Skrevet av Emne: Ex lånespiller: Alfonso Pedraza  (Lest 14508 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Hallgeir *

Sv: Ny Spiller: Alfonso Pedraza
« Svar #30 på: Februar 02, 2017, 17:45:02 »
Super Leeds since 1968

dansale

Sv: Ny Spiller: Alfonso Pedraza
« Svar #31 på: Februar 02, 2017, 20:45:36 »
Jepp om ein skal vara moralens høge voktar og så politisk korrekt at ein leiter etter ting ein kan retta på så er det vel "spanjol" ein skal skriva.. Så eg får beklaga at eg kom til å såra deg....
Forza Leeds!

GeirO

Sv: Ny Spiller: Alfonso Pedraza
« Svar #32 på: Februar 02, 2017, 20:49:09 »
Ble kanskje ikke superimponert av denne videoen. Mye bra og noe dårlig. Veldig bra driv, men mer variabel på små flater og drible. Håper dette blir bra.
MOT

Hallgeir *

Sv: Ny Spiller: Alfonso Pedraza
« Svar #33 på: Februar 02, 2017, 20:58:46 »
Jepp om ein skal vara moralens høge voktar og så politisk korrekt at ein leiter etter ting ein kan retta på så er det vel "spanjol" ein skal skriva.. Så eg får beklaga at eg kom til å såra deg....

 :P  ;)
Super Leeds since 1968

lojosang

Sv: Ny Spiller: Alfonso Pedraza
« Svar #34 på: Februar 02, 2017, 22:40:26 »
- Leif Olav

Jon R

Sv: Ny Spiller: Alfonso Pedraza
« Svar #35 på: Februar 02, 2017, 22:47:36 »
En skrytevideo fra i fjor:

https://m.youtube.com/watch?v=G-hzlahTsdk

 Blir svimmel jeg!!! 8)

Ser lovende ut!!

 Eneste som slo meg var at det ser ut som han er litt for glad i å prøve å avslutte selv. Mange situasjoner hvor han skyter selv eller dribler seg bort i stedet for å spille ballen til mye bedre plasserte medspillere.

Men for all del. Dette tror og håper jeg blir en kanonsignering :)
Og jeg er skeptisk. Har mer tro på han andre.  :o

Kan seff bli kanon begge. Kan også være våre nye Stewart & Kebe for alt jeg vet.  ::)

Time will show...
« Siste redigering: Februar 02, 2017, 22:53:14 av Jon R »
Jon R.

Eriksen55

Sv: Ny Spiller: Alfonso Pedraza
« Svar #36 på: Februar 02, 2017, 22:49:27 »
En skrytevideo fra i fjor:

https://m.youtube.com/watch?v=G-hzlahTsdk

 Blir svimmel jeg!!! 8)

Ser lovende ut!!

 Eneste som slo meg var at det ser ut som han er litt for glad i å prøve å avslutte selv. Mange situasjoner hvor han skyter selv eller dribler seg bort i stedet for å spille ballen til mye bedre plasserte medspillere.

Men for all del. Dette tror og håper jeg blir en kanonsignering :)
Og jeg er skeptisk. Har mer tro på han andre.  :o

Kan seff våre kanon begge. Kan også våre våre nye Stewart & Kebe for alt jeg vet.  ::)

Time will show...

Jeg spår han som vår nye Kewell! Jeg sa det først  ;)

testo

Sv: Ny Spiller: Alfonso Pedraza
« Svar #37 på: Februar 02, 2017, 22:52:29 »
En skrytevideo fra i fjor:

https://m.youtube.com/watch?v=G-hzlahTsdk

 Blir svimmel jeg!!! 8)

Ser lovende ut!!

 Eneste som slo meg var at det ser ut som han er litt for glad i å prøve å avslutte selv. Mange situasjoner hvor han skyter selv eller dribler seg bort i stedet for å spille ballen til mye bedre plasserte medspillere.

Men for all del. Dette tror og håper jeg blir en kanonsignering :)
Og jeg er skeptisk. Har mer tro på han andre.  :o

Kan seff våre kanon begge. Kan også våre våre nye Stewart & Kebe for alt jeg vet.  ::)

Time will show...

Jeg spår han som vår nye Kewell! Jeg sa det først  ;)

Havner hos Looserpool til våren han da :P
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

baste

Sv: Ny Spiller: Alfonso Pedraza
« Svar #38 på: Februar 03, 2017, 10:40:55 »
Så gode som Leeds har vært å hente inn spillere det siste året, så bør vi vel la tvilen komme tiltalte Spanjol tilgode  :P

MOT

RoarG

Sv: Ny Spiller: Alfonso Pedraza
« Svar #39 på: Februar 04, 2017, 12:53:32 »
Pedraza 100% klar til å gruse Huddersfield. Sett han inn fra start, slik at Hudds-forsvarerne kan få kjørt seg litt og få samlet opp noen kort også.
https://www.leedsunited.com/news/team-news/21586/pedraza-interview-text
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

TK20

Sv: Ny Spiller: Alfonso Pedraza
« Svar #40 på: Februar 04, 2017, 15:15:16 »
Pedraza 100% klar til å gruse Huddersfield. Sett han inn fra start, slik at Hudds-forsvarerne kan få kjørt seg litt og få samlet opp noen kort også.
https://www.leedsunited.com/news/team-news/21586/pedraza-interview-text
For hvem da? Usikker på om det er god man management å velge en ny spiller som ikke har bevist noen ting over spillere som har spilt godt. Dallas var god og scoret forrige kamp, Roofe har vært god i hele vinter. Kunne spilt Roofe i midten med Dallas og Pedraza på kantene, men da må Pablo ut.

Vi bør starte med Roofe - Pablo - Dallas, med Sakho som første alternativ.

RoarG

Sv: Ny Spiller: Alfonso Pedraza
« Svar #41 på: Februar 04, 2017, 15:26:15 »
Pedraza 100% klar til å gruse Huddersfield. Sett han inn fra start, slik at Hudds-forsvarerne kan få kjørt seg litt og få samlet opp noen kort også.
https://www.leedsunited.com/news/team-news/21586/pedraza-interview-text
For hvem da? Usikker på om det er god man management å velge en ny spiller som ikke har bevist noen ting over spillere som har spilt godt. Dallas var god og scoret forrige kamp, Roofe har vært god i hele vinter. Kunne spilt Roofe i midten med Dallas og Pedraza på kantene, men da må Pablo ut.

Vi bør starte med Roofe - Pablo - Dallas, med Sakho som første alternativ.
Bortsett fra scoringen, bidro ikke Dallas med stort.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

HåvardK

Sv: Ny Spiller: Alfonso Pedraza
« Svar #42 på: Februar 04, 2017, 16:16:27 »
Pedraza 100% klar til å gruse Huddersfield. Sett han inn fra start, slik at Hudds-forsvarerne kan få kjørt seg litt og få samlet opp noen kort også.
https://www.leedsunited.com/news/team-news/21586/pedraza-interview-text
For hvem da? Usikker på om det er god man management å velge en ny spiller som ikke har bevist noen ting over spillere som har spilt godt. Dallas var god og scoret forrige kamp, Roofe har vært god i hele vinter. Kunne spilt Roofe i midten med Dallas og Pedraza på kantene, men da må Pablo ut.

Vi bør starte med Roofe - Pablo - Dallas, med Sakho som første alternativ.
Bortsett fra scoringen, bidro ikke Dallas med stort.
Det stemmer ikke med hva jeg oppfattet. Han jobbet som vanlig hardt defensivt, noe som kan komme godt med mot potensielt gode motstandere som Hudds. Jeg er mer i tvil om Roofe er helt i slag. Syns han mangler det lille ekstra i avgjørende situasjoner. Det at Dallas scoret kan også være avgjørende. Lenge siden Roofe puttet nå, og han virker usikker når han kommer i posisjon.

Hallgeir *

Sv: Ny lånespiller: Alfonso Pedraza
« Svar #43 på: Februar 05, 2017, 14:23:36 »
Pedraza er i Leeds på lån. Derfor har jeg korrigert tråd-tittelen.
Super Leeds since 1968

Frode

Sv: Ny lånespiller: Alfonso Pedraza
« Svar #44 på: Februar 05, 2017, 14:56:08 »
Ikke ulik gode gamle David White, i spillestil og utseende.
 

HåvardK

Sv: Ny lånespiller: Alfonso Pedraza
« Svar #45 på: Februar 05, 2017, 15:05:25 »
Frykter at vi har fått inn en spiller som skal gjøre det selv - hver gang. Greit å ha tro på egne ferdigheter, men fotball er et lagspill. Syns skrytevideoen bar preg av det også. Men håper for guds skyld at jeg tar feil.

Hallgeir *

Sv: Ny lånespiller: Alfonso Pedraza
« Svar #46 på: Februar 05, 2017, 15:12:39 »
Jeg har tro på at han kommer bedre til sin rett i kamper som inneholder mer spill enn kjemping.

Lokaloppgjør pluss at det er hans første kamp, skal han vel ikke bli målt på.
Super Leeds since 1968

Leedsfan

Sv: Ny lånespiller: Alfonso Pedraza
« Svar #47 på: Februar 05, 2017, 20:03:30 »
"Vi har lånt en treg, lat og redd spiller i pedraza. Ikke klar for Championship!" leser jeg på facebook! Har vi?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Jon R

Sv: Ny lånespiller: Alfonso Pedraza
« Svar #48 på: Februar 05, 2017, 20:22:20 »
"Vi har lånt en treg, lat og redd spiller i pedraza. Ikke klar for Championship!" leser jeg på facebook! Har vi?
Det var da voldsomt. Jeg tenkte ikke i de baner under kampen i det hele tatt.  Syntes i grunn han så ganske lovende ut.
Jon R.

Xern

Sv: Ny lånespiller: Alfonso Pedraza
« Svar #49 på: Februar 05, 2017, 20:28:37 »
"Vi har lånt en treg, lat og redd spiller i pedraza. Ikke klar for Championship!" leser jeg på facebook! Har vi?
Det var da voldsomt. Jeg tenkte ikke i de baner under kampen i det hele tatt.  Syntes i grunn han så ganske lovende ut.
Fra første side i samme tråd, fra seriøse kilder:

26-year-old defender Carlos Hernandez told Marca’s Carlos Gegundez earlier this month of Pedraza’s hard-working ethic, liking him to a “pitbull”.
   
He said: “Since the coach told him that he had to work more defensively, Pedraza has grown up, worked on his defending, like a pitbull. You know that even if it is not quite right, he will give everything.”
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Leedsfan

Sv: Ny lånespiller: Alfonso Pedraza
« Svar #50 på: Februar 05, 2017, 20:28:49 »
"Vi har lånt en treg, lat og redd spiller i pedraza. Ikke klar for Championship!" leser jeg på facebook! Har vi?
Det var da voldsomt. Jeg tenkte ikke i de baner under kampen i det hele tatt.  Syntes i grunn han så ganske lovende ut.

Da er vi enig Jon. En direkte spiller med trykk som tidligere har putta og assistert! En dag for rare kommentarer dette.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Hallgeir *

Sv: Ny lånespiller: Alfonso Pedraza
« Svar #51 på: Februar 05, 2017, 20:29:33 »
Skal man dømme en spiller etter at vedkommende har vært på banen i 30 minutter, og i en kamp som var mer "krig" enn fotballkamp?

Sånt synes jeg blir mer enn urimelig.

Super Leeds since 1968

Jon R

Sv: Ny lånespiller: Alfonso Pedraza
« Svar #52 på: Februar 05, 2017, 20:35:27 »
Skal man dømme en spiller etter at vedkommende har vært på banen i 30 minutter, og i en kamp som var mer "krig" enn fotballkamp?

Sånt synes jeg blir mer enn urimelig.
Utvilsomt svært vanskelig kamp å debutere i, spesielt med det kampbildet vi så siste 30 minuttene, hvor vi var kun "Dirty-Leeds" og lite klasse. Hudds var jo like mye over oss som vi var mot Derby, og vi klarte aldri å bygge angrep fra egen halvdel. Borrow var jo nesten ikke nær ballen de minuttene han fikk.
Jon R.

Kato

Sv: Ny lånespiller: Alfonso Pedraza
« Svar #53 på: Februar 05, 2017, 20:38:58 »
Sto bak den ene sjansen vi hadde i andre omgang. Scora der og han hadde vel vært verdensklasse i kveld. Syns han så bra ut det lille vi fikk sett. Diskusjonen om å bruke dem i dag synes jeg er merkelig. Ingenting som skulle tilsi at Doukara skulle være lengre på banen, og dette er championship. Like greit å lære det først som sist. Han så bra ut fysisk, tror vi får god nytte av denne karen.
 

GeirO

Sv: Ny lånespiller: Alfonso Pedraza
« Svar #54 på: Februar 06, 2017, 15:51:15 »
Pedraza var bra. Uredd og god dribler. Dette blir bra.....
MOT

Xern

Sv: Ny lånespiller: Alfonso Pedraza
« Svar #55 på: Mars 04, 2017, 01:10:28 »
Fint mål idag, veldig likt det vi har sett i youtube videoene. Hadde også en del andre spennende bevegelser offensivt, så jeg tror Pedraza kommer til å bidra mer og mer fremover!
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

lojosang

Sv: Ny lånespiller: Alfonso Pedraza
« Svar #56 på: Mars 04, 2017, 01:52:00 »
Dette høres veldig lovende ut. På tide å hvile Doukara fra start nå?

Men TV2 sin resultatsørvis må skjerpe seg. Jeg har verken drukket dus med Hernandez eller Pedraza, og vil dermed ha meg frabedt at de omtaler våre spillere ved fornavn i kampfakta.
- Leif Olav

Jon R

Sv: Ny lånespiller: Alfonso Pedraza
« Svar #57 på: Mars 04, 2017, 11:11:16 »
Dette høres veldig lovende ut. På tide å hvile Doukara fra start nå?

Men TV2 sin resultatsørvis må skjerpe seg. Jeg har verken drukket dus med Hernandez eller Pedraza, og vil dermed ha meg frabedt at de omtaler våre spillere ved fornavn i kampfakta.
Nå må du ta på deg brillene, lojo. Det står da vitterlig Herr Nandez flere steder.
Jon R.

lojosang

Sv: Ny lånespiller: Alfonso Pedraza
« Svar #58 på: Mars 04, 2017, 11:56:38 »
Dette høres veldig lovende ut. På tide å hvile Doukara fra start nå?

Men TV2 sin resultatsørvis må skjerpe seg. Jeg har verken drukket dus med Hernandez eller Pedraza, og vil dermed ha meg frabedt at de omtaler våre spillere ved fornavn i kampfakta.
Nå må du ta på deg brillene, lojo. Det står da vitterlig Herr Nandez flere steder.
Heldigvis er vi mere dannede enn TV2-appen. Jeg trodde et øyeblikk at han gamle poeten i Elling hadde scora for oss.
- Leif Olav

Xern

Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly