Kamp: vs Birmingham City @ Elland Road, lørdag 13/8 2016, kl 16.00

Started by Promotion 2010, August 12, 2016, 22:49:08

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Hallgeir *

Quote from: Kato on August 13, 2016, 16:38:07
Quote from: TK20 on August 13, 2016, 16:35:38
Quote from: TK20 on August 13, 2016, 16:22:47
Quote from: Kato on August 13, 2016, 16:21:08
Så fortvilende når svakhetene er så forbanna åpenbare, og det ikke gjøres noe. Totalt overgitt over at vi ikke har brukt sommeren på å rydde opp bak.

Du oppfører deg som om det fins et utvalg "sjefer i midtforsvaret" og at alle er idioter som ikke ser det.

Ser nå at den kommentaren ble litt merkelig formulert, og det beklager jeg. Poenget var at det ikke bare er å "rydde opp i forsvaret" over sommeren, og bare hente "sjefen der bak". Det er et tøft spillermarked, og Leeds er ikke akkurat i den optimale forhandlingsposisjonen mot attraktive forsvarspillere. Monk har blitt utdelt en hånd og må gjøre det beste ut av det; det tar tid å bygge en trygg og god forsvarsfirer.

Mitt poeng er at dette har vært et problem over lang tid vi ikke har løst. Bedre å kjøpe en god stopper enn 10 middelmådige.

Og vi har hatt flere managere (trenere) som ikke har gjort nok for å få inn en "klippe" i midtforsvaret.
Super Leeds since 1968

eros

Funker lyd for noen av dere? Har ingenting her

Sent from my iPhone using Tapatalk

RoarG

1-1 til pause. OK. Det er i 2. omgang kampene avgjøres.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

patricksangvik

Leeds are going up, going up, Leeds are going up, nanananana

Cannavaro

1-1 til pause, vi har hatt mest trykk og sjanser, men Eddie sier "B`ham still in the game". Mowatt bra, og Marcus nærme ved et par anledninger. Håper Roofe kommer innpå i 2.omgang
MFLU - Miracles For Leeds United

MooCow

Hallgeir *

Quote from: eros on August 13, 2016, 16:51:15
Funker lyd for noen av dere? Har ingenting her

Sent from my iPhone using Tapatalk

LUTV funker helt greit.
Super Leeds since 1968

Annesj

Bamba MÃ... ut!!! Sa det forrige ses sier det igjen. Mer vimsete spiller skal mam lete lenge etter.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Jostein.

Leeds Carajo!

morten1966

Hallgeir *

Super Leeds since 1968

morten1966

Sølvreven

Huff. Dette ser ikke lovende ut. Jeg som var så optimistisk før sesongen startet  :'(

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

B_Ød

Ups & Ups!!

RoarG

"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Hallgeir *

Quote from: Frode on August 13, 2016, 09:40:46
Frykter Green. Første hjemmekamp, stort press. Kommer nok en tabbe. Tipper vi må score 2 eller 3 for å vinne i dag.

Minst 3 slik det ser ut akkurat nå.
Super Leeds since 1968

Sydhagen

"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

ziganda

For dårlige spillere. Kan bytte manager hver uke, men det kommer ikke til å bli bedre. Vi havner vel rundt midten i år også.

Hallgeir *

Super Leeds since 1968

Cherry

Quote from: Hallgeir * on August 13, 2016, 16:43:54
Quote from: Kato on August 13, 2016, 16:38:07
Quote from: TK20 on August 13, 2016, 16:35:38
Quote from: TK20 on August 13, 2016, 16:22:47
Quote from: Kato on August 13, 2016, 16:21:08
Så fortvilende når svakhetene er så forbanna åpenbare, og det ikke gjøres noe. Totalt overgitt over at vi ikke har brukt sommeren på å rydde opp bak.

Du oppfører deg som om det fins et utvalg "sjefer i midtforsvaret" og at alle er idioter som ikke ser det.

Ser nå at den kommentaren ble litt merkelig formulert, og det beklager jeg. Poenget var at det ikke bare er å "rydde opp i forsvaret" over sommeren, og bare hente "sjefen der bak". Det er et tøft spillermarked, og Leeds er ikke akkurat i den optimale forhandlingsposisjonen mot attraktive forsvarspillere. Monk har blitt utdelt en hånd og må gjøre det beste ut av det; det tar tid å bygge en trygg og god forsvarsfirer.

Mitt poeng er at dette har vært et problem over lang tid vi ikke har løst. Bedre å kjøpe en god stopper enn 10 middelmådige.

Og vi har hatt flere managere (trenere) som ikke har gjort nok for å få inn en "klippe" i midtforsvaret.

2 ting var ett Must etter fjoråret, skaffe en kreativ midtbanespiller og en forvarssjef.
Pablo er her, men klippen i Forsvaret mangler helt klart ennå.
Det er ikke og forvente at Bamba plutselig blir mye bedre, selv om Bartley er på plass.
Vi er rett og slett svært sårbare bakover ennå desverre >:(

RoarG

J-R

patricksangvik

Leeds are going up, going up, Leeds are going up, nanananana

Furu

Flottdet

Nok tid til og fortsatt få poeng her men Birmingham er ett ok lag så det blir ikke lett.. Synd at vi igjen driter oss ut bakover. Registrerer og at Matt Smith scorer i 2 kamp på rad. Typisk at ex Leeds spillere får det til andre steder.

Bjorn

Marching On! 4276

Kato

Basert på onsdag er det jo et under større enn han som gikk på vannet at Wood i dag startet foran Roofe.

Hallgeir *

Det er så få poster nå at jeg begynner å lure på om jeg har gått glipp av en tv-stream i dag.
Super Leeds since 1968

Flottdet

Quote from: Hallgeir * on August 13, 2016, 17:41:15
Det er så få poster nå at jeg begynner å lure på om jeg har gått glipp av en tv-stream i dag.

Tror ikke det er noe Stream. Er vel bare Apatien som har slått inn på folket  :'(