Skrevet av Emne: Kamp vs Norwich City, Ligacupens 4. runde @ Elland Road 25. oktober kl 20:45  (Lest 32771 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sydhagen

Får følelsen av at Monk bygger noe spesielt. For en moral!!


Sent from my iPad using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

HåvardK

nå er jeg tom for ord...
Foreslår følgende: på lørdag er kun 3p godt nok...

ar9

Fått Manure eller Liverpool i neste runde hjemme hadde vært artig !  :D
Shoes off

Kickthemdown

"B" laget presterer og selv om det ikke var "sexy" fotball er vi videre til neste runde. well done lads!!! ;D ;D ;D ;D
Jeg har ikke sett så sexy Leedsfotball som det vi så i dag på 15 år. Phillips med noen stygge greier med Batty sitt nummer på ryggen. Kjenner jeg blir helt forelsket  :-*


Budda

Manu hjemme hadde vært digg


Sent from my iPhone using Tapatalk
Endre

Ankerjon15

Lenge siden så spennende,  ;D

Jon R

Redda Silvestri 4?er det mulig?
Spøker det for Green i neste?
Vi slipper straffekonk i den.   ;D
Jon R.

auren

Sacko ble nøkkelen for Leeds.
Tja. OK skudd på målet, og selvsagt løp. Ellers vanvittig dårlige involveringer og prioriteringer. Og på slutten der vi kunne fått 3-2, dribler og dribler i stedet for å spille Wood. Fanken for en frustrerende spiller! Can't live with him, can't live without him!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Kato

Silvestri må jo ha fått info på Pritchards straffe når han blir stående.
 

Jon R

Kun to seire unna Wembley! Cup er vårt eneste håp om trofé der vi befinner oss nå. Derfor digger jeg Mikke Mus cupen og FA cup.  :)
Jon R.

Jon R

Og hadde vi tapt 2-1 på slutten så hadde vi klaget på at vi ikke brukte alle byttene.....jeeeez


Sent from my iPhone using Tapatalk
Hvis man mener det er dumdristig å gjøre alle tre byttene før 90, på stillingen 1-1 og snart ekstraomganger, må det være lov å gi utrykk for det etter at vi åpenbart fikk svi for det også. "Vi" er ikke en og samme person, og Gudforby, må "vi" aldri bli det.  ::)
Jon R.

Kato

Og hadde vi tapt 2-1 på slutten så hadde vi klaget på at vi ikke brukte alle byttene.....jeeeez


Sent from my iPhone using Tapatalk
Hvis man mener det er dumdristig å gjøre alle tre byttene før 90, på stillingen 1-1 og snart ekstraomganger, må det være lov å gi utrykk for det etter at vi åpenbart fikk svi for det også. "Vi" er ikke en og samme person, og Gudforby, må "vi" aldri bli det.  ::)
Helt greie valg å ha byttet tre. Ã… gi Monk skylda der blir feil.
 

J-R

MOT

Cannavaro

Og hadde vi tapt 2-1 på slutten så hadde vi klaget på at vi ikke brukte alle byttene.....jeeeez


Sent from my iPhone using Tapatalk
Hvis man mener det er dumdristig å gjøre alle tre byttene før 90, på stillingen 1-1 og snart ekstraomganger, må det være lov å gi utrykk for det etter at vi åpenbart fikk svi for det også. "Vi" er ikke en og samme person, og Gudforby, må "vi" aldri bli det.  ::)
Helt greie valg å ha byttet tre. Ã… gi Monk skylda der blir feil.

Nei, det er jo ikke greit å bytte 3 spillere (ingen av de skadet) før det 80. minutt i en cupkamp på stillingen 1-1.  Det er jo mildest av alt gambling. Når ett av byttene er Doukara ut/Phillips inn så henger ikke alt på greip selv om Duke var sliten.  Han hadde glatt holdt 10-12 min til.  Det er heller ikke snakk om å fordele skyld, men heller påpeke at Monk her var inni tjukkeste granskauen heldig med seier på bakgrunn av en grov taktisk bommert.....
MFLU - Miracles For Leeds United

Kato

Og hadde vi tapt 2-1 på slutten så hadde vi klaget på at vi ikke brukte alle byttene.....jeeeez


Sent from my iPhone using Tapatalk
Hvis man mener det er dumdristig å gjøre alle tre byttene før 90, på stillingen 1-1 og snart ekstraomganger, må det være lov å gi utrykk for det etter at vi åpenbart fikk svi for det også. "Vi" er ikke en og samme person, og Gudforby, må "vi" aldri bli det.  ::)
Helt greie valg å ha byttet tre. Ã… gi Monk skylda der blir feil.

Nei, det er jo ikke greit å bytte 3 spillere (ingen av de skadet) før det 80. minutt i en cupkamp på stillingen 1-1.  Det er jo mildest av alt gambling. Når ett av byttene er Doukara ut/Phillips inn så henger ikke alt på greip selv om Duke var sliten.  Han hadde glatt holdt 10-12 min til.  Det er heller ikke snakk om å fordele skyld, men heller påpeke at Monk her var inni tjukkeste granskauen heldig med seier på bakgrunn av en grov taktisk bommert.....

Totalt uenig. Ã… ha gjort tre bytter etter 80 er helt greit. Mye verre med O'Leary som gjorde sitt første bytte etter 87. Friske bein er jo et must spesielt der de fleste har lite kamper soste tiden.
 

auren

Var Norwich-manageren like dumdristig som gjorde alle sine tre bytter før 78 min? De tapte tross alt kampen...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Skal vel ha en god porsjon kjeft han som lagde corneren som førte til 1-2 også

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Hvis vi absolutt skal finne en hakkekylling i en kamp vi vant, så går min stemme til Mowatt. Slike sjanser skal man sette på dette nivået. Tror han nok pustet lettet ut da Vieira satt inn den siste straffen.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Sydhagen

Og hadde vi tapt 2-1 på slutten så hadde vi klaget på at vi ikke brukte alle byttene.....jeeeez


Sent from my iPhone using Tapatalk
Hvis man mener det er dumdristig å gjøre alle tre byttene før 90, på stillingen 1-1 og snart ekstraomganger, må det være lov å gi utrykk for det etter at vi åpenbart fikk svi for det også. "Vi" er ikke en og samme person, og Gudforby, må "vi" aldri bli det.  ::)
Helt greie valg å ha byttet tre. Ã… gi Monk skylda der blir feil.

Nei, det er jo ikke greit å bytte 3 spillere (ingen av de skadet) før det 80. minutt i en cupkamp på stillingen 1-1.  Det er jo mildest av alt gambling. Når ett av byttene er Doukara ut/Phillips inn så henger ikke alt på greip selv om Duke var sliten.  Han hadde glatt holdt 10-12 min til.  Det er heller ikke snakk om å fordele skyld, men heller påpeke at Monk her var inni tjukkeste granskauen heldig med seier på bakgrunn av en grov taktisk bommert.....

Totalt uenig. Ã… ha gjort tre bytter etter 80 er helt greit. Mye verre med O'Leary som gjorde sitt første bytte etter 87. Friske bein er jo et must spesielt der de fleste har lite kamper soste tiden.

Enig med Kato her.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Sydhagen

Den siste strafferedningen til Silvestri var det ekstremt høy klasse over!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

B_Ød

Hvis vi absolutt skal finne en hakkekylling i en kamp vi vant, så går min stemme til Mowatt. Slike sjanser skal man sette på dette nivået. Tror han nok pustet lettet ut da Vieira satt inn den siste straffen.

auren

enig.
Ups & Ups!!

B_Ød

nå er jeg tom for ord...
Foreslår følgende: på lørdag er kun 3p godt nok...

hmmm...glimrende forslag!!!
Ups & Ups!!


ollan

Hvis vi absolutt skal finne en hakkekylling i en kamp vi vant, så går min stemme til Mowatt. Slike sjanser skal man sette på dette nivået. Tror han nok pustet lettet ut da Vieira satt inn den siste straffen.

auren
Noe han også ga utrykk for på twitter senere på natten
Ollan

auren

Hvis vi absolutt skal finne en hakkekylling i en kamp vi vant, så går min stemme til Mowatt. Slike sjanser skal man sette på dette nivået. Tror han nok pustet lettet ut da Vieira satt inn den siste straffen.

auren
Noe han også ga utrykk for på twitter senere på natten

Yup:

@alex_mowatt
Wow my right foot is shite, buzzing with the win tonight what a feeling & threw to the next round!!⚽️

 :)

Dårlig engelsk, eller liker han ordspill i og med at han følte laget ble "kastet" videre til neste runde av et entusiastisk hjemmepublikum?  8)

auren

« Siste redigering: Oktober 26, 2016, 08:42:54 av auren »
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

ollan

Redda Silvestri 4?er det mulig?
Spøker det for Green i neste?
Han reddet 3......... vi vant straffekonken 3-2
Ollan

auren

Vi ble faktisk historiske i går kveld:

LUFCDATA ‏@LUFCDATA  8 t8 timer siden
LANDMARK: Leeds have won consecutive penalty shoot-outs for the first time in the club's history. 

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Har Phil Hay drukket maling? Bør kneppe ned karakterene et par hakk (unntatt på Silvestri):

Marco Silvestri - 9 Lewie Coyle - 7 Kyle Bartley - 9 Liam Cooper - 8 Gaetano Berardi - 8 Matt Grimes - 7 Alex Mowatt - 6 Ronaldo Vieira - 9 Kemar Roofe - 8 Souleymane Doukara - 7 Marcus Antonsson - 7 Substitutes: Chris Wood (for Antonsson, 67) - 8 Hadi Sacko (for Mowatt, 76) - 8 Kalvin Phillips (for Doukara, 81) - 8


auren  ::)
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Blank_File

Den siste strafferedningen til Silvestri var det ekstremt høy klasse over!

Den første også. Hvor mange keepere blir stående på første straffen i en straffekåmpetisjen?

Sydhagen

Har Phil Hay drukket maling? Bør kneppe ned karakterene et par hakk (unntatt på Silvestri):

Marco Silvestri - 9 Lewie Coyle - 7 Kyle Bartley - 9 Liam Cooper - 8 Gaetano Berardi - 8 Matt Grimes - 7 Alex Mowatt - 6 Ronaldo Vieira - 9 Kemar Roofe - 8 Souleymane Doukara - 7 Marcus Antonsson - 7 Substitutes: Chris Wood (for Antonsson, 67) - 8 Hadi Sacko (for Mowatt, 76) - 8 Kalvin Phillips (for Doukara, 81) - 8


auren  ::)

Hvem blir ikke entusiastisk etter en dramatisk cupseier :D
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."