Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 24  (Lest 367354 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Kato

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1350 på: Januar 18, 2017, 11:06:46 »
http://www.hitc.com/en-gb/2017/01/17/leeds-united-cut-into-third-favourites-to-sign-middlesbrough-ace/

Første gang jeg hører Downing nevnt...

Leste rykter om han før helga, men håper fortsatt ikke han signerer.

Er ikke negativ, men han har vel ikke vært god siden han var i West Ham og ble markant dårligere når han droppet ned en divisjon.

Egentlig pr dags dato kanskje bare en litt bedre versjon av Dallas, som er litt mindre involvert i mål og assists og dermed kanskje ikke bedre i det hele tatt. Ikke spesielt med tempo, venstre kant. Fordelen er jo at han denne sesongen har 11 kamper fra start i PL.
 

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1351 på: Januar 18, 2017, 11:12:30 »
http://www.hitc.com/en-gb/2017/01/17/leeds-united-cut-into-third-favourites-to-sign-middlesbrough-ace/

Første gang jeg hører Downing nevnt...

Leste rykter om han før helga, men håper fortsatt ikke han signerer.

Er ikke negativ, men han har vel ikke vært god siden han var i West Ham og ble markant dårligere når han droppet ned en divisjon.

Egentlig pr dags dato kanskje bare en litt bedre versjon av Dallas, som er litt mindre involvert i mål og assists og dermed kanskje ikke bedre i det hele tatt. Ikke spesielt med tempo, venstre kant. Fordelen er jo at han denne sesongen har 11 kamper fra start i PL.

Tror han er en litt dårligere versjon av Dallas, altså ingenting som vi trenger nå.

Kato

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1352 på: Januar 18, 2017, 11:16:23 »
http://www.hitc.com/en-gb/2017/01/17/leeds-united-cut-into-third-favourites-to-sign-middlesbrough-ace/

Første gang jeg hører Downing nevnt...

Leste rykter om han før helga, men håper fortsatt ikke han signerer.

Er ikke negativ, men han har vel ikke vært god siden han var i West Ham og ble markant dårligere når han droppet ned en divisjon.

Egentlig pr dags dato kanskje bare en litt bedre versjon av Dallas, som er litt mindre involvert i mål og assists og dermed kanskje ikke bedre i det hele tatt. Ikke spesielt med tempo, venstre kant. Fordelen er jo at han denne sesongen har 11 kamper fra start i PL.

Tror han er en litt dårligere versjon av Dallas, altså ingenting som vi trenger nå.

32 år. Tror vi konkluderer med at det vi skal ha inn må gjøre oss bedre på lang sikt. Og det tror jeg ikke Downing gjør. Dyr i lønn blir han sikkert også.
 

RoarG

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1353 på: Januar 18, 2017, 11:18:48 »
Nå ryktes det at Delph er på vei tilbake til Leeds. Jeg sier "nei". Vi har midtbanespillere nok. Skaff nå heller denne så mye omtalte spissen, som vi trenger så sårt.

http://www.express.co.uk/sport/football/755634/Leeds-United-Transfer-News-Fabian-Delph-manchester-City-Garry-Monk-Championship-Guardiola

http://www.hitc.com/en-gb/2017/01/17/leeds-united-fans-react-on-twitter-to-fabian-delph-return-rumour/
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Kato

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1354 på: Januar 18, 2017, 11:22:24 »
Nå ryktes det at Delph er på vei tilbake til Leeds. Jeg sier "nei". Vi har midtbanespillere nok. Skaff nå heller denne så mye omtalte spissen, som vi trenger så sårt.

http://www.express.co.uk/sport/football/755634/Leeds-United-Transfer-News-Fabian-Delph-manchester-City-Garry-Monk-Championship-Guardiola

http://www.hitc.com/en-gb/2017/01/17/leeds-united-fans-react-on-twitter-to-fabian-delph-return-rumour/

Må si jeg liker Delph-ryktet rent sportslig. Da tror jeg vi løftes et hakk videre opp. Lønnsmessig er jeg langt fra like sikker. Han er jo på megalønn i City. Da må jo de betale 80%.
 

Sydhagen

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1355 på: Januar 18, 2017, 11:26:24 »
Har ingen som helst tro på hverken Downing eller Delph ryktet.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1356 på: Januar 18, 2017, 11:52:13 »
Har ingen som helst tro på hverken Downing eller Delph ryktet.

Alle signeringer Monk har gjort har vel vært mer eller mindre "ryktefri" før de plutselig var Leeds-spillere.

Kato

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1357 på: Januar 18, 2017, 12:16:04 »
Downing-ryktet forsterkes utover dagen.
 

Promotion 2010

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1358 på: Januar 18, 2017, 12:21:36 »
Downing-ryktet forsterkes utover dagen.

Hvor?


Lyden min er fortsatt lav!


Forøvrig en god spiller og en Ok rollemodell!!!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

B_Ød

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1359 på: Januar 18, 2017, 12:23:49 »
"Downing has made 17 appearances in the Premier League this season, 11 of which have been starts, scoring once and providing two assists.

Last season he helped Middlesbrough win promotion from the Championship, making 45 appearances, scoring three times and assisting five goals."

Kan liksom ikke helt se at dette er noe å ta helt av for...er ikke sikker på at dette er et steg opp i forhold til det vi allerede har.
Ups & Ups!!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1360 på: Januar 18, 2017, 12:24:34 »
Downing-ryktet forsterkes utover dagen.

Hvor?


Lyden min er fortsatt lav!


Forøvrig en god spiller og en Ok rollemodell!!!
Ryktene sterke kanskje fordi noen så bil med Downing utenfor ER?
Vel, vi har en unggutt som hetter Matty Downing.... :o

But I don't know...

Likte bedre dette: :)

Gradel and Fletcher loan with view to permanent
 - men aner ingenting om seriøsiteten til dette
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Kickthemdown

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1361 på: Januar 18, 2017, 13:01:43 »
Downing-ryktet forsterkes utover dagen.

Hvor?


Lyden min er fortsatt lav!


Forøvrig en god spiller og en Ok rollemodell!!!
Ryktene sterke kanskje fordi noen så bil med Downing utenfor ER?
Vel, vi har en unggutt som hetter Matty Downing.... :o

But I don't know...

Likte bedre dette: :)

Gradel and Fletcher loan with view to permanent
 - men aner ingenting om seriøsiteten til dette
100% hva vi trenger. Da er det iallefall ingen som kan stoppe oss.  :D

Cherry

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1362 på: Januar 18, 2017, 14:58:28 »
James Meredith fra Bradford, lynrask venstre back.

Maxim nevnes igjen....
 

RoarG

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1363 på: Januar 18, 2017, 15:26:42 »
James Meredith fra Bradford, lynrask venstre back.

Maxim nevnes igjen....
Norwich har hengt seg på i jakten på Meredith.

Og her kommer forslaget om å hente Lennon tilbake.
http://www.footballinsider247.com/three-reasons-leeds-bring-pl-star-back-elland-road-not-delph/
« Siste redigering: Januar 18, 2017, 15:46:39 av RoarG »
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

auren

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1364 på: Januar 18, 2017, 17:15:32 »
James Meredith fra Bradford, lynrask venstre back.

Maxim nevnes igjen....
https://en.wikipedia.org/wiki/James_Meredith_(footballer)


Blir 29 år i år og har ikke spilt på høyere nivå enn L1. Særdeles skeptisk...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Kato

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1365 på: Januar 18, 2017, 20:14:50 »
Patrick Bamford signs 4,5 years deal with Middlesboro.
 

RoarG

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1366 på: Januar 18, 2017, 20:16:52 »
Patrick Bamford signs 4,5 years deal with Middlesboro.
Det har ligget i kortene en god stund. Da kan vi konsentrere oss om andre spisser. Les: Ashley Fletcher.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Frode

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1367 på: Januar 18, 2017, 20:27:03 »
Patrick Bamford signs 4,5 years deal with Middlesboro.
Det har ligget i kortene en god stund. Da kan vi konsentrere oss om andre spisser. Les: Ashley Fletcher.
Forstår ikke helt denne hypen av Fletcher. Null mål for Scum, null for West Ham, 5 for Barnsley. Hva er greia? 
 

Cherry

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1368 på: Januar 18, 2017, 20:37:13 »
Nå har Monk og gjengen hatt endel dager på seg til og hente den/ de som de ønsker - er d slik at vi ikke vil betale det det koster, ikke har funnet riktige spillere eller at spilleren ikke er tilgjengelig tro.. :o
 

RoarG

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1369 på: Januar 18, 2017, 20:39:43 »
Nå har Monk og gjengen hatt endel dager på seg til og hente den/ de som de ønsker - er d slik at vi ikke vil betale det det koster, ikke har funnet riktige spillere eller at spilleren ikke er tilgjengelig tro.. :o
Same procedure as every year..?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

RoarG

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1370 på: Januar 18, 2017, 20:44:06 »
Patrick Bamford signs 4,5 years deal with Middlesboro.
Det har ligget i kortene en god stund. Da kan vi konsentrere oss om andre spisser. Les: Ashley Fletcher.
Forstår ikke helt denne hypen av Fletcher. Null mål for Scum, null for West Ham, 5 for Barnsley. Hva er greia?

http://www.whufc.com/news/articles/2016/july/12-july/hammers-sign-prolific-striker
9 mål for Barnsley. Scoret i PO-finalen, og takler press i ung alder. Absolutt noe for Leeds.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1371 på: Januar 18, 2017, 20:49:24 »
Nå har Monk og gjengen hatt endel dager på seg til og hente den/ de som de ønsker - er d slik at vi ikke vil betale det det koster, ikke har funnet riktige spillere eller at spilleren ikke er tilgjengelig tro.. :o
De sa vel noe i de 'store' intervjuene i helgen. Uten at jeg gidder å lete de opp var det vel noe om at populære spillere er ettertraktet - vi er ikke de eneste som ønsker de... (fritt etter hukommelsen)
« Siste redigering: Januar 18, 2017, 21:02:26 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Promotion 2010

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1372 på: Januar 18, 2017, 21:01:09 »
Nå har Monk og gjengen hatt endel dager på seg til og hente den/ de som de ønsker - er d slik at vi ikke vil betale det det koster, ikke har funnet riktige spillere eller at spilleren ikke er tilgjengelig tro.. :o
De sa vel noe i den 'store' intervjuene i helgen. Uten at jeg gidder å lete de opp var det vel noe om at populære spillere er ettertraktet - vi er ikke de eneste som ønsker de... (fritt etter hukommelsen)

Monk sa vel i et intervju etter Derby at de ville kun ha de riktige spillerne inn.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Cherry

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1373 på: Januar 18, 2017, 22:22:52 »
Nå har Monk og gjengen hatt endel dager på seg til og hente den/ de som de ønsker - er d slik at vi ikke vil betale det det koster, ikke har funnet riktige spillere eller at spilleren ikke er tilgjengelig tro.. :o
De sa vel noe i den 'store' intervjuene i helgen. Uten at jeg gidder å lete de opp var det vel noe om at populære spillere er ettertraktet - vi er ikke de eneste som ønsker de... (fritt etter hukommelsen)

Monk sa vel i et intervju etter Derby at de ville kun ha de riktige spillerne inn.

Nå går det rimelig greit om dagen, og Monk har i flere intervjuer understreket at " balansen" i troppen er viktig, forstår dette veldig godt... Skummelt og få inn feil type/ primadonnaer.
Er nok grundige research som gjøres om dagen!
Stoler på Gary igjen, rister nok ett ut ett eller to navn ut av den kamuflerte kortstokken sin ila neste uke!
 

Eriksen55

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1374 på: Januar 19, 2017, 09:10:27 »

Dennis

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1375 på: Januar 19, 2017, 10:18:23 »
http://www.footballinsider247.com/leeds-senior-player-wants-quit-report/

Vet ikke om dette kan stemme....

Det kan vel være han er bestemt på å reise i sommer (om klubben ikke rykker opp), men jeg tror ikke du skal sette særlig lit til denne siden. Leste i går at Leeds planla en trippelsignering i disse dager - basert på de tre ikke-navngitte trialistene som spilte mot Burnley i treningskamp...

Ikke akkurat den mest seriøse plassen.
Marching on together!

Bjorn

Marching On! 4276

Glenn K

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1377 på: Januar 19, 2017, 10:59:17 »
Phil Hay skriver på Twitter at det er stille på overgangsfronten, men at klubben fortsatt er i kontakt med West Ham angående Ashley Fletcher og ikke har gitt opp å hente Sergi Canos fra Norwich. Diagouraga kan fortsatt ende opp i Rotherham på lån. 

mac_gyver

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1378 på: Januar 19, 2017, 16:57:29 »
Tidenes kjedeligste vindu..???
Pride of Yorkshire

Sydhagen

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1379 på: Januar 19, 2017, 16:59:25 »
Tidenes kjedeligste vindu..???
Er det ikke deilig? :)


Sent from my iPad using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."