Skrevet av Emne: Ligacupkamp: vs Fleetwood @ Highbury Stadium, onsdag 10/8 2016, kl 20.45  (Lest 25228 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Promotion 2010

Nå får vi se hva som bor i Garry Monk:




Ligacupkamp borte mot Fleetwood på Highbury Stadium onsdag 10.august 2016 kl 20.45!



Vårt første møte noensinne mot Fleetwood som kom inn i ligasystemet for få år siden. Spenningen er om Leeds kan snu det negative som preget åpningskampen denne høsten.

Et poeng med kampen er at Uwe Røsler nå er nyansatte trener for League One klubben!


Lenker:
http://www.fleetwoodtownfc.com
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Fleetwood_Town_F.C.
« Siste redigering: August 08, 2016, 22:21:49 av Promotion 2010 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

auren

Potensielt bananskall. Uwe vil nok veldig gjerne ønske en ripe i lakken på Leeds. Frykter en middels-dårlig prestasjon. Hva resultatet blir er veldig vanskelig å spå…

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Promotion 2010

Lee Sobot

Just ten years ago, Fleetwood Town (@ftfc) were 7 divisions below #lufc. 9 divisions lower in 1999. Now it's 1. #lufclive #EFLCup
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Josch

"Kjente" spillere på Fleetwood:

EM-spiller Conor McLaughlin (linket til Leeds nettopp) og Eggert Jónsson med  19 landskamper for Island.

Like greit å ta kampen på alvor med  det samme. To tap på rad vil ikke se bra ut.

Sydhagen

Går denne på tv?
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Nørgaard

Det er længe siden jeg har været så nervøs for en Leedskamp  :-\

Sydhagen

JADA!!

Brukerhandlinger   
Følger
 
Championship Norge
‏@ChampionshipNor
Disse kampene blir produsert for TV.

Onsdag:
Luton - Aston Villa
Fleetwood - Leeds

Torsdag:
Bristol Rovers - Cardiff
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Kato

JADA!!

Brukerhandlinger   
Følger
 
Championship Norge
‏@ChampionshipNor
Disse kampene blir produsert for TV.

Onsdag:
Luton - Aston Villa
Fleetwood - Leeds

Torsdag:
Bristol Rovers - Cardiff

Noen løsning for hvilke kanaler som får rettighetene?
 

Sydhagen

Har ikke lest at der har kommet noen løsning ivertfall.
Så belager meg på stream igjen. (Sopcast fungerte ypperlig på søndag)
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Bjorn

Har ikke lest at der har kommet noen løsning ivertfall.
Så belager meg på stream igjen. (Sopcast fungerte ypperlig på søndag)

Hvorfor kan det ha seg at en jeg kjenner logget inn på Sumo på søndag og så deler om ikke hele Leeds kampen der? Det skulle vel ikke gå an? Med mindre det har rablet for han da..  :o
Kan det være at cupen er tilgjengelig der og?
Marching On! 4276

GeirO

Potensielt bananskall. Uwe vil nok veldig gjerne ønske en ripe i lakken på Leeds. Frykter en middels-dårlig prestasjon. Hva resultatet blir er veldig vanskelig å spå…

auren

Disse kampene er som å tråkke i en hel kasse med bananskall for Leeds. Sjokkert hvis de ikke taper.
MOT

chief


Link til Audio / video anyone???????
1 4 all and all 4 1

auren


Link til Audio / video anyone???????

Kampen er ikke før i morgen kveld. Da får du nok en link skal du se  :)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

chief


Link til Audio / video anyone???????

Kampen er ikke før i morgen kveld. Da får du nok en link skal du se  :)

auren

HÆÆ....
Jeg var sikker på d var ikveld......

Specsavers neste. :o ;D
1 4 all and all 4 1

Promotion 2010

"Kjente" spillere på Fleetwood:

EM-spiller Conor McLaughlin (linket til Leeds nettopp) og Eggert Jónsson med  19 landskamper for Island.

Like greit å ta kampen på alvor med  det samme. To tap på rad vil ikke se bra ut.


EX-U-keeper Cairns spiller også på Fleetwood!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Leedsgutt

En kamp vi BØR og SKAL vinne.

flynn

Matchen er foreløpig oppført med live streaming på Betsson.com. De droppet av en eller annen grunn QPR kampen, så helt sikker kan man nok ikke være. Noen dom har erfaring med Betsson? Sist jeg testet fikk jeg ikke utvidet bildet fra den bittelille ruta?

flynn

Promotion 2010

8 av 17 Championshiplag ute etter kveldens ligacup!   :o
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Charlie Taylor fikk sitt gjennombrudd på utlån i Fleetwood, får vi se det beste av ham i kveld?
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Xern

Deilig med enda en kamp på TV! Viktig å vinne denne - tap vil bety stort tap av lagmoral. Også viktig å komme langt i cupen - mer penger inn.
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

DenHviteYeboah

Deilig med enda en kamp på TV! Viktig å vinne denne - tap vil bety stort tap av lagmoral. Også viktig å komme langt i cupen - mer penger inn.
Hvis vi taper denne, så er det veldig alvorlig  :o
Jeg håper for Monks skyld, og alle spillerne at vi vinner klart. Nå må de fatte at for  å vinne slike kamper, så er første bud å løpe sokkene av seg. Kjempe om hver ball, hurtigst mulig balltempo i lengderetning og en jernvilje til å vinne. Det har vist seg mange ganger for oss at hvis man prøver seg på finspill og bedagelig tempo, så taper vi!Dette er cupfinale for Røsler og Fleetwood....

samadhi

Borte mot L1 i ligacupen er omtrent like vanskelig som en bortekamp i Championship.
Vi stiller kanskje med litt redusert mannskap og møter ett lag som ønsker å viser seg mot bedre motstand.

Med Rosler på motsatt side har jeg en dårlig følelse for denne kampen.
marching on together,
derudaf forever...

Xern

Borte mot L1 i ligacupen er omtrent like vanskelig som en bortekamp i Championship.
Vi stiller kanskje med litt redusert mannskap og møter ett lag som ønsker å viser seg mot bedre motstand.

Med Rosler på motsatt side har jeg en dårlig følelse for denne kampen.
"Redusert mannskap" den er jeg stygt redd for. Enorm trynefaktor. Håper vi stiller sterkt!
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

patricksangvik

Har laget kommet? Noen som vet?
Leeds are going up, going up, Leeds are going up, nanananana

Rudi G.

  • Gjest
Green, Coyle, Bartley, Cooper, Taylor, Phillips, Vieira, Hernandez, Sacko, Roofe, Wood.

Benken: Turnbull, Denton, Bamba, Grimes, Mowatt, Dallas, Antonsson.

Sydhagen

Spennende lag.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

patricksangvik

Hvor kan man streame kampen?
Leeds are going up, going up, Leeds are going up, nanananana

Nørgaard

Green, Coyle, Bartley, Cooper, Taylor, Phillips, Vieira, Hernandez, Sacko, Roofe, Wood.

Benken: Turnbull, Denton, Bamba, Grimes, Mowatt, Dallas, Antonsson.

Præcis det hold jeg ville stille med

Frode

Suverent med Phillips!
 

Sølvreven

Green, Coyle, Bartley, Cooper, Taylor, Phillips, Vieira, Hernandez, Sacko, Roofe, Wood.

Benken: Turnbull, Denton, Bamba, Grimes, Mowatt, Dallas, Antonsson.
Nice. Blir spennede å se hvordan Cooper/Bartley fungerer sammen og Sacho, Roofe, Hernandez.
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".