Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 24

Started by Leedsfan, June 02, 2016, 18:40:13

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kato

Quote from: Sydhagen on January 04, 2017, 10:25:07
Tror Bamford kan være en god konkurrent for Wood. Han passer vel og i en ensom spissrolle.
Men usikker på om han er en bedre spiller enn Antonsson.

Innbiller meg at det er litt samme type som Antonsson. God avslutter, best i boks. Bare med mye mer erfaring fra engelsk fotball.

Frode

Ser nå at han scoret 17 mål for Boro for et par år siden. Målløs både i Derby og Norwich etter dette.

Cherry

Bamford har jeg trua' på, han er en Championship- spiss!
Hos oss kommer han til en tropp med selvtillit og herliii moral... Må jo være bra det!

Jostein.

Bamford var heilt RÃ... for Boro, tror han kan bli en kvalitets spiss med rette folka rundt seg.
Leeds Carajo!

Square Ball

Liam Lindsay 21årig stopper fra Partrick T linkes

Sydhagen

Aner ikke om dette har med spillere eller TO å gjøre. (BBC journalist)

Dan Roan ‏@danroan  3 min3 minutter siden Oversett fra engelsk
Leeds Utd fans...
Stand by...

Tipper bekreftelse av Pablo.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

B_Ød

Leeds will sign Pontus Jansson for £3.6m from Torino this week - then bid £1.5m for West Ham striker Ashley Fletcher.

"The SUN"  ;D
Ups & Ups!!

Sydhagen

Quote from: Sydhagen on January 04, 2017, 15:18:30
Aner ikke om dette har med spillere eller TO å gjøre. (BBC journalist)

Dan Roan ‏@danroan  3 min3 minutter siden Oversett fra engelsk
Leeds Utd fans...
Stand by...

Tipper bekreftelse av Pablo.

Har vistnok med TOMA å gjøre. Skjer ting nå
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

RoarG

"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Promotion 2010

Leeds United were this week touted by the Telegraph as a potential destination for Everton midfielder Darron Gibson.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Leeds United have failed with an approach for Marco Borriello, report Italian newspaper La Nuevo Sardegna.

Borriello, 34, currently plays for Cagliari but is considered unavailable for transfer by the Serie A club.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Cherry

Få signet opp Pablo og Pontus. Bartley og Sacko har vi på lån ut sesongen uansett.
Kjøp / lån Fletcher og eller Bamford.
Synes denne Maxim fra Stuttgart høres veldig spennende ut også da, visstnok godt kartlagt fra tidligere av Monk fra Swansea tiden.

Dette blir ett godt vindu for Leeds United!

Frode

Bradley Garmston, midtstopper fra Gillingham, nevnes ...

auren

Quote from: Frode on January 05, 2017, 16:51:20

http://www.hitc.com/en-gb/2017/01/05/has-leeds-uniteds-official-twitter-account-just-given-away-ident/

Kun fordi Leeds har begynt å følge ham på sin offisielle Twitter-konto...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Glenn K

Quote from: auren on January 05, 2017, 17:08:46

http://www.hitc.com/en-gb/2017/01/05/has-leeds-uniteds-official-twitter-account-just-given-away-ident/

auren

Riktig det, de begynte å følge hverandre, så fjernet de hverandre igjen etter en times tid. Det som er verdt å legge merke til er at Leeds bare følger 53 personer på twitter, og disse personene er enten spillere, tidligere spillere eller ansatte i støtteapparatet.

auren

Quote from: Glenn K on January 05, 2017, 17:20:58

auren

Riktig det, de begynte å følge hverandre, så fjernet de hverandre igjen etter en times tid. Det som er verdt å legge merke til er at Leeds bare følger 53 personer på twitter, og disse personene er enten spillere, tidligere spillere eller ansatte i støtteapparatet.

Ja, det er litt snodig. Dette betyr vel fort at Taylor er på vei ut, da Garmston er venstreback. Et eventuelt merkelig valg da Garmston har vært skadet hele sesongen.

auren

Kickthemdown

Quote from: auren on January 05, 2017, 17:27:56
Quote from: Glenn K on January 05, 2017, 17:20:58

auren

Ja, det er litt snodig. Dette betyr vel fort at Taylor er på vei ut, da Garmston er venstreback. Et eventuelt merkelig valg da Garmston har vært skadet hele sesongen.

auren
Har en anelse om at Monk kjenner igjen en god back når han ser han.. Ref Ayling..  :) Regner med at han uansett hentes som back-up / noe som kan bli veldig bra.

Kickthemdown

Rykter om at Cooper forlater oss og at han blir erstattet av en bedre spiller, muligens James Tarkowski.

Furu

COMMENT By Will Butcher

Leeds would add an extra dimension to their attacking resources with the January signing of Chelsea’s versatile forward Izzy Brown.

Sun correspondent Alan Nixon revealed on his personal Twitter account that multiple clubs are looking to sign the 19-year-old attacker.

RoarG

Quote from: Furu on January 06, 2017, 14:56:38
COMMENT By Will Butcher

Leeds would add an extra dimension to their attacking resources with the January signing of Chelsea’s versatile forward Izzy Brown.

Sun correspondent Alan Nixon revealed on his personal Twitter account that multiple clubs are looking to sign the 19-year-old attacker.
Izzy Brown? Ha'kke hørt om han. På lån, da vel?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Killa

Quote from: RoarG on January 06, 2017, 15:22:31
Quote from: Furu on January 06, 2017, 14:56:38
COMMENT By Will Butcher

Izzy Brown? Ha'kke hørt om han. På lån, da vel?
Han spilte nettopp mot oss for Rotherham og var sitt lags beste spiller i den kampen ifølge en spillerbørs jeg så.

Sent fra min SM-G935F via Tapatalk

SindreWikre

Izzy Brown allerede klar for Hudds
Pontus ❤

Smudge

Lurer på om vi var interessert i han, faktisk en spiller jeg hadde håpet på. Skuffende hvis han valgte de fremfor oss, virket som en veldig spennende spiller. Da er Hudds forsterket og de er vår utfordrer... Venter på incomings!

Tobbe9210

http://www.adressa.no/100Sport/fotball/Forren-kan-vare-pa-vei-tilbake-til-England-228387b.html

"Flere klubber i Championship vurderer å signere Molde-spilleren"

Er vel tvilsomt om Leeds er en av klubbene som følger Forren, og det er vel ikke stopper vi først og fremst trenger, men det er vel på tide med en nordmann i Leeds igjen?
Leksvik whites

auren

Nei takk til Forren!! Alt for treig!

auren

SindreWikre

Forren er nok bedre enn Cooper men langt fra de to som starter.
Pontus ❤

Torpe-do

Quote from: Tobbe9210 on January 06, 2017, 18:37:29
http://www.adressa.no/100Sport/fotball/Forren-kan-vare-pa-vei-tilbake-til-England-228387b.html

Er vel tvilsomt om Leeds er en av klubbene som følger Forren, og det er vel ikke stopper vi først og fremst trenger, men det er vel på tide med en nordmann i Leeds igjen?

En stopper til hadde ikke vært feil, det. Pdd har vi vel bare 3 fullverdige stoppere, med 1 som ryktes bort (?). Om Forren er den riktige, derimot, er et annet spørsmål.

Xern

Quote from: SindreWikre on January 06, 2017, 18:52:08
Aldri i verden om Forren er bedre enn Cooper. Fra tippeliga til toppen av CH? Nei. :-[
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

JaJa

Quote from: Xern... on January 06, 2017, 19:06:42
Quote from: SindreWikre on January 06, 2017, 18:52:08
Aldri i verden om Forren er bedre enn Cooper. Fra tippeliga til toppen av CH? Nei. :-[

Skjønner ikke den grenseløse beundringen av norske spillere. De må heve seg mange hakk før de kommer i nærheten av å gjøre seg bemerket.

RoarG

Quote from: Tobbe9210 on January 06, 2017, 18:37:29

Nei. Driter i passet til spilleren, bare han er god nok.