Skrevet av Emne: Kamp vs Rotherham @ New York Stadium - Lørdag 26/11-2016 kl 18:30 Norsk tid  (Lest 26350 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

eros

skulle kanskje hatt straffe der Kemar ?? har sett dommere dømme på det.....men, forbanna skjønn og ikke konsekvente regler å forholde seg til
Dommeren tenkte vel på bilen sin som står parkert utenfor stadion...


Sent from my iPhone using Tapatalk

Xern

Dallas er tilbake!  ;D ;D
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Eriksen55

Så fryktelig vondt ut...forbanna kokkos!

baste

Vi tap ikke lenger mot bunnlag. Newcastle gjorde det, dette lover bra

MOT

Cannavaro

og Bartley gjør en strålende defensiv jobb mot Ward der....herlig..
MFLU - Miracles For Leeds United

GeirO

Dette må da være en typisk 2-2 kamp...
Forøvrig synes jeg Charlie Taylor spiller helt fantastisk.
MOT

eros

Dette må da være en typisk 2-2 kamp...
Forøvrig synes jeg Charlie Taylor spiller helt fantastisk.
Nei, selg den jævelen som ikke vil signere for oss... ;-)

Synd vi mister han i Jan.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Rune Bergen

Kjekt å se at det går mot tre poeng og en femte plass på tabellen.  Skal vi endelig få lov til å fighte om opprykk ved sesongslutt?

Dennis

Phillips begynner å vokse seg inn i dette laget. Syns han er i ferd med å få denne tilstedeværelsen det er vanskelig å definere. Ikke helt ulik Cook heller, ingen maktfaktor verken offensivt eller defensivt isolert sett, men veldig energisk spillestil og bra ballbehandling.

Syns også både Roofe og Taylor har vært langt mer lekne og farlige enn tidligere.
Marching on together!

eros

Roofe begynner å senke skuldrene ja, håper han får hele kampen denne gangen


Sent from my iPhone using Tapatalk

Frode

Anton bør vel få prøve seg snart ...
 

Cannavaro

20 min igjen, kom igjen gutta...ta livet av denne kampen da....
MFLU - Miracles For Leeds United

GeirO

Anton bør vel få prøve seg snart ...
Helt enig. La Wood få hvile. Og la Mowatt få noen minutter.
MOT

Dennis

O'Kane er snart overalt på banen. Herlig type!

Man kan og skal snakke om Bartley og Jansson, men jeg tror O'Kane er en minst like stor nøkkel til suksess i årets sesong.
Marching on together!

Lucas the Kop Cat

Anton bør vel få prøve seg snart ...
Inn for Roofe.

Sent fra min GT-I9506 via Tapatalk


J-R

Fetter Anton...

eros

Kamp vs Rotherham @ New York Stadium - Lørdag 26/11-2016 kl 18:30 Norsk tid
« Svar #166 på: November 26, 2016, 20:09:12 »
Merkelig hvordan cooper har hevet nivået fra i fjor... no prob at  pontus er ute en kamp.... sunn konkurranse og mye bedre selvtillit i laget nå... de bare kontrollerer kampen og prøver seg når de har en god mulighet


Sent from my iPhone using Tapatalk
« Siste redigering: November 26, 2016, 20:15:10 av eros »

GeirO

O'Kane er snart overalt på banen. Herlig type!

Man kan og skal snakke om Bartley og Jansson, men jeg tror O'Kane er en minst like stor nøkkel til suksess i årets sesong.
O'Kane er meget bra.
MOT

Lucas the Kop Cat

Phillips feller dobbeltgjengeren sin i farlig posisjon.

Sent fra min GT-I9506 via Tapatalk


Dennis

O'Kane er snart overalt på banen. Herlig type!

Man kan og skal snakke om Bartley og Jansson, men jeg tror O'Kane er en minst like stor nøkkel til suksess i årets sesong.
O'Kane er meget bra.

Veldig. Har hatt noen involveringer i dag som viser hvorfor han ble henta. Håper han holder seg skadefri! Blir spennende å se den midtbanen når Bridcutt er tilbake i kampform også. Da ser den "sittende" delen av midtbanen sterk ut. Så er det bare å håpe at Dallas rister av seg skadene og blir lettere i steget enn han ofte ser ut; utvilsomt en ballspiller. Minner meg om Snodgrass på mange måter. Farta er ikke veldig høy, men innsatsen er det ingenting å klage på som regel.

Hernandez er jo også ute for tiden, samtidig som jeg tror vi vil få se Roofe blir bedre og Sacko forhåpentligvis mer heve sitt laveste nivå (men ikke før vi får handla han permanent!). Har noen Gradelsk over seg.
Marching on together!

GeirO

Kan jo skje at vi misser opprykk på målforskjell. Vi har/hadde sjansen i dag til å gjøre noe med det. Men spillerne har sluttet å jobbe....
MOT

eros

Kan jo skje at vi misser opprykk på målforskjell. Vi har/hadde sjansen i dag til å gjøre noe med det. Men spillerne har sluttet å jobbe....
Ny vel. Heller holde nullen enn vinne 3-2 sier nå jeg


Sent from my iPhone using Tapatalk

Dennis

Kan jo skje at vi misser opprykk på målforskjell. Vi har/hadde sjansen i dag til å gjøre noe med det. Men spillerne har sluttet å jobbe....

Du har rett, men oddsen for det er ikke spesielt stor. Det er derimot kamp allerede på tirsdag. Ã… kontrollere inn en kamp over en hel omgang er mange krefter spart.
Marching on together!

Kickthemdown

Deilig å spare så mye krefter som vi gjør her.. Helt strålende med tanke på tirsdag  :D

GeirO

Deilig å spare så mye krefter som vi gjør her.. Helt strålende med tanke på tirsdag  :D
Ikke så strålende....
MOT

DenHviteYeboah

Fryktelig svakt å tillate Rotherham å score :(

eros

Cooper... blokkering i pontus klasse


Sent from my iPhone using Tapatalk

roaldv

1-2. Helt fortjent redusering.

Cannavaro

Akkurat nå kjenner jeg at jeg er veldig skuffa over 2.omgangen her. Vi har ikke skapt en dritt siste 40 min.  Det er jo altfor dårlig mot bånnlaget som spiller med 10 mann !!   Her var det en fantastisk mulighet til å spille posession orientert, med smarte bevegelser og balltempo, men det skjer jo IKKE.  Så dette er litt foruroligende.  Vi burde vært mye mer dominerende og kontrollerende i 2.omgang.  Mange skryter av O`Kane her, men jeg mener han er ustabil.  Bridcutt er et mye bedre valg.

Så scorer Rotherham ja.....erre mulig ???
MFLU - Miracles For Leeds United

Eriksen55

unødvendig spennende.....