Kamp vs Reading @ Madejski Stadium lørdag 01.04.2017 kl. 18.30 Tv-kamp

Started by Leedsfan, March 30, 2017, 10:15:53

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

RoarG

"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Cherry

Vi ligger tettere på de nå, må få pressa bakre 4'rn.

Ã...sså ramla KSports ut... :o :(

Ankerjon15

RoarG

"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

gulle

I år rykker vi opp!

Cherry

h.b

Cooper kan fort få tre kampers karantene for den stemplinga der

RoarG

testo

Cooper bør sendes ut og langt vekk fra fotball i mange mnd...Styggeste jeg ser er sparkinger bevisst på en liggende spiller, vil tro dette får sterke følger for han når de gransker videoen.
Få han langt vekk fra Leeds..
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

h.b

Quote from: RoarG on April 01, 2017, 20:04:56
Quote from: h.b on April 01, 2017, 20:03:13
Slapp unna. Heldig?

Men blir straffa av FA i etterkant

Sydhagen

Swift burde vært utvist nå. Har gult og sparket vekk ballen.

Sent from my iPad using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

auren

Quote from: h.b on April 01, 2017, 20:05:30
Quote from: RoarG on April 01, 2017, 20:04:56
Quote from: h.b on April 01, 2017, 20:03:13
Slapp unna. Heldig?

Men blir straffa av FA i etterkant
Slik som Beckett også bør straffes for sin albue på Wood i 1. omgang?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Quote from: Sydhagen on April 01, 2017, 20:09:47
Swift burde vært utvist nå. Har gult og sparket vekk ballen.

Enig. Det var gult kort! Dårlig dommer i dag..

auren

auren

Nå må Monk gjøre primitive grep. 3 i angrep eller opp med Bartley. Noe må gjøres!

auren

auren

Fripp

Quote from: h.b on April 01, 2017, 20:15:21
Quote from: auren on April 01, 2017, 20:13:09
Wood snytt for straffe?

auren

Hadde vært billig i så fall

Enig. Liker ikke at supporterne kaster flasker mot lyn keeperen. Lukter bøter....

Sydhagen

Quote from: Nørgaard on April 01, 2017, 20:17:31
Vi mangler kynisme
Er det noe vi ikke har manglet denne sesongen så er det akkurat det. Her bommer du.

"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

RoarG

Sydhagen

Enig med han her:
Reading deserved a narrow victory perhaps, but Reading's tactics are anti-football. Just horrible to watch.

auren

Slutt. 1-0. Et forsåvidt forventet tap. Leeds gode første 10-15 min og burde tatt ledelsen, men scorer man ikke på store sjanser blir man straffet. Alt i alt en fortjent seier til Reading. Men jeg har sett Leeds mye, mye dårligere denne sesongen, så noen direkte dårlig kamp var det ikke. Savner en plan og trygghet med ball i angrepsspillet. Der blir vi gang på gang underlegne motstander.

auren

Joe Jordan

Reading spiller drittfotball men det var uansett stusselig av Leeds. Vant ikke en eneste duell innafor Readings 16-meter?
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

RoarG

Quote from: Sydhagen on April 01, 2017, 20:24:17
Enig med han her:
Reading deserved a narrow victory perhaps, but Reading's tactics are anti-football. Just horrible to watch.

Man må slutte og klage på motstanderne når vi taper. Det er opp til oss å være bedre enn dem. I denne kampen hadde vi sjanser, men manglet killer instinktet. Bedre lykke neste gang.

Kickthemdown

Som forventet. Like skumle fremover som en 7 ukers kattunge. Overhodet ingenting som tilsier at vi øver på noe offensiv samhandling iallefall.  :(

raggen

synes ikke Leeds gjør en så altfor dårlig kamp egentlig men vi er ikke gode nok i den fremre delen av spillet.. savner mere trøkk og spillere som kommer etter. ett mysterium at ikke roofe kommer inn før.
Cooper får min 3 kamper for den stemplingen(veldig stygg)
i mine øyne burde hernandez vært bytta ut og roofe inn bak wood/douk de siste 20 men nå er ikke jeg Monk
Forever Leeds United!!!!!!!!

Cherry

Tilbake til tegnebrettet!
Vi er aldri goe' etter international breaks!!! fortjent tap, mot ett forferdelig lag!

Må la dette tapet gå utover Brentford på tirsdag!

Bromancer

Synes Reading er et lag vi bør slå. Utrolig skuffende. 8-åringen min sa: "Hvorfor gir Leeds ballen bort hele tiden pappa? Er det derfor du er så sur?"

Sydhagen

Quote from: Bromancer on April 01, 2017, 20:28:06
Synes Reading er et lag vi bør slå. Utrolig skuffende. 8-åringen min sa: "Hvorfor gir Leeds ballen bort hele tiden pappa? Er det derfor du er så sur?"

Tror Reading er et lag vi slår 8 av 10 ganger.
Ønsker meg Reading i play off semi. 90% sikker på at vi da går til finalen.