Kamp: vs Birmingham City @ Elland Road, lørdag 13/8 2016, kl 16.00

Started by Promotion 2010, August 12, 2016, 22:49:08

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Hallgeir *

Super Leeds since 1968

Jostein.

Leeds Carajo!

auren

Synd, men ikke overraskende dessverre.. Håper vi slår hardt tilbake!

auren

Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

RoarG

Under i tredje kamp på rad. Monk MÃ... få organisert denne silen av et "forsvar".
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

nicolainilsen

Spilt i 15 min å blir kontret i senk, slapp av nå gutta.. Vi snur dette!

ziganda

Kato

Så fortvilende når svakhetene er så forbanna åpenbare, og det ikke gjøres noe. Totalt overgitt over at vi ikke har brukt sommeren på å rydde opp bak.

samadhi

Tredje kamp vi kommer under tidlig. Helt håpløst.
Nå blir det å stange mot forsvarsmuren til B`ham...
marching on together,
derudaf forever...

Xern

Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

TK20

Quote from: Kato on August 13, 2016, 16:21:08
Så fortvilende når svakhetene er så forbanna åpenbare, og det ikke gjøres noe. Totalt overgitt over at vi ikke har brukt sommeren på å rydde opp bak.

Du oppfører deg som om det fins et utvalg "sjefer i midtforsvaret" og at alle er idioter som ikke ser det.

Jostein.

Quote from: ziganda on August 13, 2016, 16:18:47
Quote from: Jostein. on August 13, 2016, 16:17:36
Quote from: J-R on August 13, 2016, 15:58:30
Quote from: Kato on August 13, 2016, 15:56:37
Galskap å vrake Roofe
Enig...  Han burde starte!

Monk sa at spillere var slitne etter fleetwood

Ja, det har vært en lang sesong

sånn som roofe jobbet mot fleetwood skjønner jeg godt at han ble sliten
Leeds Carajo!

harvey

Kato

Quote from: TK20 on August 13, 2016, 16:22:47

Du oppfører deg som om det fins et utvalg "sjefer i midtforsvaret" og at alle er idioter som ikke ser det.

Jepp. Ihvertfall alle som hever millionlønn og trener på nest øverste nivå i England. Ikke tenkt på deg i den forbindelse selv om kommentaren kanskje hinter dit.

Jostein.

Leeds Carajo!

Kickthemdown

Eneste vi gjør der bak er å erstatte en kløne med en ny kløne. Det er en fullstendig skam at Bamba er vår kaptein og fast på laget etter fjorårets katastrofesesong. Mannen er overhodet ikke god nok.

Cannavaro

MFLU - Miracles For Leeds United

Hallgeir *

Super Leeds since 1968

nicolainilsen

ziganda

RoarG

"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Sydhagen

"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Cherry

Quote from: Sydhagen on August 13, 2016, 16:30:09

Quote from: nicolainilsen on August 13, 2016, 16:28:27
Kan vi slutte sutringen snart?!
+1!!

Fotnote til " ikke og sutre" : jeg syns d er meget positivt at Murphy ikke er god nok for troppen!

Når d er sagt, så er Roofe vår mest spennende signering - og bør spille etter d han har vist.
Sacko kan være ett kupp....
Tidlig ennå.... 8)

TK20

Ser nå at den kommentaren ble litt merkelig formulert, og det beklager jeg. Poenget var at det ikke bare er å "rydde opp i forsvaret" over sommeren, og bare hente "sjefen der bak". Det er et tøft spillermarked, og Leeds er ikke akkurat i den optimale forhandlingsposisjonen mot attraktive forsvarspillere. Monk har blitt utdelt en hånd og må gjøre det beste ut av det; det tar tid å bygge en trygg og god forsvarsfirer.

Promotion 2010

Phil Hay

Mowatt's controlling everything in this half. Best he's played in longer than I can remember.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Sydhagen

Mowatt's controlling everything in this half. Best he's played in longer than I can remember.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Kato

Quote from: TK20 on August 13, 2016, 16:35:38

Ser nå at den kommentaren ble litt merkelig formulert, og det beklager jeg. Poenget var at det ikke bare er å "rydde opp i forsvaret" over sommeren, og bare hente "sjefen der bak". Det er et tøft spillermarked, og Leeds er ikke akkurat i den optimale forhandlingsposisjonen mot attraktive forsvarspillere. Monk har blitt utdelt en hånd og må gjøre det beste ut av det; det tar tid å bygge en trygg og god forsvarsfirer.

Mitt poeng er at dette har vært et problem over lang tid vi ikke har løst. Bedre å kjøpe en god stopper enn 10 middelmådige.

Reaney

Noen som vet hvordan målet til Sacko kom til? Thom Kirwin i LUTV antyder keepertabbe av Kuszczak.