Skrevet av Emne: Ex-Spiller: Hadi Sacko  (Lest 35614 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

auren

Sv: Spiller: Hadi Sacko
« Svar #90 på: September 20, 2017, 09:40:38 »
Han er nok fortsatt bakerst i rekka. Men han spilte seg nok inn såpass at han ihvertfall er med i vurderingen fremover. Tviler på at han vært det i det siste! Han er en type spiller som kan være fin å ha på benken. Men hvem skal ut? Og du vet desverre aldri helt hva man får med han.

Uansett veldig gøy å se han grep sjansen i dag  :)
Svensken bør ofres for å gi plass til Sacko, slik de begge fremsto i går.

Kan være enig i det kun basert på kampen i går. Men hjemme mot Ipswich får ikke Sacko like mye rom, så av taktiske årsaker kan Cibicki være mer aktuell. Stoler fullt og helt på TCs vurderinger her.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Eriksen55

Sv: Spiller: Hadi Sacko
« Svar #91 på: September 20, 2017, 09:50:17 »
Han er nok fortsatt bakerst i rekka. Men han spilte seg nok inn såpass at han ihvertfall er med i vurderingen fremover. Tviler på at han vært det i det siste! Han er en type spiller som kan være fin å ha på benken. Men hvem skal ut? Og du vet desverre aldri helt hva man får med han.

Uansett veldig gøy å se han grep sjansen i dag  :)
Svensken bør ofres for å gi plass til Sacko, slik de begge fremsto i går.

Kan være enig i det kun basert på kampen i går. Men hjemme mot Ipswich får ikke Sacko like mye rom, så av taktiske årsaker kan Cibicki være mer aktuell. Stoler fullt og helt på TCs vurderinger her.

auren

Samt at Cibicki kan spille på alle posisjoner foran. Sacho er vel kun høyreflanke, og da nesten kun brukanes til å kontre.

Syntes Cibicki fortjener mer enn en sjanse før han er ute. Han var utpreget seg verken positivt eller negativt i går. Sacho har fått maaange sjanser. Uansett. TC har mange gode å velge mellom :)

HåvardK

Sv: Spiller: Hadi Sacko
« Svar #92 på: September 20, 2017, 16:37:38 »
Han er nok fortsatt bakerst i rekka. Men han spilte seg nok inn såpass at han ihvertfall er med i vurderingen fremover. Tviler på at han vært det i det siste! Han er en type spiller som kan være fin å ha på benken. Men hvem skal ut? Og du vet desverre aldri helt hva man får med han.

Uansett veldig gøy å se han grep sjansen i dag  :)
Svensken bør ofres for å gi plass til Sacko, slik de begge fremsto i går.

Kan være enig i det kun basert på kampen i går. Men hjemme mot Ipswich får ikke Sacko like mye rom, så av taktiske årsaker kan Cibicki være mer aktuell. Stoler fullt og helt på TCs vurderinger her.

auren

Samt at Cibicki kan spille på alle posisjoner foran. Sacho er vel kun høyreflanke, og da nesten kun brukanes til å kontre.

Syntes Cibicki fortjener mer enn en sjanse før han er ute. Han var utpreget seg verken positivt eller negativt i går. Sacho har fått maaange sjanser. Uansett. TC har mange gode å velge mellom :)
Cicicki fortjener altså mer enn en sjanse, mens Sacko må bevise maaange ganger at han er god nok? Forstår ikke helt logikken. Snur en på det, viste Sacko i går at han kan prestere godt på dette nivået, noe Cibicki ikke gjorde. Når skal Sacko ellers få sjansen til å vise seg frem?
Skjønner at jeg spikker fliser her, og vil understreke at jeg selvsagt håper Cibicki slår til. Men han bør kanskje få noen kamper på reservelaget først?

ibster

Sv: Spiller: Hadi Sacko
« Svar #93 på: September 20, 2017, 16:57:15 »
Han er nok fortsatt bakerst i rekka. Men han spilte seg nok inn såpass at han ihvertfall er med i vurderingen fremover. Tviler på at han vært det i det siste! Han er en type spiller som kan være fin å ha på benken. Men hvem skal ut? Og du vet desverre aldri helt hva man får med han.

Uansett veldig gøy å se han grep sjansen i dag  :)
Svensken bør ofres for å gi plass til Sacko, slik de begge fremsto i går.

Kan være enig i det kun basert på kampen i går. Men hjemme mot Ipswich får ikke Sacko like mye rom, så av taktiske årsaker kan Cibicki være mer aktuell. Stoler fullt og helt på TCs vurderinger her.

auren

Samt at Cibicki kan spille på alle posisjoner foran. Sacho er vel kun høyreflanke, og da nesten kun brukanes til å kontre.

Syntes Cibicki fortjener mer enn en sjanse før han er ute. Han var utpreget seg verken positivt eller negativt i går. Sacho har fått maaange sjanser. Uansett. TC har mange gode å velge mellom :)
Cicicki fortjener altså mer enn en sjanse, mens Sacko må bevise maaange ganger at han er god nok? Forstår ikke helt logikken. Snur en på det, viste Sacko i går at han kan prestere godt på dette nivået, noe Cibicki ikke gjorde. Når skal Sacko ellers få sjansen til å vise seg frem?
Skjønner at jeg spikker fliser her, og vil understreke at jeg selvsagt håper Cibicki slår til. Men han bør kanskje få noen kamper på reservelaget først?

Gøy at han grep sjansen i går, men min oppfatning av Sackos egnethet for førsteelleveren er ikke endret etter scoringen i går. Han gjorde mye rart også. Rare balltap og pasningsvalg.

Eriksen55

Sv: Spiller: Hadi Sacko
« Svar #94 på: September 20, 2017, 18:25:07 »
Han er nok fortsatt bakerst i rekka. Men han spilte seg nok inn såpass at han ihvertfall er med i vurderingen fremover. Tviler på at han vært det i det siste! Han er en type spiller som kan være fin å ha på benken. Men hvem skal ut? Og du vet desverre aldri helt hva man får med han.

Uansett veldig gøy å se han grep sjansen i dag  :)
Svensken bør ofres for å gi plass til Sacko, slik de begge fremsto i går.

Kan være enig i det kun basert på kampen i går. Men hjemme mot Ipswich får ikke Sacko like mye rom, så av taktiske årsaker kan Cibicki være mer aktuell. Stoler fullt og helt på TCs vurderinger her.

auren

Samt at Cibicki kan spille på alle posisjoner foran. Sacho er vel kun høyreflanke, og da nesten kun brukanes til å kontre.

Syntes Cibicki fortjener mer enn en sjanse før han er ute. Han var utpreget seg verken positivt eller negativt i går. Sacho har fått maaange sjanser. Uansett. TC har mange gode å velge mellom :)
Cicicki fortjener altså mer enn en sjanse, mens Sacko må bevise maaange ganger at han er god nok? Forstår ikke helt logikken. Snur en på det, viste Sacko i går at han kan prestere godt på dette nivået, noe Cibicki ikke gjorde. Når skal Sacko ellers få sjansen til å vise seg frem?
Skjønner at jeg spikker fliser her, og vil understreke at jeg selvsagt håper Cibicki slår til. Men han bør kanskje få noen kamper på reservelaget først?

Vet ikke om du fikk med deg starten av sesongen? Der fikk Sacko flere sjanser som han spolerte. Han var fryktelig dårlig. Det er vel grunnen til at han ikke har vært i troppen engang før i går. Kanskje det også var grunnen til at dem hentet netopp Cibicki.

Sacko var ikke sååå god i går. Han gjorde som han pleier, gjøre mye bra før han totalt upresset får en feil touch og mister ball eller klinker til med noen passning langt unna der det er noen medspillere. Cibicki utmerket seg ikke, hverken positivt eller negativt.

Cibicki ble hentet av TC, det ble ikke Sacko, det kan spille inn. I tilegg så er vel hvordan dem fremstår på trening vesentlig.

Stoler på at TC håndterer dette riktig, og den som fortjener det mest blir nok valgt. Når vi er skadefrie så er det vel ikke umulig at dem sitter på tribunen sammen.

I går så spilte nok Sacko på seg selvtillit, mens Cibicki endelig fikk unna debuten. Det var nok 2 spillere med relativt høye skuldre i går.
« Siste redigering: September 20, 2017, 18:26:52 av eriksen55 »

HåvardK

Sv: Spiller: Hadi Sacko
« Svar #95 på: September 20, 2017, 23:33:00 »
Har sett alle kampene i år, så svaret er ja.
Selvsagt stoler jeg på at TC gjør det rette. Og muligens er det riktig å satse på svensken. Syns bare det er synd hvis ikke gårsdagens prestasjon gir Sacko mer uttelling. Etter min mening var han god også foruten målet; bl a skaffet han oss et frispark alene med tre motspillere i relativt farlig posisjon, i tillegg til at han tråklet seg forbi på høyrekanten flere ganger - og i hvert fall flere ganger enn svensken. Jobbet godt defensivt også. Noe rot var det, men jeg sitter med en følelse av at han er mer involvert enn de fleste medspillerne, noe som nødvendigvis høyner antall feil.

veteranen

  • Gjest
Sv: Spiller: Hadi Sacko
« Svar #96 på: September 21, 2017, 00:56:27 »
Jeg er ikke en fan av Sacko. Joda, han har stor fart og kan skape kaos hos motstanderne i ny og ne - særlig når han møter så plasseringsvake motspillere som Charlie Taylor - men det er for mye unødvendig risiko knyttet til Sacko. Dette fikk vi også se flere eksempler på mot Burnley. Etter at vi gikk opp i 2-1 ledelse godt ut i overtiden, opptrådde Sacko som en hodeløs kylling når vi skulle kontrollere kampen ut de to siste minuttene: Dårlige valg og slurvete pasningsforsøk som førte til balltap, satte laget under unødvendig press som igjen førte til frisparket som Burnley scoret på i siste sekund.
Thomas Christiansen vil ha pasningssikre spillere – fra keeper til ytre venstre – og da tror jeg ikke Sacko passer inn.

Pawel Ciebicki har et stort potensiale. Godt overblikk, god touch og bra avslutteregenskaper. Han kan bli veldig god…

Leedsfan

Sv: Spiller: Hadi Sacko
« Svar #97 på: Oktober 16, 2017, 13:43:25 »
Meget begrenset fotballspiller, men slik situasjonen er nå så må han nesten spille. Vi skaper ikke nok sjanser, truer ikke bakrom og er forutsigbare offensivt.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Cherry

Sv: Spiller: Hadi Sacko
« Svar #98 på: Oktober 16, 2017, 18:47:42 »
Meget begrenset fotballspiller, men slik situasjonen er nå så må han nesten spille. Vi skaper ikke nok sjanser, truer ikke bakrom og er forutsigbare offensivt.

MÃ… vel bare nesten få spille ;)
Dallas er jo en mye bedre spiller, men Hadi har fart... dog evner han ikke og bruke denne riktig da forståelsen for spillet er meget lav.  Håper vi får sett Chibicki snart, han er visst også en " uslepen diamant" - men ikke hodet alltid på plass. 
D skal sies at vi mangler Ekuban også, han kan også bli nyttig fremover!
 

HåvardK

Sv: Spiller: Hadi Sacko
« Svar #99 på: Oktober 16, 2017, 22:19:29 »
Meget begrenset fotballspiller, men slik situasjonen er nå så må han nesten spille. Vi skaper ikke nok sjanser, truer ikke bakrom og er forutsigbare offensivt.

MÃ… vel bare nesten få spille ;)
Dallas er jo en mye bedre spiller, men Hadi har fart... dog evner han ikke og bruke denne riktig da forståelsen for spillet er meget lav.  Håper vi får sett Chibicki snart, han er visst også en " uslepen diamant" - men ikke hodet alltid på plass. 
D skal sies at vi mangler Ekuban også, han kan også bli nyttig fremover!
Jeg syns han evnet å bruke farten riktig mot Burnley. Mener han scoret også. På lørdag skapte han den enorme sjansen til Saiz/Grot med sin fart.
Mulig det er tungt å svelge for enkelte, men slik situasjonen er nå, løfter han spillet når han kommer inn. Får unødvendig mye tyn her inne.

stian

Sv: Spiller: Hadi Sacko
« Svar #100 på: Oktober 17, 2017, 08:22:38 »
Har gitt opp Sacko. Han er en av de spillerne hvor man ser at han har noen ekstreme ferdigheter (fart og uforutsigbarhet) som kunne gjort ham til en toppspiller. Dessverre har han et bunnivå av en annen verden og han gjør de samme feilene hele tiden - dårlig teknikk, dårlige valg og en latterlig svak innleggsfot. Klart han gjør noe bra også når han er i form, men for meg er han en typisk "youtube-spiller".

Så kam man si at han mangler selvtillit og vil vokse med tillit, men vi kan ikke ha spillere som ikke takler presset med å spille på høyt nivå. Han er ikke i stallen når neste sesong starter.

HåvardK

Sv: Spiller: Hadi Sacko
« Svar #101 på: Oktober 17, 2017, 12:06:50 »
Har gitt opp Sacko. Han er en av de spillerne hvor man ser at han har noen ekstreme ferdigheter (fart og uforutsigbarhet) som kunne gjort ham til en toppspiller. Dessverre har han et bunnivå av en annen verden og han gjør de samme feilene hele tiden - dårlig teknikk, dårlige valg
Så du kampen mot Burnley? Er det den som har fått deg til å gi ham opp?

Leedsfan

Sv: Spiller: Hadi Sacko
« Svar #102 på: Oktober 17, 2017, 16:17:58 »
Meget begrenset fotballspiller, men slik situasjonen er nå så må han nesten spille. Vi skaper ikke nok sjanser, truer ikke bakrom og er forutsigbare offensivt.

MÃ… vel bare nesten få spille ;)
Dallas er jo en mye bedre spiller, men Hadi har fart... dog evner han ikke og bruke denne riktig da forståelsen for spillet er meget lav.  Håper vi får sett Chibicki snart, han er visst også en " uslepen diamant" - men ikke hodet alltid på plass. 
D skal sies at vi mangler Ekuban også, han kan også bli nyttig fremover!

Med "må nesten få spille" så mener jeg at Sacko har noe de andre ikke har, men jeg skulle ikke ønske at det var nødvendig å bruke han da han er en begrenset fotballspiller.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

kalle_92

  • Gjest
Sv: Spiller: Hadi Sacko
« Svar #103 på: Februar 19, 2018, 10:12:07 »
Hadi Sacko gjorde en god figur i de minuttene han fikk spille i går syns jeg. Foruten feilkastet, gjorde han gode vurderinger av når han skulle utfordre, og spilte ballen fra seg når han så muligheten til det. Hadde også noen brukbare innlegg. Kan være en grei kar å ha mot lag vi vil ha kontringsmuligheter mot. Besitter jo en vanvittig fart og er god 1 mot 1. Han er vel den eneste foruten Pablo og Saiz som faktisk klarer å drible seg forbi noen. Jeg har vært kritisk til Sacko, men mener fortsatt han kan bidra.

I forrige sesong fullførte Sacko 67 driblinger ("Take-ons") - Noe som var mer enn noen annen Leeds-spiller de siste 4 sesongene. At sluttproduktet hans har vært labre er viden kjent, men at han kan tilføre laget noe i en del kamper bør være ubestridt.

HåvardK

Sv: Spiller: Hadi Sacko
« Svar #104 på: Februar 19, 2018, 10:27:43 »
Hadi Sacko gjorde en god figur i de minuttene han fikk spille i går syns jeg. Foruten feilkastet, gjorde han gode vurderinger av når han skulle utfordre, og spilte ballen fra seg når han så muligheten til det. Hadde også noen brukbare innlegg. Kan være en grei kar å ha mot lag vi vil ha kontringsmuligheter mot. Besitter jo en vanvittig fart og er god 1 mot 1. Han er vel den eneste foruten Pablo og Saiz som faktisk klarer å drible seg forbi noen. Jeg har vært kritisk til Sacko, men mener fortsatt han kan bidra.

I forrige sesong fullførte Sacko 67 driblinger ("Take-ons") - Noe som var mer enn noen annen Leeds-spiller de siste 4 sesongene. At sluttproduktet hans har vært labre er viden kjent, men at han kan tilføre laget noe i en del kamper bør være ubestridt.
Ser poenget ditt, men syns han var milevis bedre i fjor. Potensialet er jo allikevel der; så gjelder det å tackle presset som er der som Leeds-spiller, enten vi vil eller ei.

Promotion 2010

Sv: Spiller: Hadi Sacko
« Svar #105 på: Mars 24, 2018, 22:04:51 »
Leeds United

 Hadi Sacko made his international debut for Mali in yesterday’s 1-1 draw with Japan, coming off the bench to replace Monaco’s Adama Traoré in the 78th minute

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Barry

Sv: Spiller: Hadi Sacko
« Svar #106 på: Mai 14, 2018, 21:00:48 »
Vanskelig å tolke denne som annet enn en avskjedshilsen.

https://www.instagram.com/p/BixG5TmAGS8/?utm_source=ig_twitter_share

Han hadde så vidt jeg vet kontrakt til sommeren 2020, så da har vel han og klubben blitt enige om å avslutte kontrakten.
« Siste redigering: Mai 14, 2018, 21:04:00 av Barry »
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28888
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Hadi Sacko
« Svar #107 på: Mai 14, 2018, 21:05:10 »
Det var vel ventet.

(Jeg slår denne sammen med spillertråden hans, jeg ;) )
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Hallgeir *

Sv: Spiller: Hadi Sacko
« Svar #108 på: Mai 14, 2018, 21:19:24 »
En naturlig løsning.

Stor fart, men dessverre uten noe "end product".
Super Leeds since 1968

Eriksen55

Sv: Spiller: Hadi Sacko
« Svar #109 på: Mai 14, 2018, 23:41:23 »
Forventet og veldig riktig av klubben.

Han kunne ha verdens råeste mottak for så i neste trekk miste ballen enkelt, og fikk han til begge deler samt drible 4 mann, så bommet han  med 75 m på innlegget. Egentlig vannvittige skills og suveren fart, men klarte aldri å få alt til å stemme.

En kompis oppsummerte Leeds karrieren til Sakho med at han var suveren i 13 minutter fordelt på 34 kamper.. I mine øyne så er det ganske spot on.

Lykke til videre  :)


flynn

Sv: Spiller: Hadi Sacko
« Svar #110 på: Mai 15, 2018, 09:38:26 »
Hadet Sacko

flynn

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Spiller: Hadi Sacko
« Svar #111 på: Mai 15, 2018, 12:03:30 »
Veldig spennende!

Og meget bra at vi har opsjon på kjøp

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
Denne må bare gjentas etter gårsdagen.

Minner om Gradel, bare litt større i høyden :D

 ;D

Promotion 2010

Sv: Spiller: Hadi Sacko
« Svar #112 på: Mai 15, 2018, 12:15:45 »
Ikke veldig offisielt ennå.

Noen som kan poste hans ha’det?
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Glenn K

Sv: Spiller: Hadi Sacko
« Svar #113 på: Mai 15, 2018, 12:17:23 »
Ikke veldig offisielt ennå.

Noen som kan poste hans ha’det?

"Not the season I expected on personal plan but no matter what you guys always have been great support, through all the ups and downs we faced this year. I just wanted to say thank you, I don’t know what the future will be made of but one thing is sure, I’ll never forget my time here. #MOT #LUFC"

RoarG

Sv: Spiller: Hadi Sacko
« Svar #114 på: Juli 30, 2018, 11:07:05 »
Hadi Sacko til Las Palmas på lån ut sesongen. Lykke til på Kanariøyene, Hadi.
http://www.hitc.com/en-gb/2018/07/30/report-leeds-winger-hadi-sacko-agrees-to-join-las-palmas-on-loan/
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Promotion 2010

Sv: Spiller: Hadi Sacko
« Svar #115 på: Juli 30, 2018, 19:55:57 »
Phil Hay

In other news, journalists in Spain expecting Hadi Sacko to join Las Palmas on a season-long loan. #lufc


Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

leedslife

Sv: Spiller: Hadi Sacko
« Svar #116 på: Juli 30, 2018, 20:52:51 »
Det var synd. Hadde sett frem til å se han rote seg fast nede ved cornerflagget nok en gang denne sesongen.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28888
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Hadi Sacko
« Svar #117 på: Juli 30, 2018, 20:54:24 »
Det var synd. Hadde sett frem til å se han rote seg fast nede ved cornerflagget nok en gang denne sesongen.
Loan. Da skal du ikke gi opp håpet helt :D
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Promotion 2010

Sv: Spiller: Hadi Sacko
« Svar #118 på: Juli 30, 2018, 22:48:16 »
Las Palmas offisielle side

Acuerdo entre la UD Las Palmas y el Leeds United por Sacko

El extremo Hadi Sacko llega con la condición de cedido, a falta del reconocimiento médico, al club amarillo para la próxima temporada. Aterriza procedente del club inglés Leeds United.

30/07/2018 19:59
Noticias: Primer equipo


Hadi Sacko (Corbeil-Essonnes, Francia, 24 de marzo de 1994), será jugador de la UD la próxima temporada tras el acuerdo alcanzado entre la entidad amarilla y el Leeds United.

El delantero estuvo en el G. Bordeaux B hasta que saltó al primer equipo en la temporada 2013/14. Jugó en varios clubes de Europa como el AC Le Havre, FC Sochaux, Sporting de Portugal ‘B’ y el Leeds. La pasada campaña fichó por el club inglés, tras llegar cedido del club portugués.

Ha estado en las categorías inferiores de la selección francesa. Ahora es internacional con Mali.

El jugador aterrizará en Gran Canaria mañana a las 10.55 en vuelo procedente de Manchester. Tras pasar el pertinente reconocimiento médico en el Hospital Perpetuo Socorro, será presentado a las 16.30 horas en la sala de prensa del Estadio Gran Canaria.



Norsk:

Avtale mellom UD Las Palmas og Leeds United av Sacko

Slutten Hadi Sacko kommer med betingelsen om lån, i fravær av medisinsk undersøkelse, til den gule klubben for neste sesong. Det lander fra den engelske klubben Leeds United.

07/30/2018 19:59
Nyheter: Første lag


Hadi Sacko (Corbeil-Essonnes, Frankrike, 24. mars 1994), vil bli en UD-spiller neste sesong etter at avtalen nådde mellom den gule enheten og Leeds United.

Fremoveren var i G. Bordeaux B til han hoppet til første lag i 2013/14 sesongen. Han spilte i flere klubber i Europa som AC Le Havre, FC Sochaux, Sporting Portugal 'B' og Leeds. I fjor signerte han for den engelske klubben, etter å ha lånt den portugisiske klubben.

Han har vært i de nederste kategoriene i det franske landslaget. Nå er det internasjonalt med Mali.

Spilleren vil lande i Gran Canaria i morgen klokken 10.55 i flyturen fra Manchester. Etter å ha bestått den aktuelle medisinske undersøkelsen i Hospital Perpetuo Socorro, vil den bli presentert kl. 16.30 i pressesalen på Gran Canaria stadion.






Medical og møte med pressen i morgen!  :)

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Spiller: Hadi Sacko
« Svar #119 på: Juli 31, 2018, 12:32:51 »
Las Palmas

Hadi Sacko ya está en Gran Canaria.
¡BIENVENIDO!


Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973