Skrevet av Emne: Ex-Spiller: Pontus Jansson  (Lest 261316 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

RoarG

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #930 på: August 20, 2018, 15:02:45 »
Ute med skade. Stygg strek i opprykksregningen, dette. :(
https://footballleagueworld.co.uk/leeds-receive-disappointing-injury-update/
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Gufrias

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #931 på: August 20, 2018, 15:12:08 »
Ute med skade. Stygg strek i opprykksregningen, dette. :(
https://footballleagueworld.co.uk/leeds-receive-disappointing-injury-update/
Har sett dem styggere.

Sitat
Pontus Jansson is out of Swansea game. He had a back problem in training yesterday. Bielsa: "We'll see if he can play in the next game."

The Argentinian did sound hopeful that Jansson would make next Saturday’s trip to Norwich City, however.

Hekta på Leeds siden 1974

Bjorn

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #932 på: August 20, 2018, 15:20:13 »
Ute med skade. Stygg strek i opprykksregningen, dette. :(
https://footballleagueworld.co.uk/leeds-receive-disappointing-injury-update/

Tror ikke det er den skaden evt opprykk henger på gitt. Om han kanskje allerede er klar til helgen så er det jo ingenting å henge seg opp i. Går nok bra.
Marching On! 4276

RoarG

"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Bjorn

Marching On! 4276

RoarG

"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Xern

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #936 på: August 21, 2018, 00:00:24 »
Kroken på døra for Jansson snart?
https://footballleagueworld.co.uk/hes-turned-into-glass-8-things-leeds-fans-had-to-say-following-update-on-player/
Herregud . Fans...
Fans, ja. En uting, det er det de er :P.
Har ikke sett noe som helst som kan hinte til at Jansson ønsker seg bort. Det ville jeg uansett forstått lite av slik som ting er i klubben nå! 
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28888
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #937 på: August 22, 2018, 07:20:25 »
Brorsan, i går kveld:

Peter Jansson
@pejansson
 6 hours ago
Full träning imorrn o ska va redo för lördag.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

leedslife

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #938 på: August 22, 2018, 10:28:15 »
Brorsan, i går kveld:

Peter Jansson
@pejansson
 6 hours ago
Full träning imorrn o ska va redo för lördag.

Takk og lov. Får håpe det er mange måneder til vi får se Ayling som stopper igjen.

Kontakinte

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #939 på: August 22, 2018, 10:32:13 »
Brorsan, i går kveld:

Peter Jansson
@pejansson
 6 hours ago
Full träning imorrn o ska va redo för lördag.

Takk og lov. Får håpe det er mange måneder til vi får se Ayling som stopper igjen.
Eller aldrig  ;) Mer vinglete stopperspill skal du lete lenge etter.

leedslife

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #940 på: August 22, 2018, 10:34:56 »
Brorsan, i går kveld:

Peter Jansson
@pejansson
 6 hours ago
Full träning imorrn o ska va redo för lördag.

Takk og lov. Får håpe det er mange måneder til vi får se Ayling som stopper igjen.
Eller aldrig  ;) Mer vinglete stopperspill skal du lete lenge etter.

Ja det var fryktelig. Så egentlig det samme mot Bolton.
 Tror vi hadde kommet bedre ut av det med Ayling på høyre back og Shaughnessy som stopper.
Mye bedre i posession Shaughnessy.

Annesj

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #941 på: August 22, 2018, 11:01:15 »
Brorsan, i går kveld:

Peter Jansson
@pejansson
 6 hours ago
Full träning imorrn o ska va redo för lördag.

Takk og lov. Får håpe det er mange måneder til vi får se Ayling som stopper igjen.
Eller aldrig  ;) Mer vinglete stopperspill skal du lete lenge etter.

Ja det var fryktelig. Så egentlig det samme mot Bolton.
 Tror vi hadde kommet bedre ut av det med Ayling på høyre back og Shaughnessy som stopper.
Mye bedre i posession Shaughnessy.

Ikke enig. Shaughnessy har vært skade ekstremt lenge. Vet ikke hva slags tilstand han er i formmessig.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Eriksen55

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #942 på: August 22, 2018, 13:34:32 »
Brorsan, i går kveld:

Peter Jansson
@pejansson
 6 hours ago
Full träning imorrn o ska va redo för lördag.

Takk og lov. Får håpe det er mange måneder til vi får se Ayling som stopper igjen.
Eller aldrig  ;) Mer vinglete stopperspill skal du lete lenge etter.

Spilte ingen stor kamp i går. Men i forrige uke mot Bolton spilte han bra som stopper. Han har hatt gode innhopp der før. Det handler mye om trygghet tror jeg. Stopper kollega i går Berardi er vel i samme båt, trenger en trygg og rolig stopper ved sin side. Sammen var dem en ustødig duo, som sikkert aldri har trent sammen i den posisjonen før. Kan vel ikke forvente mye mer da.

Soleklart bedre som høyreback. Mener det er et større problem at vi svekkes voldsomt der når han trekkes inn.

Nå er vel Pontus tilbake. Nå er det på tide og levere. Spillere som spilte både semifinale og finaler er tilbake i god gammel form. Pontus spilte 1 kamp i VM.

GeirO

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #943 på: August 22, 2018, 14:14:16 »
Brorsan, i går kveld:

Peter Jansson
@pejansson
 6 hours ago
Full träning imorrn o ska va redo för lördag.

Takk og lov. Får håpe det er mange måneder til vi får se Ayling som stopper igjen.
Eller aldrig  ;) Mer vinglete stopperspill skal du lete lenge etter.

Spilte ingen stor kamp i går. Men i forrige uke mot Bolton spilte han bra som stopper. Han har hatt gode innhopp der før. Det handler mye om trygghet tror jeg. Stopper kollega i går Berardi er vel i samme båt, trenger en trygg og rolig stopper ved sin side. Sammen var dem en ustødig duo, som sikkert aldri har trent sammen i den posisjonen før. Kan vel ikke forvente mye mer da.

Soleklart bedre som høyreback. Mener det er et større problem at vi svekkes voldsomt der når han trekkes inn.

Nå er vel Pontus tilbake. Nå er det på tide og levere. Spillere som spilte både semifinale og finaler er tilbake i god gammel form. Pontus spilte 1 kamp i VM.
Eller 1,1 kamp hvis en skal være korrekt. Kom inn som spiss i siste kamp.
MOT

Jon R

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #944 på: August 22, 2018, 18:30:39 »
Brorsan, i går kveld:

Peter Jansson
@pejansson
 6 hours ago
Full träning imorrn o ska va redo för lördag.


Takk og lov. Får håpe det er mange måneder til vi får se Ayling som stopper igjen.
Eller aldrig  ;) Mer vinglete stopperspill skal du lete lenge etter.
Så ut som han slet med å finne rollen og posisjonen i Bielsas system. Han har tidligere vist oss at han kan mye bedre enn dette, selv om han aldri bør bli noe førstevalg som stopper. Ayling er en av divisjonens beste høyre backer, og en bare under middels god stopper.
Jon R.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28888
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #945 på: August 23, 2018, 10:38:56 »
Det vil nok etter hvert komme frem om det er noen sannhetsgestalt i dette.

https://thisisfutbol.com/2018/08/blogs/jansson-says-no-to-5-1m-move-to-russia/

Men klubben hadde nok bestemt seg for at NOE penger skulle inn via salg (det ble Vieira til slutt)
så helt utenkelig er denne artkkelen ikke.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28888
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #946 på: August 23, 2018, 10:58:30 »
Det vil nok etter hvert komme frem om det er noen sannhetsgestalt i dette.

https://thisisfutbol.com/2018/08/blogs/jansson-says-no-to-5-1m-move-to-russia/

Men klubben hadde nok bestemt seg for at NOE penger skulle inn via salg (det ble Vieira til slutt)
så helt utenkelig er denne artkkelen ikke.
Expressen skriver også om det. Det stemmer nok.

https://www.expressen.se/sport/fotboll/pontus-jansson-nobbade-jattebud-fran-ryssland/?utm_medium=link&utm_campaign=social_sharing&utm_source=twitter&social=twtr
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Bromancer

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #947 på: August 23, 2018, 12:25:27 »

Xern

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #948 på: August 23, 2018, 14:18:10 »
Pontus tibake i full trening:

https://www.leedsunited.com/news/team-news/23730/injury-update
Takk gud, den er viktig. Shaughnessy og Jansson på midtstopperplass til helgen?
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Bjorn

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #949 på: August 23, 2018, 14:59:03 »
Pontus tibake i full trening:

https://www.leedsunited.com/news/team-news/23730/injury-update
Takk gud, den er viktig. Shaughnessy og Jansson på midtstopperplass til helgen?

Tviler sterkt på at Berra har spilt seg ut av startellveren som flere har vært innpå i andre tråder.
At en av dem starter er sannsynlig.
Marching On! 4276

RoarG

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #950 på: August 23, 2018, 15:53:50 »
Det vil nok etter hvert komme frem om det er noen sannhetsgestalt i dette.

https://thisisfutbol.com/2018/08/blogs/jansson-says-no-to-5-1m-move-to-russia/

Men klubben hadde nok bestemt seg for at NOE penger skulle inn via salg (det ble Vieira til slutt)
så helt utenkelig er denne artkkelen ikke.
Expressen skriver også om det. Det stemmer nok.

https://www.expressen.se/sport/fotboll/pontus-jansson-nobbade-jattebud-fran-ryssland/?utm_medium=link&utm_campaign=social_sharing&utm_source=twitter&social=twtr
Riktig å avvise dette tilbudet, selvsagt.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Eriksen55

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #951 på: August 23, 2018, 17:13:39 »
Pontus tibake i full trening:

https://www.leedsunited.com/news/team-news/23730/injury-update
Takk gud, den er viktig. Shaughnessy og Jansson på midtstopperplass til helgen?

Hvorfor spiller ikke Berardi mener du?

Torpe-do

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #952 på: August 23, 2018, 17:27:35 »
Må jo sei eg likar litt tanken på Jansson og Berra i midtforsvaret. Temmeleg tøft å møte dei to!

Men er nok redd det fort vert litt for mykje av det gode. Cooper og Berra, evt Cooper og Jansson er nok ein betre balansert samansetning.


Sent from my iPhone using Tapatalk

RoarG

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #953 på: August 23, 2018, 17:36:02 »
Må jo sei eg likar litt tanken på Jansson og Berra i midtforsvaret. Temmeleg tøft å møte dei to!

Men er nok redd det fort vert litt for mykje av det gode. Cooper og Berra, evt Cooper og Jansson er nok ein betre balansert samansetning.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Jepp. To slike "vi tar ingen fanger"-typer i midten kan fort bli litt nervøst m.h.t. kort o.l.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

leedslife

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #954 på: August 23, 2018, 18:18:43 »
Må jo sei eg likar litt tanken på Jansson og Berra i midtforsvaret. Temmeleg tøft å møte dei to!

Men er nok redd det fort vert litt for mykje av det gode. Cooper og Berra, evt Cooper og Jansson er nok ein betre balansert samansetning.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Kommer til å ha mye ballinnhav denne sesongen.
Spesielt på hjemmebane.
Synes Berardi har gjort en bra jobb offensivt.
Registrert skudd på mål mot Rotherham hjemme og endel viktige pasninger gjennom ledd mot Swansea. Ene pasningen i 1 omgang mot Swansea skaper faktisk en enorm mulighet for oss hvis Saiz hadde valgt riktig.
Spiller på små marginer, men det er vi avhengig av hvis vi skal klare å skape overtall situasjoner.
Vi har fungert dårlig når stopperen våre har stått og sentret seg i mellom med knapp hurtighet på kula. (Se Boltonkampen og Ayling mot Swansea)

Blir sikkert straffet løpet av sesongen med å spille på høy risiko, men se hvor mange målsjanser (og mål) vi skapt på det.

Litt samme med BPF. Vi kunne sikkert investert i en bedre keeper. En som er bedre i feltet og bedre på strek, men se hvilken jobb han gjør som en 11 utespiller.
Han gir oss jo en dimensjon som er ekstremt viktig hvis vi skal klare å spille etter Bielsas prinsipper.
« Siste redigering: August 23, 2018, 18:21:05 av leedslife »

Promotion 2010

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #955 på: August 26, 2018, 09:04:30 »
Statzone

 @PJansson5 made some important tackles on his return to the #LUFC starting line-up, helping The Whites retain their place at the top of the @SkyBetChamp table. #EFL #MOT @VidaHealthcare1






Godt å ha ham tilbake i denne formen!!!  :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Sydhagen

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #956 på: August 26, 2018, 10:48:29 »
Statzone

 @PJansson5 made some important tackles on his return to the #LUFC starting line-up, helping The Whites retain their place at the top of the @SkyBetChamp table. #EFL #MOT @VidaHealthcare1






Godt å ha ham tilbake i denne formen!!!  :)
Enig.
Gjorde akkurat det han skulle. Hverken mer eller mindre. Glimrende!


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Leedsfan

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #957 på: August 29, 2018, 18:35:38 »
https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/watch-leeds-united-defender-pontus-jansson-speaks-ahead-of-middlesbrough-clash-1-9325585

Pontus, som han innrømmer selv i intervjuet, er en spiller/person man kan elske og hate!

Jeg må innrømme at Saiz og han er de beste spillerne i klubben som har irritert meg en stund. Saiz har tatt seg sammen ser det ut til og er ekstremt viktig for oss. Slik Pontus har fremstått på banen/benken denne sesongen samt hvordan han fremstår under intervjuet, så ser det ut til at han har vokst som menneske og forhåpentligvis som spiller.

Hvis det fortsetter slik så skal jeg klare å glemme "Cardiff" og "Preston" samt slutte å kalle han en dramaqueen! Pontus blir viktig for oss denne sesongen!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Jon R

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #958 på: August 29, 2018, 19:07:59 »
Fra dagens intervju: Why no Leeds salutes with fans this season?
«I don’t want to take too much, don’t want to be the main man.When you get older you see it from a different perspective. Maybe if we get to the Premier League I will do it last game!
I want to be a good team-mate and a good leader for this team.»

Bra statement!  ;)
Jon R.

Promotion 2010

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #959 på: September 04, 2018, 16:12:35 »
The Sportswitness

“I’ve completely removed alcohol” – Leeds United player gives up booze for Bielsa

Sport Witness4th September 2018
Leeds United defender Pontus Jansson has spoken to the Swedish media about the new regime under Marcelo Bielsa and how it’s helped him to get into shape.

In the past week the Swede has spoken to the English press with regards to the impact the Argentine coach has had with the training methods he’s introduced.

Speaking to Expressen, the Leeds United confirmed he’s lost four kilos: “When I came back I was in good shape. I feel lighter and stronger, that’s an incredible difference. To be as big as I am, and drop these kilos, it makes a difference. I think of everything I eat and drink.

“I’ve completely removed alcohol and it has helped me the most. Sometimes I would have a beer after a match, but you do not mind doing this for Leeds.”

Jansson was given extra time off by Leeds United following his country’s exploits in this summer’s World Cup and has been eased back into the fold by Bielsa. The former Malmo man was again used as a substitute last Friday in the 0-0 draw with Middlesbrough.

Bielsa is renowned for his tough training sessions and it seems this has rubbed off on the 27 year old defender, with the team also benefiting from this.

Leeds United currently top the Championship table after six games and are unbeaten in the league.

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973