Kamp vs Derby County @ Pride Park / Lørdag 15/10-2016 kl 16.00

Started by Asbjørn, October 11, 2016, 10:20:08

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

eros

Quote from: Rudi G. on October 15, 2016, 11:58:45
Quote from: eros on October 15, 2016, 10:27:05
Noen som skal se den på pub i Oslo ?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Oslo Whites samles på Pokalen.

Supert, skal forsøke å komme meg dit.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Annesj

Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

auren

Fantastisk! Ser nå at de viser kampen på min TV! Strålende!!!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

RoarG

Quote from: Hallgeir * on October 15, 2016, 10:11:37
Quote from: Cherry on October 14, 2016, 23:54:01
Quote from: Hallgeir * on October 14, 2016, 22:53:08
Vi hadde ikke mye flaks med at Derby fikk ny manager og ny "go" i laget rett før denne kampen.

Mac Laren er ikke synonymt med " Go" i min fotballverden! ;)

Det er mulig, men han har da ikke vært helt udugelig heller.

Tok vel Derby til 3. plass i Championship sist han var der (2013/2014). I play-off-finalen ble QPR rundspilt, men Bobby Zamora scoret vinnermålet på overtid, og QPR rykket opp.

Han har dessuten et seriemesterskap med Twente i Nederland.

Så har han mislyktes i Newcastle og som landslagssjef, men det er vel svært ofte at et lag får et løft ved ansettelse av ny manager. Alle må vise at de fortjener en plass i startoppstillingen, og det fører som regel til bedre innsats.

Forhåpentligvis kommer oppturen etter møtet med Leeds, men dette blir sannsynligvis enn vanskelig kamp.
Hvem har ikke mislyktes i Newcastle i det siste? Når det gjelder England, så er vel de like oppskrytte som nevnte Newcastle. Feilen med England er at opinionen, pressen og FA har helt urealistiske forventninger til hva et middelmådig landslag kan prestere. England har aldri vært en fotballstormakt, og de lever godt (og altfor lenge) på VM-seieren på hjemmebane for 50 år siden.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Cannavaro

Fantastisk deilig med #matchday igjen.  Ifjor vant vi 2-1 mot Derby borte, vi har ellers ikke hatt så bra statistikk der på 2000-tallet.  Jeg håper at våre gutter akter å fortsette i den gode trenden som før landslagspausen.  Da så vi virkelig en positiv utvikling.  Håper også at det ikke blir avgjørende at Monk sitter på tribunen og at Beattie og Clotet er sitt ansvar bevisst på benken.  Jeg skal nyte hvert minutt på Eurosport Norge idag (har brukket ankelen), ellers skulle jeg tatt en tur på pub`n.
Tipper vi allikevel tar denne i første kamp for McLaren, 3-1 til oss (Sacko, Roofe, O`Kane)

MOT
MFLU - Miracles For Leeds United

Nørgaard

Phil Hay: Leeds have beaten Derby in last 2 meeting and Derby haven't won at home in 7

RoarG

Quote from: Nørgaard on October 15, 2016, 14:19:43
Phil Hay: Leeds have beaten Derby in last 2 meeting and Derby haven't won at home in 7
Dette er en statistikk vi håper fortsetter etter dagens oppgjør også.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Leeds96

Mowatt inn for dallas, ellers uforandret lag.

#lufc v Derby: Green, Ayling, Bartley (c), Jansson, Taylor, Phillips, O’Kane, Hernandez, Mowatt, Sacko, Wood. #lufclive

#lufc subs: Silvestri, Coyle, Cooper, Vieira, Grimes, Roofe, Antonsson. #lufclive

RoarG

Som forventet. Blir spennende å se om et Leeds-lag uten Dallas og Bridcutt klarer å holde unna for et Derby, som sikkert er interessert i å reise det som er av kjerringer, og imponere den nye manageren. Lag opplever ofte et løft etter et managerskifte. Blir tøft.

auren

Quote from: RoarG on October 15, 2016, 15:19:40
Som forventet. Blir spennende å se om et Leeds-lag uten Dallas og Bridcutt klarer å holde unna for et Derby, som sikkert er interessert i å reise det som er av kjerringer, og imponere den nye manageren. Lag opplever ofte et løft etter et managerskifte. Blir tøft.

Enig i dette. Skal være fornøyd med ett poeng i dag, men som vanlig er jeg også like opptatt av prestasjon. Blir overrasket hvis det er vi som styrer kampen i dag. Tror landslagspausen har gjort bedre underverker for Derby enn oss. Med seier i dag og godt spill så får jeg fornyet tro på play off. Det ville i grunnen være ulikt Leeds, men kanskje "nye" Leeds overrasker i dag?

MOT!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Nørgaard

Ankerjon15

Deilig med kamp på tv igjen, håper og tror på seier.  Come On LEEDS ;D ;D ;D

Hallgi

ALAW (saludos del pirata)

Leeds96

Quote from: Hallgi on October 15, 2016, 16:02:14
Quote from: Nørgaard on October 15, 2016, 15:56:15
Nogen der har et link?

Jaaa, please, link anyone?? Finner ingenting:x

[url]http://neolive.net/63129/1/Watch-Derby-County-vs-Leeds-United//url]

Kickthemdown

Quote from: Nørgaard on October 15, 2016, 15:34:15
Derbys startellever er fremragende. Dette bliver svært
Har du sett vår ?

Opprykksmateriale.

RoarG

Hallgeir *

Merker at jeg er mye mer nervøs nå når laget vises på tv.
Super Leeds since 1968

Furu

J-R

Virker stødig bakover...

Men skremmende dårlig framover , sålangt..

Barba

Barba - MOT

Hallgeir *

Quote from: Furu on October 15, 2016, 16:15:47
Fint om dere som ser på tv, kan oppdatere litt.

Derby har dominert innledningsvis uten å komme til noen sjanser. Leeds har kun vært sporadisk på motstanderens banehalvdel.
Super Leeds since 1968

RoarG

Ser at vi fortsatt har negativ målscore. Skal vi ha noe håp om PO, eller bedre, må dette endre seg ASAP.

Joe Jordan

20 min. Ikke noe som ligner målsjanser for noen av lagene.

Sent from my iPad using Tapatalk
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Hallgeir *

Derby lar oss ikke skape noe framover. De dominerer midtbanen totalt.
Super Leeds since 1968

RoarG

Quote from: Hallgeir * on October 15, 2016, 16:23:27
Derby lar oss ikke skape noe framover. De dominerer midtbanen totalt.
Slå langt mot Wood, over midtbanen da.

Kickthemdown

Nok en helt bevist kampplan dette. Ikke slippe de til i begynnelsen å så komme sterkere .. siste 15 før pause blir våre minutter. Ikke overraskende at de er mest aggressive fra start med ny manager osv.

Cannavaro

Tok seg bitte litt opp her tempomessig i det 24.minutt.....vi må skjerpe oss noen hakk ja...
MFLU - Miracles For Leeds United

Barba

Ser ut som en gameplan ja. Litt mer med nå, men ikke noe som ligner sjanser. Men nærmer seg litt. Og ja, Derby dominerer på midt.
Barba - MOT

Hallgeir *

Mowatt på venstre ving funker ikke. For treg som kantspiller. (for treg generelt også).
Super Leeds since 1968