Skrevet av Emne: Ex-spiller: Pablo Hernandez  (Lest 87397 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Bjorn

Sv: Spiller: Pablo Hernandez
« Svar #180 på: April 26, 2018, 11:03:23 »
Flott.
Dette må bety at Pablo har fått en fremtidsplan som han har tro på.

Det er kanskje også et signal om at dommedagsprofetene skal roe litt ned. En seier for Paul Heckingbottom antyder jeg også at det er.

Av med kapteinsbindet og gi han arbeidsoppgave der han er best. I mellomrom der han kan diktere det offensive spillet.
Håper dette betyr at Hernadez/Saiz bytter på rollen bak spiss. Hadde vært fantastisk med en ving av god god kvalitet nå.
Tror fort dette kan sende gode vibber ut mot de spillerne våre som vil være attraktive for bedre klubber i sommer.
En meget god start på en ny sommer!

Noen som vet noe mer ang lønna på den nye kontrakten?

Tenker han får den lønna han fortjener i forhold til hvor han jobber. Hadde han vært misfornøyd hadde han sikkert ikke signert.  ;)
Marching On! 4276

samadhi

Sv: Spiller: Pablo Hernandez
« Svar #181 på: April 26, 2018, 11:06:00 »
Veldig gode nyheter.
En av våre beste og mest erfarne spillere.
Den spilleren med best sluttprodukt i stallen, og aldri noe tull med denne karen.
Bør fungere som mentor for Saiz  :)

marching on together,
derudaf forever...

leedslife

Sv: Spiller: Pablo Hernandez
« Svar #182 på: April 26, 2018, 11:10:42 »
Flott.
Dette må bety at Pablo har fått en fremtidsplan som han har tro på.

Det er kanskje også et signal om at dommedagsprofetene skal roe litt ned. En seier for Paul Heckingbottom antyder jeg også at det er.

Av med kapteinsbindet og gi han arbeidsoppgave der han er best. I mellomrom der han kan diktere det offensive spillet.
Håper dette betyr at Hernadez/Saiz bytter på rollen bak spiss. Hadde vært fantastisk med en ving av god god kvalitet nå.
Tror fort dette kan sende gode vibber ut mot de spillerne våre som vil være attraktive for bedre klubber i sommer.
En meget god start på en ny sommer!

Noen som vet noe mer ang lønna på den nye kontrakten?

Tenker han får den lønna han fortjener i forhold til hvor han jobber. Hadde han vært misfornøyd hadde han sikkert ikke signert.  ;)

Mer interessant i forhold til hvor vi kan legge lista i sommer.
Han er jo kanskje vår beste spiller. Hadde han fått et lønnshopp borger det jo for atskikkelig bedre kvalitet i vinduet som kommer nå.
Så at noen spekulerte i 22-23k i uka. Da vil det jo i mitt hodet bety at vi ev kan strekke oss til 25-30 HVIS den riktige spilleren blir ledig.
Og det er en sinnsykt stor forskjell når man skal hente engelske spillere av kvalitet i sommer.
Men nå skal ikke jeg drømme meg helt bort her. Et fortsatt et langt steg opp til Terry på 70k i uka. 8)

Blank_File

Sv: Spiller: Pablo Hernandez
« Svar #183 på: April 26, 2018, 11:12:26 »
Nyyyydelig!

Sterland

Sv: Spiller: Pablo Hernandez
« Svar #184 på: April 26, 2018, 11:23:22 »
Strålende og viktig signering :)

auren

Sv: Spiller: Pablo Hernandez
« Svar #185 på: April 26, 2018, 12:06:18 »
Klapp, klapp :) Kanskje det sportslige apparatet i Leeds ikke er så udugelige som enkelte vil ha det til??

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Eriksen55

Sv: Spiller: Pablo Hernandez
« Svar #186 på: April 26, 2018, 12:13:13 »
Det gledes  :)

Bjorn

Sv: Spiller: Pablo Hernandez
« Svar #187 på: April 26, 2018, 12:16:17 »
Flott.
Dette må bety at Pablo har fått en fremtidsplan som han har tro på.

Det er kanskje også et signal om at dommedagsprofetene skal roe litt ned. En seier for Paul Heckingbottom antyder jeg også at det er.

Av med kapteinsbindet og gi han arbeidsoppgave der han er best. I mellomrom der han kan diktere det offensive spillet.
Håper dette betyr at Hernadez/Saiz bytter på rollen bak spiss. Hadde vært fantastisk med en ving av god god kvalitet nå.
Tror fort dette kan sende gode vibber ut mot de spillerne våre som vil være attraktive for bedre klubber i sommer.
En meget god start på en ny sommer!

Noen som vet noe mer ang lønna på den nye kontrakten?

Tenker han får den lønna han fortjener i forhold til hvor han jobber. Hadde han vært misfornøyd hadde han sikkert ikke signert.  ;)

Mer interessant i forhold til hvor vi kan legge lista i sommer.
Han er jo kanskje vår beste spiller. Hadde han fått et lønnshopp borger det jo for atskikkelig bedre kvalitet i vinduet som kommer nå.
Så at noen spekulerte i 22-23k i uka. Da vil det jo i mitt hodet bety at vi ev kan strekke oss til 25-30 HVIS den riktige spilleren blir ledig.
Og det er en sinnsykt stor forskjell når man skal hente engelske spillere av kvalitet i sommer.
Men nå skal ikke jeg drømme meg helt bort her. Et fortsatt et langt steg opp til Terry på 70k i uka. 8)

Ikke vits å betale 30 om man kan betale 20. Plutselig får man slengt etter seg at man er overbetalt og ikke fortjener lønna. Lettere å rettferdiggjøre en edruelig linje for alle parter. 70k er det ingen fotballspiller som 'trenger'..
Marching On! 4276

Cherry

Sv: Spiller: Pablo Hernandez
« Svar #188 på: April 26, 2018, 12:25:57 »
Klapp, klapp :) Kanskje det sportslige apparatet i Leeds ikke er så udugelige som enkelte vil ha det til??

auren

Fikk faktisk ett noe annet bilde av Orta - ift innlegget forleden med spillere han hentet til Boro`....
Karen har kontakter, men må hente på den hylla som man har penger til.

Dette var storveis ift Pablo da.
 

leedslife

Sv: Spiller: Pablo Hernandez
« Svar #189 på: April 26, 2018, 12:51:07 »
Flott.
Dette må bety at Pablo har fått en fremtidsplan som han har tro på.

Det er kanskje også et signal om at dommedagsprofetene skal roe litt ned. En seier for Paul Heckingbottom antyder jeg også at det er.

Av med kapteinsbindet og gi han arbeidsoppgave der han er best. I mellomrom der han kan diktere det offensive spillet.
Håper dette betyr at Hernadez/Saiz bytter på rollen bak spiss. Hadde vært fantastisk med en ving av god god kvalitet nå.
Tror fort dette kan sende gode vibber ut mot de spillerne våre som vil være attraktive for bedre klubber i sommer.
En meget god start på en ny sommer!

Noen som vet noe mer ang lønna på den nye kontrakten?

Tenker han får den lønna han fortjener i forhold til hvor han jobber. Hadde han vært misfornøyd hadde han sikkert ikke signert.  ;)

Mer interessant i forhold til hvor vi kan legge lista i sommer.
Han er jo kanskje vår beste spiller. Hadde han fått et lønnshopp borger det jo for atskikkelig bedre kvalitet i vinduet som kommer nå.
Så at noen spekulerte i 22-23k i uka. Da vil det jo i mitt hodet bety at vi ev kan strekke oss til 25-30 HVIS den riktige spilleren blir ledig.
Og det er en sinnsykt stor forskjell når man skal hente engelske spillere av kvalitet i sommer.
Men nå skal ikke jeg drømme meg helt bort her. Et fortsatt et langt steg opp til Terry på 70k i uka. 8)

Ikke vits å betale 30 om man kan betale 20. Plutselig får man slengt etter seg at man er overbetalt og ikke fortjener lønna. Lettere å rettferdiggjøre en edruelig linje for alle parter. 70k er det ingen fotballspiller som 'trenger'..

Edruelighet er viktig. Men skal sjansen øke på kvaliteten av spillere vi kan hente nå i sommer er det milevis forskjell på et maxtak på 15, kontra 25-30. Samme gjelder kjøpesummen.
Har hernandez, vår beste spiller, signert ny kontrakt på 15k i uka må vi forvente at nivået på spillere vil ligge på nivået vi signerer på nå.
Spiller som feks westwood vil så og si være vanskelig å hente.
Snodgrass vil være umulig.
Jeg mener maxtaket må heves og vi må kunne strekke oss rundt 25, kanskje 30 hvis det er spesielle spillere.
Jeg vil tro dette kan la seg gjøre med å redusere antall stallspillere som ikke bidrar. Her snakker vi nesten 10-12 stk.
Viktig st kvaliteten på de 4-5 vi skal ha i nøkkelposisjoner er av kvalitet. Nytter ikke med jerry fra serie b og tom fra eliteserien.

Viktig å få inn spillere av riktig karakter nå. Krever nok mer å prestere under presset vi har i Leeds kontra mindre klubber i divisjoner.
Ser jo det ganske tydelig denne sesongen. Vi mangler ledere, vinnere og folk som kan gå foran når det gjelder.
Dette tror jeg ikke man klarer å få tak i med dagens lønnsbudsjett.
Mentalitet koster. Vanskelig å finne det i League one eller fra klubber i bakgårdsligaer.
« Siste redigering: April 26, 2018, 12:59:25 av leedslife »

ar9

Sv: Spiller: Pablo Hernandez
« Svar #190 på: April 26, 2018, 12:59:06 »
Veldig gode nyheter.
Kred til alle som har vært involvert.
Kred til Pablo også selv om han sikker har fått litt høyere gasje.
Han var kontraktsløs og mot slutten av karrieren. Familie etc.
Begynner han å få ett hvitt hjerte?

raggen

Sv: Spiller: Pablo Hernandez
« Svar #191 på: April 26, 2018, 14:03:33 »
Pablo har nok uten tvil kunne gått til en annen liga og tjent grass med penger men valgte Leeds. det betyr mye for oss supportere og for de unge spillerne i klubben. tror(uten og vite) at Pablo har stor innvirkning på de unge spillerne og kan lære de en ting eller to etter ett langt fotball liv. Bra signering og kan vise seg og være en veldig veldig viktig en
Forever Leeds United!!!!!!!!

RoarG

Sv: Spiller: Pablo Hernandez
« Svar #192 på: April 26, 2018, 15:22:29 »
Flott. Håper han holder seg skadefri, og kan avslutte karrieren med stil (og gjerne med opprykk!).
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Promotion 2010

Sv: Spiller: Pablo Hernandez
« Svar #193 på: April 26, 2018, 15:36:25 »
Phil Hay

Pablo Hernandez on his new contract: "I'm very happy. It's good news because I always said my intention was to stay at Leeds United. I had some options but I'm very happy here." #lufc

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Spiller: Pablo Hernandez
« Svar #194 på: April 26, 2018, 15:48:46 »
Leeds United is a special club, reveals Pablo Hernandez

Joe Urquhart
Published: 13:39 Thursday 26 April 2018
Leeds United playmaker Pablo Hernandez say he wants to "achieve something" at a "special club" after putting pen to paper on a new two-year contract at Elland Road.


The Spaniard committed his future to the Whites on Thursday morning by signing a new two-year deal to extend his stay in West Yorkshire with his current deal set to run out this summer.

 Pablo Hernandez.
Pablo Hernandez.
Hernandez has been a key player in a difficult campaign for Leeds this season providing nine goals and eight assists.


The former Valencia and Swansea City man though old of his delight at securing a new deal which will see him remain with United until 2020.

"I am very happy, " revealed Hernandez.


"I always said my intention was to stay here at Leeds United. I had some options but I always said I was happy here. I feel this is a special club, it's a big club in England with a lot of history.

"Sometimes in football for the players this feeling is very important. I want to play for this challenge and for me that is to get back to the Premier League.

"I had opportunities in Spain but this is a special club and I want to achieve something here. In the next two years I think we can. I have a great feeling with the fans. Elland Road is a special place. They told me I was an important player and an example for the youngsters. That's a role I like."


Asked how serious his claims were about helping Leeds return to the top flight the Spaniard replied: "Why not?"

"I think everybody hopes this. It's going to be difficult because this league is very hard, all of the teams fight for the same challenge but why not? I think this team deserves this."

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Spiller: Pablo Hernandez
« Svar #195 på: April 26, 2018, 15:49:50 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Spiller: Pablo Hernandez
« Svar #196 på: April 26, 2018, 15:58:29 »
PABLO HERNANDEZ: I WANTED TO STAY HERE

PABLO HERNANDEZ: I WANTED TO STAY HERE
Leeds United’s Spanish playmaker Pablo Hernandez spoke exclusively to LUTV after signing a new contract with the club.

Hernandez has put pen to paper on a new two year deal to remain at Elland Road, which runs until the end of the 2019/20 season.

The 33-year-old is delighted to have committed his future to Leeds and has thanked the supporters for their continued backing, during his time at the club.

“It is a good day for me and for my family,” said Hernandez.

“I’ve always said my first option was to always stay at Leeds because I am very happy here.

“It was an easy decision for me to make, this is a big club with unbelievable fans and an unbelievable history.

“The fans always support me and this support is very important, I really like the fans and they made this decision even easier for me.

“Coming to the end of my contract, I had some options to go elsewhere in England or back home to Spain, but for me, I wanted to stay here.

“I am one of the oldest players in the squad, but I still feel like I did when I was 25 or 26.

“Obviously the speed is not the same, but to play football, players need passion and to give 100 per cent in every game and I always try to do this.

“The fans have been unbelievable here at Elland Road and away from home, we have such fantastic support everywhere we go.

“I can only thank the fans for their support and I am really happy to be here for the next two years.”

Hernandez has been nominated for the club’s 2018 Player of the Year Award for his performances throughout the campaign and the ceremony takes place on Friday 4th May.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

auren

Sv: Spiller: Pablo Hernandez
« Svar #197 på: April 26, 2018, 16:13:19 »


71 % passing accuracy er småsjokkerende dårlig for en såpass teknisk spiller. Spiller han for ofte på marginer eller er han bare så "dårlig"?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Promotion 2010

Sv: Spiller: Pablo Hernandez
« Svar #198 på: April 26, 2018, 16:20:42 »


71 % passing accuracy er småsjokkerende dårlig for en såpass teknisk spiller. Spiller han for ofte på marginer eller er han bare så "dårlig"?

auren


82 key-passes er blant de høyeste i divisjonen. Det betyr at han sjelden spiller tversover eller bakover, Dvs at han spiller med stor risiko. Bra prosent av den grunn!

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

DON REVIE

Sv: Spiller: Pablo Hernandez
« Svar #199 på: April 26, 2018, 16:51:11 »
Fantastisk flotte nyheter. Kred til Orta, Heckingbottom og Radrizzani.

Lys i tunnellen.










Hysj Hysj..... ::)

DenHviteYeboah

Sv: Spiller: Pablo Hernandez
« Svar #200 på: April 26, 2018, 16:52:05 »
Klapp, klapp :) Kanskje det sportslige apparatet i Leeds ikke er så udugelige som enkelte vil ha det til??

auren
Ta en titt på tabellen du....

Sydhagen

Sv: Spiller: Pablo Hernandez
« Svar #201 på: April 26, 2018, 17:18:28 »
"We have the same vision"

️⚽️ Leeds United midfielder Pablo Hernandez says head coach Paul Heckingbottom played a key part in his decision to sign a new 2 year deal at Elland Road. #lufc

bbc.in/2KgCsTL


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

leedslife

Sv: Spiller: Pablo Hernandez
« Svar #202 på: April 26, 2018, 17:21:06 »
Klapp, klapp :) Kanskje det sportslige apparatet i Leeds ikke er så udugelige som enkelte vil ha det til??

auren
Ta en titt på tabellen du....

Til og med denne nyheten så fokuserer du på det negative?
Aldri noen nyhet som gleder?

berlin

Sv: Spiller: Pablo Hernandez
« Svar #203 på: April 26, 2018, 17:33:50 »
Flott.
Dette må bety at Pablo har fått en fremtidsplan som han har tro på.

Det er kanskje også et signal om at dommedagsprofetene skal roe litt ned. En seier for Paul Heckingbottom antyder jeg også at det er.

+1

DenHviteYeboah

Sv: Spiller: Pablo Hernandez
« Svar #204 på: April 26, 2018, 20:19:41 »
Klapp, klapp :) Kanskje det sportslige apparatet i Leeds ikke er så udugelige som enkelte vil ha det til??

auren
Ta en titt på tabellen du....

Til og med denne nyheten så fokuserer du på det negative?
Aldri noen nyhet som gleder?
Hæ? jeg har da tidligere skrevet at dette er en gledelig nyhet. Dette er et svar på de som mener det "sportslige apparatet ikke er så udugelige som enkelte vil ha det til".
Mitt poeng er at når man har brukt ca £25 mill på spillere, har som målsetting playoff, og man vil ende ca på midten, så frikjenner ikke jeg det sportslige apparatet fordi Pablo skriver under. Hvordan det sporstlige apparatet kan fremstå som bedre fordi en spiller skriver under ny kontrakt forstår jeg lite av. Vi rykker jo ikke opp noen plasser på tabellen, eller PH får ikke noe høyere vinn ratio fordi noen skriver under ny kontrakt. Snakk om å blande kortene...
« Siste redigering: April 26, 2018, 20:22:07 av DenHviteYeboah »

Kato

Sv: Spiller: Pablo Hernandez
« Svar #205 på: April 26, 2018, 20:34:36 »
Klapp, klapp :) Kanskje det sportslige apparatet i Leeds ikke er så udugelige som enkelte vil ha det til??

auren
Ta en titt på tabellen du....

Til og med denne nyheten så fokuserer du på det negative?
Aldri noen nyhet som gleder?
Hæ? jeg har da tidligere skrevet at dette er en gledelig nyhet. Dette er et svar på de som mener det "sportslige apparatet ikke er så udugelige som enkelte vil ha det til".
Mitt poeng er at når man har brukt ca £25 mill på spillere, har som målsetting playoff, og man vil ende ca på midten, så frikjenner ikke jeg det sportslige apparatet fordi Pablo skriver under. Hvordan det sporstlige apparatet kan fremstå som bedre fordi en spiller skriver under ny kontrakt forstår jeg lite av. Vi rykker jo ikke opp noen plasser på tabellen, eller PH får ikke noe høyere vinn ratio fordi noen skriver under ny kontrakt. Snakk om å blande kortene...

Vidsyn kan av og til være bra. Det sportslige apparatet fremstår som bedre fordi de bidrar til at klubbens beste spiller blir med videre. Du klarer ikke å dra noe negativt ut av denne, glem det.
 

leedslife

Sv: Spiller: Pablo Hernandez
« Svar #206 på: April 26, 2018, 20:40:43 »
Klapp, klapp :) Kanskje det sportslige apparatet i Leeds ikke er så udugelige som enkelte vil ha det til??

auren
Ta en titt på tabellen du....

Til og med denne nyheten så fokuserer du på det negative?
Aldri noen nyhet som gleder?
Hæ? jeg har da tidligere skrevet at dette er en gledelig nyhet. Dette er et svar på de som mener det "sportslige apparatet ikke er så udugelige som enkelte vil ha det til".
Mitt poeng er at når man har brukt ca £25 mill på spillere, har som målsetting playoff, og man vil ende ca på midten, så frikjenner ikke jeg det sportslige apparatet fordi Pablo skriver under. Hvordan det sporstlige apparatet kan fremstå som bedre fordi en spiller skriver under ny kontrakt forstår jeg lite av. Vi rykker jo ikke opp noen plasser på tabellen, eller PH får ikke noe høyere vinn ratio fordi noen skriver under ny kontrakt. Snakk om å blande kortene...

Nei bare imponert over at du ikke fokuserer mer på det positive. Er jo ikke lenge siden du sa at Pablo forsvinner. Og at du hadde null tro på prosjektet Orta og PH.
Må jo være positivt at vår beste spiller har troa på prosjektet og velger å gå ut med at han deler samme visjonene som PH?
Blander ikke noe kort, bare overrasket over at de ikke får noe slack til og med når gladnyheter som dette leveres.


DenHviteYeboah

Sv: Spiller: Pablo Hernandez
« Svar #207 på: April 26, 2018, 20:40:57 »
Klapp, klapp :) Kanskje det sportslige apparatet i Leeds ikke er så udugelige som enkelte vil ha det til??

auren
Ta en titt på tabellen du....

Til og med denne nyheten så fokuserer du på det negative?
Aldri noen nyhet som gleder?
Hæ? jeg har da tidligere skrevet at dette er en gledelig nyhet. Dette er et svar på de som mener det "sportslige apparatet ikke er så udugelige som enkelte vil ha det til".
Mitt poeng er at når man har brukt ca £25 mill på spillere, har som målsetting playoff, og man vil ende ca på midten, så frikjenner ikke jeg det sportslige apparatet fordi Pablo skriver under. Hvordan det sporstlige apparatet kan fremstå som bedre fordi en spiller skriver under ny kontrakt forstår jeg lite av. Vi rykker jo ikke opp noen plasser på tabellen, eller PH får ikke noe høyere vinn ratio fordi noen skriver under ny kontrakt. Snakk om å blande kortene...

Vidsyn kan av og til være bra. Det sportslige apparatet fremstår som bedre fordi de bidrar til at klubbens beste spiller blir med videre. Du klarer ikke å dra noe negativt ut av denne, glem det.
;D ;D ;D

lojosang

Sv: Spiller: Pablo Hernandez
« Svar #208 på: April 27, 2018, 09:07:04 »
Klapp, klapp :) Kanskje det sportslige apparatet i Leeds ikke er så udugelige som enkelte vil ha det til??

auren
Ta en titt på tabellen du....

Pøh! Det er ingen som har rykket opp basert på den der tabellen noen gang!  8)
- Leif Olav

Promotion 2010

Sv: Spiller: Pablo Hernandez
« Svar #209 på: April 27, 2018, 16:25:52 »
Adam Pope

 "We have the same vision"

 Leeds United midfielder Pablo Hernandez says head coach Paul Heckingbottom played a key part in his decision to sign a new 2 year deal at Elland Road. #lufc

bbc.in/2KgCsTL


Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973