Skrevet av Emne: Kamp vs Reading @EllandRoadStadium Tirsdag 13/12 kl 20:45 norsk tid  (Lest 29669 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

stian

Sv: Kamp vs Reading @EllandRoadStadium Tirsdag 13/12 kl 20:45 norsk tid
« Svar #240 på: Desember 13, 2016, 22:55:08 »
Ekstremt viktig seier etter tapet i helga! Det er tett som hagl rundt oss på tabellen, så vi har ikke råd til flere poengtap på rappen.

Var skeptisk til laguttaket og taktikken, men det viser seg visst at Monk, innimellom, har peiling   ;D

Monk har vist seg som en meget god manager så langt. Gode sogninger, får mye ut av de spillerne vi har, tidvis imponerende taktisk opplegg og god kampledelse. Til og med Cellino må vel se at Monk er den beste manageren vi har hatt på veldig mange år.


GeirO

Sv: Kamp vs Reading @EllandRoadStadium Tirsdag 13/12 kl 20:45 norsk tid
« Svar #241 på: Desember 13, 2016, 22:55:40 »
Fantastisk bra resultat, det er så tett i play off så det er viktig å vinne kampene mot de rundt oss på tabellen.

ja. Faktisk er det bedre å tape mot  Newcastle og Brighton enn mot naboer på tabellen. Denne kampen var en 6-poengskamp. Håper vi har gjort fra oss tapene på en stund. At vi gjorde det mot topplagene.

Vi  vinner kamper som vi "må" vinne. En meget god egenskap som jeg ikke kjenner igjen fra siste sesonger. Fin evne å slå tilbake etter et tap.

Hmmm, tapet mot Brighton var grusomt i forhold til direkte opprykk....
MOT

baste

Sv: Kamp vs Reading @EllandRoadStadium Tirsdag 13/12 kl 20:45 norsk tid
« Svar #242 på: Desember 13, 2016, 22:57:18 »
Vi ror dette i land, nye Suuuper suuuper Leeds jo !

Just saying

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp vs Reading @EllandRoadStadium Tirsdag 13/12 kl 20:45 norsk tid
« Svar #243 på: Desember 13, 2016, 22:57:57 »
Neste fem...

[H] Reading (3rd)
[H] Brentford (15th)
[A] Preston (12th)
[A] Aston Villa (13th)
[H] Rotherham (24th)

Går an å plukke litt nå.

Heh, nr 1 er visst allerede gjort, da ;)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Josch

Sv: Kamp vs Reading @EllandRoadStadium Tirsdag 13/12 kl 20:45 norsk tid
« Svar #244 på: Desember 13, 2016, 22:58:09 »
Hvis vi kommer til play off så er det bra å ha vunnet mot evt PO motstandere i serien. Bra for selvtilliten. Reading kan være en kandidat for Leeds i sluttspillet.

Cherry

Sv: Kamp vs Reading @EllandRoadStadium Tirsdag 13/12 kl 20:45 norsk tid
« Svar #245 på: Desember 13, 2016, 23:02:03 »
Utrolig deilig og høre den kjempinga' for laget av de som spilte i dag, Monk har fått moral inn i denne troppen !!  En ut, en inn ( Wood vs Bridcutt) ...
Faktisk villig til og beholde Grimes lenger nå, han viser seg frem når det gjelder... Go' egenskap!
Mange gode prestasjoner i kveld, Dallas er i slag igjen- og Hele 4'ern bak leverer ;D
 

RoarG

Sv: Kamp vs Reading @EllandRoadStadium Tirsdag 13/12 kl 20:45 norsk tid
« Svar #246 på: Desember 13, 2016, 23:03:58 »
Neste fem...

[H] Reading (3rd)
[H] Brentford (15th)
[A] Preston (12th)
[A] Aston Villa (13th)
[H] Rotherham (24th)

Går an å plukke litt nå.

Heh, nr 1 er visst allerede gjort, da ;)
Middelhavsfarere som Brentford og Preston er typiske bananskall. Frykter nedtur i kampene mot disse lagene.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp vs Reading @EllandRoadStadium Tirsdag 13/12 kl 20:45 norsk tid
« Svar #247 på: Desember 13, 2016, 23:05:40 »
Leeds United ‏@LUFC  25s
25 seconds ago
 
 @GarryMonk "Chris Wood felt his hamstring tighten, we won't know anything for 24 hours"
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp vs Reading @EllandRoadStadium Tirsdag 13/12 kl 20:45 norsk tid
« Svar #248 på: Desember 13, 2016, 23:07:32 »
I'd Radebe Leeds ‏@Radebe_Leeds  1m
1 minute ago
 
Monk on Wilks inclusion on bench "more out of a necessity" Antonsson out with back spasm. #lufc
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Kato

Sv: Kamp vs Reading @EllandRoadStadium Tirsdag 13/12 kl 20:45 norsk tid
« Svar #249 på: Desember 13, 2016, 23:13:05 »
Rob Green 6 – Solid and steady. For a change.
Luke Ayling 7 – Back to his best after a woolly display at Brighton. .
Pontus Jansson 8 – The darling of the autumn showed he can also be pretty useful in winter. Completely dominated the Reading front line.
Kyle Bartley 7 – Solid as a lump of granite. Made a string of important interceptions and some crunching tackles.
Charlie Taylor 7 – The in-demand defender was one of Leeds principal attacking threats and dovetailed well with Stuart Dallas on the left flank. Won the penalty for the second goal.
Ronaldo Vieira 7 – Showed yet another string to his mighty impressive bow by shielding the defence alone in the new-look 4-1-4-1 formation before being aided by Liam Bridcutt from the 33rd minute.
Stuart Dallas 6 – Neat and tidy after being recalled to the team.
Hadi Sacko 8 – Terrified the visitors with his pace and penetrating runs down the right flank. Like a man possessed after a quiet few weeks.
Kemar Roofe 6 – Effective in a central playmaker role although not everything he did came off. Subbed after 70 minutes.
Souleymane Doukara 7 – Worked his socks off both in a central attacking midfield role and then as the spearhead for two-third of the match. Slotted home the late penalty to secure the win. His redemption is complete.
Chris Wood 7 – His profitable partnership with Sacko continued as he latched on to the wide man’s first-half cross via a deflection to bury his 14th goal in 25 matches this season. Withdrawn after 33 minutes due to injury.

Subs:

Liam Bridcutt (On for Wood, 33mins) 7
Alex Mowatt (On for Roofe, 70mins) 6
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp vs Reading @EllandRoadStadium Tirsdag 13/12 kl 20:45 norsk tid
« Svar #250 på: Desember 13, 2016, 23:16:59 »
I'd Radebe Leeds ‏@Radebe_Leeds  7m
7 minutes ago
 
Monk asked about January cover for Wood. Monk admits that it's an area they want to strengthen. #lufc
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Klausen

Sv: Kamp vs Reading @EllandRoadStadium Tirsdag 13/12 kl 20:45 norsk tid
« Svar #251 på: Desember 13, 2016, 23:22:17 »
I'd Radebe Leeds ‏@Radebe_Leeds  7m
7 minutes ago
 
Monk asked about January cover for Wood. Monk admits that it's an area they want to strengthen. #lufc

Nelson Oliveira  8) Dèt hadde vært noe..

RoarG

Sv: Kamp vs Reading @EllandRoadStadium Tirsdag 13/12 kl 20:45 norsk tid
« Svar #252 på: Desember 13, 2016, 23:26:26 »
I'd Radebe Leeds ‏@Radebe_Leeds  7m
7 minutes ago
 
Monk asked about January cover for Wood. Monk admits that it's an area they want to strengthen. #lufc
Prøvde jo febrilsk å få en ny spiss i sommervinduet. Nå må det klaffe 100% i januar.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp vs Reading @EllandRoadStadium Tirsdag 13/12 kl 20:45 norsk tid
« Svar #253 på: Desember 13, 2016, 23:29:48 »
Charles Watts ‏@charles_watts  9m
9 minutes ago
Interesting comments from Stam. Said it was one of the best performances of the season. #readingfc
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp vs Reading @EllandRoadStadium Tirsdag 13/12 kl 20:45 norsk tid
« Svar #254 på: Desember 13, 2016, 23:33:42 »
LUFCDATA ‏@LUFCDATA  49s
49 seconds ago
 
Pontus Jansson vs. Reading:

89% pass accuracy
8 clearances
3 headers won
2 tackles won
2 blocks
1 clearance off the line

So classy  #LUFC
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Xern

Sv: Kamp vs Reading @EllandRoadStadium Tirsdag 13/12 kl 20:45 norsk tid
« Svar #255 på: Desember 13, 2016, 23:41:59 »
Deilig seier! Satt faktisk å leste meg gjennom kommentarene her nå, og sjekka litt opp på Twitter. Dette er digg, hadde null tro på denne kampen! Dette beviser at vi kan, selv med skadeskutt tropp!
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

samadhi

Sv: Kamp vs Reading @EllandRoadStadium Tirsdag 13/12 kl 20:45 norsk tid
« Svar #256 på: Desember 14, 2016, 08:19:12 »
I fjor hadde vi tapt denne 0-1 og fremdeles vært 6 poeng bak PO.

Utvilsomt noe stort på gang med dette Leedslaget som reiser seg mesterlig etter de få gangene vi går på trynet.

marching on together,
derudaf forever...

h.b

  • Gjest
Sv: Kamp vs Reading @EllandRoadStadium Tirsdag 13/12 kl 20:45 norsk tid
« Svar #257 på: Desember 14, 2016, 08:43:01 »
Er det mulig å få en grei oppsumering av kampen jeg ikke fikk fulgt. Jap Staam med Reading briller sier de dominerte kampen fullstendig. Og det kan det tyde på da Reading hadde 77% mot Leeds sine 23% i ballbesittelse.
Men så sier noen med Leeds brillene på at Leeds vant fult fortjent.
Så hvilke briller skal man stole på. Men okke som. 2-0 seier er det viktigste uansett

Sydhagen

Sv: Kamp vs Reading @EllandRoadStadium Tirsdag 13/12 kl 20:45 norsk tid
« Svar #258 på: Desember 14, 2016, 08:44:40 »
Er det mulig å få en grei oppsumering av kampen jeg ikke fikk fulgt. Jap Staam med Reading briller sier de dominerte kampen fullstendig. Og det kan det tyde på da Reading hadde 77% mot Leeds sine 23% i ballbesittelse.
Men så sier noen med Leeds brillene på at Leeds vant fult fortjent.
Så hvilke briller skal man stole på. Men okke som. 2-0 seier er det viktigste uansett

http://www.thecitytalking.com/leeds-united-2-0-reading-jaap-stams-circus-comes-to-town/
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Sydhagen

Sv: Kamp vs Reading @EllandRoadStadium Tirsdag 13/12 kl 20:45 norsk tid
« Svar #259 på: Desember 14, 2016, 08:45:13 »
Er det mulig å få en grei oppsumering av kampen jeg ikke fikk fulgt. Jap Staam med Reading briller sier de dominerte kampen fullstendig. Og det kan det tyde på da Reading hadde 77% mot Leeds sine 23% i ballbesittelse.
Men så sier noen med Leeds brillene på at Leeds vant fult fortjent.
Så hvilke briller skal man stole på. Men okke som. 2-0 seier er det viktigste uansett

Det sies at ballen stort sett ble spilt mellom to forsvarere og keeperen til Reading.
De skapte nada.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Xern

Sv: Kamp vs Reading @EllandRoadStadium Tirsdag 13/12 kl 20:45 norsk tid
« Svar #260 på: Desember 14, 2016, 08:49:57 »
Er det mulig å få en grei oppsumering av kampen jeg ikke fikk fulgt. Jap Staam med Reading briller sier de dominerte kampen fullstendig. Og det kan det tyde på da Reading hadde 77% mot Leeds sine 23% i ballbesittelse.
Men så sier noen med Leeds brillene på at Leeds vant fult fortjent.
Så hvilke briller skal man stole på. Men okke som. 2-0 seier er det viktigste uansett

Det sies at ballen stort sett ble spilt mellom to forsvarere og keeperen til Reading.
De skapte nada.
Sky sa at Leeds vant fullt fortjent. De er vel nøytral tenker jeg.
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Dennis

Sv: Kamp vs Reading @EllandRoadStadium Tirsdag 13/12 kl 20:45 norsk tid
« Svar #261 på: Desember 14, 2016, 08:55:11 »
https://twitter.com/WALMOT333

Straffen...ser veeeeldig billig ut.

Dommeren står 4 meter fra med åpent view.

Ser fremdeles billig ut, veeldig billig.

Hadde vært oppgitt om den hadde blitt dømt for motstanderlaget, så må si meg helt enig. Billig straffe, Vi hadde nok uansett tatt tre poeng, så det er neppe avgjørende - slik den diskutable straffa til Brighton var på fredag, med den påfølgende situasjonen som burde gitt Wood straffe i duell med Bruno.

Og det Taylor gjør i forkant vitner om fjorårsform. 
Marching on together!

h.b

  • Gjest
Sv: Kamp vs Reading @EllandRoadStadium Tirsdag 13/12 kl 20:45 norsk tid
« Svar #262 på: Desember 14, 2016, 08:59:26 »
https://twitter.com/WALMOT333

Straffen...ser veeeeldig billig ut.

Dommeren står 4 meter fra med åpent view.

Ser fremdeles billig ut, veeldig billig.

Hadde vært oppgitt om den hadde blitt dømt for motstanderlaget, så må si meg helt enig. Billig straffe, Vi hadde nok uansett tatt tre poeng, så det er neppe avgjørende - slik den diskutable straffa til Brighton var på fredag, med den påfølgende situasjonen som burde gitt Wood straffe i duell med Bruno.

Og det Taylor gjør i forkant vitner om fjorårsform.

Etter de bildene så var det ikke straffe. Meget billig. Og Green fortsetter å være veldig usikker.

HåvardK

Sv: Kamp vs Reading @EllandRoadStadium Tirsdag 13/12 kl 20:45 norsk tid
« Svar #263 på: Desember 14, 2016, 09:18:27 »
https://twitter.com/WALMOT333

Straffen...ser veeeeldig billig ut.

Dommeren står 4 meter fra med åpent view.

Ser fremdeles billig ut, veeldig billig.

Hadde vært oppgitt om den hadde blitt dømt for motstanderlaget, så må si meg helt enig. Billig straffe, Vi hadde nok uansett tatt tre poeng, så det er neppe avgjørende - slik den diskutable straffa til Brighton var på fredag, med den påfølgende situasjonen som burde gitt Wood straffe i duell med Bruno.

Og det Taylor gjør i forkant vitner om fjorårsform.

Etter de bildene så var det ikke straffe. Meget billig. Og Green fortsetter å være veldig usikker.
Joda, noe negativt er det å hente også fra denne kampen.

Dennis

Sv: Kamp vs Reading @EllandRoadStadium Tirsdag 13/12 kl 20:45 norsk tid
« Svar #264 på: Desember 14, 2016, 09:41:12 »
https://twitter.com/WALMOT333

Straffen...ser veeeeldig billig ut.

Dommeren står 4 meter fra med åpent view.

Ser fremdeles billig ut, veeldig billig.

Hadde vært oppgitt om den hadde blitt dømt for motstanderlaget, så må si meg helt enig. Billig straffe, Vi hadde nok uansett tatt tre poeng, så det er neppe avgjørende - slik den diskutable straffa til Brighton var på fredag, med den påfølgende situasjonen som burde gitt Wood straffe i duell med Bruno.

Og det Taylor gjør i forkant vitner om fjorårsform.

Etter de bildene så var det ikke straffe. Meget billig. Og Green fortsetter å være veldig usikker.
Joda, noe negativt er det å hente også fra denne kampen.

Det er i alle fall ikke min intensjon å være negativ til seieren. Tvert imot synes jeg den var meget sterk; laget reiser seg etter en veldig svak kamp fredag. Tidligere ville normen for Leeds være at dette var starten på en negativ spiral. I stedet virker spillerne opptatt av å slå umiddelbart tilbake, ikke bare i kjeften. Når man også ser på hvor skadeskutt mannskapet var, er det ikke annet enn imponerende hvor profesjonelt og godt gjennomført dette var.

Kudos til spillerne for å ta opp hansken og veldig mye til trenerteamet som la en perfekt slagplan.

Hvor mange prosent av kampen Reading måtte ha ballen er uvesentlig. Det er antall ganger i nettet som teller.

Også fint å lese, høre og delvis se at Jansson fremstår som sitt gamle, solide jeg igjen.
Marching on together!

Bjorn

Sv: Kamp vs Reading @EllandRoadStadium Tirsdag 13/12 kl 20:45 norsk tid
« Svar #265 på: Desember 14, 2016, 09:43:49 »
Neste fem...

[H] Reading (3rd)
[H] Brentford (15th)
[A] Preston (12th)
[A] Aston Villa (13th)
[H] Rotherham (24th)

Går an å plukke litt nå.

Heh, nr 1 er visst allerede gjort, da ;)
Middelhavsfarere som Brentford og Preston er typiske bananskall. Frykter nedtur i kampene mot disse lagene.

Rent formessig så er vi godt rustet til å komme unna med poeng mot alle disse. Men å stemple de som middelhavsfarere kan fort bli vår bane. Villa, Brentford og Preston ligger akkurat nå klistra på midten av tabellen, men de er heller ikke mange poeng bak oss. Det snur fort her i divisjonen. Eneste av de kommende kampene frem til Rotherham jeg mener vi skal ta 3 poeng mot er Rotherham. Resten av poengene må vi jobbe knallhardt for å få.
Ser ikke ut som det blir en hvit jul på bakken i år, men gode sjanser for en hvit jul på banen! MOT!



Marching On! 4276

auren

Sv: Kamp vs Reading @EllandRoadStadium Tirsdag 13/12 kl 20:45 norsk tid
« Svar #266 på: Desember 14, 2016, 10:12:56 »
Også fint å lese, høre og delvis se at Jansson fremstår som sitt gamle, solide jeg igjen.

Phil Hay var ikke så tilfreds med Jansson i går, og gir ham svakest karakter av den bakre firer:

Pontus Jansson - Not his best performance, although it’s hard to argue with how few chances Reading created. Another clean sheet. 7/10

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/leeds-united-2-reading-0-how-the-players-rated-1-8288382

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Dennis

Sv: Kamp vs Reading @EllandRoadStadium Tirsdag 13/12 kl 20:45 norsk tid
« Svar #267 på: Desember 14, 2016, 10:27:24 »
Også fint å lese, høre og delvis se at Jansson fremstår som sitt gamle, solide jeg igjen.

Phil Hay var ikke så tilfreds med Jansson i går, og gir ham svakest karakter av den bakre firer:

Pontus Jansson - Not his best performance, although it’s hard to argue with how few chances Reading created. Another clean sheet. 7/10

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/leeds-united-2-reading-0-how-the-players-rated-1-8288382

auren

Jeg så ikke kampen, så jeg kan ikke gi en fullstendig mening av hvordan Jansson fremstod. Hay virker som en fornuftig kar og har sikkert rett, men det virker da som dette var bedre enn sist!

Jeg liker hvordan han og Bartley blokker med kroppen i sjansene, hvor Jansson også stopper ballen på strek (som etterpå blir avblåst for offside). Han ofrer seg veldig for laget, noe som blir godt mottatt av publikum, men som også kan se veldig dumt ut når han - som mot Villa - kaster seg inn og blir rundlurt og ballen ender opp alene mot keeper. Leste også tidlig på twitterfeeden til Hay at Bartley gjør en "matchavgjørende" takling tidlig, da Readingspillerne står på rekke og rad etter at Jansson ble lurt av en motspiller.

Likevel; Det er paret Jansson og Bartley som er så utfyllende. Bartley fremstår som en smartere fotballspiller, hvor Jansson spiller med hjertet utenpå drakta. De er litt Nannskog og Gunnarsson på slutten av forrige tiår; gode på hver sin ting, men langt bedre sammen.
Marching on together!

Cherry

Sv: Kamp vs Reading @EllandRoadStadium Tirsdag 13/12 kl 20:45 norsk tid
« Svar #268 på: Desember 14, 2016, 10:36:44 »
Leeds United ‏@LUFC  25s
25 seconds ago
 
 @GarryMonk "Chris Wood felt his hamstring tighten, we won't know anything for 24 hours"

Greit og kjenne kroppen såpass , etter og ha hatt tilsvarende skade i forrige sesong.  Med den flyten Wood har om dagen
vil ha bare spille mest mulig, og når han da har kjenning av denne type skade så er det greit og gi seg pronto!
Good decision..håper han er raskt tilbake.
Uansett må vi ha ett cover til fremme i januarvinduet.
 

Torpe-do

Sv: Kamp vs Reading @EllandRoadStadium Tirsdag 13/12 kl 20:45 norsk tid
« Svar #269 på: Desember 14, 2016, 10:37:32 »
Jeg sliter litt med en ting. Trener-apparatet og Monk får mye skryt for et flott, taktisk opplegg. Men kan virkelig 22% ballbesittelse på hjemmebane være et bevisst, taktisk valg??

For meg høres det mer ut som et feilende taktisk valg som ble kompansert for med hardt arbeid og press på ballfører? På bortebane mot Brighton hadde vi 40%. Joda, vi tapte 2-0, men Brighton fikk ingen spillemål. Kan dette være bedre taktisk, men slapt arbeid gjorde at vi tapte kampen?

Uansett, 2-0 mot Reading er et godt resultat.