Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 24  (Lest 367319 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

HåvardK

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1830 på: Februar 22, 2017, 00:44:11 »
Hørte på adressa sin Rosenborg-podcast tidligere i dag, og Ole Sagbakken i adressa mente at rykter sier at Vegard Forren skal være på vei til Leeds på free transfer. Noen som har hørt noe om dette..?
Hørte de samme ryktene i går kveld. Ikke så dum signing, forutsatt at han er i noenlunde bra form.

Xern

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1831 på: Februar 22, 2017, 01:21:42 »
 ??? ???
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Sydhagen

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1832 på: Februar 22, 2017, 13:00:03 »
Rykte på twitter:

FK SillySeason‏@SillySeasonNOR
Vegard Forren ble sterkt linket til Leeds i 2013. Nå er det igjen spekulasjoner om at Gary Monks menn vil prøve å signere midtstopperen.

Er det lov å signere free agents og bruke de resten av sesongen?
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Runar

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1833 på: Februar 22, 2017, 13:19:27 »
Rykte på twitter:

FK SillySeason‏@SillySeasonNOR
Vegard Forren ble sterkt linket til Leeds i 2013. Nå er det igjen spekulasjoner om at Gary Monks menn vil prøve å signere midtstopperen.

Er det lov å signere free agents og bruke de resten av sesongen?

Ja, inntil en dato i mars kan en fortsatt signere spillere som er arbeidsledige
 

Kontakinte

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1834 på: Februar 22, 2017, 14:07:02 »
I!! nei VI!! trenger ikke en halv-kvapsete Nordmann, vi skal opp i PL!! Ã… da er han ikke i nærheten av benken engang.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1835 på: Februar 22, 2017, 14:08:58 »
I!! nei VI!! trenger ikke en halv-kvapsete Nordmann, vi skal opp i PL!! Ã… da er han ikke i nærheten av benken engang.
Vi snakker om back up i midtforsvaret frem til sommeren? Viser han seg god nok kan han tilbys lengre kontrakt..
En Forren i 'landslagsklasse' er god nok, men hvor han står pr nå skal ikke jeg mene noe om.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Sydhagen

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1836 på: Februar 22, 2017, 14:13:26 »
I!! nei VI!! trenger ikke en halv-kvapsete Nordmann, vi skal opp i PL!! Ã… da er han ikke i nærheten av benken engang.
Vi snakker om back up i midtforsvaret frem til sommeren? Viser han seg god nok kan han tilbys lengre kontrakt..
En Forren i 'landslagsklasse' er god nok, men hvor han står pr nå skal ikke jeg mene noe om.

Enig. Ã… gi han 6 mnd kontrakt er fornuftig.
Vi står i fare for å få suspensjoner både på Jansson, Bartley og Ayling. Da står vi igjen med kun Cooper i midtforsvaret...
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

HåvardK

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1837 på: Februar 22, 2017, 14:20:21 »
I!! nei VI!! trenger ikke en halv-kvapsete Nordmann, vi skal opp i PL!! Ã… da er han ikke i nærheten av benken engang.
Vi snakker om back up i midtforsvaret frem til sommeren? Viser han seg god nok kan han tilbys lengre kontrakt..
En Forren i 'landslagsklasse' er god nok, men hvor han står pr nå skal ikke jeg mene noe om.

Enig. Ã… gi han 6 mnd kontrakt er fornuftig.
Vi står i fare for å få suspensjoner både på Jansson, Bartley og Ayling. Da står vi igjen med kun Cooper i midtforsvaret...
Er vel akkurat det jeg tenker også. Hans forrige opphold ble imidlertid en fiasko, da han ankom England i elendig form og med alt for mange kilo. Håper han har lært av dette, men jeg deler andres skepsis.

Kontakinte

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1838 på: Februar 22, 2017, 14:31:22 »
Leeds er dårlige på å fostre frem habile stoppere, hvem var sist? "Lees" før det Woodgate!! Det er noen år siden :o

auren

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1839 på: Februar 22, 2017, 15:18:05 »
Leeds er dårlige på å fostre frem habile stoppere, hvem var sist? "Lees" før det Woodgate!! Det er noen år siden :o

For ikke å snakke om spisser. Sist var vel Smith?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Elland RD LS 11

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1840 på: Februar 22, 2017, 17:35:58 »
Vegard Forren spilte internkamp i Molde i dag, for de spillerene som ikke skal spille mot Hødd i kveld.

Annesj

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1841 på: Februar 22, 2017, 20:36:27 »
Leeds er dårlige på å fostre frem habile stoppere, hvem var sist? "Lees" før det Woodgate!! Det er noen år siden :o

For ikke å snakke om spisser. Sist var vel Smith?

auren

Kilgallon?
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

auren

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1842 på: Februar 22, 2017, 20:40:46 »
Leeds er dårlige på å fostre frem habile stoppere, hvem var sist? "Lees" før det Woodgate!! Det er noen år siden :o

For ikke å snakke om spisser. Sist var vel Smith?

auren

Kilgallon?
Ja, han var mellom Woody og Lees, men ingen spiss. Er vel kun Poleon etter Smith som har fått noen kamper og også putta et par scoringer.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Kontakinte

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1843 på: Februar 22, 2017, 21:57:15 »
Leeds er dårlige på å fostre frem habile stoppere, hvem var sist? "Lees" før det Woodgate!! Det er noen år siden :o

For ikke å snakke om spisser. Sist var vel Smith?

auren

Kilgallon?
Ja, han var mellom Woody og Lees, men ingen spiss. Er vel kun Poleon etter Smith som har fått noen kamper og også putta et par scoringer.

auren
Dom Poleon og Tom Elliot spiller sammen i Dons. Hvor sistnevnte er nogenlunde fast i start 11'ern.

Cannavaro

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1844 på: Februar 22, 2017, 22:25:44 »
Vegard Forren spilte internkamp i Molde i dag, for de spillerene som ikke skal spille mot Hødd i kveld.
Vil ikke høre om denne linken engang. Vi kan ikke plukke opp en spiller som han, det er "leftovers" som ingen andre vil ha.  Jeg så han flere ganger "live" ifjor og vi kan ærlig talt ikke linkes mot ham, han er "waaaaaaaaay passed the peak in his career". SÃ… !! Ferdig snakka !!
MFLU - Miracles For Leeds United

stian

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1845 på: Februar 23, 2017, 00:36:00 »
Forren er en dårlig løsning på kortvsikt. Han er utenfor sesong og vil neppe være i form til å bidra før om flere måneder. Rykter fra Molde tyder også på at han ikke har den mest profesjonelle tilnærmingen til det å være toppidrettsutøver. Mer glad i penger, kebab og uteliv enn å bli en bedre fotballspiller.

Sydhagen

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1846 på: Februar 23, 2017, 08:26:15 »
Forren er en dårlig løsning på kortvsikt. Han er utenfor sesong og vil neppe være i form til å bidra før om flere måneder. Rykter fra Molde tyder også på at han ikke har den mest profesjonelle tilnærmingen til det å være toppidrettsutøver. Mer glad i penger, kebab og uteliv enn å bli en bedre fotballspiller.

Om dette er grunnlaget for å ikke hente inn Forren som en løsning frem til sommeren, så er det ingen som er det.
Ingen free agent har kamptrening nå.
Og rykter fra Molde hører jeg ikke på. Forren har vært landslagsspiller for Norge inntil November 2016.
Så dårlig er han ikke.
Det sier meg også noe om hans kvaliteter at RBK er ute etter hans tjenester, men der ble det ingenting av pga pengekrav fra Forren. Akkurat det var jo tåpelig av Forren da...
Jeg vil tro at RBK omtrent er på høyde med et middels championship lag.

Så, jeg tror absolutt at Forren er en god løsning som backup frem til sommeren.
Om vi er så uheldige at Jansson, Bartley og Ayling får suspensjon samtidig (husk, vi er Leeds), så vil det være fullstendig krise med kun Cooper som naturlig stopper der bak.
Hvem i all verden skal være partneren hans...?

Men, nå er det jo ikke sikkert at dette ryktet er reelt uansett...
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

RoarG

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1847 på: Februar 23, 2017, 10:36:20 »
Forren: en relativt middelmådig spiller, som er altfor dyr i kosten. Dette er ikke en styrking av Leeds-stallen. Sier et rungende "NEI TAKK" til denne signeringen.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Elland RD LS 11

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1848 på: Februar 23, 2017, 11:56:12 »
Sydhagen : Men, nå er det jo ikke sikkert at dette ryktet er reelt uansett...

Ryktet kommer fra en person innad i MFK. Det er nok andre ting enn SOF som gjør at han er klubbløs.
« Siste redigering: Februar 23, 2017, 11:58:41 av Elland RD LS 11 »

Sydhagen

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1849 på: Februar 23, 2017, 12:40:58 »
Sydhagen : Men, nå er det jo ikke sikkert at dette ryktet er reelt uansett...

Ryktet kommer fra en person innad i MFK. Det er nok andre ting enn SOF som gjør at han er klubbløs.

Denne kommentaren var myntet på om overgangsryktet er reelt, ikke hva en innad i MFK mener om Forren.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Sydhagen

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1850 på: Februar 23, 2017, 12:44:13 »
Jeg skjønner ikke helt problemet enkelte har med at man henter inn en norsk landslagsspiller som en backup løsning i midtforsvaret frem til sommeren...
Hva har man å tape på det..?
Om han skulle finne på å imponere Monk så voldsomt at det blir gjort mer permanent, flotte greier.
Om han blir en reserve som ikke blir brukt frem til sommeren, flott. Da har ikke Bartley og Jansson fått noe særlig til suspensjoner.

Men vi taper MYE om vi skulle få suspensjoner på Bartley, Jansson og Ayling samtidig uten å ha en backup løsning på plass.
Da kan faktisk playoff plassen ryke i verste tilfelle.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Leedsfan

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1851 på: Februar 23, 2017, 18:29:06 »
Jeg skjønner ikke helt problemet enkelte har med at man henter inn en norsk landslagsspiller som en backup løsning i midtforsvaret frem til sommeren...
Hva har man å tape på det..?
Om han skulle finne på å imponere Monk så voldsomt at det blir gjort mer permanent, flotte greier.
Om han blir en reserve som ikke blir brukt frem til sommeren, flott. Da har ikke Bartley og Jansson fått noe særlig til suspensjoner.

Men vi taper MYE om vi skulle få suspensjoner på Bartley, Jansson og Ayling samtidig uten å ha en backup løsning på plass.
Da kan faktisk playoff plassen ryke i verste tilfelle.

Du kan ikke få en useriøs pompøs kar inn i stallen som ikke har noe dere å gjøre hvis han må. Da hadde jeg heller hentet Samba eller lignende, det finnes nok andre uten kontrakt der ute.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Cannavaro

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1852 på: Februar 23, 2017, 19:03:25 »
Jeg skjønner ikke helt problemet enkelte har med at man henter inn en norsk landslagsspiller som en backup løsning i midtforsvaret frem til sommeren...
Hva har man å tape på det..?
Om han skulle finne på å imponere Monk så voldsomt at det blir gjort mer permanent, flotte greier.
Om han blir en reserve som ikke blir brukt frem til sommeren, flott. Da har ikke Bartley og Jansson fått noe særlig til suspensjoner.

Men vi taper MYE om vi skulle få suspensjoner på Bartley, Jansson og Ayling samtidig uten å ha en backup løsning på plass.
Da kan faktisk playoff plassen ryke i verste tilfelle.
Javel, akkurat som om Forren er den eneste som kan fylle en sånn rolle...??  Kjære vene..... ::)
MFLU - Miracles For Leeds United

Sydhagen

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1853 på: Februar 23, 2017, 19:06:29 »
Jeg skjønner ikke helt problemet enkelte har med at man henter inn en norsk landslagsspiller som en backup løsning i midtforsvaret frem til sommeren...
Hva har man å tape på det..?
Om han skulle finne på å imponere Monk så voldsomt at det blir gjort mer permanent, flotte greier.
Om han blir en reserve som ikke blir brukt frem til sommeren, flott. Da har ikke Bartley og Jansson fått noe særlig til suspensjoner.

Men vi taper MYE om vi skulle få suspensjoner på Bartley, Jansson og Ayling samtidig uten å ha en backup løsning på plass.
Da kan faktisk playoff plassen ryke i verste tilfelle.

Du kan ikke få en useriøs pompøs kar inn i stallen som ikke har noe dere å gjøre hvis han må. Da hadde jeg heller hentet Samba eller lignende, det finnes nok andre uten kontrakt der ute.
Samba er nok og et ok alternativ som backup. Og kommer han over skadeproblemene sine, så er han og en bedre backup enn Cooper.


Sent from my iPad using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Leedsfan

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1854 på: Februar 23, 2017, 19:20:00 »
Jeg skjønner ikke helt problemet enkelte har med at man henter inn en norsk landslagsspiller som en backup løsning i midtforsvaret frem til sommeren...
Hva har man å tape på det..?
Om han skulle finne på å imponere Monk så voldsomt at det blir gjort mer permanent, flotte greier.
Om han blir en reserve som ikke blir brukt frem til sommeren, flott. Da har ikke Bartley og Jansson fått noe særlig til suspensjoner.

Men vi taper MYE om vi skulle få suspensjoner på Bartley, Jansson og Ayling samtidig uten å ha en backup løsning på plass.
Da kan faktisk playoff plassen ryke i verste tilfelle.

Jeg har faktisk mer mot typen Forren enn spilleren Forren. Et "stort" talent som har skuslet det bort og nå er han ute etter å fylle opp lommeboka, er vi fornøyd med å hanke inn sånne spillere?

Du kan ikke få en useriøs pompøs kar inn i stallen som ikke har noe dere å gjøre hvis han må. Da hadde jeg heller hentet Samba eller lignende, det finnes nok andre uten kontrakt der ute.
Samba er nok og et ok alternativ som backup. Og kommer han over skadeproblemene sine, så er han og en bedre backup enn Cooper.


Sent from my iPad using Tapatalk Pro
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

RoarG

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1855 på: Februar 24, 2017, 22:09:05 »
Er denne målfarlige vingen noe for Leeds? På utgående kontrakt til sommeren.

http://www.hitc.com/en-gb/2017/02/24/leeds-should-take-gamble-on-14-goal-11-assist-winger-alan-judge/
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Hallgeir *

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1856 på: Februar 24, 2017, 22:54:12 »
Er denne målfarlige vingen noe for Leeds? På utgående kontrakt til sommeren.

http://www.hitc.com/en-gb/2017/02/24/leeds-should-take-gamble-on-14-goal-11-assist-winger-alan-judge/

Vi har vel ca. et halvt lag med vinger nå:

Sacko, Dallas, Barrow, Pedraza, Botaka. Tre av dem er riktig nok bare på lån.

I tillegg er Roofe og Doukara blitt brukt på kantene. Om de passer der, er en annen debatt.

Helt alvorlig:

Jeg kjenner ikke til Judge, men dersom Newcastle har vært etter han i lang tid, må han vel ha noen bra kvaliteter..?

Uansett må vi vel kvitte oss med noen først (til sommeren). Botaka ryker nok garantert, Pedraza blir for dyr.

Hva med Sacko? Han har ikke overbevist meg i alle fall. Barrow har vi sett alt for lite av til å gjøre opp en mening om allerede nå. Han bør få sjansen snart.

Når sant skal sies, blir det sannsynligvis vanskelig å konkurrere med Newcastle, dersom de tar steget opp i mai.
Super Leeds since 1968

RoarG

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1857 på: Februar 27, 2017, 12:49:18 »
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Bjorn

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1858 på: Februar 27, 2017, 13:43:53 »
Kan være god å ha når Taylor forsvinner etter sesongen?
http://footballleagueworld.co.uk/leeds-united-among-clubs-interested-in-signing-brighton-and-hove-albion-player/

Kan dem ikke vente til sesongen er avsluttet før de lager rykter om hva som evt skjer i sommer? Slitsomt.  :o
Marching On! 4276

B_Ød

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1859 på: Februar 27, 2017, 14:20:26 »
Kan være god å ha når Taylor forsvinner etter sesongen?
http://footballleagueworld.co.uk/leeds-united-among-clubs-interested-in-signing-brighton-and-hove-albion-player/

Kan dem ikke vente til sesongen er avsluttet før de lager rykter om hva som evt skjer i sommer? Slitsomt.  :o

veldig enig i det..det er vel det som opptar meg minst av alt Leeds-stoff om dagen.
Ups & Ups!!