Kamp vs Blackburn Rovers@ Ewood Park onsdag 01.02.17 kl. 20.45

Started by RoarG, January 29, 2017, 17:03:48

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

lowfields

Quote from: Asbjørn on February 01, 2017, 22:46:02
Quote from: lowfields on February 01, 2017, 22:42:47
Friske, uthvilte bein siste 15 avgjør.......;-)

Neineinei, ikke si det. Da får du Suttonhaterne på nakken  ;D
Jepp, prøver så godt jeg kan...:-)
"Welcome to, arguably, the noisiest ground in England"

testo

Quote from: Rudi G. on February 01, 2017, 22:43:46
Quote from: johnny gangster on February 01, 2017, 22:39:27
Vanvittig deilig! QPR med utligning på overtid mot Newcastle og. Er det lov å drømme om direkte????  ;D ;D

Nei, det toget gikk visst etter Barnsley ::)

Joda, om Newcastle fortsetter å drite seg ut så er muligheten der.

Quote from: testo on January 25, 2017, 00:39:56
Brighton har på 27 kamper tatt 60 poeng, det er et snitt på 2,2 p pr kamp. Det gjenstår 19 kamper og har Brighton samme formkurve så ender de på 102 p.
Leeds derimot har bare 48 p på like mange kamper og et snitt på nesten 1,8 p pr kamp. Med samme formkurve så ender Leeds på 82 p.

For at Leeds evnt skal klare å oppnå samme poeng som Brighten så må de ha 2,84 poeng pr kamp, altså så, så må de nærmest vinne samtlige kamper om formen til Brighten holder, noe jeg ikke har tro på, men på en annen side så tror jeg ikke Leeds klarer et slikt res heller.

Ser vi på Leeds sine 15 siste kamper så har vi tatt 32 p og ender opp på 2,13 i snitt pr kamp, og det er i perioden hvor vi liksom er i en god form.
Tar vi det i snitt om formen holder seg så vil vi ende på 88-89 poeng.

Tar vi for oss Brighton så har de tatt 38 p de 15 siste og får et snitt på 2,55 pr kamp og ville med den formen endt på 108 poeng.

Siden Newcastle kun ligger 2 p bak Brighton så vil ikke tallene bli så mye enklere for Leeds.

Skal Leeds ha noen som helst mulighet til å nå topp 2 så er Leeds rett og slett avhengige av at en av de topp 2 lagene går på en smell, og hvor stor er sannsynligheten for at det skjer mtp at de 2 har hatt en formidabel formkurve hele sesongen.
Sannsynligheten for at Leeds vil kunne klare dette vil jeg spå som minimal. Men....man skal aldri avskrive noe som helst for kampene skal spilles først og selv de beste kan også møte veggen.
Derimot så har jeg trua på at vi går all the way på Wembley om vi ender opp der isteden...

Topp 2 endte på respektive sesonger:

S 15/16            14/15             13/14             12/13
    93                    90               102                  87
    89                    89                93                   79
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

eros

Huddersfield har hengekamper mot brighton og Leeds, ser ut som om vi har godt grep om 4. Plassen nå(forutsatt at vi vinner på søndag. )

Sent from my iPhone using Tapatalk

Kickthemdown

Huddersfield slår Brighton i morgen så tetter alt seg litt sammen plutselig...

RoarG

Quote from: eros on February 01, 2017, 22:52:23
Huddersfield har hengekamper mot brighton og Leeds, ser ut som om vi har godt grep om 4. Plassen nå(forutsatt at vi vinner på søndag. )

Viktig å unngå tap mot Hudds. Skal være fornøyd med uavgjort, men kvaliteten må opp. Holder ikke yte 80%, som i kveld.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

testo

Quote from: Alta-White on February 01, 2017, 22:58:04
Huddersfield slår Brighton i morgen så tetter alt seg litt sammen plutselig...

Og Newcastle taper mot formsterke Derby på lørdag, så griser vi Hudds på søndag. Det e bærre lækkert.
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Josch

Ã... avgjøre mot slutten er tegn på styrke. Leeds viser styrke i kamp etter kamp. Hvilen mot Sutton kan ha gjort utslaget  i dag. Ennå ingen down denne vinteren.!

Asbjørn

Amitai Winehouse ‏@awinehouse1  3m
3 minutes ago
Leeds have scored from a corner in each of their last 6 league games
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

auren

Quote from: Asbjørn on February 01, 2017, 23:01:19
3 minutes ago

Sykt! Jeg kan ikke huske sist vi ikke scoret på corner... Det må ha vært i fjor eller noe  ;D

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

HåvardK

Quote from: RoarG on February 01, 2017, 22:59:27

Viktig å unngå tap mot Hudds. Skal være fornøyd med uavgjort, men kvaliteten må opp. Holder ikke yte 80%, som i kveld.
Vi har fått med oss det. Syns ikke akkurat Newcastle spilte PL-fotball heller. Og som Kato sa: Shelvie skulle ha vært utvist like før 2-1. Ingen lag spiller glimrende hele tiden, så det er uhyre viktig å få med tre poeng på en medioker dag. Blir en tøff batalje på søndag, men vi er vel bra på hjemmebane, er vi ikke? Tror ikke Hudds nødvendigvis gleder seg til kampen.

Andersen

Ser ut til at vi har lagt bak oss den begredlige  cup kampen ! Digg at vi er på vinnersporet igjen !  :D
Super svensken slår til igjen ! Fy flate så bra at vi har signet ham permanent nå ! MOT !

auren

Quote from: HåvardK on February 01, 2017, 23:03:20

Vi har fått med oss det. Syns ikke akkurat Newcastle spilte PL-fotball heller. Og som Kato sa: Shelvie skulle ha vært utvist like før 2-1. Ingen lag spiller glimrende hele tiden, så det er uhyre viktig å få med tre poeng på en medioker dag. Blir en tøff batalje på søndag, men vi er vel bra på hjemmebane, er vi ikke? Tror ikke Hudds nødvendigvis gleder seg til kampen.

Vi er bra på hjemmebane ja. Men så spilles ikke denne kampen på Elland Road. Det blir en tøff bortekamp som jeg tror vi sikrer oss poeng i. Nekter å tape to kamper for Hudds denne sesongen!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Cherry

Quote from: Hallgeir * on February 01, 2017, 22:42:20
Jaja, Monk, det var på håret, dette!

Men vi blir most av Hudds på søndag, dersom ikke kvaliteten bedres betraktelig.

D vet han, og det blir terpa på tempo frem til det... Og ang tempo- tipper Phillips og Anton ryker ut av troppen når Pedraza og Barrow er spilleklare !!

Kato

3 minutes ago

Mer enn de seks siste sesongene til sammen.

HåvardK

Quote from: auren on February 01, 2017, 23:04:48

Vi er bra på hjemmebane ja. Men så spilles ikke denne kampen på Elland Road. Det blir en tøff bortekamp som jeg tror vi sikrer oss poeng i. Nekter å tape to kamper for Hudds denne sesongen!

auren
Aha - my bad. Da skal vi være fornøyd med ett poeng. Lave odds på at Wood scorer, vil jeg tro.

JacobScreek

Quote from: auren on February 01, 2017, 23:04:48

auren

Er så nært Elland Road at vi lar det telle som hjemmekamp...og hjemme scorer vi alltid og har tradisjon på clean sheets...vi vinner!!! MOT
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

Asbjørn

Lee Sobot:
Garry Monk: "It wasn't pretty by any stretch of the imagination. But you have to find a way to win." #lufc
Monk: "We know we didn't find our level but we found a way to win and to me that's the sign of a good mentality." #
Monk: "If we're honest we are maybe lucky but we found a way to win so credit to the players for that." #lufc
Monk on no striker on deadline day: "It's not always as easy as that. We go as we are. I am very confident in this group." #lufc
Monk hopeful that Charlie Taylor will be back training in 10-14 days #lufc
Monk on Jansson song: "It's a great song isn't it? I think they threw a hat at him at Preston." #lufc

Phil Hay:
Monk: "It wasn't pretty by any stretch of the imagination. But you have to make sure you find a way to win." #lufc
Monk: "Yes, we're a bit lucky to come away with three points but we know we can play better than that." #lufc
Monk: "We weren't near our level but we found a way to win and that for me is a good sign." #lufc
Tell me  Tell me

Dylan

roaldv

Pontus Jansson's magic! Fantastisk resultat for Leeds. Nøkkelkamp nå til helga, der jeg på ingen som helst måte er fornøyd med noe annet enn 3 poeng! Vi skal være bedre enn disse hundeplagerne!

Allanclarke

Nettavisen skriver i en artikkel at Leeds klatret til 4. plass i kveld. Viser hvor gode de er til å lese tabell  ;D ;D ;D

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/johansen-scoret-da-fulham-vant/3423308791.html

berlin

Enig! Men så er ikke vi uavgjortspesialister heller. Kun Newcastle har færre uavgjort (2) enn oss.
Men jeg tar gjerne uavgjort på forhånd her, vil være en helt åpen kamp.
øh...huddskampen bør kanskje diskuteres i kamptråden for den kampen. ::)

Eriksen55

Hver kamp lever sitt eget liv. Innsaten er nok alltid 100%. Men mister man flyten og spillet ikke sitter så ser ting veldig knotete ut.

Viktigste er at vi vinner på slike dager. Det er et kvalitetstegn, ihvertfall når det skjer så ofte. Kanskje det har blitt en hvilepute?? Det må i såfall Monk ordne opp i.

Huddersfield-Leeds blir en rysare. Jeg er fornøyd med U, men fullt mulig med 3poeng! Med de 2 nye inn så har vi en mye sterkere benk. Nå slipper vi Mowatt, Grimes, Cooper, Coyle og annet rask på benken (Ihvertfall når Taylor er tilbake)

Asbjørn

Quote from: eriksen55 on February 02, 2017, 10:26:27

Nå slipper vi Mowatt, Grimes, Cooper, Coyle og annet rask på benken (Ihvertfall når Taylor er tilbake)
Vi bytter mao. ut rask med rask :)
Tell me  Tell me

Dylan

Dennis

3 minutes ago

Det er ganske utrolig!

Stor ære for det til Jansson, Bartley og Hernandez. Sistnevnte er første Leedsspiller på årevis som makter å løfte ballen hele den lange veien inn til feltet, der de fleste gikk i nærmeste forsvarer tidligere.

Antakelig like viktig er duellstyrken på defensiv dødball, da spesielt hos Pontus Jansson. Han ble vel smått hjerneskadd i går?
Marching on together!

Kato

Quote from: RoarG on February 01, 2017, 22:29:33
Jansson får skylda.

Veldig spent på hva dere mener Jansson burde gjort annerledes på det målet.

B_Ød

Quote from: Kato on February 02, 2017, 10:48:22
Jansson får skylda.

du må nok spørre Noel...jeg støtter meg kun til det jeg hørte.
Ups & Ups!!

Sydhagen

Leser nå at Kante (Chelsea) får veldig med skryt etter kampen mot Liverpool pga hans mange taklinger etc. Mer enn dobbelt så mye som nestemann i den kampen. (totalt 14 gjennvinninger)
Mener jeg las et sted igår kveld at Jansson hadde 15 gode involveringer inne i feltet? Det må jo være ekstremt bra??

Og så den raketten av en heading i tillegg. Må minst ha vært 100 km/t på den!  ;D
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Eriksen55

Quote from: Asbjørn on February 02, 2017, 10:38:39
Quote from: eriksen55 on February 02, 2017, 10:26:27

Nå slipper vi Mowatt, Grimes, Cooper, Coyle og annet rask på benken (Ihvertfall når Taylor er tilbake)
Vi bytter mao. ut rask med rask :)

Det er ihvertfall håpet da, at vi ikke har fått inn mere rask, men byttet ut rasket med raske!  ;D

Kato

Quote from: B_Ød on February 02, 2017, 10:49:14
Jansson får skylda.

Det er vel Robert Green som skal stilles noen spørsmål etter den der.

Dennis

Quote from: Kato on February 02, 2017, 10:58:28
Quote from: B_Ød on February 02, 2017, 10:49:14
Jansson får skylda.

Det er vel Robert Green som skal stilles noen spørsmål etter den der.

Green er for treg i reaksjonen, men det kan se ut som Jansson er med på å styre den inn i hjørnet. I alle fall på klippet jeg så.

Uansett vanskelig å laste noen for en styring, verken styreren eller keeper - OM det var det som skjedde.
Marching on together!

Hallgeir *

Quote from: Asbjørn on February 01, 2017, 22:46:02
Quote from: lowfields on February 01, 2017, 22:42:47
Friske, uthvilte bein siste 15 avgjør.......;-)

Neineinei, ikke si det. Da får du Suttonhaterne på nakken  ;D

Den må du definere, Asbjørn. Hvem er Sutton-haterne?  ;)
Super Leeds since 1968