Kamp vs Sheffield Wednesday@ Elland Road lørdag 25.02.17 kl. 13.30

Started by RoarG, February 23, 2017, 10:51:58

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

auren

Tidvis klasseforskjell på angrepsspillet dessverre...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

DenHviteYeboah

Quote from: RoarG on February 25, 2017, 14:46:20
Quote from: DenHviteYeboah on February 25, 2017, 14:45:06
Straffa til SW var helt grei! Problemet er at straffa vi skulle hatt også var helt grei, men dommerne blåser sjelden vår vei. Det hadde vært straffe til Manu på Old Toilet 100 av 100 ganger  >:(
Du mener vel 100 av 90 ganger?
SPOT ON!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

RoarG

Ikke uventet at Wednesday kjører. Holde hodet kaldt nå og ri av stormen. Sett inn et mål på kontring. Barrow må inn.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Hallgeir *

Quote from: DenHviteYeboah on February 25, 2017, 14:45:06
Straffa til SW var helt grei! Problemet er at straffa vi skulle hatt også var helt grei, men dommerne blåser sjelden vår vei. Det hadde vært straffe til Manu på Old Toilet 100 av 100 ganger  >:(

Dine vurderinger av straffesituasjonene, er jeg helt enig i. Og vi ble definitivt snytt der.
Super Leeds since 1968

RoarG

"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Kickthemdown

Midtbanen helt fraværende. Da er det muligens på tide med tre bytter Monk ? Vieira , Pedraza og Barrow. Ut med Hernandez , Sakho og Doukara.

Lucas the Kop Cat

Quote from: Alta-White on February 25, 2017, 14:52:06
Midtbanen helt fraværende. Da er det muligens på tide med tre bytter Monk ? Vieira , Pedraza og Barrow. Ut med Hernandez , Sakho og Doukara.
Hasradspill å bytte hele midtbanen.

Hallgeir *

Super Leeds since 1968

RoarG

Alle byttene så tidlig? Kan også rykke opp samhandlingen med så mange bytter samtidig. Spe på med et bytte av gangen, dra ned tempoet og drøy tiden.

Sølvreven

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Ove

HåvardK

auren

RoarG

auren

Kickthemdown

Quote from: RoarG on February 25, 2017, 14:54:46
Alle byttene så tidlig? Kan også rykke opp samhandlingen med så mange bytter samtidig. Spe på med et bytte av gangen, dra ned tempoet og drøy tiden.
Normalt enig men jeg synes vi er helt håpløse nå..

Der kommer Roofe..

DenHviteYeboah

Kan noen fortelle meg hva som er så innmari bra med Bridcutt slik at han er kaptein og spiller hver kamp?

TK20

lojosang

- Leif Olav

Lucas the Kop Cat

Kan ikke drive på med puslespill utenfor egen 16 m, Bridcutt. Vi er presset og må få ryddet uanna farlig sone.

auren

Roofe for Sacko ja.. ikke dumt, men vi blir treigere på topp av det byttet.. burde nesten fått inn en ekstra på midten for der blir vi overspilt!

auren

RoarG

auren

Quote from: RoarG on February 25, 2017, 14:59:08
Har tippet 1-1. Blir dritsur om jeg får rett.
Har spådd en sen utligning til uglene. Håper ikke jeg får rett!

auren

Kickthemdown

Frode

Quote from: auren on February 25, 2017, 15:01:28
Quote from: RoarG on February 25, 2017, 14:59:08
Har tippet 1-1. Blir dritsur om jeg får rett.
Har spådd en sen utligning til uglene. Håper ikke jeg får rett!

auren
Har tippet 1-0 ...

GeirO

Vi spiller for dårlig og blir ikke overrasket om vi taper 1-2. Vi burde hatt en ny midtbane....
MOT

Hallgeir *

Super Leeds since 1968