Skrevet av Emne: Kamp vs Aston Villa @ Villa Park, 29.12.2016 kl 20:45, Eurosport Norge  (Lest 33063 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

stian

Sv: Kamp vs Aston Villa @ Villa Park, 29.12.2016 kl 20:45, Eurosport Norge
« Svar #240 på: Desember 29, 2016, 22:42:37 »
Leeds viser klasse med å heve seg så til de grader i 2. omgang. Vi rundspiller tidvis Villa borte og burde vunnet denne. Uansett en god prestasjon og et godt resultat. Mye positivt å ta med seg videre herfra.

enur

Sv: Kamp vs Aston Villa @ Villa Park, 29.12.2016 kl 20:45, Eurosport Norge
« Svar #241 på: Desember 29, 2016, 22:42:57 »
Bør vi hente en ny midtstopper i januarvinduet? Føler meg i hvert fall ikke sikker på at Cooper er god nok som 3. valg for et opprykksjagende lag.
____________
enur

Marching on together

petnil

Sv: Kamp vs Aston Villa @ Villa Park, 29.12.2016 kl 20:45, Eurosport Norge
« Svar #242 på: Desember 29, 2016, 22:43:45 »
Mulig kjerringa hadde scoret på sjansen til Sacko. Men han jobbet til seg sjansen fra ingenting. Må ikke være så negative

Klausen

Sv: Kamp vs Aston Villa @ Villa Park, 29.12.2016 kl 20:45, Eurosport Norge
« Svar #243 på: Desember 29, 2016, 22:43:45 »
"Omstendelige Leeds" presterer kommentatoren å si når vi trillet ballen i forsvaret. Hva faen da? Spiller ikke vi på bortebane? Det er ikke vårt ansvar å underholde.
Synes kommentatoren er inne på noe.....vi er for omstendelige i forsvar.
Han lyger tross alt ikke.
Vi er mer upresise enn omstendelige, men det er min personlige mening.

Joensen

Sv: Kamp vs Aston Villa @ Villa Park, 29.12.2016 kl 20:45, Eurosport Norge
« Svar #244 på: Desember 29, 2016, 22:44:10 »
Greit nok med 1 poeng. Green var god i dag :)

Blank_File

Sv: Kamp vs Aston Villa @ Villa Park, 29.12.2016 kl 20:45, Eurosport Norge
« Svar #245 på: Desember 29, 2016, 22:44:58 »
Selvsagt skuffet for å tape så seint, men det var et fortjent resultat. Det kunne bikket helt mot oss også, selv om jeg syns vi var bedre enn Villa i andre omgang. Isolert sett er 1p ok her og vi fikk stor underholdning i andre omgang.

Bare å glede seg til neste kamp!

Barba

Sv: Kamp vs Aston Villa @ Villa Park, 29.12.2016 kl 20:45, Eurosport Norge
« Svar #246 på: Desember 29, 2016, 22:45:03 »
Bør vi hente en ny midtstopper i januarvinduet? Føler meg i hvert fall ikke sikker på at Cooper er god nok som 3. valg for et opprykksjagende lag.

Så så. Utenom den idiotiske handsen syns jeg han gjør en grei jobb, kamprusten som han er. Vi bør nok bruke "midtstopperpenga" på å løse ut svensken.
Barba - MOT

auren

Kamp vs Aston Villa @ Villa Park, 29.12.2016 kl 20:45, Eurosport Norge
« Svar #247 på: Desember 29, 2016, 22:45:13 »
Bør vi hente en ny midtstopper i januarvinduet? Føler meg i hvert fall ikke sikker på at Cooper er god nok som 3. valg for et opprykksjagende lag.
Fordi han var uheldig at ballen traff hånda og det ble straffe? Cooper klarte seg da veldig bra i dag i tospann med Pontus.

Argh! Kjenner jeg er skuffa nå over ett poeng nå...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Fripp

  • Gjest
Sv: Kamp vs Aston Villa @ Villa Park, 29.12.2016 kl 20:45, Eurosport Norge
« Svar #248 på: Desember 29, 2016, 22:45:36 »
Bør vi hente en ny midtstopper i januarvinduet? Føler meg i hvert fall ikke sikker på at Cooper er god nok som 3. valg for et opprykksjagende lag.

Helt enig. Handsen er en ting, men er usikker og sparker ballen ut i "blinde" hver gang.
Mangler roen som Jansson har til de grader.

Sydhagen

Sv: Kamp vs Aston Villa @ Villa Park, 29.12.2016 kl 20:45, Eurosport Norge
« Svar #249 på: Desember 29, 2016, 22:46:21 »
Bør vi hente en ny midtstopper i januarvinduet? Føler meg i hvert fall ikke sikker på at Cooper er god nok som 3. valg for et opprykksjagende lag.
Fordi han var uheldig at ballen traff hånda og det ble straffe? Cooper klarte seg da veldig bra i dag i tospann med Pontus.

Argh! Kjenner jeg er skuffa nå over ett poeng...

auren
Enig. Cooper var bra idag.


Sent from my iPad using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Cherry

Sv: Kamp vs Aston Villa @ Villa Park, 29.12.2016 kl 20:45, Eurosport Norge
« Svar #250 på: Desember 29, 2016, 22:47:29 »
At Sacko klarer å bomme på den  >:(

Litt manglende sluttprodukt er vel største ankepunktet mot Sakho. Rimelig sikker på at han hadde vært i en større klubb med bedre effektivitet.
Så forbanna frustrerende å se på!!!! HVOR MANGE gjennombruddspasninger har han fått idag?! Man vinner ikke kamper på målsjanser!
Sacko har vært svak i dag.

Han jobber veldig bra, men har ett forferdelig første touch ... 8 av 10 ganger.
Lagde siste sjansen selv da, men så kom bruddballen til slutt som han ikke får levert til Wood...
Greit med poeng på Villa Park da!
 

B_Ød

Sv: Kamp vs Aston Villa @ Villa Park, 29.12.2016 kl 20:45, Eurosport Norge
« Svar #251 på: Desember 29, 2016, 22:48:36 »
burde hatt alle tre her...blir bra når vi begynner å spille to omganger...
Ups & Ups!!

Blank_File

Sv: Kamp vs Aston Villa @ Villa Park, 29.12.2016 kl 20:45, Eurosport Norge
« Svar #252 på: Desember 29, 2016, 22:49:18 »
Det verste med tap i dag er at vi antagelig detter til syvende etter denne runden.

Kickthemdown

Sv: Kamp vs Aston Villa @ Villa Park, 29.12.2016 kl 20:45, Eurosport Norge
« Svar #253 på: Desember 29, 2016, 22:49:57 »
At Sacko klarer å bomme på den  >:(

Litt manglende sluttprodukt er vel største ankepunktet mot Sakho. Rimelig sikker på at han hadde vært i en større klubb med bedre effektivitet.
Så forbanna frustrerende å se på!!!! HVOR MANGE gjennombruddspasninger har han fått idag?! Man vinner ikke kamper på målsjanser!
Sacko har vært svak i dag.
Svak ? Du verden her mangler det noe fotballforståelse.. Jepp søler bort ballen mange ganger, kan ikke slå ett innlegg for en million og misbruker sjanser. Men du verden så må mye han skaper på egenhånd. Helt klart masse å jobbe med men alt vi skapte i dag kom fra den siden..

Utrolig hvordan Monk satser alt fremover etter 1-1. Så utrolig nært at det lønnte seg også .. Også kan vi takke Green på overtid.

Fornøyd men misfornøyd, er det mulig?
« Siste redigering: Desember 29, 2016, 22:52:10 av Alta-White »

Sydhagen

Sv: Kamp vs Aston Villa @ Villa Park, 29.12.2016 kl 20:45, Eurosport Norge
« Svar #254 på: Desember 29, 2016, 22:50:06 »
Det verste med tap i dag er at vi antagelig detter til syvende etter denne runden.
Tap?


Sent from my iPad using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

JaJa

Sv: Kamp vs Aston Villa @ Villa Park, 29.12.2016 kl 20:45, Eurosport Norge
« Svar #255 på: Desember 29, 2016, 22:50:36 »
Greit resultat etter sjanser mener nå jeg.
Og de som slakter Sacko på sjansen som går i tverrliggeren. Se nøye på sjansen og ikke slakte Sacko.
Ballen går i foten på forsvarsspilleren og får en bue på ballbanen.
Og jeg kan garantere at ingens bestemor hadde scoret der.

Vær heller fornøyd med at vi er det beste laget i 2. omgang.
Det er tross alt et Premier League lag vi spiller mot. De har vel ikke mistet så mange spillere fra forrige sesong.

Sydhagen

Sv: Kamp vs Aston Villa @ Villa Park, 29.12.2016 kl 20:45, Eurosport Norge
« Svar #256 på: Desember 29, 2016, 22:50:38 »
At Sacko klarer å bomme på den  >:(

Litt manglende sluttprodukt er vel største ankepunktet mot Sakho. Rimelig sikker på at han hadde vært i en større klubb med bedre effektivitet.
Så forbanna frustrerende å se på!!!! HVOR MANGE gjennombruddspasninger har han fått idag?! Man vinner ikke kamper på målsjanser!
Sacko har vært svak i dag.
Svak ? Du verden her mangler det noe fotballforståelse.. Jepp søler bort ballen mange ganger, kan ikke slå ett innlegg for en million og misbruker sjanser. Men du verden så må mye han skaper på egenhånd. Helt klart masse å jobbe med men alt vi skapte i dag kom fra den siden..
Jepp


Sent from my iPad using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

kilgallon

Sv: Kamp vs Aston Villa @ Villa Park, 29.12.2016 kl 20:45, Eurosport Norge
« Svar #257 på: Desember 29, 2016, 22:52:03 »
Den 2. omgangen luktet det svidd av....! Vi rundspillte Villa i 40 minutter. Sacko hr tydeligvis stått over en hel del treninger, hvor de har trent pasninger - men han er en evig trussel og jeg har trua på at han kommer til å bli en helt avgjørende spiller for oss i sidste halvdel av sesongen.

samadhi

Sv: Kamp vs Aston Villa @ Villa Park, 29.12.2016 kl 20:45, Eurosport Norge
« Svar #258 på: Desember 29, 2016, 22:52:08 »
Veldig bra 2.omgang der vi er først i alle dueller og det beste laget utpå der.
Synd vi ikke får den mål nr 2, det hadde vi fjortjent.

Kjipt å unødvendig straffe i mot, og synd for Cooper som kom inn og spilte en glimrende kamp sammen med Jansson.

Pontus og Luke Ayling mine to favoritter i dag.
Hernandez viser også hvilken klassespiller han er i noen situasjoner, men faller bort i enkelte dueller/situasjoner.
marching on together,
derudaf forever...

gulle

Sv: Kamp vs Aston Villa @ Villa Park, 29.12.2016 kl 20:45, Eurosport Norge
« Svar #259 på: Desember 29, 2016, 22:52:23 »
At Sacko klarer å bomme på den  >:(

Litt manglende sluttprodukt er vel største ankepunktet mot Sakho. Rimelig sikker på at han hadde vært i en større klubb med bedre effektivitet.
Så forbanna frustrerende å se på!!!! HVOR MANGE gjennombruddspasninger har han fått idag?! Man vinner ikke kamper på målsjanser!
Sacko har vært svak i dag.
ikke enig , han har fart og en viss uforutsigbarhet, lager ubalanse hos motstanderen i alle kamper jeg har sett i år, uferdig ja , men totalt et pluss for laget
Nå rykker vi opp! Jasederja

Cannavaro

Sv: Kamp vs Aston Villa @ Villa Park, 29.12.2016 kl 20:45, Eurosport Norge
« Svar #260 på: Desember 29, 2016, 22:54:10 »
Mest av alt er jeg jo fornøyd med 1 poeng på Villa Park, men så tenker jeg på :

-to i tverrliggeren i 2.omgang
-Sacko som har så mye fart, men ikke bra nok (avslutnings-)teknikk
-Ayling, som er en helt i forsvar, redder oss ved noen anledninger
-hånda til Cooper, må den være der når man tar sats opp i lufta ??
-Green : matchvinner redning på overtid
-laget : kynisme, holde nullen, ta sjansene når de byr seg

For 1 år siden hadde jeg vært dritfornøyd med et sånt resultat borte, ikveld sitter jeg allikevel med en følelse at jeg ville ha MER for laget, for fansen.  Vi hadde fortjent det p.g.a 2.omgang, men ikke for 1.   Det er litt kult å ha større forventninger til laget sitt, men samtidig litt skummelt også.  Gutta her som er så unge driter i press fra tribunen eller byen, Monk har fortalt at her skal man ut og prestere for hverandre hver gang, ikke være fornøyd. Prestere bra for klubben, være oppofrende.  Vieira kommer liksom inn og dekker rollen til kaptein Bridcutt som en selvfølge.  Monk skaper gode prestasjoner, vinnere, samhold og samhandling, en kultur, for byen, for fansen, for klubben.  Jeg digger Leeds, jeg elsker Leeds,

WE ALL LOVE LEEDS !!!
MFLU - Miracles For Leeds United

Sølvreven

Sv: Kamp vs Aston Villa @ Villa Park, 29.12.2016 kl 20:45, Eurosport Norge
« Svar #261 på: Desember 29, 2016, 22:54:16 »
Det er helt hårreisende av Cooper å slenge opp hånden der. Hva skal den hånden der?!?!?!?
Jeg trekker tilbake det jeg sa om at Cooper er god nok backup. Totalt amatørmessig og unødvendig å legge handen opp der. S****ns tulling  >:(
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Kato

Sv: Kamp vs Aston Villa @ Villa Park, 29.12.2016 kl 20:45, Eurosport Norge
« Svar #262 på: Desember 29, 2016, 22:54:45 »
Forferdelig skuffet. At vi ikke vinner den er helt grusomt.

1. Green - 8 God, matchvinneredning. Men foreløpig ikke sett han under 3 meter fra en straffe.
2. Ayling - 8 Meget god. Men det var fra denne siden innleggene kom upresset etter at Gestede kom inn.
3. Jansson -9 Egen klasse, helt egen klasse.
4. Cooper- 6 Middels championshiplag den perioden han har spilt fast. Middels championshipspiller. Gir bort kampen hvordan man enn snur på det.
5. Berardi - 7 God, men ikke Taylor.
6. Philips -4 Ufattelig at han overlever 90 minutter
7. Bridcutt - 8 Godt på vei tilbake, bare gled dere til han er i full form igjen.
8. Roofe - 6 Jobber bra, skaper lite med han på banen.
9. Sackho - 7 Alltid farlig, men helt hjelpeløst at han ikke scorer eller serverer videre på mulighetene i dag.
10. Doukara 7 God med ballen, jobber bra. Men ser ikke at han skal score jevnlig i denne ligaen. Benken neste.
11. Dallas 5- Altfor treg, skaper ingenting på venstresiden med han på banen. Ikke god nok rett og slett.
12. Hernandez 9- Driver egen idrett utpå der.
13. Wood 7 - Jobber godt, inn fra start neste gang.
14. Vieira - Fikk vel ikke tid til å bidra all verden.

Monk - 7 Gjør en kanonjobb i pausen, vi kommer ut som et nytt lag i andre omgang. Men hvorfor han tviholder på en elendig Philips er helt uforståelig for meg.
« Siste redigering: Desember 29, 2016, 22:58:22 av Kato »
 

GeirO

Sv: Kamp vs Aston Villa @ Villa Park, 29.12.2016 kl 20:45, Eurosport Norge
« Svar #263 på: Desember 29, 2016, 22:55:21 »
Godt å se at de fleste ser hvor god Sacko er. Han er et kraftsenter i angrepet fra sin høyreside, er alltid riktig plassert, er alltid farlig og skaper masse selv.
MOT

Sydhagen

Sv: Kamp vs Aston Villa @ Villa Park, 29.12.2016 kl 20:45, Eurosport Norge
« Svar #264 på: Desember 29, 2016, 22:55:39 »
Mest av alt er jeg jo fornøyd med 1 poeng på Villa Park, men så tenker jeg på :

-to i tverrliggeren i 2.omgang
-Sacko som har så mye fart, men ikke bra nok (avslutnings-)teknikk
-Ayling, som er en helt i forsvar, redder oss ved noen anledninger
-hånda til Cooper, må den være der når man tar sats opp i lufta ??
-Green : matchvinner redning på overtid
-laget : kynisme, holde nullen, ta sjansene når de byr seg

For 1 år siden hadde jeg vært dritfornøyd med et sånt resultat borte, ikveld sitter jeg allikevel med en følelse at jeg ville ha MER for laget, for fansen.  Vi hadde fortjent det p.g.a 2.omgang, men ikke for 1.   Det er litt kult å ha større forventninger til laget sitt, men samtidig litt skummelt også.  Gutta her som er så unge driter i press fra tribunen eller byen, Monk har fortalt at her skal man ut og prestere for hverandre hver gang, ikke være fornøyd. Prestere bra for klubben, være oppofrende.  Vieira kommer liksom inn og dekker rollen til kaptein Bridcutt som en selvfølge.  Monk skaper gode prestasjoner, vinnere, samhold og samhandling, en kultur, for byen, for fansen, for klubben.  Jeg digger Leeds, jeg elsker Leeds,

WE ALL LOVE LEEDS !!!
Deilig innlegg!
MOT


Sent from my iPad using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Sterland

Sv: Kamp vs Aston Villa @ Villa Park, 29.12.2016 kl 20:45, Eurosport Norge
« Svar #265 på: Desember 29, 2016, 22:55:48 »
Bra 2. omgang. Synd vi ikke punkterer matchen. Hadde gladlig tatt 1 poeng før matchen, men føler meg litt snytt nå. Gleder meg til Hernandez tåler 90, han er en boksåpner av klasse:) Ellers store pluss til Ayling og Jansson.

Sterland

Sv: Kamp vs Aston Villa @ Villa Park, 29.12.2016 kl 20:45, Eurosport Norge
« Svar #266 på: Desember 29, 2016, 22:57:40 »
Forferdelig skuffet. At vi ikke vinner den er helt grusomt.

1. Green - 8 God, matchvinneredning. Men foreløpig ikke sett han under 3 meter fra en straffe.
2. Ayling - 8 Meget god. Men det var fra denne siden innleggene kom upresset etter at Gestede kom inn.
3. Jansson -9 Egen klasse, helt egen klasse.
4. Cooper- 6 Middels championshiplag den perioden han har spilt fast. Middels championshipspiller. Gir bort kampen.
5. Berardi - 7 God, men ikke Taylor.
6. Philips -4 Ufattelig at han overlever 90 minutter
7. Bridcutt - 8 Godt på vei tilbake, bare gled dere til han er i full form igjen.
8. Roofe - 6 Jobber bra, skaper lite med han på banen.
9. Sackho - 7 Alltid farlig, men helt hjelpeløst at han ikke scorer eller serverer videre på mulighetene i dag.
10. Doukara 7 God med ballen, jobber bra. Men ser ikke at han skal score jevnlig i denne ligaen. Ut.
11. Dallas 5- Altfor treg, skaper ingenting på venstresiden med han på banen. Ikke god nok rett og slett.
12. Hernandez 9- Driver egen idrett utpå der.
13. Wood 7 - Jobber godt, inn fra start neste gang.
14. Vieira - Fikk vel ikke tid til å bidra all verden.

Monk - 7 Gjør en kanonjobb i pausen, vi kommer ut som et nytt lag i andre omgang. Men hvorfor han tviholder på en elendig Philips er helt uforståelig for meg.

Helt enig i vurderingen. Gleder meg virkelig til Hernandez starter og tåler 90.

ar9

Sv: Kamp vs Aston Villa @ Villa Park, 29.12.2016 kl 20:45, Eurosport Norge
« Svar #267 på: Desember 29, 2016, 22:59:54 »
Bra resultat tross alt og fair hele kampen z under ett. Begge lag luktet på scoring nr 2. Uheldig at Kupr laget den straffa. Hva skal han m hånda der oppe? Men ellers gjorde han sine saker bra så han må vel tilgis. Jammen skal det bli tøft bare å klamre seg fast til en play off plass og 25% sjanse for opprykk

enur

Sv: Kamp vs Aston Villa @ Villa Park, 29.12.2016 kl 20:45, Eurosport Norge
« Svar #268 på: Desember 29, 2016, 23:01:07 »
Bør vi hente en ny midtstopper i januarvinduet? Føler meg i hvert fall ikke sikker på at Cooper er god nok som 3. valg for et opprykksjagende lag.
Fordi han var uheldig at ballen traff hånda og det ble straffe? Cooper klarte seg da veldig bra i dag i tospann med Pontus.

Argh! Kjenner jeg er skuffa nå over ett poeng nå...

auren

Mente egentlig på et generelt grunnlag, selv om jeg kanskje var litt vel krass mot ham i skuffelsens stund. Men, har uansett vanskelig for å se at Cooper har potensial til å bli noe særlig mer enn en middels Championship-spiller.
____________
enur

Marching on together

Andersen

Sv: Kamp vs Aston Villa @ Villa Park, 29.12.2016 kl 20:45, Eurosport Norge
« Svar #269 på: Desember 29, 2016, 23:04:31 »
Sånn som kampen endte , er jeg fornøyd med 1 poeng i dag , hva Cooper skal drive å veive med den handa for skjønner jeg ikke ! Vi var vel det beste laget i 2. omgang , vi er fortsatt i flyten selv med uavgjort i dag. En banan skall kamp følte jeg at det var før kampen , men vi kom oss ut av den , med et greit resultat . Villa skuffet synes jeg , en av favorittene som fremdeles sliter med spillet sitt . Neste kamp er vel hjemme ? Rotherham ? MOT !