FA-cupkamp vs Cambridge United@Cambs Glass Stadium, 09.01.2017 kl 20:45

Started by B_Ød, January 09, 2017, 09:06:40

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

RoarG

"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Ove

RoarG

"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

roaldv

Pen stuss fra Antonsson, men Doukara bare jogger utenfor 16 >:(

moty

Amatørmessig av  Monk å bruke Jansson i en knokkelkamp 4 dager før en nøkkel kamp i serien å spør dere meg!,,, >:(

Kato

Grimes har vært totalt sjanseløs. Mye som burde gjøres i pausen, foreslår Vieira for Grimes og Wood inn for Doukara.

auren

raggen

Forever Leeds United!!!!!!!!

B_Ød

så tamt at jeg må ta meg en røk i pausen jeg gitt...ipa hjalp meg ikke i 1ste hvertfall...
Ups & Ups!!

auren

Heldigvis pause. 1-0 til et imponerende hjemmelag. Har skapt alt det som har vært til nå, foruten et godt Mowatt-skudd. Tipper Monk lar samme 11-er prøve seg de første 10-15 min i andre omgang. Lukter dessverre rødt kort på Leeds, og cupexit. Skikkelig trist omgang

auren

Flottdet

1-0 til pause og fortsatt 11mann på banen er faktisk noe vi må være fornøyd med. Håper det blir bytter og tordentale nå. flaut hvis 2omgang blir like dårlig. Kom igjen Leeds.

Superfan

Wikestad vært på pøbben før kamp. Mange rare kommentarer.

Tobbe9210

Heldigvis er det positive sider ved å ryke ut tidlig i cupen. Vil helst unngå omkamp også, kampprogrammet er tett nok som det er.
Leksvik whites

Kato

Quote from: auren on January 09, 2017, 21:35:29
Heldigvis pause. 1-0 til et imponerende hjemmelag. Har skapt alt det som har vært til nå, foruten et godt Mowatt-skudd. Tipper Monk lar samme 11-er prøve seg de første 10-15 min i andre omgang. Lukter dessverre rødt kort på Leeds, og cupexit. Skikkelig trist omgang

auren

Er vel strengt tatt 2-2 i sjanser. Redningen fra Silvestri tidlig og målet. Vi med Mowatt og Coopers heading.

Sydhagen

"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Hallgeir *

Quote from: Superfan on January 09, 2017, 21:36:03

Verken ser eller hører denne kampen, men det virker ikke som jeg går glipp av så mye heller. Her lukter det undervurdering lang vei. Det straffer seg mot et lag som har serien 6-1-0 på de siste sju kampene.

Og Kasper Wikestad kan jeg spare min begeistring for.
Super Leeds since 1968

lowfields

Quote from: Superfan on January 09, 2017, 21:36:03
Doukara ble plutselig Diagouraga de siste 10 min  ;D
Forøvrig er Kasper favoritten når det gjelder kommentatorer. Genuint interessert i mindre klubber og navn - i motsetning til mr. selveste Øyvind Alsaker himself - som kun kommenterer toppkamper i PL - alt annet er vel under hans verdighet....
Er vel forøvrig ikke så merkelig at et B-lag fra CC sliter mot et lag i form i L2
"Welcome to, arguably, the noisiest ground in England"

Josch

Har tippet  H/B (pause/slutt) til 20 i odds. Tror Leeds våkner i 2. omgang som så ofte før.  Monk finner seg ikke i dette.

auren

Quote from: Kato on January 09, 2017, 21:41:20
Quote from: auren on January 09, 2017, 21:35:29

auren

Er vel strengt tatt 2-2 i sjanser. Redningen fra Silvestri tidlig og målet. Vi med Mowatt og Coopers heading.
Du har helt rett. Lett å glemme sjansene vi har når vi har vært så rævva.

Nei, på med drakten til andre omgang. Håper det snur. Tipset om 3-1 seier til Leeds står fortsatt!

auren

samadhi

Ser ut som taktikken i dag er at vi skal spille oss ut samme F. Fungert dårlig mot ett heltent hjemmelag.

Litt bedring mot slutten av omgangen. Ett par bytter utover i 2.omgang så snur vi dette.
marching on together,
derudaf forever...

RoarG

auren

What???? Coyle inn for Berardi! Hva har du drukket i dag Monk??

auren

Sølvreven

Berardi ut for Coyle??? Det var vel ikke der problemet lå??

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Kai

Ved omkamp mister bare Jansson én seriekamp, og er tilbake mot Barnsley.

Kato

Hvordan Doukara og Grimes overlevde den pausen er et mysterium.

Fripp

kilgallon

Doukara har vært så dårlig inntil nå at det er helt pinlig å se på >:(

auren

Det er ganske utrolig at vi ikke klarer å sette Cambridge under noe press første 8 min etter den rævva første omgangen. Nå må du bytte Monk!

auren

RoarG