok av skade", "avventer endelig dom" etc.

At man er positiv til endring når man er misfornøyd med tingenes tilstand, er vel ikke så rart? Positivt eller optimist er fremtidsrettet og et håp om bedring. Det er ikke det samme som å avgi en endelig dom, jf kalle Rad en frelser... Josch mente vi måtte gi Cellino omtrentlig tre år for å konkludere. Radrizzani kan vel ikke få dette etter to-tre dager?

Nå påstår også Radrizzani at Garry i gårsdagens møte ikke ønsket å diskutere noe forlenget kontrakt. Nå er dette Leeds' side av saken; om Garry har fått et annet tilbud eller har en annen versjon, får vi snart vite.

Dennis, var du positiv da Gfh overtok for Bates, var du positiv da Massimo overtok fra Gfh?

Lundewhites

Sv: Ex-headcoach: Garry Monk
« Svar #836 på: Mai 25, 2017, 16:12:42 »
Agenten og Monk har nok jobbet for en annen jobb og fått napp. Blir nok snart presentert som manager i en annen klubb. For meg er dette ikke noen krise, da jeg ikke har vært så ensidig positiv til Monk utover sesongen som mange andre. Det som er dumt er at han var tiltenkt en 3 års kontrakt og at da plan b muligens ikke er klar.
Hadde dette vært en spiller som hadde opptrådt som Monk, hadde denne vært stemplet som pengegriske og illojal. Men her får den ferske eieren skylda. Vil ikke Monk være i Leeds, så til helsika vekk med han.
Gleder meg og er spent på hvem som til slutt kommer inn. Tipper det ikke blir en sparket trener fra Forest Green.
« Siste redigering: Mai 25, 2017, 16:17:32 av Lundewhites »
For the sake of Leeds United he would break himself in two

Dennis

Sv: Ex-headcoach: Garry Monk
« Svar #837 på: Mai 25, 2017, 16:15:53 »
...
Dennis, var du positiv da Gfh overtok for Bates, var du positiv da Massimo overtok fra Gfh?

Jepp, derav fortsatt optimist, men klok av skade!
Marching on together!

Neo

Sv: Ex-headcoach: Garry Monk
« Svar #838 på: Mai 25, 2017, 16:19:42 »
Javel....

Men jeg klarer ikke helt å la meg skuffe.
Så veldig.

Kanskje fordi jeg satt med en følelse av at Monk fikk vist sitt optimale nivå - og begrensninger. Sannelig om jeg vet om det ville blitt progresjon i "den vanskelige andresesongen" hvor opprykk er det klare målet.
Joda; - det er og blir en påstand og spekulasjon, men til tross for å styre skuta til en anstendig 7. plass, var det likevel en forferdelig 3-4 måneders sesongavslutning som han aldri klarte å knekke koden på.

Samtidig er jeg ikke så sikker på hvor sterkt Monk ønsket å være med videre.
Forbausende stille har det ihvertfall vært fra ham om nettopp dette.
Joda, jeg registrerer omtalen om "...skuffelse over å bare få nye 12 måneder".
Men, Monk; - litt risiko må du ta om du virkelig ønsker å være med på en reise for å få Leeds videre. Og hva er vel mer logisk enn at eier ønsker å forholde seg til inngått kontrakt, og utløser opsjonsklausulen.... som begge parter har forhandlet seg frem til for kort tid siden?

Upsiden på å ta den forlengelsen ville være enorm. Nemlig Premier League, og selvsagt ny kontrakt.
Downsiden... Joda, den er der i form av et manglende opprykk, og muligens følelse av å mislykkes.
Konklusjonen er da rimelig logisk; - lysten på å ikke ta risikoen for downsiden blir større enn lysten til å tro på upsiden.
 
Så er nok Monks CV "sånn passelig" styrket etter å ha klart å gi "umulige" Leeds et løft i forhold til tidligere års sesonger, og gjennom det kan vel en og annen kontakt ha blitt gjort overfor ham, ved å lokke med kanskje litt bedre rammebetingelser i "en trykt plassert klubb" et sted.


Når det er som det er, så er jeg optimist.
Jeg tenker Radrizzani viser seg som en handlingens mann, med nødvendig teft i forhold til hva denne klubben nå trenger, og går for en minst like proven manager til å utvikle laget videre.
Og til å styrke stallen.
Med de riktige spillerne for å bringe oss opp.

Tror dette kan bli bra.
Behersket optimist.


Jon R

Sv: Ex-headcoach: Garry Monk
« Svar #839 på: Mai 25, 2017, 16:20:44 »
Andrea: Shocking news from GM. We were keen to do 3 years deal.We never receive any request from him and his agent. No regrets, we did our best #mot

Hvorfor tok det så lang tid å komme med det tilbudet da?

Kanskje første misere av Radrizzani?
Lang tid? Sesongen er nettopp over og Andrea har vært aleneeier i et par dager. Etter en sesongavslutning fra helvete var det heller ingen grunn til å løpe etter Monk med langtidskontrakt. Og hvor dedikert har Monk vært til klubben egentlig med tanke på det som har skjedd i dag?   Jeg tror ikke dette er så ille for klubben, noe jeg tror flere vil se etter at det første sjokket har lagt seg.

Et skritt tilbake akkurat nå, som forhåpentligvis blir fulgt av 5 skritt frem med rett mann i stolen. Håper virkelig ikke det blir han Karankafyren.
Jon R.