Kamp vs Barnsley@Oakwell Stadium, 21.01.2017 kl 18:30 TV-kamp

Started by Sleivind, January 18, 2017, 15:10:36

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Jon R

Quote from: Torpedo on January 20, 2017, 21:48:53
Må si jeg er redd Bartley er undervurdert i form av at det er han som gjør makkeren god. Om det så er Cooper, Pontus eller Ayling. Jeg er bekymret for skade på Bartley, og jeg håper vi får signert fyren permament

Enig i at Bartley er viktigst av de 4 bak. Jeg er bekymret jeg og. Det har blitt begrenset med restitusjonspauser på Bartley (og Ayling) og med det trette ben, økt slitasje og risiko for skade. Selv i de mest "betydningsløse" cupkampene har vi spilt med 1 til 3 av gutta i "gullrekka" bak, grunnet mangel på alternativer. Slik troppen er nå vil denne trenden bare fortsette.
Jon R.

Xern

Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Nørgaard

HåvardK

berlin

Nå har magefølelsen min snudd fra uavgjort til seier.  :)

Skal være snill med magen fremover nå, kanskje tilføre noe ekstra godt  ::)

h.b

Jon R

Dette blir vanskeligere enn Derby.  :(

Garantert muligens!  ???
Jon R.

ar9

Hvilken 11'er starter vi m idag?
Green-Berardi,Ayling,Bartley,Coil-Bridcutt,Vieira-Roof,spanjolen,Dokara-
Wood ?

Hallgeir *

Har lagt hodet på blokken og tippet seier til Leeds blant kampene på oddskupongen.

2,10 for borteseier ble for fristende.
Super Leeds since 1968

Square Ball

Skummelt lokaloppgjør.Selv om Barnsley har solgt de to beste spillerne nylig,kan
det og slå ut i en positiv effekt for hjemmelaget,da de virkerlig skal vise seg frem.
Vi har ikke holdt nullen på bortebane siden Wolves i oktober.
Dette mot et lag som scorer i bøtter og spann.Vi må ikke ta helt av og tro dette er
piece of cake

RoarG

Quote from: Square Ball on January 21, 2017, 15:03:25
Skummelt lokaloppgjør.Selv om Barnsley har solgt de to beste spillerne nylig,kan
det og slå ut i en positiv effekt for hjemmelaget,da de virkerlig skal vise seg frem.
Vi har ikke holdt nullen på bortebane siden Wolves i oktober.
Dette mot et lag som scorer i bøtter og spann.Vi må ikke ta helt av og tro dette er
piece of cake
Yorkshire-rivaler har en lei tendens til å stikke kjepper i hjulene for Leeds. Ingen tror at dette er PoC. Men betinget optimistiske må vi allikevel få lov til å være.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Xern

Satte 10 kroner på 2-4 seier til Leeds.. Om den går inn får jeg tilbake 500kr. Mot et lag som både slepper inn alt og scorer flust med mål, vil jeg ikke si at det er så usannsynlig? 50 i odds hos Norsk Tipping  ??? ::)
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Asbjørn

Phil Hay ‏@PhilHayYEP  7m
7 minutes ago
More
Ayling and Bartley at centre-back again so unchanged line-up is likely. Full team news at 4.30pm. #lufc
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

B_Ød

Ups & Ups!!

B_Ød

Ups & Ups!!

B_Ød

Ups & Ups!!

B_Ød

Da, er sambo informert, capsen på...en av mine "grønne lille venner" trukket opp...jeg er klar!!  ;D
Ups & Ups!!

Asbjørn

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

B_Ød

Ups & Ups!!

auren

Quote from: Hallgeir * on January 21, 2017, 14:42:35
Har lagt hodet på blokken og tippet seier til Leeds blant kampene på oddskupongen.

Har gjort det samme. Første gang på mange, mange år jeg har tippet på oddsen. Bare Forest og Everton vinner nå så blir jeg et halvt tusen kroner rikere!!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Quote from: auren on January 21, 2017, 17:42:32
Quote from: Hallgeir * on January 21, 2017, 14:42:35

Har gjort det samme. Første gang på mange, mange år jeg har tippet på oddsen. Bare Forest og Everton vinner nå så blir jeg et halvt tusen kroner rikere!!

PS! Forutsetter selvsagt at Leeds også vinner ja

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Hallgeir *

Quote from: B_Ød on January 21, 2017, 17:33:14
Da, er sambo informert, capsen på...en av mine "grønne lille venner" trukket opp...jeg er klar!!  ;D

Ja, mange dansker har noe godt i seg.  ;)
Super Leeds since 1968

TK20

Semiskeptisk til laguttaket. Av en eller annen grunn føles det riktig å rotere.

Måtte jeg ta feil!

Gufrias

Quote from: TK20 on January 21, 2017, 17:58:02
Semiskeptisk til laguttaket. Av en eller annen grunn føles det riktig å rotere.

Måtte jeg ta feil!
Og vi kommer jo aldri til å få vite hvordan det hadde gått med et annet laguttak...
Hekta på Leeds siden 1974

baste

baste

Håvard

Quote from: B_Ød on January 21, 2017, 17:33:14
[

Hellas Yeah

Sølvreven

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

B_Ød

litt røk, mer "grønt", så kan det starte.

Meget oppspilt gammel mann jeg nå kjenner jeg... :D
Ups & Ups!!