Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 24  (Lest 367426 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Leedsfan

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1380 på: Januar 19, 2017, 20:10:08 »
Tidenes kjedeligste vindu..???
Er det ikke deilig? :)


Sent from my iPad using Tapatalk Pro

:)

Støtter 100% at rett mennesketype og rett spillertype må inn. Ser ut som man vil ha Fletcher og Canos! Da prøver man å signere disse to, ikke kjøpe for å kjøpe noen.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Always white

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1381 på: Januar 20, 2017, 11:17:44 »
Helt enig, kjøp det vi trenger ikke noe annet 

RoarG

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1382 på: Januar 20, 2017, 13:46:43 »
Delph-spekulasjonene fortsetter. Bookmakere holder Leeds som favoritter til å kjøpe Delph i løpet av januarvinduet.http://www.hitc.com/en-gb/2017/01/20/bookies-make-leeds-united-favourite-to-sign-fabian-delph/
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Budda

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1383 på: Januar 20, 2017, 14:35:32 »
Delph-spekulasjonene fortsetter. Bookmakere holder Leeds som favoritter til å kjøpe Delph i løpet av januarvinduet.http://www.hitc.com/en-gb/2017/01/20/bookies-make-leeds-united-favourite-to-sign-fabian-delph/

Tror ikke noe på ryktene. Men også usikker på om det er i denne posisjonen vi bør forsterke. Hvem skal ut?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Endre

Sydhagen

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1384 på: Januar 20, 2017, 14:43:17 »
Delph-spekulasjonene fortsetter. Bookmakere holder Leeds som favoritter til å kjøpe Delph i løpet av januarvinduet.http://www.hitc.com/en-gb/2017/01/20/bookies-make-leeds-united-favourite-to-sign-fabian-delph/

Tror ikke noe på ryktene. Men også usikker på om det er i denne posisjonen vi bør forsterke. Hvem skal ut?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Helt urealistisk med kjøp. Et lån er mer realistisk.
Men som Budda sier, tror ikke at Monk ofrer midtbanen en tanke når han prøver å finne forsterkninger.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

RoarG

« Siste redigering: Januar 20, 2017, 21:34:34 av RoarG »
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

testo

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1386 på: Januar 21, 2017, 16:42:16 »
Gradel Set For Leeds Return



Leeds United are lining up a loan deal to sign former player Max Gradel on loan until the end of the season with an option to buy.The winger has barely featured for Bournemouth this season and will try and sort out the deal once he returns from Africa Cup of Nations duty. Gradel, 29, has made it clear he wants to leave Dean Court after getting frozen out under Eddie Howe in his second spell at the Vitality Stadium. He is desperate for first-team football and has been tracked by West Ham and Burnley, along with Marseille and Nantes in France. Gradel has been frustrated after signing a new four-year contract in the summer and getting told he was part of Howe’s plans. And Leeds are hopeful of sealing a deal to suit all parties, with Gary Monk keen to add attacking options to his squad for the second half of the season promotion push
http://glorygloryleedsunited.blogspot.no/2017/01/gradel-set-for-leeds-return.html?m=1

Vet ikke om det er noe hold i disse rykter. Noen som vet om han har stabilisert sitt temperament eller er han blitt enda høyere på pæra?
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

RoarG

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1387 på: Januar 21, 2017, 16:53:05 »
Så, i stedet for å få inn en spiss som cover for Wood, vi kanskje trenger en som erstatning for Wood? Synes disse Kina-ryktene er temmelig utidige og urovekkende.
http://www.footballinsider247.com/leeds-transfer-latest-huge-contract-dangled-front-striker-persuade-sign/
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1388 på: Januar 21, 2017, 17:10:29 »
Phil Hay ‏@PhilHayYEP  52m
52 minutes ago

#lufc midfielder Toumani Diagouraga set to join Ipswich on loan to the end of the season:
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/leeds-united-diagouraga-set-to-join-ipswich-on-loan-1-8346503 â€¦
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

GeirO

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1389 på: Januar 21, 2017, 21:16:57 »
Så, i stedet for å få inn en spiss som cover for Wood, vi kanskje trenger en som erstatning for Wood? Synes disse Kina-ryktene er temmelig utidige og urovekkende.
http://www.footballinsider247.com/leeds-transfer-latest-huge-contract-dangled-front-striker-persuade-sign/

De som er veldig opptatt av penger, drar til Kina. Ikke mye å gjøre med det.....
MOT

raggen

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1390 på: Januar 21, 2017, 21:55:02 »
går wood så blir det vel for mere enn 15 mill... de overbetaler jo så det holder!!
Forever Leeds United!!!!!!!!

Dylan

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1391 på: Januar 22, 2017, 10:18:12 »
går wood så blir det vel for mere enn 15 mill... de overbetaler jo så det holder!!
Og for 15 mill tror jeg vi faktisk kan kjøpe 2 Wood`er.

HåvardK

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1392 på: Januar 22, 2017, 11:25:26 »
går wood så blir det vel for mere enn 15 mill... de overbetaler jo så det holder!!
Og for 15 mill tror jeg vi faktisk kan kjøpe 2 Wood`er.
Vet ikke hvilke spillere du konkret tenker på her, men det vil jo være galskap å selge den eneste spilleren som scorer, nå når vi faktisk er midt oppi opprykkskampen.

Dylan

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1393 på: Januar 22, 2017, 11:56:57 »
går wood så blir det vel for mere enn 15 mill... de overbetaler jo så det holder!!
Og for 15 mill tror jeg vi faktisk kan kjøpe 2 Wood`er.
Vet ikke hvilke spillere du konkret tenker på her, men det vil jo være galskap å selge den eneste spilleren som scorer, nå når vi faktisk er midt oppi opprykkskampen.
Ser den, det var mer en generell betraktning om 15 mil for en spiller som jeg tror vi kan få to av for den prisen.

HåvardK

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1394 på: Januar 22, 2017, 12:02:32 »
går wood så blir det vel for mere enn 15 mill... de overbetaler jo så det holder!!
Og for 15 mill tror jeg vi faktisk kan kjøpe 2 Wood`er.
Vet ikke hvilke spillere du konkret tenker på her, men det vil jo være galskap å selge den eneste spilleren som scorer, nå når vi faktisk er midt oppi opprykkskampen.
Ser den, det var mer en generell betraktning om 15 mil for en spiller som jeg tror vi kan få to av for den prisen.
Er jo i prinsippet enig i dette, men prisene på spisser som scorer har jo blitt helt vanvittige. Håper uansett vi beholder Wood.

Dylan

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1395 på: Januar 22, 2017, 12:31:34 »
går wood så blir det vel for mere enn 15 mill... de overbetaler jo så det holder!!
Og for 15 mill tror jeg vi faktisk kan kjøpe 2 Wood`er.
Vet ikke hvilke spillere du konkret tenker på her, men det vil jo være galskap å selge den eneste spilleren som scorer, nå når vi faktisk er midt oppi opprykkskampen.
Ser den, det var mer en generell betraktning om 15 mil for en spiller som jeg tror vi kan få to av for den prisen.
Er jo i prinsippet enig i dette, men prisene på spisser som scorer har jo blitt helt vanvittige. Håper uansett vi beholder Wood.
Der er vi 100% enige!

Cherry

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1396 på: Januar 22, 2017, 19:32:35 »
Robbie Keane i ferskt rykte i dag igjen.....
 

RoarG

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1397 på: Januar 22, 2017, 22:43:35 »
Robbie Keane i ferskt rykte i dag igjen.....
Har ikke sett noen ting om at vi faktisk har bydd på ham.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Promotion 2010

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1398 på: Januar 23, 2017, 10:44:44 »
Robbie Keane i ferskt rykte i dag igjen.....
Har ikke sett noen ting om at vi faktisk har bydd på ham.

Siste kampen hans var 5. november eller noe sånt!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Woody

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1399 på: Januar 23, 2017, 11:54:16 »
Robbie Keane i ferskt rykte i dag igjen.....
Har ikke sett noen ting om at vi faktisk har bydd på ham.

Siste kampen hans var 5. november eller noe sånt!

Er vel ikke akkuratt overtrent da :)Var en fantastisk spiller,men tror kansje ikke det er rette spiller for oss nå...
LIFE IS LEEDS

Cherry

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1400 på: Januar 23, 2017, 13:23:04 »
Leonardo Ulloa har sendt inn transfer request, men er redd han blir litt for dyr for budsjettet til Monk.

Det som vi trenger er jo nettopp en partner /alternativ til Wood - og en stopper til slik som vi har sett nå.
Virker som Maxim ikke vil til Championship av det jeg leser på LNN, vi må jo ha inn spillere som ØNSKER og spille for Leeds.
 

Nørgaard

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1401 på: Januar 23, 2017, 19:33:43 »
Prediction:

Ingen nye spillere i januar  8)

Smudge

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1402 på: Januar 23, 2017, 19:37:16 »
Har Leeds ambisjoner om opprykk? Neppe...i år

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1403 på: Januar 23, 2017, 21:51:50 »
Prediction:

Ingen nye spillere i januar  8)

Slapp av. :)

Både Monk og flere har lagt hodet på blokka og antydet 1-2 spillere inn. DET tror jeg de har planer om å gjennomføre - men så skal jo aktuelle spillere være tilgjengelige også da. :)

Mht Fletcher tror jo de fleste at man bare venter på at klubben får inn en erstatter før han får gå til Leeds. Og vingen er vel også bra identifisert, skal man tro Hay
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Larsen.

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1404 på: Januar 23, 2017, 22:54:22 »
FL92Transfer på Twitter, høyst tvilsomt, men likevel: Bournemouth striker Lewis Grabban is set to join Leeds United on loan #AFCB #LUFC
Pride of Yorkshire

Cherry

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1405 på: Januar 24, 2017, 10:20:37 »
FL92Transfer på Twitter, høyst tvilsomt, men likevel: Bournemouth striker Lewis Grabban is set to join Leeds United on loan #AFCB #LUFC

Grabban hadde vært meget bra!

Dominic Solanke, Sjelski unggutt ryktes i dag....
 

Budda

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1406 på: Januar 24, 2017, 10:41:30 »
FL92Transfer på Twitter, høyst tvilsomt, men likevel: Bournemouth striker Lewis Grabban is set to join Leeds United on loan #AFCB #LUFC

Grabban hadde vært meget bra!

Dominic Solanke, Sjelski unggutt ryktes i dag....

God nok?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Endre

h.b

  • Gjest
Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1407 på: Januar 24, 2017, 11:39:17 »
FL92Transfer på Twitter, høyst tvilsomt, men likevel: Bournemouth striker Lewis Grabban is set to join Leeds United on loan #AFCB #LUFC

Grabban hadde vært meget bra!

Dominic Solanke, Sjelski unggutt ryktes i dag....

God nok?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Ihvertfall slike talenter man burde gå for. Ikke skotske som aldri har vist noe som helst slik som f.eks Erwin.

Frode

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1408 på: Januar 24, 2017, 13:01:35 »
Massimo Coda, spiss fra Salernitana ryktes. Vi vil vel ikke ha enda en Massimo?
 

Dennis

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1409 på: Januar 24, 2017, 13:03:02 »
FL92Transfer på Twitter, høyst tvilsomt, men likevel: Bournemouth striker Lewis Grabban is set to join Leeds United on loan #AFCB #LUFC

Grabban hadde vært meget bra!

Dominic Solanke, Sjelski unggutt ryktes i dag....

God nok?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Ihvertfall slike talenter man burde gå for. Ikke skotske som aldri har vist noe som helst slik som f.eks Erwin.

Du mener Leeds og skotter ikke er en god match? Eller snakker du kun om unge skotske talenter?

Ellers ser jeg ikke hvorfor en Chelsea-unggutt umiddelbart skal være prima vare. De har selvsagt en haug med gode juniorspillere, men det viktigste er å hente spillere som hever nivået på kamptroppen per i dag. Solanke har kamper for Vitesse og selv om nederlandsk serie sikkert er god nok, er det ikke nødvendigvis direkte sammenlignbart, jf. f.eks. Botaka.

Lewis Grabban er derimot en spiller som har bevist seg til gangs på nivået. Har noen andre å konkurrere med på spissplass i Bournemouth og er en type spiller som kanskje trenger en ny start. Altså kunne det vært aktuelt med et lån med opsjon. Tenker da spillere i Grabbans situasjon, ikke nødvendigvis akkurat han.

Leeds bør heller hente spillere med minst noen få års erfaring, fremfor lån av unggutter som moderklubben neppe vil selge. De færreste vil heve nivået i startelleveren umiddelbart likevel, da ser jeg ikke hensikten med å låne en "fremmed" for et halvår.

Marching on together!