Kamp vs Norwich City @ CarrowRoad 5. november kl 16:00

Started by Asbjørn, November 03, 2016, 19:13:08

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

GeirO

Wonderful night.
Nå skal vi møte det beste laget hjemme og så det dårligste laget borte. Seks poeng hadde vært fantastisk.
Kuriositet: Ingen av de seks neste kampene går lørdag kl. 16.00! Og de første fem går på TV.
MOT

Asbjørn

Ja, folkens, ønsker dere å miste playoffplassen senere i kveld mot at andreplassen bare er fem poeng unna, eller beholde playoffplassen og la andreplassen være 8 unna?

JEG kikker mot andreplassen, bare så det er sagt. :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Andersen

Dette var digg ! er det virkelig noe på gang nå !? Monk får vel prisen for manager of the month snart ? Og vi topper vel formtabellen snart !?  :D Newcastle neste hjemme , BRING IT ON  !

auren

Quote from: Asbjørn on November 05, 2016, 18:12:09
Ja, folkens, ønsker dere å miste playoffplassen senere i kveld mot at andreplassen bare er fem poeng unna, eller beholde playoffplassen og la andreplassen være 8 unna?

Går for uavgjort jeg  ;)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

palle

Nesten som Radioresepsjonen detta
...ooo, vi vandrar saman...

sportcarl1

Vi är på playoff :).  det är man inte bortskämmnd med, senast var väl 2013

GeirO

Definitivt enig. Har aldri trua på Play off.
MOT

Håvard

Sølvreven

Går for seier til BC  8)

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Førde

Leeeenge sida eg har vore så optimistisk...sååå fantastisk deilig de er og vere leeds supporter om dagen.. Skål, og god helg alle sammen
Marching On Together

GeirO

Tenker mer og mer på at vi traff bra med sommerens kjøp/lån: Jansson, Bartley, Ayling, O'Kane, Hernandez, Roofe, Sakho og Antonsson. Meget bra utført!
MOT

Cherry

Utroliiiii! Kom inn nå fra fotballcup og ser dette resultatet :D
Gratulerer alle sammen her inne, MOT!!

RoarG

Quote from: auren on November 05, 2016, 18:14:12

Går for uavgjort jeg  ;)

auren
+1
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Josch

Jeg så ikke kampen men dette må være milevis bedre enn seriepremieren borte mot  QPR. Mye har skjedd siden da. Igjen mener jeg at fraværet av Howson/Tettey betydde mye for Norwich. Og de har et problem i forsvar, som jeg sa før kamp. Likevel tror jeg Norwich blir blant de beste når de to  kommer tilbake. Leeds viser seg å ha en ganske bred og god tropp nå, der innbyttere tar ansvar og Wood  leverer helg etter helg . Endelig seier mot en av de store fiskene i divisjonen!! 3 mål borte mot slik motstand er fantastisk. Morsomt at stoppere scorer også.

Nå blir jo neste hjemmekamp en toppkamp i divisjonen.

Ellers ros til  dere  som oppdaterer fra kampen  live her på forumet . Dere er alltid foran BBC live, Sky, VG live osv. :)

Ove

Fantastisk resultat. Merker at Leeds er i vinden. Var innom Fotballshopen på Strømmen storsenter og de har nå Leeds-drakter til salgs. Både hjemme- bortedrakt og i tillegg ungdomsdrakter med Greenpeacs-logo. Det er lenge siden sist :-)

Asbjørn

Anne Taylor
Just now
Tight hamstring for Hernandez. Roofe ok after Head knock. Mowatt left out just for tactical reasons
Tell me  Tell me

Dylan

Forever Whites

Spiller ingen rolle!  Dette fikser vi sjøl til slutt! :D
Medlem 94237

Asbjørn

Phil Hay ‏@PhilHayYEP  4m
4 minutes ago

Monk said Leeds deserved that regardless of how late the win came, Said bits of that performance were as good as anything this season. #lufc

Monk's skilfully dodging questions about the play-offs but he did say Leeds know they've got "nothing to fear" in the Championship. #lufc

Monk said winning here was an outstanding result, no matter the week Norwich have had. "Forget all that - this is a tough place to come."

Monk: "It's a step-by-step process. Really it is. All I care about is improving this group." #lufclive
Tell me  Tell me

Dylan

Sølvreven

Sølvreven

0-2 i det 21 minutt. Ser ut som at playoffplassen er trygg i dag  8)

baste

Jadda, hadde prettet nu, om æ ikke måtte på nattevakt

We are Leeds  ;D

stian

Quote from: GeirO on November 05, 2016, 18:26:29
Tenker mer og mer på at vi traff bra med sommerens kjøp/lån: Jansson, Bartley, Ayling, O'Kane, Hernandez, Roofe, Sakho og Antonsson. Meget bra utført!

Enig i dette, og vi kan også føye til at Monk har truffet meget godt med kampledelsen i avgjørende øyeblikk i de siste kampene. Vi må håpe at også Cellino legger merke til dette, og at han innser hvor viktig det er at han fortsetter å holde en lav og tålmodig profil som eier.

Det er veldig lenge siden det har vært så positiv stemning rundt klubben. Og tenk: neste helg er det TOPPOPPGJØR på et fullsatt Elland Road, direktesendt på TV!

enur

Hadde vel i utgangspunktet håpet på uavgjort, men ser ut til at Brighton nå vinner og seiler opp som opprykkskandidat sammen med Newcastle.

Marching on together

Sølvreven

Quote from: baste on November 05, 2016, 19:01:03
Jadda, hadde prettet nu, om æ ikke måtte på nattevakt

We are Leeds  ;D
Har bare 8 timer fri mellom kveldsvakt og morravakt. Får prette etter seieren mot Newcastle neste helg  8)

auren

For en vanvittig deilig feiring av Jansson med fansen på 1-1 scoringen. Det er den verdt, selv om den kostet et gult kort  ;D

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

DenHviteYeboah

Jaaaaaaaaaaaaaaaa :-) Har vært på jobb i dag. Steike noe så deilig :)
Ahhh, noe så deilig :-)

Asbjørn

Quote from: auren on November 05, 2016, 19:19:50
For en vanvittig deilig feiring av Jansson med fansen på 1-1 scoringen. Det er den verdt, selv om den kostet et gult kort  ;D
Han er ETT kort unna suspensjon nå. ...men tror det er en dato i november han må holde seg unna det for å slippe å sone.
Tell me  Tell me

Dylan

Xern

Quote from: Asbjørn on November 05, 2016, 19:38:43
Quote from: auren on November 05, 2016, 19:19:50
Han er ETT kort unna suspensjon nå. ...men tror det er en dato i november han må holde seg unna det for å slippe å sone.
Synes slike gule kort er noe stort tull. Ã... måtte stå over en kamp fordi man enten sparker vekk hjørneflagget, river av seg drakta eller ikke klarer å holde seg på riktig side av reklameskiltene  ???
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Nørgaard

Kæmpe resultat i dag  :D

Enig med Monk i IKKE at snakke playoff endnu. Efter nytår hvis vi ligger godt til.