Skrevet av Emne: Kamper i dag sesongen 16-17  (Lest 103585 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28970
  • Total likes: 2659
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamper i dag sesongen 16-17
« Svar #630 på: Mars 04, 2017, 18:22:52 »
Brighton har da 11 poeng på sine 8 siste kamper :o
(vi har 16). Brighton har 13 plussmål mer enn oss, men vi hentet 5 bare denne helgen. :)
HVIS vi slår de hjemme trenger vi bare å hente 4 poeng (evt 5 om vi ikke henter målforskjellen) på de over 10 runder.
Men Brighton har (på papiret) et fryktelig enkelt program igjen...

Men først må vi nok slå Fulham borte (for Brighton har Rotherham).

Så jeg tar ikke av mht dette før vi (evt) har slått Fulham.

...og så har vi Huddersfield som vi også må legge bak oss (mht andreplassen).
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

stian

Sv: Kamper i dag sesongen 16-17
« Svar #631 på: Mars 04, 2017, 18:28:19 »
Ikke noen grunn til å høyne forventningene så voldsomt, men det er gøy hvis det blir litt spenning om direkte opprykk også. Brighton skal ikke gjøre mye galt før Hudds og Leeds puster dem i nakken. Hudds holder ikke helt inn så jeg gir ikke helt opp halmstrået om direkte opprykk.
« Siste redigering: Mars 05, 2017, 18:36:07 av stian »

testo

Sv: Kamper i dag sesongen 16-17
« Svar #632 på: Mars 04, 2017, 18:42:44 »
Newcastle straffe 0-1 8)
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Sølvreven

Sv: Kamper i dag sesongen 16-17
« Svar #633 på: Mars 04, 2017, 19:02:49 »
Håper på u i Hudds-Newcatle. Og håper Hudds, Castle og Brigton spiller u i alle resterende kamper. Unntatt mot oss. Der må de tape. Har enda et håp om topp to og da må de tre nevte ikke vinne så mye  ;)
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

testo

Sv: Kamper i dag sesongen 16-17
« Svar #634 på: Mars 04, 2017, 19:04:26 »
0-2 Newcastle ;D ;D 8) 8)
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Leedsgutt

Sv: Kamper i dag sesongen 16-17
« Svar #635 på: Mars 04, 2017, 19:05:30 »
Brighon tapt. Dæm e 7p framom oss. lik mang kampa.

huddersfield har 2 kampa mindre enn oss, hvis de vinn begge sine 2 så e dem å på 71p.  Men dem ligg under nu mot Newcastle
vi møte fulham B og qpr B

mens brighton møte rotherham b og derby H

også møtes leeds og brighton. kan bli jevnt poengmessig hvis leeds gjør jobben sin de 2 neste

RoarG

Sv: Kamper i dag sesongen 16-17
« Svar #636 på: Mars 04, 2017, 19:09:59 »
Så flott at Hudds ligger an til å tape for Newcastle. ;D
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

testo

Sv: Kamper i dag sesongen 16-17
« Svar #637 på: Mars 04, 2017, 19:24:17 »
Tabellen ser litt bedre ut etter halvspilt kamp
Huddersfield vs Newcastle 0-2
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

testo

Sv: Kamper i dag sesongen 16-17
« Svar #638 på: Mars 04, 2017, 20:02:07 »
Hudds filmer til seg en straffe..........1-2
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

RoarG

Sv: Kamper i dag sesongen 16-17
« Svar #639 på: Mars 04, 2017, 20:03:44 »
Hudds filmer til seg en straffe..........1-2
Det møkkalaget der. Nå må dere holde unna, Newcastle.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

testo

Sv: Kamper i dag sesongen 16-17
« Svar #640 på: Mars 04, 2017, 20:22:31 »
1-3 game over for Hudds ;D
Skikkelig tabbe av bakerste mann hos Hudds.
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

RoarG

Sv: Kamper i dag sesongen 16-17
« Svar #641 på: Mars 04, 2017, 20:26:42 »
Tap for både Brighton og Hudds lar seg høre. Bare 1 poeng bak Hudds, og mye bedre målforskjell enn dem.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Neo

Sv: Kamper i dag sesongen 16-17
« Svar #642 på: Mars 04, 2017, 20:27:11 »
Gayle hysjer på Hudds-fansen etter 3-1 scoringen.
Som han gjorde på Elland Road.

Denne gangen synes jeg det så veldig bra ut... ;D

testo

Sv: Kamper i dag sesongen 16-17
« Svar #643 på: Mars 04, 2017, 20:27:50 »
Huddersfield 1 - 3 Newcastle

Kampen kunne minne litt om vår mot Bham i går, Hudds pressa stort sett hele 2 omg og det viser også dette


Tabellen etter runde 35 (Huddersfield og Fulham har 1 mindre spilt)
« Siste redigering: Mars 04, 2017, 20:34:47 av testo »
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

DenHviteYeboah

Sv: Kamper i dag sesongen 16-17
« Svar #644 på: Mars 04, 2017, 20:33:32 »
Takk til Newcastle! Hudds ønsker jeg alt vondt og i særdeleshet David Wagner ;)
Måtte de gå tidenes verste sesongavslutning :)

Håvard

Sv: Kamper i dag sesongen 16-17
« Svar #645 på: Mars 04, 2017, 21:22:03 »
Dette blir ikke avgjort før siste kampen er spilt.

Men når vi tok 3 poeng i går...så kan vi ta poeng mot alle- også Fulhann  på Craven Cottage. Vi har stang inn for iden. Håper det varer ut sesongen-

Vi har matchvinnere i begge endene akkurat nå.
MOTi

Bjorn

Sv: Kamper i dag sesongen 16-17
« Svar #646 på: Mars 05, 2017, 13:46:04 »
Dette blir ikke avgjort før siste kampen er spilt.

Men når vi tok 3 poeng i går...så kan vi ta poeng mot alle- også Fulhann  på Craven Cottage. Vi har stang inn for iden. Håper det varer ut sesongen-

Vi har matchvinnere i begge endene akkurat nå.
MOTi

Well... med den pågående formen til Fulham må vi heve spillet noen hakk fra fredag. De er på en bedre bølge enn oss.
Marching On! 4276

berlin

Sv: Kamper i dag sesongen 16-17
« Svar #647 på: Mars 06, 2017, 10:34:32 »
Personlig tror jeg fortsatt at Newcastle og Brighton er de to lagene som rykker direkte opp, slik jeg har trodd omtrent siden de første 5-6 kampene av sesongen var spilt.

Ja, Huddersfield er nære nå. De har 6 strake seire på rad, og jeg vil bli veldig overrasket om de ikke går på både ett og to poengtap i løpet av de 3 ligakampene som kommer tett nå, med cup-kamp mot Man City klemt inn der.

Ellers tror jeg det er vanskelig å lese så mye ut av kampprogrammene til de forskjellige lagene.
Det er omtrent like vanskelig å møte hvilket som helst lag i divisjonen, det krever at de 6 første lagene pr 22.feb må være på "tå hev" hele tiden, for å sementere plassen sin.

Jeg har god tro på PO for Leeds i år, men jeg følger like mye med lagene utenfor PO, spesielt Norwich, Fulham og Derby,
da vi ikke har spilt særlig bra i det siste.
Derby virker litt vaksinert mot å skåre, men det kan løsne, og da er de å regne med.

Stats PO:

I 6 av de 7 siste sesongene har enten lag nr 3 eller 4 vunnet PO. Ser man lenger tilbake jevner det seg litt mer ut.
Hvorvidt det er kvalitet eller bortekamp først som slår mest inn, eller en kombinasjon, vet jeg ikke. En dose flaks
må man også ha.

Uansett, dette er den mest gledelige Leeds sesongen siden retursesongen i Championship.
En seier mot Sheff W nå på lørdag ville smakt utrolig godt og kanskje roet nervene litt.

Så sannelig. Hudd gikk på to poengtap (foreløpig). Føler at jeg har en tanke "snåsa-aura" over meg nå.  ::)

B_Ød

Sv: Kamper i dag sesongen 16-17
« Svar #648 på: Mars 06, 2017, 10:41:54 »
mine tanker blir litt som noen andres her...føler ikke vi gjør gode kamper for tiden, og for meg er det helt mystisk at vi slipper unna med det såpass ofte.
Er nødt til å komme på banen igjen med noen lunde spill, tror ikke vi kan forvente den typen marginer vi har hatt i det siste hvor lenge som helst. Kan ikke se at vi skal ta poeng fra Fulham, hvis vi fremstår som vi gjorde mot "blues" på fredag.
Ups & Ups!!

berlin

Sv: Kamper i dag sesongen 16-17
« Svar #649 på: Mars 06, 2017, 10:44:29 »
"Relevante" kamper 7.mars, med mitt tips:

Bristol City - Norwich (H)
Derby - Preston (H)
Fulham - Leeds (H)
Hudds - Aston Villa (U)
Rotherham - Brighton (B)
Sheff W - Burton (H)
Reading - Newcastle (B)

ad Leeds, så ser jeg på Fulham som klare favoritter, og som trolig vil dominere kampen spillemessig.
Men det er selvsagt mulig å vinne, som vi gjorde mot B'ham. Det er også mulig at vi overrasker og
spiller en super kamp ala den mot Derby.

Kato

Sv: Kamper i dag sesongen 16-17
« Svar #650 på: Mars 06, 2017, 12:47:35 »
mine tanker blir litt som noen andres her...føler ikke vi gjør gode kamper for tiden, og for meg er det helt mystisk at vi slipper unna med det såpass ofte.
Er nødt til å komme på banen igjen med noen lunde spill, tror ikke vi kan forvente den typen marginer vi har hatt i det siste hvor lenge som helst. Kan ikke se at vi skal ta poeng fra Fulham, hvis vi fremstår som vi gjorde mot "blues" på fredag.

Det fine med denne fantastiske idretten er at hver kamp lever helt sitt eget liv. Tirsdag kan vi være skikkelig påskrudd. Strengt tatt trenger vi bare et par ting. En firer som står godt mot, og et par pasninger til Wood.
 

Bjorn

Sv: Kamper i dag sesongen 16-17
« Svar #651 på: Mars 06, 2017, 13:55:39 »
mine tanker blir litt som noen andres her...føler ikke vi gjør gode kamper for tiden, og for meg er det helt mystisk at vi slipper unna med det såpass ofte.
Er nødt til å komme på banen igjen med noen lunde spill, tror ikke vi kan forvente den typen marginer vi har hatt i det siste hvor lenge som helst. Kan ikke se at vi skal ta poeng fra Fulham, hvis vi fremstår som vi gjorde mot "blues" på fredag.

Det fine med denne fantastiske idretten er at hver kamp lever helt sitt eget liv. Tirsdag kan vi være skikkelig påskrudd. Strengt tatt trenger vi bare et par ting. En firer som står godt mot, og et par pasninger til Wood.

Personlig er jeg fristet til å sette noen blodpenger på Fulham seier. Leeds vinner ihvertfall ikke om jeg setter penger på dem..  Har små forventninger om poeng imorgen, men som du sier er det bare noen få ting som må til for at det blir en helt annen kamp.
Marching On! 4276

RoarG

Sv: Kamper i dag sesongen 16-17
« Svar #652 på: Mars 07, 2017, 21:37:59 »
Pauseresultater, runde 36, tirsdag 07.03.17.
Birmingham – Wigan 0-1
Blackburn – Cardiff 0-1
Bristol City – Norwich 0-1
Derby – Preston 0-0
Fulham – Leeds 0-1
Huddersfield – Aston Villa 0-0
Ipswich – Wolves 0-0
Nottingham – Brentford 0-1
Queens Park Rangers – Barnsley 1-0
Rotherham – Brighton 0-0
Sheffield Wednesday – Burton 1-1
Reading – Newcastle 0-0
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Hallgeir *

Sv: Kamper i dag sesongen 16-17
« Svar #653 på: Mars 07, 2017, 21:57:15 »
Derby i ledelsen mot Preston.
Super Leeds since 1968

RoarG

Sv: Kamper i dag sesongen 16-17
« Svar #654 på: Mars 07, 2017, 22:23:20 »
I CL kollapser Arsenal hjemme mot Bayern. Fra 1-0 til 1-5 :o
« Siste redigering: Mars 07, 2017, 22:56:10 av RoarG »
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

RoarG

Sv: Kamper i dag sesongen 16-17
« Svar #655 på: Mars 07, 2017, 22:57:24 »
Sluttresultater, runde 36, tirsdag 07.03.17.
Birmingham – Wigan 0-1
Blackburn – Cardiff 1-1
Bristol City – Norwich 1-1
Derby – Preston 1-1
Fulham – Leeds 1-1
Huddersfield – Aston Villa 1-0
Ipswich – Wolves 0-0
Nottingham – Brentford 2-3
Queens Park Rangers – Barnsley 2-1
Rotherham – Brighton 0-2
Sheffield Wednesday – Burton 1-1
Reading – Newcastle 0-0

Mange uavgjorte. Viktig å holde avstanden til 7. plassen (8 poeng).
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Kato

Sv: Kamper i dag sesongen 16-17
« Svar #656 på: Mars 08, 2017, 10:05:37 »
Forren klar for Brighton. Ikke allverdens tro på den signeringen.
 

Sydhagen

Sv: Kamper i dag sesongen 16-17
« Svar #657 på: Mars 08, 2017, 10:06:13 »
Forren klar for Brighton. Ikke allverdens tro på den signeringen.

Signert ut sesongen. Tenkt som backup.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Leedsfan

Sv: Kamper i dag sesongen 16-17
« Svar #658 på: Mars 10, 2017, 06:59:19 »
Seier til Brighton i dag og det er i hvert fall nesten umulig for oss å ta de igjen. En seier til Derby så er det game on!

"Brighton striker Chuba Akpom (knee) could feature having resumed training.

Shane Duffy is sidelined for six weeks (broken metatarsal), with centre-back Uwe Huenemeier set to deputise again. Fellow defenders Gaetan Bong and Sebastian Pocognoli are still out.

Derby County are waiting on the fitness of defender Richard Keogh and midfielder Bradley Johnson.

Keogh has missed three matches with a calf injury and Johnson injured a shin in the 1-1 draw with Preston.

Centre-half Jason Shackell (back) and forward Nick Blackman (knee) are both still unavailable.

New Brighton signing Vegard Forren is "not up to speed" according to manager Chris Hughton and his fitness will be assessed in the coming days.

Brighton manager Chris Hughton told BBC Sussex: "Our home form has always been key to the position we've had in this division, particularly over the past couple of seasons in my time here.

"We certainly put great importance on that, but we're in a division where the top end is pushing very hard at the moment. We have to anticipate that the teams in that group are not going to lose many games.

"You have to have the mindset of winning your home games, but we also know we've got away games where we'll have to get victories as well."

Derby manager Steve McClaren told BBC Radio Derby: "The pressure will be on Brighton. They had a little wobble, got a win on Tuesday, and need to win. That is the pressure they are under.

"We need to follow up the past two performances, apart from the last 20 minutes against Preston.

"The players have shown fantastic attitude and commitment; I can't fault the effort. It's just the mentality to see games out."

Analysis

BBC Sussex's Johnny Cantor:

The victory over Rotherham will go some way to restoring confidence after two defeats, but the game at home to Derby represents a bigger challenge.

Playing on a Friday, the Seagulls can put more pressure on third-placed Huddersfield with a win, but will need to find their 'A' game to beat an unpredictable Rams side.

Ravaged by injuries to four key defenders, Chris Hughton will want his team to add to their record of 18 clean sheets in the league and has a big decision to make wide left with so many options at his disposal.

Match facts

Excluding play-off matches, Brighton have only lost one of their past six home league games against Derby (W3 D2).
The Rams' last clean sheet away at Brighton in all competitions came at the Withdean Stadium in November 2005, with Lee Camp in goal for Derby that day.
Brighton have kept the most clean sheets in the Championship this season (18) while Derby have kept the second most (16) - the reverse fixture between the sides on the opening day finished 0-0.
Derby have only scored in one of their past six away league games, winning 3-0 at Ipswich in January.
The Seagulls' defeat against Newcastle in their last home match ended a run of 14 league games without defeat at the Amex Stadium - they have not lost consecutive home games since a run of three in January 2016.
No side has conceded more goals from corners in the Championship this season than Derby (10)."
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28970
  • Total likes: 2659
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamper i dag sesongen 16-17
« Svar #659 på: Mars 10, 2017, 17:49:20 »
Eg har en drøm...
Om at Derby fikser Brighton i kveld, og at vi tar QPR i morgen.
DA tar vi Brighton neste helg og ligger bare tre bak.
Da skal vi klare å hente resten i løpet av 8 runder...

Sååå var det Huddersfield.
Tre foran nå, og med en kamp til gode.
Den blir verre.
Men gjør vi vår jobb fremover så må sannelig Huddersfield gjøre SIN fremover også...


Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan