Kamp: Cardiff - Leeds lørdag 17/9 kl. 1330

Started by auren, September 16, 2016, 10:47:25

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Sydhagen

Quote from: h.b on September 17, 2016, 15:25:34
Bra med seier. men føler det er lite innsats. Ingen aggressivitet og Wood, ja hva skal man si. Stor men svak i kroppen. Offansivt er det pinglete. Nei dette er kun en seier som gleder, ikke spillet

Lite innsats?
Gutta kjempet som helter idag!!

Kvaliteten var ikke all verden, men vi kriger oss til seier igjen. Selvtilliten vokser for hver scrappy win.  ;)
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

B_Ød

fatter ikke hvorfor dizze Wood? For meg, et klart førstevalg!
Ups & Ups!!

jaho

Bra med seier. men føler det er lite innsats. Ingen aggressivitet og Wood, ja hva skal man si. Stor men svak i kroppen. Offansivt er det pinglete. Nei dette er kun en seier som gleder, ikke spillet

fyll opp glasset nå..må være halvtomt... :o ;D

h.b

Quote from: B_Ød on September 17, 2016, 15:28:02

Kun fordi resten av spissene ikke er gode nok. Wood mangler aggresivitet

Cannavaro

Quote from: Cannavaro on September 17, 2016, 12:47:43
Denne tar vi, og holder nullen...... : 2-0 Leeds (Sacko og Hernandez)

Hadde feeling for dette idag, så innmari deilig !!!  Fortjent seier og noe å bygge videre på, nå sitter det bedre defensivt også, det liker jeg svært godt.  Grattis alle sammen !!
MFLU - Miracles For Leeds United

Sølvreven

Quote from: h.b on September 17, 2016, 15:29:19
Quote from: B_Ød on September 17, 2016, 15:28:02

Kun fordi resten av spissene ikke er gode nok. Wood mangler aggresivitet
Wood scorer mål. Håper at han finner selvtillitt nok til å tro på seg selv. Det kan være vanskelig nok med et kravstort Elland Road bak seg

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

palle

Klarer ikke helt å ta av etter å ha sett mesteparten av andreomgangen. Vi møter et om mulig enda mer slurvete lag og har masse flaks i mange av de offensive situasjonene. Pluss til forsvaret, for all del, men Green viser vel at han ikke er landslagsaktuell lengre...

Vi ligger på 14. plass akkurat nå ser jeg, og vi skal være glad hvis vi havner omtrent der ved sesongslutt.
...ooo, vi vandrar saman...

Andersen

Flott med en ny seier ! er vel nesten blitt uvant, med 2 seire på 1 uke ! MOT

RoarG

Bare å gratulere gutta med nok en strålende seier.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Kato

2 seire på rappen. En av dem i vanskelige Wales. Og enda er det noen som leter etter problemene. Vi er godt i gang, og vi blir bare bedre og bedre. I Janson og Bartley har vi noe denne klubben ikke har hatt de siste 10 sesongene.

Skal jeg endelig få ønsket mitt om to gode stoppere oppfylt?

Opprykk bygges bakfra.

Sydhagen

Quote from: Kato on September 17, 2016, 15:42:21
2 seire på rappen. En av dem i vanskelige Wales. Og enda er det noen som leter etter problemene. Vi er godt i gang, og vi blir bare bedre og bedre. I Janson og Bartley har vi noe denne klubben ikke har hatt de siste 10 sesongene.

Skal jeg endelig få ønsket mitt om to gode stoppere oppfylt?

Opprykk bygges bakfra.

Jepp!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

sportcarl1

Jansson MoM, Innerbacksspelet sitter som ett smäck, nöjd med Sacko också, men många frågetecken, defensiva mittfältet väger för lätt,Dallas och Taylor har tappat mycket mot förra säsongen, Wood är ingen klinisk avslutare och det vill till straffar för att han skall"måla"

Dennis

Quote from: jaho on September 17, 2016, 15:28:50

fyll opp glasset nå..må være halvtomt... :o ;D

HBs forsøk på provokasjon var bedre før. For meg tyder det bare på at gode Håkon egentlig har litt trua.  8) Hadde Wood jobba ræva av seg og åpnet for andre uten å score selv, hadde det også blitt klaga på.

10 på siste 17. Tørre fakta.
Marching on together!

Square Ball

Er ikke så bortskjemt de siste 12 åra at jeg ikke gidder å irritere meg en promille over ditt og datt
når det blir 3 poeng

RoarG

"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Blank_File

Ã...rh så deilig! 2 tette og ei badehette!

jokke

GeirO

Fire kamper nå fram mot 1.oktober. Kan jeg tippe fire seiere? Bra med mange kamper når man er i flytsonen.
MOT

RoarG

Sydhagen

Quote from: RoarG on September 17, 2016, 16:09:30
Og Jansson får skryt. En kandidat til månedens Leeds-spiller for september?
http://the72.co.uk/65161/leeds-united-defender-puts-in-ludicrously-good-performance/

Jansson er fullstendig sjef!
Og Bartley er plutselig sjef han og ved siden av Jansson!  :D

Trond90

We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

samadhi

Utvilsomt noe på gang i dette laget nå.
En spennende sentrallinje med ett solid stopperpar og sterk duo på midtbanen, krydret med mange spennede spillere som kan avgjøre kamper på egenhånd. Dette kommer til å bli så bra!
marching on together,
derudaf forever...

RoarG

Quote from: samadhi on September 17, 2016, 18:04:55
Utvilsomt noe på gang i dette laget nå.
En spennende sentrallinje med ett solid stopperpar og sterk duo på midtbanen, krydret med mange spennede spillere som kan avgjøre kamper på egenhånd. Dette kommer til å bli så bra!
+1

Xern

Stor skryt til Monk, har gjort en god jobb i å snu dette. Håper det fortsetter. Gode prestasjoner både på enkeltmann og som lag idag. Utrolig gøy å se Jansson spille.
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

baste

Det ser faktisk lovende ut, ett stopperpar som bli bedre og bedre.
3 p i en tøff bortekamp.

Bare å glede seg, og håpe at dette bidrar til at Leeds fortsetter å klatre på tabellen. Lang sesong, mye kan skje

MOT

Cherry

Quote from: baste on September 17, 2016, 19:11:01
Det ser faktisk lovende ut, ett stopperpar som bli bedre og bedre.
3 p i en tøff bortekamp.

Bare å glede seg, og håpe at dette bidrar til at Leeds fortsetter å klatre på tabellen. Lang sesong, mye kan skje

MOT

Definitivt lang sesong!
Nå når vi begynner og få Forsvaret til og sitte ( litt mer sikker etter ett par kamper til)  så bør vi levere bedre fremover , derfor gledelig at Pablo skinner i dag.. Han er boksåpneren vår sammen med Roofe og til dels Mowatt og Sacko mener jeg.
2 tøffe kamper nå etter ligacup. Både mot Ipswich hjemme og Bristol City en sen tirsdag sørpå  bør vi ta poeng mot... Håper virkelig vi " klikker i gir" fremover nå :)
Ser svært mer positivt ut enn for en drøy uke siden...

DenHviteYeboah

Så deilig med seier :)
Sterkt å vinne i Cardiff!

h.b

Griseheldige som ikke fikk Ayling utvist i første. Da kunne det gått andre veien. Og noen snille stolper som var på vår side

RoarG

Quote from: h.b on September 17, 2016, 19:52:03
Griseheldige som ikke fikk Ayling utvist i første. Da kunne det gått andre veien. Og noen snille stolper som var på vår side
Det er lov å være heldige med marginene en gang i blant. Husk at stolpeskudd alltid regnes som utenfor. Et stolpeskudd går aldri inn.

auren

Quote from: h.b on September 17, 2016, 19:52:03

Kun gult kort. Keeper hadde kontroll selv om de gikk i stolpen. Cardiff var til slutt heldig som bare tapte 2-0! Griseheldig faktisk! Grynt, grynt!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.