Skrevet av Emne: Kamp vs Huddersfield Town@John Smith’s Stadium søndag 5.02.17 kl. 13.00 TV-kamp  (Lest 30391 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28982
  • Total likes: 2665
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Pressekonferansen før kampen:

As per for those interested:
 
 
LUFC official:
@GarryMonk "Liam Cooper is available after suspension, but Charlie Taylor is still not ready"
@GarryMonk "The two new lads are also available, so we have a number of options"   
@GarryMonk "The group have really helped the new boys, they are young, hard working and have a lot of potential"
@GarryMonk "Pontus agreeing a permanent deal is great news, that was always the plan"
@GarryMonk "Pontus has that off his mind now, he knows he needs to continue to work, perform and help the group we have"
 
 
Adam Pope:
Garry Monk says Alfonso Pedraza & Mo Barrow fit the profile we want. "We've done our business & the group is committed.
GM: "To have Pontus now is great for him & the team." Says his emotional attachment to the fans has lifted the group. #lufc
GM on #htafc :" I was very impressed last night. They won comfortably. Its probably our toughest game of the season to this point." #lufc
GM says last night's result for #htafc significantly helps their promotion ambitions & makes them favourites on Sunday v #lufc
GM says the new signings are available on Sunday. "Its great to go into the game with extra options
 
 
Derek Clark:
Pontus Jansson tells me "yesterday was a huge moment signing for Leeds...Leeds changed my career and my love for football" #lufc
Jansson on Kyle Bartley: "He's one of the best centre-backs I've ever played with, he's unbelievably strong" #lufc @Radio_Yorkshire
Jansson tells me his idol was Zlatan:"I was a striker till I was 19, I tried to play like him which is why I'm a bit crazy maybe" #lufc
#LUFC boss Garry Monk on #HTAFC test: "Its our toughest game of the season, Huddersfield are favourites so we have to be very good"
Monk tells me Pedraza & Barrow "will be available" for Sunday "all the squad are pushing very hard, its difficult decisions for me" #LUFC
Monk on Huddersfield: "They've had a fantastic season, they've maintained their form from the very start" #LUFC #HTAFC
 
 
Phil Hay:
BREAKING - Massimo Cellino's 18-month ban cut to 12 months on appeal. His fine and Leeds United's fine also reduced. #lufc
Leeds say club fine has been cut from £250,000 to £200,000 re: McCormack case. Cellino fine now believed to be £100,000, down from £250,000
 
 
Pontus:
Pontus Jansson is delighted to sort his future at #lufc :"I want to take Leeds to the Premier League."
PJ: " I had a feeling Leeds would be my home. I was right."
PJ was impressed by #htafc last night but "they were the 1st league team I played against & we lost so I want revenge.
Can't underestimate how much #lufc means to Jansson. He was on the verge of quitting football begore securing a loan move here.
PJ says he had a great meeting with Cellino after scoring the winner at Blackburn. "He loves me & says I am like a son to him." #lufc
PJ would not be drawn on why #lufc did not sign him in Jan. Says that is a matter for the club to explain not him.
Derek Clark ‏@derekclarksport  2m2 minutes ago
More

      Pontus Jansson tells me "yesterday was a huge moment signing for Leeds...Leeds changed my career and my love for football" #lufc
   
« Siste redigering: Februar 05, 2017, 00:02:39 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Leedsgutt

fornøyd med 1p

RoarG

1 poeng er det jeg tror på her, men vi må slite for det.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

GeirO

Fornøyd med tre poeng
MOT

Nørgaard

Taber 2-0  :-\

auren

Har tro på poeng. Gutta vil helt sikkert ønske å hevne tapet på Elland Road tidligere i høst. Tipper denne oppstillingen:

Green - Ayling, Bartley, Pontus, Berardi - O`Kane, Bridcutt - Roofe, Pablo, Dallas - Wood

Jeg kunne tenkt meg å sett Vieira i tospann med Bridcutt. Midtbanen til Hudders med Mooy i spissen må vi ta ut med kraft og duellstyrke, og der tror jeg Vieira har mer å bidra med enn O`Kane. I tillegg kunne jeg likt å sett Pedraza fra start, men mest sannsynlig starter begge de nye på benken.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

RoarG

Dallas ryker ut fra startoppstillingen i denne kampen. Forventer følgende første11er og benk:

                     Green

Ayling     Jansson     Bartley     Berardi
 
               Bridcutt (k)   O'Kane

Barrow           Hernandez          Pedraza
 
                        Wood

Innbyttere: Silvestri-Roofe-Vieira-Dallas-Cooper-Coyle-Sacko
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Rudi G.

  • Gjest
Dallas ryker ut fra startoppstillingen i denne kampen. Forventer følgende første11er og benk:

                     Green

Ayling     Jansson     Bartley     Berardi
 
               Bridcutt (k)   O'Kane

Barrow           Hernandez          Pedraza
 
                        Wood

Innbyttere: Silvestri-Roofe-Vieira-Dallas-Cooper-Coyle-Sacko

Tror Vieira for O'Kane, og max en av de nye, trolig ingen av de fra start.

testo

Tapte 0-1 i september i 4-4-2 formasjon vil jeg tro med Antonsson og Wood på topp som ikke var helt i samme form som han er i nå. Fra start 11 nå så regner jeg Antonsson, Sacko, Philips og selvfølgelig Mowatt som ute fra start 11. Taylor er vel fortsatt ikke klar så Berardi blir vel mannen som tar den plassen. Med en god og sterk midtbane så ønsker jeg et fantom angrep som maler forsvaret til Hudds i filler.
Vi vinner 3-1


                          Green

Ayling         Bartley         Pontus         Berardi

               Bridcutt                Vieira                                         

Barrow                Pablo                      Pedraza

                          Wood
« Siste redigering: Februar 03, 2017, 18:54:13 av testo »
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

testo

Dallas ryker ut fra startoppstillingen i denne kampen. Forventer følgende første11er og benk:

                     Green

Ayling     Jansson     Bartley     Berardi
 
               Bridcutt (k)   O'Kane

Barrow           Hernandez          Pedraza
 
                        Wood

Innbyttere: Silvestri-Roofe-Vieira-Dallas-Cooper-Coyle-Sacko

Tror Vieira for O'Kane, og max en av de nye, trolig ingen av de fra start.

Mener begge de nye var fit og kampklare, det eneste er at de ikke er kjent med laget men halloooo, er ikke dette gutter som vet hvor målet står da  ;)
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

RoarG

Dallas ryker ut fra startoppstillingen i denne kampen. Forventer følgende første11er og benk:

                     Green

Ayling     Jansson     Bartley     Berardi
 
               Bridcutt (k)   O'Kane

Barrow           Hernandez          Pedraza
 
                        Wood

Innbyttere: Silvestri-Roofe-Vieira-Dallas-Cooper-Coyle-Sacko

Tror Vieira for O'Kane, og max en av de nye, trolig ingen av de fra start.

Mener begge de nye var fit og kampklare, det eneste er at de ikke er kjent med laget men halloooo, er ikke dette gutter som vet hvor målet står da  ;)
Eneste måten å bli kjent med laget på er å spille med laget. Monk sa de var klare, så da regner jeg med at de starter begge to.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Blank_File

Jeg tror vi vinner. Det er vel så mye press på Hødders nå som det gikk som det gjorde for dem mot Braiten. Dette kan vi utbytte og jeg tror vi kommer til å være skjerpet til denne kampen på linje som mot Derby.

testo

Dallas ryker ut fra startoppstillingen i denne kampen. Forventer følgende første11er og benk:

                     Green

Ayling     Jansson     Bartley     Berardi
 
               Bridcutt (k)   O'Kane

Barrow           Hernandez          Pedraza
 
                        Wood

Innbyttere: Silvestri-Roofe-Vieira-Dallas-Cooper-Coyle-Sacko

Tror Vieira for O'Kane, og max en av de nye, trolig ingen av de fra start.

Mener begge de nye var fit og kampklare, det eneste er at de ikke er kjent med laget men halloooo, er ikke dette gutter som vet hvor målet står da  ;)
Eneste måten å bli kjent med laget på er å spille med laget. Monk sa de var klare, så da regner jeg med at de starter begge to.

Ja de er unge, løpssterke og gode med ballen og deby betyr mål + Wood 3-1. Håper Monk er like lysten på fart fremover som oss og satser all in.
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

RoarG

Jeg tror vi vinner. Det er vel så mye press på Hødders nå som det gikk som det gjorde for dem mot Braiten. Dette kan vi utbytte og jeg tror vi kommer til å være skjerpet til denne kampen på linje som mot Derby.
I dette lokaloppgjøret tror jeg begge lagene er skjerpet. Leeds har ikke råd til nok en slappfisk-kamp a la Barnsley. Da taper vi så det synger. Holder fortsatt på uavgjort.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

jackbauer68

  • Gjest
Dallas ryker ut fra startoppstillingen i denne kampen. Forventer følgende første11er og benk:

                     Green

Ayling     Jansson     Bartley     Berardi
 
               Bridcutt (k)   O'Kane

Barrow           Hernandez          Pedraza
 
                        Wood

Innbyttere: Silvestri-Roofe-Vieira-Dallas-Cooper-Coyle-Sacko

Tror Vieira for O'Kane, og max en av de nye, trolig ingen av de fra start.

Akkurat. Skal vedde ka som helst på at ikkje både Pedraza og Barrow starter. Mest sannsynlig ingen av de, vi har jo vært kriminelt god lenge. Dette blir laget:

                               Green

Ayling          Bartley           Jansson        Berardi

                Bridcutt                Vieira   

Roofe                 Hernandez               Dallas

                             Wood

Pedraza, Barrow, O´Kane, Cooper, Sacko, Silvestri


RoarG

Dallas ryker ut fra startoppstillingen i denne kampen. Forventer følgende første11er og benk:

                     Green

Ayling     Jansson     Bartley     Berardi
 
               Bridcutt (k)   O'Kane

Barrow           Hernandez          Pedraza
 
                        Wood

Innbyttere: Silvestri-Roofe-Vieira-Dallas-Cooper-Coyle-Sacko

Tror Vieira for O'Kane, og max en av de nye, trolig ingen av de fra start.

Akkurat. Skal vedde ka som helst på at ikkje både Pedraza og Barrow starter. Mest sannsynlig ingen av de, vi har jo vært kriminelt god lenge. Dette blir laget:

                               Green

Ayling          Bartley           Jansson        Berardi

                Bridcutt                Vieira   

Roofe                 Hernandez               Dallas

                             Wood

Pedraza, Barrow, O´Kane, Cooper, Sacko, Silvestri
Kanskje motstanderne begynner å kjenne oss nå? Et par nye fjes kan live opp ting.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

jackbauer68

  • Gjest
Dallas ryker ut fra startoppstillingen i denne kampen. Forventer følgende første11er og benk:

                     Green

Ayling     Jansson     Bartley     Berardi
 
               Bridcutt (k)   O'Kane

Barrow           Hernandez          Pedraza
 
                        Wood

Innbyttere: Silvestri-Roofe-Vieira-Dallas-Cooper-Coyle-Sacko

Tror Vieira for O'Kane, og max en av de nye, trolig ingen av de fra start.

Akkurat. Skal vedde ka som helst på at ikkje både Pedraza og Barrow starter. Mest sannsynlig ingen av de, vi har jo vært kriminelt god lenge. Dette blir laget:

                               Green

Ayling          Bartley           Jansson        Berardi

                Bridcutt                Vieira   

Roofe                 Hernandez               Dallas

                             Wood

Pedraza, Barrow, O´Kane, Cooper, Sacko, Silvestri
Kanskje motstanderne begynner å kjenne oss nå? Et par nye fjes kan live opp ting.

Jess, enig. Live opp ting fra benken ved behov. Monk går nok for det trygge her, så sender han inn "Carl Lewis-gjengen" ved behov.

RoarG

Denne tyske Hudds-midstopperen gleder seg til å møte Leeds, og vil gi alt for fansen. På tide å sette inn de nyinnlånte hurtigtogene våre, og ødelegge opplevelsen for han og hans storfornøyde fans?

http://www.examiner.co.uk/sport/football/news/michael-hefele-huddersfield-town-want-12553848
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

testo

Denne tyske Hudds-midstopperen gleder seg til å møte Leeds, og vil gi alt for fansen. På tide å sette inn de nyinnlånte hurtigtogene våre, og ødelegge opplevelsen for han og hans storfornøyde fans?

http://www.examiner.co.uk/sport/football/news/michael-hefele-huddersfield-town-want-12553848

Store ord denne Wagner bruker også, ikke skuggredd for å si det mildt. Håper også vi starter med hurtigtoga våre å gir de en gift innsprøytning av de sjeldne.
http://www.examiner.co.uk/sport/football/news/leeds-united-gary-monk-worried-12549882
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

RoarG

Denne tyske Hudds-midstopperen gleder seg til å møte Leeds, og vil gi alt for fansen. På tide å sette inn de nyinnlånte hurtigtogene våre, og ødelegge opplevelsen for han og hans storfornøyde fans?

http://www.examiner.co.uk/sport/football/news/michael-hefele-huddersfield-town-want-12553848

Store ord denne Wagner bruker også, ikke skuggredd for å si det mildt. Håper også vi starter med hurtigtoga våre å gir de en gift innsprøytning av de sjeldne.
http://www.examiner.co.uk/sport/football/news/leeds-united-gary-monk-worried-12549882
La oss stoppe kjeften på disse skrytepavene.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Jon R

Denne tyske Hudds-midstopperen gleder seg til å møte Leeds, og vil gi alt for fansen. På tide å sette inn de nyinnlånte hurtigtogene våre, og ødelegge opplevelsen for han og hans storfornøyde fans?

http://www.examiner.co.uk/sport/football/news/michael-hefele-huddersfield-town-want-12553848

Store ord denne Wagner bruker også, ikke skuggredd for å si det mildt. Håper også vi starter med hurtigtoga våre å gir de en gift innsprøytning av de sjeldne.
http://www.examiner.co.uk/sport/football/news/leeds-united-gary-monk-worried-12549882
La oss stoppe kjeften på disse skrytepavene.
Wagner er stor i kjeften men bidrar til å skape en fantastisk oppladning til kampen! Herlig!  :)
Jon R.

testo

Denne tyske Hudds-midstopperen gleder seg til å møte Leeds, og vil gi alt for fansen. På tide å sette inn de nyinnlånte hurtigtogene våre, og ødelegge opplevelsen for han og hans storfornøyde fans?

http://www.examiner.co.uk/sport/football/news/michael-hefele-huddersfield-town-want-12553848

Store ord denne Wagner bruker også, ikke skuggredd for å si det mildt. Håper også vi starter med hurtigtoga våre å gir de en gift innsprøytning av de sjeldne.
http://www.examiner.co.uk/sport/football/news/leeds-united-gary-monk-worried-12549882
La oss stoppe kjeften på disse skrytepavene.
Wagner er stor i kjeften men bidrar til å skape en fantastisk oppladning til kampen! Herlig!  :)

Ditto større nedtur for han om resultatet uteblir.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

RoarG

Denne tyske Hudds-midstopperen gleder seg til å møte Leeds, og vil gi alt for fansen. På tide å sette inn de nyinnlånte hurtigtogene våre, og ødelegge opplevelsen for han og hans storfornøyde fans?

http://www.examiner.co.uk/sport/football/news/michael-hefele-huddersfield-town-want-12553848

Store ord denne Wagner bruker også, ikke skuggredd for å si det mildt. Håper også vi starter med hurtigtoga våre å gir de en gift innsprøytning av de sjeldne.
http://www.examiner.co.uk/sport/football/news/leeds-united-gary-monk-worried-12549882
La oss stoppe kjeften på disse skrytepavene.
Wagner er stor i kjeften men bidrar til å skape en fantastisk oppladning til kampen! Herlig!  :)
Er bare for å ødelegge feelgood-stemningen som rår i Huddersfield for tida.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Xern

Vil ha:

Green

Ayling - Jansson - Bartley - Berardi

   Bridcutt - Vieira

Sacko - Hernandez - Roofe

        Wood

(Om kampen går som planlagt:)
Inn ved pause:

Pedraza for Hernandez (Roofe går inn på offensiv midtbane)

Inn etter 65:
Dallas for Sacko
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

ArneS

Huddersfield     T R I V I A

Huddersfield har 150.000 innbyggere og er administrasjonssenter i Kirklees.  Byen er kjent som rugbyens fødested, og spilte en rolle under den industrielle revolusjonen.  Byen er også stolt av sin victorianske arkitektur, der spesielt togstasjonen har en høy stjerne i arkitekturkretser.  Togstasjonen har vi jo besøkt begge pubene på, som fast togbyttestasjon på vei T/R Marsden.   Første tog ankom stasjonen i 1847.

Sex Pistols spilte sine 2 siste UK-konserter i Huddersfield 1. juledag 1977.

UK’s sjeldneste bil,  3-hjulingen LSD ble bygget i Huddersfield etter 1. verdenskrig.
Landemerket Castle Hill har fått en New Zealandsk vin oppkalt etter seg.
Avisen The Guardian har kalt Huddersfield for Nordens Aten.
Holme Valley Textile Co. vevde tøyet både til Daniel Graigs James Bond dresser, og George Bush’s innsettelsesdress.
David Brown, født i Huddersfield, kjøpte Aston Martin i 1947, og var mannen bak de legendariske DB-bilene kjent bl.a fra tidlig James Bond.
Byens første konstabel ble ansatt i 1812, samme år som byen også fikk sin første søndagsskole.
Yr melder om fine spilleforhold med lett overskyet vær og 5 grader.

Kjente personer fra Huddersfield:
Harold Wilson (tidl statsminister)
Billy Currie (Ultravox)
Trevor Cherry
Frazier Campbell
Cameron Jerome




Huddersfield Town  ble grunnlagt i 1908, og kalles the Terriers etter maskoten.
Nåværende stadion er nå John Smith’s Stadium (Tidligere Galpharm Stadium), som også brukes til rugby.  Fram til 1994 spilte klubben 1 554 kamper på gamle Leeds Road.
I 1926 ble klubben den første som vant 3 ligatitler på rad.  Det er de 3 eneste ligatitlene klubben har.  Klubben var stort sett å finne i 1. og 2. divisjon fram til deres siste opptreden i 1. divisjon i 1972.  Deretter har det gått nedover, med flere sesonger også på 4. nivå.  The Terriers har aldri vunnet ligaen på nivå 3, men de 3 andre titlene har de i beltet.

Amerikaneren David Wagner, Klopp's gamle assistent i Dortmund, har vært manager siden november 2015.  Klubbens eneste manager som ikke har vært fra de britiske øyer.

Huddersfield solgte Andy Booth i 1996, og kjøpte 3 spillere samme dag.  Paul Dalton var ikke en av dem!
I en kamp mot Charlton Athletic på The Valley i 1957/1958 spilte Huddersfield mot 10 mann nesten hele kampen, ledet 5-1 når det gjensto 27 minutter, men presterte å tape kampen 6-7!
Hundreårsjubileet i 2008 ble markert med kamp mot Arsenal, og egen spesiallaget drakt.
Klubben spiller nå 4. sesong i drakter fra Puma.


Spillere:
Sondre Tronstad
Trevor Cherry,  Jermaine Beckford,  Adam Clayton, Paul Rachubka (dare I mention..?),  Alex Bruce,  Danny Cadamarteri,  Scott Sellars, 
Peter Withe,   Frank Worthington,   Frank Sinclair,   Frank Stapleton,   Denis Law,   Neville Southall,   Peter Ndlovu, Andy Booth,  Jordan Rhodes,  Sam Allardyce,  Kevin Blackwell,  Aidy Boothroyd,  Gary Naysmith,  Ken Monkou, Iwan Roberts,  David Unsworth,  Nico Vaesen,  Nahki Wells

Managere:
Simon Grayson,  Lee Clark,  Bill Shankly,   Neil Warnock,   Steve Bruce,   Lou Macari,  Peter Jackson,  Malcolm MacDonald,  Andy Ritchie,  Lee Clark
Den 17. mann

RoarG

Wells vs. Wood. Leeds mest tydelig avhengig av en bestemt spillers scoringer.
http://www.shoot.co.uk/championship-wells-v-wood/
« Siste redigering: Februar 05, 2017, 00:02:07 av Asbjørn »
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28982
  • Total likes: 2665
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
...måtte visst inn og korrigere navnet på hjemmebanen ;)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Xern

Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Kato

Sackho har vel strengt tatt ikke levert mye i det siste som skulle tilsi startplass.
 

Sølvreven

Vil ha:

Green

Ayling - Jansson - Bartley - Berardi

   Bridcutt - Vieira

Sacko - Hernandez - Roofe

        Wood

(Om kampen går som planlagt:)
Inn ved pause:

Pedraza for Hernandez (Roofe går inn på offensiv midtbane)

Inn etter 65:
Dallas for Sacko
Tror at Barrow starter for Sakho i dag. Ellers tror jeg at laget blir som du har satt opp her. MOT  ;D
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".