Skrevet av Emne: Kamp vs Rotherham @ New York Stadium - Lørdag 26/11-2016 kl 18:30 Norsk tid  (Lest 27167 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

eros

Taylor... wood... klikkklakk


Sent from my iPhone using Tapatalk

roaldv

Nære 2-0 fra Cooper. Dette ser bra ut!

Cannavaro

Herlig initiativ av Taylor, og kaldt og rolig av toppscoreren vår og 1-0. Så deilig start. Vi har mest posession og kontroll. Vi bør fikse dette greit egentlig ...Cooper nære her akkurat nå...
MFLU - Miracles For Leeds United

TK20

DER klikka dplay!

RoarG

Storveis ;D
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Xern

Finfin assist av Taylor.  ;)
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

stian

Keepertabbe av Green dersom det der ikke hadde vært offside...

Xern

Håper Roofe får sitt første. Tror det hadde løsnet for ham da.
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Dennis

Jan Erik Aalbu har på vegne av Discovery gått hardt ut.

Så langt har app-løsningen ingenting å skryte av rent kvalitetsmessig ift svake Sumo - Det sier litt!

Marching on together!

Xern

Keepertabbe av Green dersom det der ikke hadde vært offside...
Absolutt ikke. Knallhardt langs bakken 40 cm fra keepers fot er enhver keepers mareritt.
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Hallgeir *

Ser ut som vi har full kontroll så langt i kampen.

Denne kampen bør vi kontrollere helt inn.
Super Leeds since 1968

J-R

Denne kampen bør vi kjøre på å drepe ganske fort..
ikke noe tull nå...

MOT

RoarG

Ser ut som vi har full kontroll så langt i kampen.

Denne kampen bør vi kontrollere helt inn.
Ikke jinxe nå.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Xern

RØDT KORT til Rotherhamspiller. Helt riktig idømt, soleklar albue.
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Kai

Rødt på Odemwingie.
Fortjent nok.

Hallgeir *

Rotherham gjør det ikke lett for seg selv. Nede i 10 man nå.
Super Leeds since 1968

Carl Fisker

radiolink anyone?

Dennis

Rødt på Odemwingie.
Fortjent nok.

Ikke blitt noen smartere spiller siden "sist". Hadde hogd huet av han hadde jeg trent det laget.
Marching on together!

Hallgeir *

Ser ut som vi har full kontroll så langt i kampen.

Denne kampen bør vi kontrollere helt inn.
Ikke jinxe nå.

Hvor overtroisk er det mulig å være? Jinx meg her og jinx meg der.  :P
Super Leeds since 1968

Xern

Utrolig av Odemwingle. Latterlig??
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Dennis

Ser ut som vi har full kontroll så langt i kampen.

Denne kampen bør vi kontrollere helt inn.
Ikke jinxe nå.

Hvor overtroisk er det mulig å være? Jinx meg her og jinx meg der.  :P

Brodern trur Leeds taper fordi jeg ser på kampen på tv, så det er mulig å dra den ganske langt.
Marching on together!

Xern

Rotherhams keeper ut med skade.
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Hallgeir *

Ser ut som vi har full kontroll så langt i kampen.

Denne kampen bør vi kontrollere helt inn.
Ikke jinxe nå.

Hvor overtroisk er det mulig å være? Jinx meg her og jinx meg der.  :P

Brodern trur Leeds taper fordi jeg ser på kampen på tv, så det er mulig å dra den ganske langt.

Vi lever vel i 2016 - ikke 1516.  ;)
Super Leeds since 1968

Hallgeir *

Gary Speed hylles stadig blant bortesupporterne.  8)
Super Leeds since 1968

Dennis

Ser ut som vi har full kontroll så langt i kampen.

Denne kampen bør vi kontrollere helt inn.
Ikke jinxe nå.

Hvor overtroisk er det mulig å være? Jinx meg her og jinx meg der.  :P

Brodern trur Leeds taper fordi jeg ser på kampen på tv, så det er mulig å dra den ganske langt.

Vi lever vel i 2016 - ikke 1516.  ;)

Enig, men det er vel også det eneste overtroiske han er, så det får være greit etter mitt syn. Men det er jo irriterende å få "skylda" for tap når jeg ser TV-kamp. Særlig siden jeg aldri får skryt for de kampene jeg vinner. ;)
Marching on together!

Cannavaro

Nå er det viktig å få balltempo, god bevegelse og noen saftige bakromsløp, hvis ikke blir det for lett for R`ham å pakke sammen defensivt. O´Kane og Phillips må være bevegelige og skape overtall på sidene. Doukara viser tegn til bra bevegelighet ihvertfall. Vi skaper for lite fremover slik det er akkurat nå.
MFLU - Miracles For Leeds United

roaldv

Rotherham ett mål under, en mann utvist og måtte bytte ut to skadde nøkkelspillere etter en halvtime! Får vi tillegg 2-0 nå, så er dette "bound for disaster"!  ;)

Dennis

Nå er det viktig å få balltempo, god bevegelse og noen saftige bakromsløp, hvis ikke blir det for lett for R`ham å pakke sammen defensivt. O´Kane og Phillips må være bevegelige og skape overtall på sidene. Doukara viser tegn til bra bevegelighet ihvertfall. Vi skaper for lite fremover slik det er akkurat nå.

Enig. Her må det kjøres power play og mørne motstanderen. Det er typisk at sånne allerede "avgjorte" kamper viser seg å være det motsatte.
Marching on together!

J-R

Det vi viser nå er for svakt...
Vi skal spille dette laget med 10 mann helt ut!!

Få fart på kula nå..  skjerpings!!

Sleivind

Nå er det mye dårlig utpå der....