Kamp vs Huddersfield Town@John Smith’s Stadium søndag 5.02.17 kl. 13.00 TV-kamp

Started by Asbjørn, February 03, 2017, 16:38:43

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Sleivind

Vi fortjener ikke poeng i denne kampen, så enkelt er det. De ville vinne mer enn vi.

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

bmoen

Fortjent seier til Huddersfield. Pådra seg frispark like utenfor 16 meteren like før slutt er håpløst.
BMo - Leeds-fan siden 1964

Feologild

Man må være ærlig å si at det var fult fortjent at Huddersfield vant. 

Helt fortjent at Wagner fikk rødt.

auren

Slutt. Gratulerer til Huddersfield. De var klart best i andre omgang. Vi får gå hjem og slikke sårene og forberede oss til neste kamp.

MOT!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

raggen

fikk  ikke sett så mye av kampen desverre.. fikk sett noe av 2 omgang på en dårlig stream og da var det hudds som ville mest og spilte best fotball.
Var vi rett og slett ikke bedre, kjempet i senk igjen???
Forever Leeds United!!!!!!!!

B_Ød

meget slett forestiling av Leeds. Nest best hele veien..grattis til Hudders...vinner fullt fortjent.

Wood og Green får godkjent, resten var meget middelmådig..
Ups & Ups!!

Kato

Huddersfield best, men uheldig med deflection som gir den siste der. Men vi er under trykk store deler av andre omgang. Strukturmessig synes jeg det er noe som skurrer mellom Bridcutt og Vieira. Altfor ofte kommer de rettvendt bak disse to. Berardi hadde trøbbel hele andre omgang på sin side. Ellers var strukturen i fireren bak svakere enn på lenge.

Vi taper fortjent. Borte mot topplag er det greit. Vi hadde vel skuddet til Pedraza i andre omgang, og det var det hele. Da vinner man sjelden fotballkamper.

Skjønner ikke helt hvorfor Monk ble sendt på tribunen.

Så støter Jansson ut på den siste, og gir fra seg bakrom og baklengs. Sikkert noen som allerede har fått gleden av å kommentere det.

Cannavaro

Dritkamp.....vi er ikke gode i dag dessverre, da blir det ikke poeng.  Vi henger ikke like godt sammen som lag som vi gjorde tidligere.  Det mangler en energi der og samhandling. Herlig å se at gutta forsvarer Gary Monk når han blir nesten løpt ned på siden der av Wagner.....Vi vil oppleve formdupper, og vi er i en sånn nå... håper vi kan snu dette kjapt igjen.
MFLU - Miracles For Leeds United

Josch

Fortjent. Men vi kunne rodd i land ett poeng her. Mister ballen for mye. Stiller også spørsmål med å bytte inn Pedraza og Barrow i denne kampen. Slike kamper må vi holde i ballen. Ikke gi den fra oss.

Oggy

Oggy

Jon R

GREEN 8- Ayling 7, Bartley 6, Jansson 5, Berardi 6 - Bridcutt 5, Viera 5 - Dallas 5, Pablo 6, Doukara 4- Wood 7
Taktikk/lagledelse: 5
Jon R.

Kato

Quote from: Jon R on February 05, 2017, 15:04:52
GREEN 8- Ayling 7, Bartley 6, Jansson 5, Berardi 6 - Bridcutt 5, Viera 5 - Dallas 5, Pablo 6, Doukara 4- Wood 7

Berardi 4

HåvardK

Quote from: Josch on February 05, 2017, 15:01:30
Fortjent. Men vi kunne rodd i land ett poeng her. Mister ballen for mye. Stiller også spørsmål med å bytte inn Pedraza og Barrow i denne kampen. Slike kamper må holde i ballen. Ikke gi den fra oss.
Var dessverre det som skjedde alt for mange ganger i andre omgang. Vi vant ballen i farlig posisjon, hadde muligheter til å kjøre overganger, men mistet den gang på gang pga håpløse pasninger, helt upresset.  Vieira den som bomme mest.

Xern

Quote from: Kato on February 05, 2017, 15:05:53

Berardi 4
Berardi 4?? Hvorfor? Ayling var mye mer på bærtur, og fikk et håpløst gult kort på feil side av banen i 1. omg!
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Hallgeir *

Det kunne se ut som om Monk stakk ut albuen (fremdeles med hånda i jakkelommen), og på den måten stoppet Wagner.

Men jeg synes straffen var vel hard.
Super Leeds since 1968

HåvardK

Pablo 5, maks. Green vår beste my a mile. Kanskje hans beste kamp i Leeds-trøya? Hadde vel ingen feil i dag.

Kato

Quote from: Xern... on February 05, 2017, 15:08:35

Berardi 4
Berardi 4?? Hvorfor? Ayling var mye mer på bærtur, og fikk et håpløst gult kort på feil side av banen i 1. omg!

Skyld i 0-1. Masse trøbbel i andre omgang på den siden.

Torpe-do

Quote from: B_Ød on February 05, 2017, 14:59:51
meget slett forestiling av Leeds. Nest best hele veien..grattis til Hudders...vinner fullt fortjent.

Vieira var da vitterlig vår beste, utenom Green IMO

Sent from my iPhone using Tapatalk

JaJa

Quote from: Xern... on February 05, 2017, 15:08:35

Berardi 4

Det er vel bestemt av "enkelte" at Berardi er crap. Jeg synes han var en av de beste. En uheldig berøring ved det første målet. Ellers spilte han bra.

Jon R

Berardi 4
Ja var litt usikker på backene våre. Syntes begge gjorde mye bra men også mye rart. Ayling stort pluss for sine offensive bidrag. Kanskje litt snill med Pablo.
Jon R.

B_Ød

Quote from: Torpedo on February 05, 2017, 15:13:07

ikke slik jeg ser det....
Ups & Ups!!

Jon R

Vieira var ikke god synes jeg. Ødelegger mer enn han vinner. Dalende kurve utover kampen.
Jon R.

jackbauer68

Quote from: Jon R on February 05, 2017, 15:18:38

Vieira var ikke god synes jeg. Ødelegger mer enn han vinner. Dalende kurve utover kampen.

Vieira maks 4 i dag. Svakeste eg har sett han noen gang.

jackbauer68

I dag var vi skikkelig dårlig hele kampen gjennom. Manglet den ene meteren i press hele tiden, og alvorlig mykje balltap og feilpasninger over hele linjen.

Kickthemdown

Quote from: jackbauer68 on February 05, 2017, 15:19:52

Oi.  :o

Bromancer

Altfor mange unødvendige balltap på midtbanen. Vieira vinner mange dueller for så å gi bort ballen i neste øyeblikk. Kantene er nesten ikke med i det hele tatt, og til syvende og sist får vi ikke noe eget angrepspill. Utrolig skuffende.

Ønsker for øvrig Huddersfield og WAGNER alt vondt resten av sesongen. FOR et svin.

Xern

Quote from: Alta-White on February 05, 2017, 15:24:45
Quote from: jackbauer68 on February 05, 2017, 15:19:52

Oi.  :o
Enig, oi. Både Leeds på facebook og kommentatoren under kampen er sterkt uenig, sitter å venter på at Phil Hay offisielt skal bli uenig også.
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

patricksangvik

Quote from: Bromancer on February 05, 2017, 15:25:30
Altfor mange unødvendige balltap på midtbanen. Vieira vinner mange dueller for så å gi bort ballen i neste øyeblikk. Kantene er nesten ikke med i det hele tatt, og til syvende og sist får vi ikke noe eget angrepspill. Utrolig skuffende.

Ønsker for øvrig Huddersfield og WAGNER alt vondt resten av sesongen. FOR et svin.

Meget enig
Leeds are going up, going up, Leeds are going up, nanananana