Kamp vs Brighton @ Elland Road lørdag 18.03.17 kl. 18.30 Tv-kamp

Started by Asbjørn, March 16, 2017, 15:46:13

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

DOFFER

We love you Leeds! Leeds! Leeds!

J.N

En av grunnene til at vi har savnet Charlie. Og så wood da. Så rått!!!!

Hallgeir *

Der har vi hovedgrunnen til at jeg har savnet Charlie Taylor: Hans gode innlegg.  8)

Har vi egentlig noen som er bedre på presise innlegg?
Super Leeds since 1968

Fripp

Sinnsykt bra heading. Trekker seg bort fra oppasser og curler den inni i hjørnet. klassescoring av toppscorern i championship ;D

RoarG

Jøss!  ;D Godt å se noen andre poster enn de media-relaterte, til en forandring.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

roaldv

Lucas the Kop Cat

Nå må vi skru opp innsatsen et psr hakk og ikke bli forsiktige.

baste

Myhre10

chief

Sitter "stuck" på plattform ute I nordsjøen uten å få inn hverken eurosport eller stream.
Dere som ser på får oppdatere så godt dere kan.   ;D
1 4 all and all 4 1

GeirO

Tror ikke Leeds har bruk for Cooper slik han har framstått i dag og denne sesongen.
MOT

Kickthemdown

Hvorfor man ikke gjør bytter på de som helt tydelig er slitne er veldig merkelig med Monk :-\ Hernandez må ut !!

Xern

Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Fripp

Quote from: GeirO on March 18, 2017, 20:00:20
Tror ikke Leeds har bruk for Cooper slik han har framstått i dag og denne sesongen.

Han er ikke god nok. Men vil ikke ha Pontus inn nå. Han nærmer seg 3 kamper karantene.

eros

Lucas the Kop Cat

Hva slags midtforsvar er dette? To Brighton - spillere som får stå alene på dødball.

Kickthemdown

Xern

Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

GeirO

Utligning 2-0 varsles herved!
MOT

RoarG

"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Hallgeir *

Berardi får kjørt seg på sin side, men han har klart seg greit.
Super Leeds since 1968

Ove

Inn i siste 10 min. nå. Nå e det skjerpings. Vi kan ikke slippe inn mål på slutten av kamper. Synes vi har gjort det for ofte.

testo

Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

roaldv

Sølvreven

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

eros

Myhre10

Uff, dette er litt for spennende, og der ble det straffe