Skrevet av Emne: Ex-spiller: Robert Green  (Lest 51392 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Promotion 2010

Sv: Spiller: Robert Green
« Svar #180 på: Januar 08, 2017, 14:13:00 »
LeedsUnited på Twitter:
Litt diffus, denne?

#DidYouKnow Rob Green is currently studying for an @OpenUniversity Business Management degree? Find out more at bit.ly/LUFCrobgredeg
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Leedsfan

Sv: Spiller: Robert Green
« Svar #181 på: Januar 10, 2017, 17:43:53 »
Silvestri viste i går hvorfor Green må spille.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Spiller: Robert Green
« Svar #182 på: Januar 10, 2017, 17:47:48 »
Silvestri viste i går hvorfor Green må spille.

Den var enkel, blir litt som at Mowatt viste i går hvorfor han må spille :)

Men for all del, Green har spilt seg opp i det siste.
« Siste redigering: Januar 10, 2017, 17:52:30 av Rudi G. »

Leedsfan

Sv: Spiller: Robert Green
« Svar #183 på: Januar 10, 2017, 18:03:39 »
Silvestri viste i går hvorfor Green må spille.

Den var enkel, blir litt som at Mowatt viste i går hvorfor han må spille :)

Men for all del, Green har spilt seg opp i det siste.

Du så den gamle Silvestri i går, sprer usikkerhet. Bokser når han skal holde og gir farlige returer.

Mowatt har tøffere konkurrenter enn Silvestri har, derfor må han ikke spille en god kamp hvert skuddår. Det er mange mål og assists i Mowatt, men da må han spille på den plassen han gjorde i går. Synes han så litt mer fit ut i går enn tidligere, mere saft i beina.
« Siste redigering: Januar 10, 2017, 18:14:08 av Leedsfan »
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Xern

Sv: Spiller: Robert Green
« Svar #184 på: Januar 10, 2017, 18:11:00 »
Silvestri viste i går hvorfor Green må spille.

Den var enkel, blir litt som at Mowatt viste i går hvorfor han må spille :)

Men for all del, Green har spilt seg opp i det siste.

Du så den gamle Silvestri i går, sprer usikkerhet. Bokser når han skal holde og gir farlige returer.

Mowatt har tøffere konkurrenter enn Silvestri har, derfor må han ikke spille en god kamp hver skuddår. Det er mange mål og assists i Mowatt, men da må han spille på den plassen han gjorde i går. Synes han så litt mer fit ut i går enn tidligere, mere saft i beina.
Er bare å søke på Youtube, det er ikke få av Silvestris flauser gjennom sesongene han spillte fast for oss..
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Jon R

Sv: Spiller: Robert Green
« Svar #185 på: Januar 10, 2017, 19:48:31 »
Silvestri viste i går hvorfor Green må spille.
Silvestri viste i går hvorfor vi trenger en ny utfordrer og gjerne erstatter til Green.
« Siste redigering: Januar 10, 2017, 19:50:12 av Jon R »
Jon R.

sportcarl1

Sv: Spiller: Robert Green
« Svar #186 på: Januar 10, 2017, 21:12:36 »
Silvestri viste i går hvorfor Green må spille.
Silvestri viste i går hvorfor vi trenger en ny utfordrer og gjerne erstatter til Green.
Green är förstemålvakt och förtjänar det, detta var Silvestris första svaga insats denna säsong om man tar alla cupmatcherna, men hela backlinjen var darriga särskilt i första halvlek från Berardi på höger till Denton på vänster, t o m Jansson  gick inte att känna igen. Denna match skall vi fortast glömma, men glädjas över hur vi alltid kommer igen ju längre matchen lider,  vi får inte glömma hur det sett ut tidigare säsonger mot lag som Bradford, Doncaster och Rochdale och då oftast med nästan ordinarie lag. Så ett steg framåt helt klart
 

Smudge

Sv: Spiller: Robert Green
« Svar #187 på: Januar 21, 2017, 19:20:22 »
Få dette f....skapet ut av klubben vår! Er så ubrukelig!!!

Eriksen55

Sv: Spiller: Robert Green
« Svar #188 på: Januar 21, 2017, 19:36:35 »
Få dette f....skapet ut av klubben vår! Er så ubrukelig!!!

Hva har skjedd??

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Spiller: Robert Green
« Svar #189 på: Januar 21, 2017, 20:56:33 »
Få dette f....skapet ut av klubben vår! Er så ubrukelig!!!

DUST

Bjorn

Sv: Spiller: Robert Green
« Svar #190 på: Januar 21, 2017, 23:02:13 »
Få dette f....skapet ut av klubben vår! Er så ubrukelig!!!

What?? Dette var skivebom i dag! Synes ikke han kan klandres for målene. Kollektivt dårlig av oss i dag og meget bra kjempet av Barnsley som presset oss til feil.
Marching On! 4276

h.b

  • Gjest
Sv: Spiller: Robert Green
« Svar #191 på: Januar 21, 2017, 23:05:33 »
Green bør erstattes til sommern. Begynner å dra på årene. Og dagens fotball krever langt raskere reaksjonstid enn hva forballen gjorde for kun et par år siden

Jon R

Sv: Spiller: Robert Green
« Svar #192 på: Januar 22, 2017, 15:42:07 »
Synes ikke Green kan klandres for tapet men også i går var han flere ganger på halvdistanse og ute av posisjon, uten å bli straffet for det.
Jon R.

RoarG

Sv: Spiller: Robert Green
« Svar #193 på: Januar 22, 2017, 22:46:37 »
Synes ikke Green kan klandres for tapet men også i går var han flere ganger på halvdistanse og ute av posisjon, uten å bli straffet for det.
Hmm, i så fall kunne tapet ha blitt større. Synes vel uansett at Leeds bør ha to nye keepere til sommeren. Rykker vi opp, må vi i hvertfall forsterke på den plassen.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Sydhagen

Sv: Spiller: Robert Green
« Svar #194 på: Januar 26, 2017, 21:37:19 »
Rob Green is the first Leeds United goalkeeper since John Lukic in May 1980 to keep six consecutive clean sheets at Elland Road


Sent from my iPad using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Jon R

Sv: Spiller: Robert Green
« Svar #195 på: Januar 26, 2017, 21:41:28 »
Rob Green is the first Leeds United goalkeeper since John Lukic in May 1980 to keep six consecutive clean sheets at Elland Road


Sent from my iPad using Tapatalk Pro

En fjær i hatten for Green, mye takket være et kompakt forsvar foran han selvfølgelig.
Jon R.

Reaney

Sv: Spiller: Robert Green
« Svar #196 på: Januar 26, 2017, 21:43:05 »
Samt noen helt vannvittig gode redninger :-)

Jon R

Sv: Spiller: Robert Green
« Svar #197 på: Januar 26, 2017, 21:48:04 »
Samt noen helt vannvittig gode redninger :-)
Selvfølgelig. Skulle bare mangle at han ikke har noen gode redninger. Han står jo i mål for et topp 3 lag.  :)
Jon R.

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Ny spiller: Robert Green
« Svar #198 på: Februar 26, 2017, 15:05:47 »
Hay på Twitter: Kudos to Rob Green for the late saves from Emnes and Gallagher at 1-1, especially Gallagher. Top draw that one. #lufclive


Sent from my iPhone using Tapatalk
En enslig svale gjør ikke en sommer...

Ikke i nærheten av å være god nok, dessverre. Inn med Silvestri ASAP.

 ;D ;D ;D

Hallgeir *

Sv: Ny spiller: Robert Green
« Svar #199 på: Februar 26, 2017, 19:10:30 »
Hay på Twitter: Kudos to Rob Green for the late saves from Emnes and Gallagher at 1-1, especially Gallagher. Top draw that one. #lufclive


Sent from my iPhone using Tapatalk
En enslig svale gjør ikke en sommer...

Ikke i nærheten av å være god nok, dessverre. Inn med Silvestri ASAP.

 ;D ;D ;D

Ingen grunn til å hovere.

Tror nok den store majoriteten her inne hadde samme mening, men Green har overrasket mange, inklusivt undertegnede.

Tommelen opp for Green, som etter noen blemmer i første del av sesongen, nå har spilt seg stort opp. Han holder grei standard for denne divisjonen.
Super Leeds since 1968

DenHviteYeboah

Sv: Ny spiller: Robert Green
« Svar #200 på: Februar 26, 2017, 19:52:28 »
Hay på Twitter: Kudos to Rob Green for the late saves from Emnes and Gallagher at 1-1, especially Gallagher. Top draw that one. #lufclive


Sent from my iPhone using Tapatalk
En enslig svale gjør ikke en sommer...

Ikke i nærheten av å være god nok, dessverre. Inn med Silvestri ASAP.

 ;D ;D ;D

Ingen grunn til å hovere.

Tror nok den store majoriteten her inne hadde samme mening, men Green har overrasket mange, inklusivt undertegnede.

Tommelen opp for Green, som etter noen blemmer i første del av sesongen, nå har spilt seg stort opp. Han holder grei standard for denne divisjonen.
Enig! Etter en skuffende start har han tatt seg kraftig opp! Ingenting er bedre enn det :)

Jon R

Sv: Ny spiller: Robert Green
« Svar #201 på: Februar 26, 2017, 20:08:17 »
Hay på Twitter: Kudos to Rob Green for the late saves from Emnes and Gallagher at 1-1, especially Gallagher. Top draw that one. #lufclive


Sent from my iPhone using Tapatalk
En enslig svale gjør ikke en sommer...

Ikke i nærheten av å være god nok, dessverre. Inn med Silvestri ASAP.

 ;D ;D ;D
Står 100 % inne for det jeg skrev på den tiden, fordi Green var svak og kostet oss poeng.  :)

Det har vært mange "svaler" siste ukene. Nå hyller jeg Green for hans fantastiske formkurve etter nyttår og har egentlig gjort det en liten stund nå.  Måtte det vare sesongen ut!  :) :)
Jon R.

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Xern

Sv: Spiller: Robert Green
« Svar #203 på: Mars 06, 2017, 22:54:13 »
Husker Monk nevnte dette tidligere i sesongen også. Har vært en del av forbedringen siden ifjor, Green må verdsettes!
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

flynn

Sv: Spiller: Robert Green
« Svar #204 på: Mars 07, 2017, 11:51:14 »
Jeg er glad for å si at jeg hittil har tatt feil når det gjelder Green. Jeg betvilte sterkt om han var noen forsterkning, og ønsket meg lenge Silvestri i stedet. Nå ser jeg at Green har vært stabilt god i en lengre periode, og jeg tilskriver ham også en gode del av æren for det generelt forbedrede forsvarsspillet denne sesongen. Han har en ro og erfaring som har vært gull verdt så langt.
Men, nå begynner en serie med 11 (potensielt 14) cupfinaler. Rob Green har tidligere hatt en tendens til å svikte når det gjelder som mest. Kanskje er vi like avhengig av at formen hans bevares som at Wood fortsetter å putte?

flynn

HåvardK

Sv: Spiller: Robert Green
« Svar #205 på: Mars 07, 2017, 13:00:14 »
Jeg er glad for å si at jeg hittil har tatt feil når det gjelder Green. Jeg betvilte sterkt om han var noen forsterkning, og ønsket meg lenge Silvestri i stedet. Nå ser jeg at Green har vært stabilt god i en lengre periode, og jeg tilskriver ham også en gode del av æren for det generelt forbedrede forsvarsspillet denne sesongen. Han har en ro og erfaring som har vært gull verdt så langt.
Men, nå begynner en serie med 11 (potensielt 14) cupfinaler. Rob Green har tidligere hatt en tendens til å svikte når det gjelder som mest. Kanskje er vi like avhengig av at formen hans bevares som at Wood fortsetter å putte?

flynn
Ingen tvil om at vi er avhengig av at Green beholder formen. Men jeg skjønner ikke hvordan du kan konkludere med at han svikter når det gjelder som mest. Har han ikke vært med på å rykke opp to ganger via play-off?

Jon R

Sv: Spiller: Robert Green
« Svar #206 på: Mars 07, 2017, 19:07:09 »
I kveld trenger vi den beste versjonen av Green, hvis ikke frykter jeg det verste....
Jon R.

Jon R

Sv: Spiller: Robert Green
« Svar #207 på: Mars 07, 2017, 22:44:43 »
I kveld trenger vi den beste versjonen av Green, hvis ikke frykter jeg det verste....
Reddet 1 poeng. Nok en fantastisk kamp av Green høres det ut som...
Jon R.

HåvardK

Sv: Spiller: Robert Green
« Svar #208 på: Mars 07, 2017, 22:48:33 »
Ja. Dessverre manglet vi vår andre redningsmann.

flynn

Sv: Spiller: Robert Green
« Svar #209 på: Mars 08, 2017, 00:04:42 »
Jeg er glad for å si at jeg hittil har tatt feil når det gjelder Green. Jeg betvilte sterkt om han var noen forsterkning, og ønsket meg lenge Silvestri i stedet. Nå ser jeg at Green har vært stabilt god i en lengre periode, og jeg tilskriver ham også en gode del av æren for det generelt forbedrede forsvarsspillet denne sesongen. Han har en ro og erfaring som har vært gull verdt så langt.
Men, nå begynner en serie med 11 (potensielt 14) cupfinaler. Rob Green har tidligere hatt en tendens til å svikte når det gjelder som mest. Kanskje er vi like avhengig av at formen hans bevares som at Wood fortsetter å putte?

flynn
Ingen tvil om at vi er avhengig av at Green beholder formen. Men jeg skjønner ikke hvordan du kan konkludere med at han svikter når det gjelder som mest. Har han ikke vært med på å rykke opp to ganger via play-off?

Well. Etter VM i 2010, der han tabbet seg kraftig ut mot USA, har han han selv snakket om en frykt som varte i årevis. Strent tatt er det først nå han ser ut til å finne tilbake til den stabiliteten og psyken som sendte ham inn på det engelske landslaget. Jeg håper og tror det varer, men han kan altså knekke, om presset blir for stort.

flynn