Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 24  (Lest 367280 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

auren

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #540 på: August 01, 2016, 10:15:21 »
Er det mulig..? wow :)
http://peacockandsmiley.com/1835/reports-pablo-hernandez-set-for-leeds-medical/
Positiv ;D

Phil Hay ‏@PhilHayYEP  · 13 sekfor 13 sekunder siden 

Pablo Hernandez has passed a medical and will join #lufc from Qatari club Al-Arabi on an initial six-month loan.


Bare å starte ny spiller tråd  :)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Nørgaard

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #541 på: August 01, 2016, 13:08:24 »
Flamini og Osman er to store ønsker hos meg, rutinerte spillere som kan avgjøre kamper!

Enig!
Får vi dem, rykker vi op

Cherry

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #542 på: August 01, 2016, 16:28:46 »
Flamini og Osman er to store ønsker hos meg, rutinerte spillere som kan avgjøre kamper!

Enig!
Får vi dem, rykker vi op

Attacking options= check!
Midfielders= missing general
Defenders= missing chief
 

Promotion 2010

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #543 på: August 01, 2016, 18:13:12 »

Leeds United have been handed a boost in their pursuit of Nantes forward Yacine Bammou following reports Toulouse are looking at other alternatives to replace Wissam Ben Yedder. Toulouse were expected to come in for Bammou after it was announced at the weekend Yedder would be joining Sevilla.

Tribune Nantaise have reported in the last 24 hours Bammou is no longer seen as the No.1 target for Toulouse, and instead they are looking at FC Metz forward Yeni Ngbakoto.

Yedder is set to fly to Spain today to complete his €9m move to Sevilla on a five-year deal, and Bammou was expected to replace the Toulouse star. Bammou is no longer in the plans of Nates coach Pascal Dupraz, and may need to find a new club this summer.

These latest developments will give Leeds United renewed hope of trying to land Bammou in this transfer window after being linked with the Morocco international in the past couple of weeks.

Due to Bammou’s situation with Nantes the Ligue 1 side are prepared to listen to offers for the player ahead of a possible move before the transfer deadline.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

chief

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #544 på: August 01, 2016, 19:30:37 »
Flamini og Osman er to store ønsker hos meg, rutinerte spillere som kan avgjøre kamper!

Enig!
Får vi dem, rykker vi op

Attacking options= check!
Midfielders= missing general
Defenders= missing chief

 :o :o :o
« Siste redigering: August 01, 2016, 19:33:02 av chief »
1 4 all and all 4 1

Cherry

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #545 på: August 01, 2016, 20:50:14 »
Flamini og Osman er to store ønsker hos meg, rutinerte spillere som kan avgjøre kamper!

Enig!
Får vi dem, rykker vi op

Attacking options= check!
Midfielders= missing general
Defenders= missing chief

 :o :o :o

Ny Radebe.... ;)
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #546 på: August 01, 2016, 20:56:50 »

Ny Radebe.... ;)

Er det bare meg... Jeg syns han LIGNER  Lucas!!!


Kyle Bartley altså...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

sportcarl1

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #547 på: August 01, 2016, 21:05:51 »
och jag tycker Roofe liknar Beckford litegrann
 

Cherry

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #548 på: August 02, 2016, 08:41:15 »
Greg Stewart (nok en angriper) fra Dundee, og Emyr Huws i (nett)avisene i dag...

Håper virkelig på en midtstopper ila morgendagen...
 

auren

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #549 på: August 02, 2016, 10:37:58 »
Fra en på Waccoe (KBEES):

"Bridcutt wages are agreed but fee is stumbling.."

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

B_Ød

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #550 på: August 02, 2016, 10:40:44 »
Fra en på Waccoe (KBEES):
"Bridcutt wages are agreed but fee is stumbling.."
auren

Ser ærlig talt ikke hvorfor vi på død og liv skal ha ham. Kan selvfølgelig være meg...men læll...
Ups & Ups!!

Cherry

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #551 på: August 02, 2016, 11:10:30 »
Fra en på Waccoe (KBEES):
"Bridcutt wages are agreed but fee is stumbling.."
auren

Ser ærlig talt ikke hvorfor vi på død og liv skal ha ham. Kan selvfølgelig være meg...men læll...

Bridcutt er/var den med muskler som ryddet opp/tok tak foran forsvaret vårt i de kampene han var hos oss.
Hverken Diago`, Phillips, Murphy, Mowatt eller andre klarte den rollen bra. Mener derfor at Bridcutt
er en viktig mann og ha på laget , som kan bryte og sette i gang spillet vårt (gi ballen til Hernandez  ;D)
 

B_Ød

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #552 på: August 02, 2016, 13:08:41 »
Fra en på Waccoe (KBEES):
"Bridcutt wages are agreed but fee is stumbling.."
auren

Ser ærlig talt ikke hvorfor vi på død og liv skal ha ham. Kan selvfølgelig være meg...men læll...

Bridcutt er/var den med muskler som ryddet opp/tok tak foran forsvaret vårt i de kampene han var hos oss.
Hverken Diago`, Phillips, Murphy, Mowatt eller andre klarte den rollen bra. Mener derfor at Bridcutt
er en viktig mann og ha på laget , som kan bryte og sette i gang spillet vårt (gi ballen til Hernandez  ;D)

Kan være det, men jeg husker han også som en som ga ballen til motspillere relativt ofte...
Ups & Ups!!

Sydhagen

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #553 på: August 02, 2016, 13:11:19 »
Fra en på Waccoe (KBEES):
"Bridcutt wages are agreed but fee is stumbling.."
auren

Ser ærlig talt ikke hvorfor vi på død og liv skal ha ham. Kan selvfølgelig være meg...men læll...

Bridcutt er/var den med muskler som ryddet opp/tok tak foran forsvaret vårt i de kampene han var hos oss.
Hverken Diago`, Phillips, Murphy, Mowatt eller andre klarte den rollen bra. Mener derfor at Bridcutt
er en viktig mann og ha på laget , som kan bryte og sette i gang spillet vårt (gi ballen til Hernandez  ;D)

Kan være det, men jeg husker han også som en som ga ballen til motspillere relativt ofte...

Det var fordi medspillerne ikke var der de skulle være  ;D
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

B_Ød

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #554 på: August 02, 2016, 13:15:40 »
Fra en på Waccoe (KBEES):
"Bridcutt wages are agreed but fee is stumbling.."
auren

Ser ærlig talt ikke hvorfor vi på død og liv skal ha ham. Kan selvfølgelig være meg...men læll...

Bridcutt er/var den med muskler som ryddet opp/tok tak foran forsvaret vårt i de kampene han var hos oss.
Hverken Diago`, Phillips, Murphy, Mowatt eller andre klarte den rollen bra. Mener derfor at Bridcutt
er en viktig mann og ha på laget , som kan bryte og sette i gang spillet vårt (gi ballen til Hernandez  ;D)

Kan være det, men jeg husker han også som en som ga ballen til motspillere relativt ofte...

Det var fordi medspillerne ikke var der de skulle være  ;D

Ha ha...I stand corrected âš½
Ups & Ups!!

GeirO

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #555 på: August 02, 2016, 13:35:10 »
Bridcutt var ofte god og av og til banens dårligste. Ujevn, mildt sagt. Ikke noe must for meg heller.
MOT

Sydhagen

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #556 på: August 02, 2016, 13:37:45 »
Skal jo sies at vi lå 2 poeng over nedrykk når Bridcutt kom til klubben.
Skal ikke si at han var alene om å redde oss fra nedrykk og klatre til en trygg plassering midt på tabellen, men en viktig bidragsyter var han nok!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Promotion 2010

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #557 på: August 02, 2016, 14:39:46 »



 :o
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Bjorn

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #558 på: August 02, 2016, 15:01:09 »
Ut ifra tallene over MÃ… jo Newcastle rykke opp! Annet ville vært flaut!  ;D ;D
(Men det er vel mange andre faktorer og...)
Marching On! 4276

Leedsgutt

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #559 på: August 02, 2016, 15:34:31 »
Ut ifra tallene over MÃ… jo Newcastle rykke opp! Annet ville vært flaut!  ;D ;D
(Men det er vel mange andre faktorer og...)

Benitez som manager, gode spillere fra før og gode spillere som har ankommet.

Alt annet enn direkte opprykk er skuffende for deres del.

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #560 på: August 02, 2016, 16:02:55 »
Jack Hobbs fra Forest twitrer Hay om.

samadhi

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #561 på: August 02, 2016, 16:43:27 »
Jack Hobbs fra Forest twitrer Hay om.

Det tror jeg er akkurat den typen vi trenge. Solid stopper med mye erfaring fra Championship.
Minus at han har vært litt skadeplaget siste årene. At han har to år igjen av kontrakten gjør det vel ikke til noen enkel overgang.
marching on together,
derudaf forever...

kendo

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #562 på: August 02, 2016, 16:58:10 »
Må bare si at jeg er like skuffet hvert år med kjøp og salg. Fra forrige sesong har vi solgt spillere for 236 mill NOK kr( med Taylor på 50 mill snart)og kvittet oss med 14 spillere fra i fjor(salg/lån etc) i år har vi kjøpt 2 spillere og lånt 5 spillere hittil, han har brukt hele 5 mill £ på kjøp i år mot salg ca 25 mill £. Her lukter det en plassering blandt 13-17 som vanlig.Tipper penga går til nye biler og båter for de investeres ikke på spillere i denne klubben, de investeres heller ikke på kjøp av ER! Det er kun en ny eier som vil investere og ikke tappe klubben som kan være våres redning.Blir artig å se hvor lenge Monk blir om det ikke puttes mere inn her? MOT
 

Kontakinte

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #563 på: August 02, 2016, 17:18:21 »
Fra en på Waccoe (KBEES):
"Bridcutt wages are agreed but fee is stumbling.."
auren

Ser ærlig talt ikke hvorfor vi på død og liv skal ha ham. Kan selvfølgelig være meg...men læll...
Nei ikke bare deg ;)

SindreWikre

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 672
  • Total likes: 0
  • Sindre - LEEDS - LEEDS - LEEDS
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #564 på: August 02, 2016, 19:40:24 »
Jack Hobbs, Ja takk!
Pontus ❤

Cherry

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #565 på: August 02, 2016, 21:10:09 »
Mariappa nevnes igjen.
Artig med mye rykter, også kommer det " no helt annet " inn...,
Syns vi har skaffet oss mye bra nå, beholder Taylor ut kontrakten også..

Da er det midtstopper som savnes.
 

auren

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #566 på: August 02, 2016, 21:27:50 »
En Forest-fan sitt syn på Hobbs:

Really good player but made of glass. If you can keep him fit he's an outstanding leader at the back. Old fashioned stopper who can play a bit, also gets forward well for set pieces.
Hay thinks it would be a tough deal to do but there's already been a bunch of talk about Forest moving on from him, so I doubt it would be too difficult. We have Mancienne, Mills, a couple of new signings (Perquis and Lam) and potentially Danny Fox all competing for the two centre half spots, so I could easily see Hobbs moving on.

Hvis det ender med at vi kjøper Hobbs, men sa nei til Ekstrand, så viser det vel bare hvor desperate vi nå er..?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

AndyMathie

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #567 på: August 02, 2016, 21:38:52 »
En Forest-fan sitt syn på Hobbs:

Really good player but made of glass. If you can keep him fit he's an outstanding leader at the back. Old fashioned stopper who can play a bit, also gets forward well for set pieces.
Hay thinks it would be a tough deal to do but there's already been a bunch of talk about Forest moving on from him, so I doubt it would be too difficult. We have Mancienne, Mills, a couple of new signings (Perquis and Lam) and potentially Danny Fox all competing for the two centre half spots, so I could easily see Hobbs moving on.

Hvis det ender med at vi kjøper Hobbs, men sa nei til Ekstrand, så viser det vel bare hvor desperate vi nå er..?

auren

Hobbs tror jeg hadde vært en flott tilvekst. Må jo en gang være slutt på uflaksen for hans del og at han har sikkert godt av et miljøskifte samt andre physioer.
We are Leeds and we are proud of it!

Josch

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #568 på: August 02, 2016, 21:47:27 »
Må bare si at jeg er like skuffet hvert år med kjøp og salg. Fra forrige sesong har vi solgt spillere for 236 mill NOK kr( med Taylor på 50 mill snart)og kvittet oss med 14 spillere fra i fjor(salg/lån etc) i år har vi kjøpt 2 spillere og lånt 5 spillere hittil, han har brukt hele 5 mill £ på kjøp i år mot salg ca 25 mill £. Her lukter det en plassering blandt 13-17 som vanlig.Tipper penga går til nye biler og båter for de investeres ikke på spillere i denne klubben, de investeres heller ikke på kjøp av ER! Det er kun en ny eier som vil investere og ikke tappe klubben som kan være våres redning.Blir artig å se hvor lenge Monk blir om det ikke puttes mere inn her? MOT

? ? ? ?

-Taylor blir ikke solgt
-spillere inn i år kan ikke sammenliknes  med de som kom i 2014 og 2015
-flere spillere kommer stadig (8 hittil)
-flere nye kontrakter til flere unge spillere
-coachen er av topp klasse.
-Leeds er tippet på 6. plass av Sky Sport ekspert (av flere her på  forumet også) Han mener Celino har gjor flere gode grep nå.

Kaller du det for "det samme som tidligere år"??

Hvilken verden lever du ? Greit å forholde seg til fakta.
« Siste redigering: August 02, 2016, 21:55:24 av Josch »

GeirO

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #569 på: August 02, 2016, 22:10:05 »
Man kan alltid håpe på en god sesong, men har vel ikke helt trua. Generelt for dårlige spillere som ikke får samhandlingen til å vedvare kamp etter kamp. Prove me wrong, players.

Men ingen kan vel bestride at vi er et selgerlag og ikke et kjøperlag, og det skuffer nok mange fans. Et lag som Leeds bør bruke mer på kjøp enn det de får inn på salg.
MOT