Leeds - Sheffield Wednesday, lørdag 25.februar 2017

Started by berlin, December 17, 2016, 19:44:11

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

berlin

Leeds - Sheffield W, lørdag 25.februar 2017

Dette er en kamp som jeg tenker meg over til, burde bli bra med folk og en bra atmosfære.

Skal ha med 2 av barna mine (gutt 13 og jente 16), og drar over et par-tre dager før kampdagen,
da det er vinterferie i Oslo-området man 20-fre 24.feb. Flere som tenker seg over til denne kampen?

Ser at det er satt opp tv-kamp Brighton-Reading lørdag 25.feb og at Norwich-Ipswich spiller på søndag 26.februar,
så det er vel ikke noen fare for at Leeds-kampen flyttes, eller? Noen som vet om det er fare for flytting?

Henning

Her skal du i utgangspunktet vere trygg, men heilt trygg er ein aldri med SKY.

Larsen.

Er det fare for at kampen flyttes dersom Leeds tar seg videre i FA Cupen?
Pride of Yorkshire

berlin

Quote from: Larsen. on December 18, 2016, 17:04:19
Er det fare for at kampen flyttes dersom Leeds tar seg videre i FA Cupen?

FA Cup

3.runde, 7.jan
4.runde, 28.jan
5.runde, 18.feb

Det betyr vel at helgen med 25.feb ikke blir berørt.....

Leedsoman

Planlegger min "jomfrutur" til denne kampen sammen med kone og sønn på 21 år, som også er frelst. Har booka rom akkurat nå på Discovery inn fred-søn. :)

sttunge

Kampen er blitt TV kamp kl 12.30 på samme dag lørdag 25/2.

Jeg vurderer å reise over på denne kampen også...

berlin

Quote from: sttunge on December 29, 2016, 14:00:10
Kampen er blitt TV kamp kl 12.30 på samme dag lørdag 25/2.

Jeg vurderer å reise over på denne kampen også...

Nice!

Burde bli en "bumper crowd", i hvertfall hvis vi fortsatt ligger an til PO-plass (eller bedre  :o ) på tabellen.

Takk for info, da blir det nok tur på meg :)

Får hive meg rundt ift fly og hotell (må ha 3-manns rom)

Terje U

Vi er 10 stk fra Arendal som reiser over til denne kampen. Reiser via Torp/Manchester torsdag og bor på Marriott. Vi henger godt med og det blir et topp lokaloppgjør som vi selvfølgelig skal vinne ;D

berlin

Quote from: Terje U on January 01, 2017, 14:01:18
Vi er 10 stk fra Arendal som reiser over til denne kampen. Reiser via Torp/Manchester torsdag og bor på Marriott. Vi henger godt med og det blir et topp lokaloppgjør som vi selvfølgelig skal vinne ;D

Gode greier!  :)

Tenkt å vanne ut Yorkshire-dialekten med arendalsk ?  ;)

berlin

Quote from: Leedsoman on December 28, 2016, 10:23:49
Planlegger min "jomfrutur" til denne kampen sammen med kone og sønn på 21 år, som også er frelst. Har booka rom akkurat nå på Discovery inn fred-søn. :)

Det borger for en fin jomfrutur, da atmosfæren på ER kan bli elektrisk.

Terje U

Quote from: berlin on January 02, 2017, 23:41:23

Er redd for at mitt bidrag med arendalsk er svært dårlig etter oppvekst på Toten. Sliter med sørlandsken selv etter 18 år i sør  ::) Men prøver stadig å lære engelskmennene totning, uten særlig hell hittil  >:( Men jeg skal love å fortsette å prøve mange ganger hvert år i mange år til  :D. Resten av gruppa kan nok bidra til en sørlandsk Leedshelg så lenge de har taleevnen tilstede 8)

berlin

Quote from: Terje U on January 06, 2017, 20:08:51
Quote from: berlin on January 02, 2017, 23:41:23

Er redd for at mitt bidrag med arendalsk er svært dårlig etter oppvekst på Toten. Sliter med sørlandsken selv etter 18 år i sør  ::) Men prøver stadig å lære engelskmennene totning, uten særlig hell hittil  >:( Men jeg skal love å fortsette å prøve mange ganger hvert år i mange år til  :D. Resten av gruppa kan nok bidra til en sørlandsk Leedshelg så lenge de har taleevnen tilstede 8)

;D

Leedsoman

Quote from: berlin on January 02, 2017, 23:43:21
Quote from: Leedsoman on December 28, 2016, 10:23:49

Det borger for en fin jomfrutur, da atmosfæren på ER kan bli elektrisk.

Dette blir da første gang eg skal bestille biletter. Må vel da ikkje kjøpe "Internasional Membership" for å bestille håper eg ????
Steikje kor eg gler meg :-)

Asbjørn

Quote from: Leedsoman on January 26, 2017, 22:17:24

Dette blir da første gang eg skal bestille biletter. Må vel da ikkje kjøpe "Internasional Membership" for å bestille håper eg ????
Steikje kor eg gler meg :-)
Det bør du jo gjere uansett, men mht billettkjøp held det å registrere seg på nettsida. Men som member kan du kjøpe i ro og mak før 'den gemene hop' slepp te. Og du støtter klubben. Og du kan briefe med å være MEMBER i Leeds Utd, så ka e the downside??? :o

Leeds by e bra, so gled deg ja.

E ska også bo på Discovery den helga (fredag-tirsdag). Billig og sentralt hotell, men mht å ha med kånå dit så e det stooor variasjon på beliggenheten til rommet. okre rom e ei amerikareise innendørs før du e framme. :o

Og vil du ha grei standard på frokosten så tar du den andre stader, f.eks på 'frokostrestauranten' på togstasjonen, rett over gata. :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Leedsoman

pirsen

Skal over på kampen, lander seint på fredagskvelden, reiser fra Torp, flere som gjør det? Kan ordne en bil som tar 8 stykker, vi er to, noen som vil være med på skyss?

chief

Da er flybiletter og Hotell bestilt.  :)

Cosmopolitan Hotel Torsdag til Søndag.

Kan fort vekk bli utsolgt på dette lokaloppgjøret, med begge lag med i opprykkskampen.
1 4 all and all 4 1

TUNI

Reiser også over til denne. Skal ha base på Discovery, fre-sønd
TERRY COOPER

Leedsoman

Då er billetter bestillt på L31, og fly/ hotell i boks OK. Då berst det til Leeds for første gang, og håper på fin tur og en bra kamp. Eg sjølv kjem nok til å vere i ekstase uansett, og blir det i tillegg scoringer og 3 poeng så veit ikkje eg kor det skal gå.
MOT  :D

Asbjørn

Tell me  Tell me

Dylan

berlin

Quote from: Asbjørn on February 15, 2017, 23:02:51
28.500 solgt - og det er 10 dager til kamp. Blir nok bra fullt, ja. :) 

https://www.leedsunited.com/news/ticket-news/21630/sheffield-wednesday-over-28-500-tickets-sold-already

Yep, dette blir kanon.  :)

Kommer til å ha nerver som fy i denne PO-duellen, men det er jo den type kamper som er supre å oppleve.

Asbjørn

Det øker:   :)

Adam Pope-By the way I'm hearing that more than 31k tickets already sold for next week's derby v #swfc lufc
Tell me  Tell me

Dylan

asLeeds

DALHEIM WHITES

Terje U

Jeg har en ekstra billett på lørdag på John Charles, omtrent på midten. Noen som ønsker å kjøpe denne. Kontakt meg på Tlf 91778946 MOT ;)