Skrevet av Emne: Ex-spiller: Mallik Wilks  (Lest 22577 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Runar

Sv: Ung spiller: Mallik Wilks
« Svar #60 på: Mai 21, 2019, 01:14:01 »
Gøy at du fant tall på hvor han er spilt hvor mye og med hvilken score... Hvor fant du det?
 

Eriksen55

Sv: Ung spiller: Mallik Wilks
« Svar #61 på: Mai 21, 2019, 10:39:05 »
Gøy at du fant tall på hvor han er spilt hvor mye og med hvilken score... Hvor fant du det?

https://www.transfermarkt.com/mallik-wilks/profil/spieler/477704

Forever Whites

Sv: Ung spiller: Mallik Wilks
« Svar #62 på: Juni 09, 2019, 09:03:36 »
Skal bli spennende å se hva som skjer med Mallik i sommer.  Kanskje han kan bli et alternativ på topp for Bielsa?

https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/mallik-wilks-leeds-united-transfer-16396186?fbclid=IwAR38HoF8Fg2T4piygfzq1ZBz_AXrQ8ciZi5zN1B9271Oqcs2Ep2JN4JGaAg
Medlem 94237

Stut og Fjærkre

Sv: Ung spiller: Mallik Wilks
« Svar #63 på: Juni 09, 2019, 09:23:32 »
Rettssaken hans er berammet til 1. juli, etter det vet vi om han skal spille eller sone i høst.

RoarG

Sv: Ung spiller: Mallik Wilks
« Svar #64 på: Juni 09, 2019, 12:35:46 »
Rettssaken hans er berammet til 1. juli, etter det vet vi om han skal spille eller sone i høst.
En fordel å få den saken ut av verdens først, ja.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

auren

Sv: Ung spiller: Mallik Wilks
« Svar #65 på: Juni 19, 2019, 16:01:58 »
Mallik sin rettssak utsatt til 11/5-2020:

https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/news/crime/leeds-united-striker-mallik-wilks-trial-over-west-indian-carnival-stabbing-postponed-until-next-year-1-9829341

Håper han blir inkludert i pre season. Han tror jeg kan være god nok til å være utfordrer på en av vingplassene!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Sv: Ung spiller: Mallik Wilks
« Svar #66 på: Juni 27, 2019, 08:27:52 »
Mange gode prestasjoner her:

https://twitter.com/LeedsMeTV/status/1131619769000615941


Og som en Donny-supporter skriver: Me and all the rest of the Donny fans have got all the time in the world for @MallikWilks. Quality and consistency. That lad is gonna go far at @LUFC. Seriously hope you give him first team. He deserves it. Been to every game this season and watched him tear defences apart.


Trist at det ser ut til at han sendes ut på lån/selges. Tror han kunne satt preg på Leedslaget denne sesongen i samme grad som Clarke forrige sesong.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Blank_File

Sv: Ung spiller: Mallik Wilks
« Svar #67 på: Juni 27, 2019, 11:26:59 »
Egentlig overrasket over dette, all den tid vi trenger spillere i aktuell posisjon også.

RoarG

Sv: Ung spiller: Mallik Wilks
« Svar #68 på: Juni 27, 2019, 12:17:55 »
Egentlig overrasket over dette, all den tid vi trenger spillere i aktuell posisjon også.
Man mener seg tydeligvis godt nok dekket, da?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Cherry

Sv: Ung spiller: Mallik Wilks
« Svar #69 på: Juni 27, 2019, 12:36:23 »
Egentlig overrasket over dette, all den tid vi trenger spillere i aktuell posisjon også.
Man mener seg tydeligvis godt nok dekket, da?

Kan umulig være med de vi HAR........da må det komme inn i hvertfall 2 nye fremme.
Roofe, Bamford og Roberts. D er tynt foreløpig.

Her er den offisielle stallen pt: https://www.leedsunited.com/teams/first-team
 

Runar

Sv: Ung spiller: Mallik Wilks
« Svar #70 på: Juni 27, 2019, 17:20:57 »
Han er ikke kalt tilbake til pre season med de andre, så det er vel et signal på at han ikke får noen mulighet å vise seg i sommer. Det samme gjelder, Denton, Shaughnessy, Coyle, Halme, Grot, Pearce og Struijk - Mulig Pearce ikke er medfordi han har spilt landskamper. Men han jeg tror at hans framtid ligger andre steder.

Mesteparten er jo selvsagt greit, men hadde vel håpet at Wilks var tatt inn i varmen mens vi venter på hvilke forsterkninger vi får på kantene. Vi har jo nesten ikke stoppere i troppen så litt overraskende at Halme er til overs, Struijk har imponert flere på u23 og vært i troppen på slutten av sesongen, hadde vel tenkt at han kunne ha en rolle, mens vi eventuelt venter på White? Coyle har jeg forsåvidt akseptert ikke har noen framtid, men han trenger ikke stå tilbake for Berardi som et alternetive som høyreback.
 

Promotion 2010

Sv: Ung spiller: Mallik Wilks
« Svar #71 på: Juli 05, 2019, 19:45:26 »
James Smailies, Hull live sports editor

Hull City agree a deal with Leeds United for Mallik Wilks, but it's looking increasingly likely Grant McCann will miss out on a reunion with the player.


Visstnok rundt £ 1,2 mill



Hull City agree £1.2m deal but risk missing out on Leeds winger Mallik Wilks

Hull City’s hopes of capturing Mallik Wilks are under threat from Championship rivals Barnsley, despite striking a £1.2m deal with Leeds United.

City had been confident of signing Wilks this week after reaching an agreement with Leeds over a permanent move for the winger.

The Tigers’ pursuit has been complicated by Barnsley’s keen interest in Milks and there are now fears that the Tykes are willing to offer the 20-year-old more lucrative personal terms.

Barnsley are eager to land Wilks to strengthen a squad promoted out of League One last season having already signed defender Aapo Halme from Leeds this week.

Funds are available after selling Liam Lindsey and Ethan Pinnock for £5m this window and City could yet see themselves trumped on the wages being offered by Barnsley.

https://www.hulldailymail.co.uk/sport/football/hull-city-agree-12m-deal-3060677.amp

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jon R

Sv: Ung spiller: Mallik Wilks
« Svar #72 på: Juli 05, 2019, 20:56:34 »
 Ja en pris rundt det jeg tenkte var realistisk for en spiller som har stort potensiale men som fortsatt er unproven på nivå 2. Rettsaken som hefter ved han trekker nok prisen noe ned. Skulle ønske vi hadde beholdt han men Bielsa har helt sikkert gjort sin vurdering som har blitt lyttet til.
Jon R.

Jon R

Sv: Ung spiller: Mallik Wilks
« Svar #73 på: Juli 05, 2019, 20:59:53 »
Leste ikke nøye nok. Deal off?
Jon R.

RoarG

Sv: Ung spiller: Mallik Wilks
« Svar #74 på: Juli 05, 2019, 21:00:10 »
Ja en pris rundt det jeg tenkte var realistisk for en spiller som har stort potensiale men som fortsatt er unproven på nivå 2. Rettsaken som hefter ved han trekker nok prisen noe ned. Skulle ønske vi hadde beholdt han men Bielsa har helt sikkert gjort sin vurdering som har blitt lyttet til.
Med Costas ankomst og Clarkes og Harrisons tilbakekomst ble det for langt opp til A-laget for Wilks. Like greit å selge han. Prisen er helt grei.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

auren

Sv: Ung spiller: Mallik Wilks
« Svar #75 på: Juli 05, 2019, 21:53:53 »
Tipper vi kommer til å angre på dette salget. Kommer til å score en del mål kommende sesong og tidvis herje med Championship-backene. Det kan da ikke bare være rettssaken som gjør at han blir solgt. Hørte rykter om at han ikke jobbet hardt nok på banen, så da er han nok ikke egnet for Bielsa-ball. Skal vi tippe tosifret antall mål denne sesongen?

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Kato

Sv: Ung spiller: Mallik Wilks
« Svar #76 på: Juli 05, 2019, 22:37:50 »
Solgt til Barnsley.
 

Jon R

Sv: Ung spiller: Mallik Wilks
« Svar #77 på: Juli 05, 2019, 22:49:21 »
Tipper vi kommer til å angre på dette salget. Kommer til å score en del mål kommende sesong og tidvis herje med Championship-backene. Det kan da ikke bare være rettssaken som gjør at han blir solgt. Hørte rykter om at han ikke jobbet hardt nok på banen, så da er han nok ikke egnet for Bielsa-ball. Skal vi tippe tosifret antall mål denne sesongen?

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
Har tenkt det samme. Denne kan bite oss i *""" i en ikke veldig fjern fremtid. En spiller jeg hadde vært begeistret om VI hadde signert.
Jon R.

Forever Whites

Sv: Ung spiller: Mallik Wilks
« Svar #78 på: Juli 06, 2019, 01:36:40 »
Skuffende at vi solgte ham.  Kan det ha noe med rettsaken til neste år å gjøre? Kun Bielsa knows....
Medlem 94237

Promotion 2010

Sv: Ung spiller: Mallik Wilks
« Svar #79 på: Juli 06, 2019, 09:25:56 »
Lufc

Forward joins the Tykes.

Leeds United forward Mallik Wilks has joined fellow Sky Bet Championship side Barnsley for an undisclosed fee.

The 20-year-old spent last season on loan at Sky Bet League One side Doncaster Rovers and departs Elland Road having made one senior first team appearance.

Everyone at Leeds United would like to thank Mallik for his efforts and we wish him all the best for the future.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Reaney

Sv: Ung spiller: Mallik Wilks
« Svar #80 på: Juli 06, 2019, 10:05:36 »
Vi har en manager som max blir her 1-2 år til, også selger man spillere som klubben kunne hatt gleden av i 10-12år. Mange Leeds fans, som kjenner kvalitetene til Wilks bedre enn oss som er skuffet over salget.
« Siste redigering: Juli 06, 2019, 10:07:07 av Reaney »

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ung spiller: Mallik Wilks
« Svar #81 på: Juli 06, 2019, 10:58:30 »
Vi har en manager som max blir her 1-2 år til, også selger man spillere som klubben kunne hatt gleden av i 10-12år. Mange Leeds fans, som kjenner kvalitetene til Wilks bedre enn oss som er skuffet over salget.
Det evige dilemma.

Det kan være at Wilks karriere forvitrer, rettssaken spiller inn, 'tar han nivået' etc... Vi vet ikke. Det kan være han blir dèn suksessen.

Uansett har vi en manager som bevisst gir de unge (PS! Noen av dem, ikke alle!) tillit, slik har det slett ikke alltid vært.


Og så har vi jo alle en drøm om at Marcelo blir hos oss (den internasjonale) karrieren ut. :)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

RoarG

Sv: Ung spiller: Mallik Wilks
« Svar #82 på: Juli 06, 2019, 11:15:56 »
Vi har en manager som max blir her 1-2 år til, også selger man spillere som klubben kunne hatt gleden av i 10-12år. Mange Leeds fans, som kjenner kvalitetene til Wilks bedre enn oss som er skuffet over salget.
Altfor lang vei opp til A-laget. Han kan ikke bare råtne på benken heller. Karrieren ligger utenfor Leeds. Talenter har vi mer en nok av. Korrekt salg til rett pris.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Eriksen55

Sv: Ung spiller: Mallik Wilks
« Svar #83 på: Juli 06, 2019, 11:20:24 »
Det som er rart er når Leeds er linkes til League one spillere. F.eks som med Marriott og Maddison forrige sesong så er dem ikke gode nok...selv om dem har mål og assist laaaaangt over det Wilks noen gang har hatt...da skjønner jeg ikke hvorfor Wilks skal være god nok?!

Når det er sagt så hadde jeg et håp om at han skulle bidra neste sesong. Men det har nok sine grunner til at han selges. Det utenomsportslige spiller nok også inn.


RoarG

Sv: Ung spiller: Mallik Wilks
« Svar #84 på: Juli 06, 2019, 11:30:23 »
Det som er rart er når Leeds er linkes til League one spillere. F.eks som med Marriott og Maddison forrige sesong så er dem ikke gode nok...selv om dem har mål og assist laaaaangt over det Wilks noen gang har hatt...da skjønner jeg ikke hvorfor Wilks skal være god nok?!

Når det er sagt så hadde jeg et håp om at han skulle bidra neste sesong. Men det har nok sine grunner til at han selges. Det utenomsportslige spiller nok også inn.
Han er nr. 4 eller 5 på den tiltenkte plassen. Blir sikkert en OK Championship-spiller.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

stian

Sv: Ung spiller: Mallik Wilks
« Svar #85 på: Juli 06, 2019, 11:36:28 »
Det som er rart er når Leeds er linkes til League one spillere. F.eks som med Marriott og Maddison forrige sesong så er dem ikke gode nok...selv om dem har mål og assist laaaaangt over det Wilks noen gang har hatt...da skjønner jeg ikke hvorfor Wilks skal være god nok?!

Når det er sagt så hadde jeg et håp om at han skulle bidra neste sesong. Men det har nok sine grunner til at han selges. Det utenomsportslige spiller nok også inn.
Han er nr. 4 eller 5 på den tiltenkte plassen. Blir sikkert en OK Championship-spiller.

Enig - hvis klubben kan få en mill for spillere som ikke kommer til å spille, er det ingen tvil i disse FFP-tider. Da får vi heller tåle at de evt. blir gode et annet sted, i en annen spillestil.

ibster

Sv: Ung spiller: Mallik Wilks
« Svar #86 på: Juli 06, 2019, 13:27:10 »
Skuffende at vi solgte ham.  Kan det ha noe med rettsaken til neste år å gjøre? Kun Bielsa knows....

Det må være det som er årsaken til at han ikke engang får sjansen til å vise seg frem med A-laget.

Hallgeir *

Sv: Ex-spiller: Mallik Wilks
« Svar #87 på: August 24, 2019, 19:00:12 »
Scoret trøstemålet for Barnsley i 1-3 - tapet hjemme mot Luton.
Super Leeds since 1968

RoarG

Sv: Ex-spiller: Mallik Wilks
« Svar #88 på: August 24, 2019, 19:02:23 »
Scoret trøstemålet for Barnsley i 1-3 - tapet hjemme mot Luton.
Kan bli tøft for Barnsley, dette her.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

RoarG

Sv: Ex-spiller: Mallik Wilks
« Svar #89 på: Januar 17, 2020, 22:23:58 »
Mallik Wilks signerer for Hull City på lån ut sesongen. Han kom jo til Barnsley fra Leeds i sommer. Rart. Trenger Barnsley penger?

https://sportslens.com/hull-city-sign-mallik-wilks-leeds-fans-think-jarrod-bowen-joining-them/284344/
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020