Skrevet av Emne: TV-rettigheter  (Lest 22171 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Blank_File

Sv: TV-rettigheter
« Svar #30 på: August 03, 2016, 16:29:10 »
Produseres QPR-kampen til helgen for TV, uavhengig av hvem som har rettighetene? Søndag 13:00, skulle tro det var TV-kamp.
Den blir produsert og sendes på Sky ja. Så jeg prøver å finne meg pobb.

pobb?


Sikkert det nye og store nå: POBBCAST
Pobblic House vel.

B_Ød

Sv: TV-rettigheter
« Svar #31 på: August 03, 2016, 17:49:11 »
Produseres QPR-kampen til helgen for TV, uavhengig av hvem som har rettighetene? Søndag 13:00, skulle tro det var TV-kamp.
Den blir produsert og sendes på Sky ja. Så jeg prøver å finne meg pobb.

pobb?


Sikkert det nye og store nå: POBBCAST
Pobblic House vel.
Aha...så klart ;-).. Men hjelper det da, har dem sky sports der da?
« Siste redigering: August 03, 2016, 19:10:31 av B_Ød »
Ups & Ups!!

Blank_File

Sv: TV-rettigheter
« Svar #32 på: August 03, 2016, 20:27:51 »
Produseres QPR-kampen til helgen for TV, uavhengig av hvem som har rettighetene? Søndag 13:00, skulle tro det var TV-kamp.
Den blir produsert og sendes på Sky ja. Så jeg prøver å finne meg pobb.

pobb?


Sikkert det nye og store nå: POBBCAST
Pobblic House vel.
Aha...så klart ;-).. Men hjelper det da, har dem sky sports der da?
Jeg vet om noen her i Vest Agder som hadde Sky for noen år tilbake, men tar meg en ringerunde i helga og spør. Det er snart ikke igjen de "koselige" brune pubene som ikke serverer mat til hundrevis av kroner. Ikke misforstå meg, for jeg liker den nye moten med skikkelig eksklusiv burger, men skulle ønske det var plass til steder som er et lite hakk mer shabby også. Og dette kommer faktisk fra en avholdsmann. :-D

Sydhagen

Sv: TV-rettigheter
« Svar #33 på: August 04, 2016, 14:00:44 »
Svar på våre bønner?

http://tipsfotball.com/engelsk-fotball/championship/betsson-redder-fotballsesongen/?t=Betsson+redder+fotballsesongen

Betsson redder tilhengere av engelsk fotball når de i dag bekrefter å sende engelsk Championship-fotball på sin hjemmeside.

The Championship, divisjonen for de nostalgiske og den harde kjerne av engelske fotballfans.  The Football League innehar alt i alt litt mer av atmosfæren man fant på engelske stadioner for en halv mannsalder siden, da lørdagskamp og tippepling var ukens soleklare høydepunkt for draktkledde guttepjokker.

TV2 har siden forrige sesong fjernet The Football League og FA-cupen fra sitt sendeskjema, og foreløpig har ingen tv-kanal plukket opp hansken. Godbitene er borte, mens prisen har gått opp (!), og det virket dermed vanskelig for nordmenn å få følge sin favorittklubb. Og nordmenn med favorittklubber i The Football League fines det flust av. Klubber som Derby, Newcastle, Leeds, Wolves, Norwich, Forest & Co tilhører tross alt den stolte æraen av engelsk fotball.

Torsdag kom redningsplanken fra Betsson, og talsmann Mikael Mellqvist er glad for å kunne bidra.
-Vi opplever at stadig flere velger å følge kamper hos oss, og er glade for å kunne bidra med Championship-fotball til folket, sier Mellqvist til Tips torsdag.

The Championship har avspark i morgen fredag, når Fulham får besøk av opprykksfavoritt Newcastle på Craven Cottage, og kampen kan altså følges på Betsson.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Promotion 2010

Sv: TV-rettigheter
« Svar #34 på: August 04, 2016, 14:19:40 »
Da trenger jeg en liten innføring i dette. Regner med at de vil at vi skal betale enn en sum vi kan vedde for, først!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Sydhagen

Sv: TV-rettigheter
« Svar #35 på: August 04, 2016, 14:21:15 »
Vil tro at man må registrere seg og sette inn et minimumsbeløp.

Er på chatten med Betsson nå om kampen på søndag. Sebastian holder på å sjekke med de ansvarlige om QPR-Leeds.
Oppdaterer når jeg har svaret.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Promotion 2010

Sv: TV-rettigheter
« Svar #36 på: August 04, 2016, 14:24:50 »
Vil tro at man må registrere seg og sette inn et minimumsbeløp.

Er på chatten med Betsson nå om kampen på søndag. Sebastian holder på å sjekke med de ansvarlige om QPR-Leeds.
Oppdaterer når jeg har svaret.

Tommel opp!!!  :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Sydhagen

Sv: TV-rettigheter
« Svar #37 på: August 04, 2016, 14:31:16 »
Fikk dette nå:

"Beklager voldsomt at det tok tid. Jeg har fått et svar nå, og jeg har blitt bedt om å sende dette videre slik at det ansvarlige teamet her kan se over dette, slik at vi gir riktig svar. Jeg kan ikke love noe når det kommer til hvor fort de får sett på det, men forhåpentligvis i løpet av dagen eller morgendagen. Når vi har et svar vil vi sende deg en oppdatering på epost. Beklager at vi ikke kunne gi et svar her og nå, men vit at de kommer til å se på dette! "

Jeg slenger inn en kommentar når jeg har fått svar!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Blank_File

Sv: TV-rettigheter
« Svar #38 på: August 04, 2016, 14:53:23 »
Fikk dette nå:

"Beklager voldsomt at det tok tid. Jeg har fått et svar nå, og jeg har blitt bedt om å sende dette videre slik at det ansvarlige teamet her kan se over dette, slik at vi gir riktig svar. Jeg kan ikke love noe når det kommer til hvor fort de får sett på det, men forhåpentligvis i løpet av dagen eller morgendagen. Når vi har et svar vil vi sende deg en oppdatering på epost. Beklager at vi ikke kunne gi et svar her og nå, men vit at de kommer til å se på dette! "

Jeg slenger inn en kommentar når jeg har fått svar!

Thanks. Ikke meg i mot å få en bettingside til å vise kampene i stedet. Kvaliteten på Sumo er ofte tynn suppe, så det kan ikke bli så mye verre vil jeg anta.

Sydhagen

Sv: TV-rettigheter
« Svar #39 på: August 04, 2016, 14:56:07 »
Ser at Nordicbet og viser kamper denne helgen, men ikke QPR-Leeds. På søndag viser de Sheff Wed - Aston Villa
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Sydhagen

Sv: TV-rettigheter
« Svar #40 på: August 04, 2016, 17:14:56 »
Betsson:

Jeg har fått en oppdatering fra det ansvarlige teamet her nå, og de sier at kampen (QPR mot Leeds, som du spurte spesifikt om) vil gå live når den settes i gang.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Blank_File

Sv: TV-rettigheter
« Svar #41 på: August 04, 2016, 17:53:11 »
Flott. Da for vi prøve det.

B_Ød

Sv: TV-rettigheter
« Svar #42 på: August 04, 2016, 18:10:53 »
Noe mystiske triks for å komme igang der eller?
Ups & Ups!!

Sydhagen

Sv: TV-rettigheter
« Svar #43 på: August 04, 2016, 18:14:28 »
Noe mystiske triks for å komme igang der eller?

Du må registrere deg ivertfall. Det er gratis.
Men om du må ha innskudd før du kan se en kamp er jeg usikker på.
Jeg liker å oddse litt, så jeg satte inn 500,- og fikk 500,- i bonus for det. Så nå har jeg 1000,- i innskudd :)
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

GeirO

Sv: TV-rettigheter
« Svar #44 på: August 04, 2016, 23:49:33 »
Vet ikke om jeg skjønner dette. Skal Betsson vise alle kamper fra Championship. Eller gjør de som Unibet som viser 2-3 kamper hver runde? I så fall er det vel ikke så ofte vi får sett Leeds. Men det var det jo ikke forrige sesong heller....
MOT

sveifors

Sv: TV-rettigheter
« Svar #45 på: August 05, 2016, 16:21:59 »
sendte en irritert mail til TV2 igår her er svaret jeg fikk nettopp.

________________________________________
Fra: Vibeke Hansen [mailto:Vibeke.Hansen@tv2.no]
Sendt: 5. august 2016 14:31
Til: 'Svein-Magne Forsgren'
Emne: SV: Engelsk Fotball

Det pågår forhandlinger om pakken som inkluderer rettigheter som FA-cupen, ligacupen og Championship, der også Community Shield-kampen er inkludert. Vi håper på en snarlig avklaring, men det forventes ikke før helgens Community Shield-kamp. Vi understreker at dette er en attraktiv rettighetspakke for TV 2 og at forhandlingene om å sikre denne fortsetter.
 
Fra: Svein-Magne Forsgren [mailto:sveifors@online.no]
Sendt: 4. august 2016 19:47
Til: info@tv2.no <Posttilinfo_tv2.no@tv2.no>
Emne: Engelsk Fotball
 
Har vært abonnert på deres fotballsendinger i mange år. Nå kutter jeg dere ut, fordi dere har nå gjort slik at Norges 4 største supporterklubb (Leeds United) ikke lenger kan følge vårt lag på norsk TV i Championship. Istedet skal vi betale enda mere for ennå flere timer med klubber vi er totalt uinteressert i. Flere timer med Zlatan og Man U er IKKE interessant lenger.
 
Aston Villa og Newcastle er nå også i championship, og dermed vil det være enda flere fans som mister sine lag.
 
Mitt abonnement vil bli sagt opp og  jeg vet om veldig mange andre som kommer til å gjøre det samme.
 
 
med hilsen
 
Svein-Magne Forsgren
 
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

JacobScreek

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1821
  • Total likes: 18
  • *** LEEDS UTD - the greatest team in the world***
    • Vis profil
    • E-post
Sv: TV-rettigheter
« Svar #46 på: August 05, 2016, 17:40:06 »
sendte en irritert mail til TV2 igår her er svaret jeg fikk nettopp.

________________________________________
Fra: Vibeke Hansen [mailto:Vibeke.Hansen@tv2.no]
Sendt: 5. august 2016 14:31
Til: 'Svein-Magne Forsgren'
Emne: SV: Engelsk Fotball

Det pågår forhandlinger om pakken som inkluderer rettigheter som FA-cupen, ligacupen og Championship, der også Community Shield-kampen er inkludert. Vi håper på en snarlig avklaring, men det forventes ikke før helgens Community Shield-kamp. Vi understreker at dette er en attraktiv rettighetspakke for TV 2 og at forhandlingene om å sikre denne fortsetter.
 
Fra: Svein-Magne Forsgren [mailto:sveifors@online.no]
Sendt: 4. august 2016 19:47
Til: info@tv2.no <Posttilinfo_tv2.no@tv2.no>
Emne: Engelsk Fotball
 
Har vært abonnert på deres fotballsendinger i mange år. Nå kutter jeg dere ut, fordi dere har nå gjort slik at Norges 4 største supporterklubb (Leeds United) ikke lenger kan følge vårt lag på norsk TV i Championship. Istedet skal vi betale enda mere for ennå flere timer med klubber vi er totalt uinteressert i. Flere timer med Zlatan og Man U er IKKE interessant lenger.
 
Aston Villa og Newcastle er nå også i championship, og dermed vil det være enda flere fans som mister sine lag.
 
Mitt abonnement vil bli sagt opp og  jeg vet om veldig mange andre som kommer til å gjøre det samme.
 
 
med hilsen
 
Svein-Magne Forsgren

God mail fra deg...kjedelig og blablabla-svar som vanlig fra Tv2-Vibeke... Jeg sender nå straks en lignende mail...gidder ikke å sponse Scum-sendinger osv...


We are Leeds...MOT!!!

EDIT; Fikk samme svada-svaret, men fra ei anna kontordame  :P
« Siste redigering: August 05, 2016, 18:57:07 av JacobScreek »
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

TUNI

Sv: TV-rettigheter
« Svar #47 på: August 05, 2016, 21:48:54 »
Skal sjå kampen på gofirstrow, ser på fulham-newc nå, Matt Smith scoret for Fulham
TERRY COOPER

B_Ød

Sv: TV-rettigheter
« Svar #48 på: August 05, 2016, 22:01:59 »
Skal sjå kampen på gofirstrow, ser på fulham-newc nå, Matt Smith scoret for Fulham
...knall, og hvordan funker det??
Ups & Ups!!

TUNI

Sv: TV-rettigheter
« Svar #49 på: August 05, 2016, 22:17:48 »
gofirstrow.eu velg kamp, dobbel klikk på kamp velg link,kommer til neste side mye reklame,men bak er det ein svart skjerm,  med litt klikking på den eller på stor skjerm, det er litt fram og tilbake,men brukte det i heile siste sesong
TERRY COOPER

Sydhagen

Sv: TV-rettigheter
« Svar #50 på: August 05, 2016, 22:41:25 »
Bra kvalitet?
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

TUNI

Sv: TV-rettigheter
« Svar #51 på: August 05, 2016, 22:46:20 »
Ja, problemet er å komma forbi all reklamen, uregistrert
TERRY COOPER

Håkon

Sv: TV-rettigheter
« Svar #52 på: August 05, 2016, 23:59:54 »

Jeg har også sent høflig sint mail til tv2 om at jeg
Sier opp innen kort tid viss ikke de ordner
Rettighetene. Svada svar fikk jeg etter andre mailen

Oppfordrer alle Leeds supportere til å gjøre
Det samme. MOT
Leeds for alltid

Sølvreven

Sv: TV-rettigheter
« Svar #53 på: August 06, 2016, 00:16:04 »
 Kommer ikke til å fornye sumo abb i år
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".


Promotion 2010

Sv: TV-rettigheter
« Svar #55 på: August 06, 2016, 10:16:36 »
Så sant, så sant:

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

sveifors

Sv: TV-rettigheter
« Svar #56 på: August 06, 2016, 10:31:59 »
http://www.livesport247.com

Her er det link til qpr-Leeds imorgen

brukte jeg mye før og den funket da , 5 euro i uken.
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

J-R

Sv: TV-rettigheter
« Svar #58 på: August 06, 2016, 13:10:42 »
Hvordan blir dette?
Kan jeg sette inn noen lapper og se kampen på Betsson?

Erik_

Sv: TV-rettigheter
« Svar #59 på: August 06, 2016, 13:26:21 »
Hvordan blir dette?
Kan jeg sette inn noen lapper og se kampen på Betsson?
For å kunne se kamper på Betsson må det ha vært et innskudd på minst 100kr til spillekonto. Vises i liten skjerm, så anbefaler å bruke tastene "CTRL og +" for å zoome til bedre størrelse i nettleser. Får stole på at den vises.